abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2005 @ 08:56:30 #176
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_27264932
quote:
Op maandag 23 mei 2005 02:59 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

De werknemers van het isrealische bedrijf Odigo gevestigd in het WTC kregen een email bericht over de op hande zijnde aanslag.

Joodse neocons die een pearl harbour nodig hadden voor de start van hun globale militaire hegemonie , een joodse generaal Myers die leiding had over Norad, een israelische bedrijf ICTS dat verantwoordelijk was voor de beveiliging op de betrokken vliegvelden, werknemers van een Israelisch bedrijf die wel op tijd gewaarschuwd werden nog voordat de vliegtuigen waren opgestegen van de vliegvelden. de arrestatie van 5 juichende isreali's die werkzaam bleken voor de mossad en een daarvan op israelische radio heeft bekend naar de VS gestuurd te zijn om de aanslag te filmen.. De Joodse Silverstein die een verzekeringspremie opstrijkt van 3 miljard dollar voor een gebouw waar hij nog slechts iets van 500 miljoen dollar had betaald.
Er was dus op zijn minst voorkennis. maar in plaats van die voorkennis te gebruiken om de mensen te waarschuwen danwel de aanslag te verijdelen , werd het gebruikt om er geld aan te verdienen op de aandelen markt en verzekeringsfraude.

maar iedereen die niet in de Osama conspiracy gelooft is een antisemiet..
en elke kritiek op die officiele osama conspiracy mag vooral niet worden getoond in de nieuws fora. maar behoort standaard te worden weggemoffeld in het gekkenhoekje van fok! het truth forum.

Aha. Schuld van de Joden.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  maandag 23 mei 2005 @ 09:27:44 #177
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27265540
quote:
Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef klez het volgende:
nou nee hoor , het is eigenlijk gewoon het werk van de pigmeeën uit nieuw guinea ook wel bekend als "de kaboutertjes", maar die blijken hun sporen een stuk beter te wissen..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_27265658
quote:
Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef klez het volgende:

[..]

Uh ik weet niet of wat de persoon precies stelt ook waar is, of het ook een verdraaiing of verzinsel is van een ander.... echter wanneer het waar is wat er staat kan je het de mensen best kwalijk nemen dat ze geen anderen hebben gewaarschuwd ja.

Kijk naar de gemiddelde bommelding, dan wordt ook alles ontruimt.
  maandag 23 mei 2005 @ 09:33:18 #179
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_27265678
quote:

[..]

De werknemers van het isrealische bedrijf Odigo gevestigd in het WTC kregen een email bericht over de op hande zijnde aanslag.

Etc.
IS dit verhaal echt waar? Zo ja, dit moet toch op één of andere manier hard gemaakt kunnen worden?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 23 mei 2005 @ 09:47:06 #180
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27265994
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

IS dit verhaal echt waar? Zo ja, dit moet toch op één of andere manier hard gemaakt kunnen worden?

²
http://www.haaretzdaily.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=77744
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  maandag 23 mei 2005 @ 09:56:14 #181
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_27266226
quote:
Op maandag 23 mei 2005 09:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Ja, dat was al een paar weken na de aanslagen bekend

edit - zie dat berichtje van FM dus
pi_27269355
quote:
Hier hebben ze het over twee werknemers. Niet dat het wat afdoet aan de ernst ervan.
pi_27269731
quote:
Op maandag 23 mei 2005 11:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Hier hebben ze het over twee werknemers. Niet dat het wat afdoet aan de ernst ervan.
En ook nog gewaarschuwd door een voor hun onbekend persoon, dus dat dat hele bedrijf die dag vrij had klopt dus niet (is in ieder geval niet uit het bericht op te maken).
  maandag 23 mei 2005 @ 12:33:53 #184
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_27271028
Als ik het goed lees zijn het twee werknemers in Israel die een bericht kregen:
http://www.themodernreligion.com/terror/wtc-sms.html

Odigo is een messaging systeem (net als ICQ of MSN messenger).
En twee werknemers van dit bedrijf kregen dus van iemand een berricht.

Er staat nergens dat Odigo gevestigd is in het WTC. (wat het volgens mij niet is).

