Aha. Schuld van de Joden.quote:Op maandag 23 mei 2005 02:59 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
De werknemers van het isrealische bedrijf Odigo gevestigd in het WTC kregen een email bericht over de op hande zijnde aanslag.
Joodse neocons die een pearl harbour nodig hadden voor de start van hun globale militaire hegemonie , een joodse generaal Myers die leiding had over Norad, een israelische bedrijf ICTS dat verantwoordelijk was voor de beveiliging op de betrokken vliegvelden, werknemers van een Israelisch bedrijf die wel op tijd gewaarschuwd werden nog voordat de vliegtuigen waren opgestegen van de vliegvelden. de arrestatie van 5 juichende isreali's die werkzaam bleken voor de mossad en een daarvan op israelische radio heeft bekend naar de VS gestuurd te zijn om de aanslag te filmen.. De Joodse Silverstein die een verzekeringspremie opstrijkt van 3 miljard dollar voor een gebouw waar hij nog slechts iets van 500 miljoen dollar had betaald.
Er was dus op zijn minst voorkennis. maar in plaats van die voorkennis te gebruiken om de mensen te waarschuwen danwel de aanslag te verijdelen , werd het gebruikt om er geld aan te verdienen op de aandelen markt en verzekeringsfraude.
maar iedereen die niet in de Osama conspiracy gelooft is een antisemiet..![]()
en elke kritiek op die officiele osama conspiracy mag vooral niet worden getoond in de nieuws fora. maar behoort standaard te worden weggemoffeld in het gekkenhoekje van fok! het truth forum.
nou nee hoor , het is eigenlijk gewoon het werk van de pigmeeën uit nieuw guinea ook wel bekend als "de kaboutertjes", maar die blijken hun sporen een stuk beter te wissen..quote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef klez het volgende:
Aha. Schuld van de Joden.
Uh ik weet niet of wat de persoon precies stelt ook waar is, of het ook een verdraaiing of verzinsel is van een ander.... echter wanneer het waar is wat er staat kan je het de mensen best kwalijk nemen dat ze geen anderen hebben gewaarschuwd ja.quote:
IS dit verhaal echt waar? Zo ja, dit moet toch op één of andere manier hard gemaakt kunnen worden?quote:Op maandag 23 mei 2005 02:59 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
De werknemers van het isrealische bedrijf Odigo gevestigd in het WTC kregen een email bericht over de op hande zijnde aanslag.
Etc.
http://www.haaretzdaily.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=77744quote:Op maandag 23 mei 2005 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
IS dit verhaal echt waar? Zo ja, dit moet toch op één of andere manier hard gemaakt kunnen worden?²
Ja, dat was al een paar weken na de aanslagen bekendquote:Op maandag 23 mei 2005 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
IS dit verhaal echt waar? Zo ja, dit moet toch op één of andere manier hard gemaakt kunnen worden?²
Hier hebben ze het over twee werknemers. Niet dat het wat afdoet aan de ernst ervan.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:47 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
http://www.haaretzdaily.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=77744
En ook nog gewaarschuwd door een voor hun onbekend persoon, dus dat dat hele bedrijf die dag vrij had klopt dus niet (is in ieder geval niet uit het bericht op te maken).quote:Op maandag 23 mei 2005 11:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hier hebben ze het over twee werknemers. Niet dat het wat afdoet aan de ernst ervan.
Ach het onderscheppen van vliegtuigen was altijd al een normaal onderdeel van de procedures wanneer vliegtuigen van hun route afweken, en niet meer reageerden.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:10 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Voor het neerschieten heeft (had inmiddels) men specifieke toestemming nodig van de president, voordat men dat kon vragen moest het lang tig verschillende ambtenaren wat weer tijd kost![]()
Daar hebben ze inmiddels verandering in aangebracht![]()
het ging om plusminus 5000 joden die vrij kregen op die dagquote:Op zondag 22 mei 2005 23:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Trouwens... ik hoorde ergens laatst dat er geen enkele jood in het WTC zat tijdens de ramp. Die hadden allemaal een vrije dag gekregen. Ik geloof er natuurlijk niks van maar weet iemand waar dit vandaan komt?
tja niet alleen op nieuwsfora maar overal...quote:Op maandag 23 mei 2005 02:59 schreef Fonkmeistah het volgende:
maar iedereen die niet in de Osama conspiracy gelooft is een antisemiet..![]()
en elke kritiek op die officiele osama conspiracy mag vooral niet worden getoond in de nieuws fora. maar behoort standaard te worden weggemoffeld in het gekkenhoekje van fok! het truth forum.