Oftewel een israelisch bedrijf kreeg een bericht dat het WTC aangevallen wordt. Maar dit bedrijf heeft voor de rest niets met het WTC te maken (het is er niet gevestigd).
Waarom heeft de mossad het nu gedaan?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_27271072
quote:
Op maandag 23 mei 2005 12:33 schreef Knarf het volgende:

Waarom heeft de mossad het nu gedaan?
Joden + Joden = Joden.

Dûh, , .
pi_27272064
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:10 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Voor het neerschieten heeft (had inmiddels) men specifieke toestemming nodig van de president, voordat men dat kon vragen moest het lang tig verschillende ambtenaren wat weer tijd kost

Daar hebben ze inmiddels verandering in aangebracht
Ach het onderscheppen van vliegtuigen was altijd al een normaal onderdeel van de procedures wanneer vliegtuigen van hun route afweken, en niet meer reageerden.

Maar aangezien ze toen "toevalligerwijze" een oefening hadden wist men bij de norad niet meer wat feit en wat fictie was, en heeft men dus maar niets gedaan.
pi_27272158
quote:
Op zondag 22 mei 2005 23:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Trouwens... ik hoorde ergens laatst dat er geen enkele jood in het WTC zat tijdens de ramp. Die hadden allemaal een vrije dag gekregen. Ik geloof er natuurlijk niks van maar weet iemand waar dit vandaan komt?
het ging om plusminus 5000 joden die vrij kregen op die dag
of iets anders moesten doen ver van de torens, wat ik heb gehoord.
vervolgens hoorde je er weinig tot niets meer over.
quote:
maar iedereen die niet in de Osama conspiracy gelooft is een antisemiet..
en elke kritiek op die officiele osama conspiracy mag vooral niet worden getoond in de nieuws fora. maar behoort standaard te worden weggemoffeld in het gekkenhoekje van fok! het truth forum.
tja niet alleen op nieuwsfora maar overal...
zo werkt het nu eenmaal op de "laat je in de maling nemen planeet"
  maandag 23 mei 2005 @ 13:11:54 #188
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_27272254
quote:
Op maandag 23 mei 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Joden + Joden = Joden.

Dûh, , .
Onbekend iemand + joden = ???????????

En als ik nu verder lees, gaat dat hele bericht niet eens over het WTC. Maar is het 'zomaar' een bedrijging. Het enige relevant is dat het 2 uur voor de aanslag gebeurde.
http://www.computerworld.(...),10801,64334,00.html
  maandag 23 mei 2005 @ 13:12:23 #189
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27272271
Als we dan toch alle verdachtmakingen hier dumpen, wisten jullie dat de familie Bin Laden samen met de top van Carlyle (exclusief George Bush sr.) in Washington de aanslagen bekeek ?
(bron: afl. Tegenlicht).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_27272350
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:06 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ach het onderscheppen van vliegtuigen was altijd al een normaal onderdeel van de procedures wanneer vliegtuigen van hun route afweken, en niet meer reageerden.

Maar aangezien ze toen "toevalligerwijze" een oefening hadden wist men bij de norad niet meer wat feit en wat fictie was, en heeft men dus maar niets gedaan.
Dat laatste deel vind ik zo'n blunder. 2,752 mensen zijn er door overleden!
(of Basp1's verhaal een feit is weet ik niet)
  maandag 23 mei 2005 @ 13:14:53 #191
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_27272371
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:09 schreef JoZzephus het volgende:

[..]

het ging om plusminus 5000 joden die vrij kregen op die dag
of iets anders moesten doen ver van de torens, wat ik heb gehoord.
vervolgens hoorde je er weinig tot niets meer over.
[..]

tja niet alleen op nieuwsfora maar overal...
zo werkt het nu eenmaal op de "laat je in de maling nemen planeet"
Je zegt het zelf al. Daarna hoorde je er niets meer over. Het zal dus wel een gerucht gebleken zijn.
pi_27273485
Goed, ik ga hem in zijn geheel plaatsen:

Odigo says workers were warned of attack

By Yuval Dror

Odigo, the instant messaging service, says that two of its workers received messages two hours before the Twin Towers attack on September 11 predicting the attack would happen, and the company has been cooperating with Israeli and American law enforcement, including the FBI, in trying to find the original sender of the message predicting the attack.

Micha Macover, CEO of the company, said the two workers received the messages and immediately after the terror attack informed the company's management, which immediately contacted the Israeli security services, which brought in the FBI.

"I have no idea why the message was sent to these two workers, who don't know the sender. It may just have been someone who was joking and turned out they accidentally got it right. And I don't know if our information was useful in any of the arrests the FBI has made," said Macover. Odigo is a U.S.-based company whose headquarters are in New York, with offices in Herzliya.

As an instant messaging service, Odigo users are not limited to sending messages only to people on their "buddy" list, as is the case with ICQ, the other well-known Israeli instant messaging application.

Odigo usually zealously protects the privacy of its registered users, said Macover, but in this case the company took the initiative to provide the law enforcement services with the originating Internet Presence address of the message, so the FBI could track down the Internet Service Provider, and the actual sender of the original message.

Vergelijk dit met:
quote:
Joodse neocons die een pearl harbour nodig hadden voor de start van hun globale militaire hegemonie , een joodse generaal Myers die leiding had over Norad, een israelische bedrijf ICTS dat verantwoordelijk was voor de beveiliging op de betrokken vliegvelden, werknemers van een Israelisch bedrijf die wel op tijd gewaarschuwd werden nog voordat de vliegtuigen waren opgestegen van de vliegvelden. de arrestatie van 5 juichende isreali's die werkzaam bleken voor de mossad en een daarvan op israelische radio heeft bekend naar de VS gestuurd te zijn om de aanslag te filmen.. De Joodse Silverstein die een verzekeringspremie opstrijkt van 3 miljard dollar voor een gebouw waar hij nog slechts iets van 500 miljoen dollar had betaald.
Er was dus op zijn minst voorkennis. maar in plaats van die voorkennis te gebruiken om de mensen te waarschuwen danwel de aanslag te verijdelen , werd het gebruikt om er geld aan te verdienen op de aandelen markt en verzekeringsfraude.
Ik neem aan dat je verdomd betere bronnen hebt voor deze beweringen, want hier staat het niet.
PS, leer ''global'' eens met ''mondiaal'' te vertalen.
pi_27273550
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:14 schreef SlimShady het volgende:

[..]

CMK: The question was, we had four wargames going on on September 11th, and the question that I tried to pose before the Secretary had to go to lunch was whether or not the activities of the four wargames going on on September 11th actually impaired our ability to respond to the attacks.

RM: The answer to the question is no, it did not impair our response, in fact General Eberhart who was in the command of the North American Aerospace Defense Command as he testified in front of the 9/11 Commission I believe - I believe he told them that it enhanced our ability to respond, given that NORAD didn't have the overall responsibility for responding to the attacks that day. That was an FAA responsibility. But they were two CPXs; there was one Department of Justice exercise that didn't have anything to do with the other three; and there was an actual operation ongoing because there was some Russian bomber activity up near Alaska. So we

http://www.fromthewildern(...)ney_transcript.shtml
pi_27273589
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:14 schreef Knarf het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al. Daarna hoorde je er niets meer over. Het zal dus wel een gerucht gebleken zijn.
]

Nee nee nee nee nee, als je er niets meer over hoort komt doordat de Mossad de hele boel uitgemoord heeft en alles onder de keppe pet is gehouden. Zo gaat het immers altijd in deze wereld? .
pi_27273750
quote:
Op maandag 23 mei 2005 04:37 schreef Casual het volgende:
Een uitspraak die J. Edgar Hoover ooit gedaan heeft:
"The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists."

Zegt genoeg lijkt me.....
Waarom zegt dit genoeg? Was een van de vrouwen die uit het WTC sprong eigenlijk J. Edgar Hoover in zijn gebruikelijke feestkleding?
pi_27273816
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef 911 het volgende:

De beste voorbeelden waar je vragen bij kan stellen vind ik de aanslag op het pentagon, het gat wat de boeing heeft veroorzaakt, is veel te klein voor een boeing.
Verder, toen de twin towers ineenstorten ging dat veel te snel.
Er is beeld materiaal en uitstekend goed onderzoek verricht naar de aanslag op het pentagon, waaruit is gebleken dat er wel degelijk een vliegtuig ter grootte van een boeing bij de aanslag op het pentagon betrokken is geweest.
Wellicht voor jou interessant dit topic:
The 9-11 THRUTH MOVEMENT deeltje 2
pi_27273890
Maar goed, twee werknemers van een in Israel gevestigd bedrijf krijgen een ''waarschuwing'' en vervolgens zijn vijfduizend Joden in New York spontaan met verlof gegaan. Maar de commissie die de zaak onderzoekt, is onbetrouwbaar. .
Sommige mensen zouden nog zweren dat de Protocollen van Zion waar zijn, en iedereen die het niet gelooft is geconditioneerd. .
  maandag 23 mei 2005 @ 13:58:37 #198
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_27273947
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:14 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Op 11Sept waren ze bezig met een aantal wargames, staat oa in een boek van Mike Ruppert die Cheney als brein ziet achter de aanslagen:

De mogelijkheid werd geschapen door de war games die die dag de verdediging platlegden. Alsof bij ons op maandagmiddag als de sirenes loeien de Russen komen binnenvallen... Op elf september werden maarliefst vijf enorme war games gehouden, zo onthult Ruppert op pagina 336 van zijn boek. Oefeningen die in sommige gevallen exact gingen over wat er in werkelijkheid zo plotseling aan de hand bleek te zijn. Wat zich die dag afspeelde, werd door de betrokkenen -dus alle (lucht)verdedigingsdiensten- aangezien als onderdeel van de oefeningen. Op de radarschermen van de FAA werden ten bate van de oefeningen nepmeldingen gegeven die vliegtuigen moesten voorstellen. Tegelijkertijd werden in het echt oefeningen gedaan met minimaal één vliegtuig waarvan werd gedaan alsof het was gekaapt. Ruppert spreekt in zijn boek het vermoeden uit dat het om een op afstand bestuurde Boeing gaat. Lees meer over op afstand bestuurde vliegtuigen op 11 september in deze DaanSpeak.
Toen de oefeningen plotsklaps moest worden afgeblazen en na alle verwarring moeizaam (welke van de tientallen signalen waren echt en welke niet?) werd overgeschakeld op de realiteit, bleken als gevolg van de oefeningen bijvoorbeeld allerlei gevechtsvliegtuigen te ver weg, zoals boven zee en in Canada en Alaska, om snel in actie te kunnen komen. Lees de details in deze DaanSpeak waarin we enkele war games belichten.
Cheney was ook de hoogste in rang van Tripod II, een oefening in Manhattan die draaide rond een commandopost die goed van pas kwam toen eenmaal bleek dat er toevallig èchte catastrofes aan de hand waren. Even toevallig was dat deze commandopost een kopie was van de post die in WTC-gebouw-7 was gevestigd, maar die tegelijk met dit gebouw ten onder was gegaan (ook al was het gebouw niet geraakt, lees hierover de details in deze DaanSpeak). Kane: 'The Air Force war games ensured the air attack would be successful, and Tripod II assured Cheney would have control of the response to the crisis of his making.'
pi_27274086
Jezus... als de New York Times het oppikt geloof ik het pas... en dan moet je nog uitkijken...
pi_27274784
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, twee werknemers van een in Israel gevestigd bedrijf krijgen een ''waarschuwing'' en vervolgens zijn vijfduizend Joden in New York spontaan met verlof gegaan. Maar de commissie die de zaak onderzoekt, is onbetrouwbaar. .
Sommige mensen zouden nog zweren dat de Protocollen van Zion waar zijn, en iedereen die het niet gelooft is geconditioneerd. .
Maar dat was uiteraard wel twee uur voor de aanslagen. Zodat die werknemers nog voldoende tijd hadden om naar het WTC te bellen en te roepen dat alle Joden eruit moesten, omdat Jom Kippoer verkeerd was uitgerekend en het eigenlijk die dag was. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')