Onbekend iemand + joden = ???????????quote:
Dat laatste deel vind ik zo'n blunder. 2,752 mensen zijn er door overleden!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ach het onderscheppen van vliegtuigen was altijd al een normaal onderdeel van de procedures wanneer vliegtuigen van hun route afweken, en niet meer reageerden.
Maar aangezien ze toen "toevalligerwijze" een oefening hadden wist men bij de norad niet meer wat feit en wat fictie was, en heeft men dus maar niets gedaan.
Je zegt het zelf al. Daarna hoorde je er niets meer over. Het zal dus wel een gerucht gebleken zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
het ging om plusminus 5000 joden die vrij kregen op die dag
of iets anders moesten doen ver van de torens, wat ik heb gehoord.
vervolgens hoorde je er weinig tot niets meer over.
[..]
tja niet alleen op nieuwsfora maar overal...
zo werkt het nu eenmaal op de "laat je in de maling nemen planeet"![]()
Ik neem aan dat je verdomd betere bronnen hebt voor deze beweringen, want hier staat het niet.quote:Joodse neocons die een pearl harbour nodig hadden voor de start van hun globale militaire hegemonie , een joodse generaal Myers die leiding had over Norad, een israelische bedrijf ICTS dat verantwoordelijk was voor de beveiliging op de betrokken vliegvelden, werknemers van een Israelisch bedrijf die wel op tijd gewaarschuwd werden nog voordat de vliegtuigen waren opgestegen van de vliegvelden. de arrestatie van 5 juichende isreali's die werkzaam bleken voor de mossad en een daarvan op israelische radio heeft bekend naar de VS gestuurd te zijn om de aanslag te filmen.. De Joodse Silverstein die een verzekeringspremie opstrijkt van 3 miljard dollar voor een gebouw waar hij nog slechts iets van 500 miljoen dollar had betaald.
Er was dus op zijn minst voorkennis. maar in plaats van die voorkennis te gebruiken om de mensen te waarschuwen danwel de aanslag te verijdelen , werd het gebruikt om er geld aan te verdienen op de aandelen markt en verzekeringsfraude.
CMK: The question was, we had four wargames going on on September 11th, and the question that I tried to pose before the Secretary had to go to lunch was whether or not the activities of the four wargames going on on September 11th actually impaired our ability to respond to the attacks.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat laatste deel vind ik zo'n blunder. 2,752 mensen zijn er door overleden!
(of Basp1's verhaal een feit is weet ik niet)
]quote:Op maandag 23 mei 2005 13:14 schreef Knarf het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Daarna hoorde je er niets meer over. Het zal dus wel een gerucht gebleken zijn.
Waarom zegt dit genoeg? Was een van de vrouwen die uit het WTC sprong eigenlijk J. Edgar Hoover in zijn gebruikelijke feestkleding?quote:Op maandag 23 mei 2005 04:37 schreef Casual het volgende:
Een uitspraak die J. Edgar Hoover ooit gedaan heeft:
"The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists."
Zegt genoeg lijkt me.....
Er is beeld materiaal en uitstekend goed onderzoek verricht naar de aanslag op het pentagon, waaruit is gebleken dat er wel degelijk een vliegtuig ter grootte van een boeing bij de aanslag op het pentagon betrokken is geweest.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef 911 het volgende:
De beste voorbeelden waar je vragen bij kan stellen vind ik de aanslag op het pentagon, het gat wat de boeing heeft veroorzaakt, is veel te klein voor een boeing.
Verder, toen de twin towers ineenstorten ging dat veel te snel.
Op 11Sept waren ze bezig met een aantal wargames, staat oa in een boek van Mike Ruppert die Cheney als brein ziet achter de aanslagen:quote:Op maandag 23 mei 2005 13:14 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat laatste deel vind ik zo'n blunder. 2,752 mensen zijn er door overleden!
(of Basp1's verhaal een feit is weet ik niet)
Maar dat was uiteraard wel twee uur voor de aanslagen. Zodat die werknemers nog voldoende tijd hadden om naar het WTC te bellen en te roepen dat alle Joden eruit moesten, omdat Jom Kippoer verkeerd was uitgerekend en het eigenlijk die dag was.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, twee werknemers van een in Israel gevestigd bedrijf krijgen een ''waarschuwing'' en vervolgens zijn vijfduizend Joden in New York spontaan met verlof gegaan. Maar de commissie die de zaak onderzoekt, is onbetrouwbaar..
Sommige mensen zouden nog zweren dat de Protocollen van Zion waar zijn, en iedereen die het niet gelooft is geconditioneerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |