Ik ga straks een Excellent steenoven pizza van AH eten, maar dan een Margherita! Hij ziet er erg lekker uit, dus ik ben benieuwd!!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:33 schreef PDOA het volgende:
Excellent steenoven Pizza Caprese van de Appie Heijn. Best wel te eten!
oooh misschien begreep ik jou niet...eet je lasagne?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:03 schreef pos het volgende:
oooh misschien begreep ik jou niet...eet je lasagna?
Dame pos en heer pyl.... Slowchatten kan in het daarvoor bestemde topic.quote:
Geheel in de geest van dit topic slowchatte ik met volle mond, hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef Oblivion het volgende:
Dame pos en heer pyl.... Slowchatten kan in het daarvoor bestemde topic.![]()
Weer gehakt brood, maar vandaag met sperziebonen en tomaatjes.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:00 schreef SuperRembo het volgende:
Gehaktbrood met aardappels en salade. Rode wijn
Ik wel. Dank u heer Pyl, is een goed idee om zelf te kopen of als kado te vragen.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:56 schreef pyl het volgende:
Hé bestaat er ook zo'n topic als dit? Let op Obli, mijn primeur in Cul: Lasagne.![]()
Al gezocht naar Artusi?
Ha, leuk om te horen, heer NoSigar!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:49 schreef NoSigar het volgende:
Ik wel. Dank u heer Pyl, is een goed idee om zelf te kopen of als kado te vragen.
Lekker witlof uit de oven gehadquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:27 schreef Koningin het volgende:
Ik ga lekker bij mijn ouders eten vanavond.....!
Heerlijk, bedankt voor het idee.quote:
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:09 schreef gimme.shelter het volgende:
Roodbaarsfilet met tomaatjes en ui stoven in witte wijn, dubbelgedopte verse tuinboontjes en nieuwe aardappeltjes!! Lekker op het balkon eten met een flesje wit erbij!!
Nee. Vandaag ik boekhandel geweest. WIlde weglopen zonder iets te kopen. Wierp per ongeluk blik op zeer kleine afdeling kookboeken. Boek gekocht. Leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha, leuk om te horen, heer NoSigar!![]()
Of is dit nou ook alweer slowchatten?
De Iglo-maaltijden zijn in de aanbieding bij de Vomarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:49 schreef dutch-mamma het volgende:
Makkelijk.
Geheel tegen mijn consuminderprincipes haal ik vanavond iets makkelijks. Met dit weer kom ik alleen in de keuken om iets vloeibaars uit de koelkast te halen
Grappig: da's ook het allereerste recept wat ik uit dat boek maakte.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:40 schreef NoSigar het volgende:
Crostini's met kippenlevertjes, en met k. en salie , uit Artusi's grote boek.
Toegegeven, er staat ook een hoop onbruikbaars in. Ik sla een willekeurige bladzij open en zie 'Gestoofde meerkoeten' en 'Duif met deksel'....quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:44 schreef NoSigar het volgende:
Nee. Vandaag ik boekhandel geweest. WIlde weglopen zonder iets te kopen. Wierp per ongeluk blik op zeer kleine afdeling kookboeken. Boek gekocht. Leuk.
Wat is je favoriete gerecht eruit? Vinken? Risotto met milt?
Het gaat niet om het weer maar om het vleesch!quote:
dat klinkt lekker.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:32 schreef Angeles het volgende:
Pasta (waarschijnlijk penne) met een paddenstoelen/witte wijn/roomsaus.
Het is een recept uit een boekje over vegetarische pastagerechten. Ik moet wel zeggen dat ik me meestal niet helemaal precies aan zo'n recept hou, want ik maak ook heel vaak een pastagerecht gewoon uit mijn hoofd, kan dus wel een beetje inschatten hoe het wordt.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat klinkt lekker.
maak je dat zelf?
of uit n pakkie ofzo?
[recept?]
DAT klinkt goed, wat zit daar allemaal inquote:Op maandag 30 mei 2005 16:29 schreef Tokay het volgende:
Ben & Jerry's Peace of Cake)
Daarvoor moet ik even naar mijn vriezer lopen.quote:Op maandag 30 mei 2005 16:56 schreef Luna1975 het volgende:
DAT klinkt goed, wat zit daar allemaal in??
Smaakte okay!quote:Op maandag 30 mei 2005 17:57 schreef Oblivion het volgende:
Frut van gehakt, uien wortels en aardappelprut...![]()
Ruikt heel lekker, maar of het ook smaakt...![]()
Aardappelprut als in 'opgebakken restje gekookte aardappels'?quote:Op maandag 30 mei 2005 19:52 schreef Oblivion het volgende:
Smaakte okay!
Iedereen zijn bordje leeg...![]()
Tjezus. Hoe kunnen ze het zo verzinnen, hequote:Op maandag 30 mei 2005 17:45 schreef Tokay het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik even naar mijn vriezer lopen.
Momentje...
strawberry cheesecake icecream with strawberries and cookie swirls
Ik had gehakt gebakken, in oven schaal gedaan.quote:Op maandag 30 mei 2005 20:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Aardappelprut als in 'opgebakken restje gekookte aardappels'?
En welke kruiden gooi jij door zo'n prutje?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:35 schreef Tokay het volgende:
Pizza's van Albert Heijn. Opgeleukt met veel champignons, Italiaanse kruiden en dikke plakken mozzarella![]()
Nog een liefhebber!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:55 schreef i-spy24 het volgende:
Net op en gelijk online gezet dankzij de wireless-internet verbinding.
[afbeelding]
Die spareribs zien erquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:55 schreef i-spy24 het volgende:
Net op en gelijk online gezet dankzij de wireless-internet verbinding.
[afbeelding]
Zo'n Surinaamse bloedworst, is dat stiekem niet hetzelfde als de traditionele Vlaamse zwarte pens?quote:Op donderdag 2 juni 2005 00:09 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
( van links naar rechts: surinaamse bloedworst,broodjes tjaptjoi garnalen,
lever en bakkeljauw & wantansoep en een redbull)
In de vroege avond bij de lokale surinamer hier in Amsterdam.![]()
Was uiteindelijk toch een zigeunerschnitzel met patat en broccoli/champignons geworden.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:32 schreef ruby het volgende:
Chicken casserole, gemaakt door m'n vriend. Ook al weet ie dat nog niet.
Is dat wat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:11 schreef Tokay het volgende:
Hertog ijs toe: bosbessen met kruimeltaart
Ik vind het niet echt heel bijzonder.quote:Op donderdag 2 juni 2005 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Is dat wat?
als lunch? eet je dat in je eentje op? DAMN!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:51 schreef i-spy24 het volgende:
Vanmiddag als lunch:
[afbeelding]
L naar R: Saoto soep-Cola-Red Bull-Broodje ei,tjaptjoi garnaal,vis)
[afbeelding]
Saoto soep (gebonden kippensoep met tauge,mie en kippenstukjes)
[afbeelding]
Broodje ei,tjaptjoi garnaal,vis
Ik moet er echt neit aan denk om dat zo vroeg te moeten etenquote:Op maandag 6 juni 2005 06:24 schreef i-spy24 het volgende:
MOGGU
[afbeelding]
( nog de enige schijnbaar in de ontbijtzaal op dit tijdstip)
Nee precies, die baggervette troep op je nuchtere maagquote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik moet er echt neit aan denk om dat zo vroeg te moeten eten![]()
Ik moest even opzoeken wat dat is.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef pos het volgende:
teriyaki
Mag ik meeëten?quote:Teriyaki dishes are found in many different type of cuisine nowadays, even in Mexican and Western dishes. Then, what is teriyaki? It is a way of Japanese cooking. The word, teriyaki is a combination of two Japanese words "teri" and "yaki." Teri means luster and yaki means grill or broil. To make a teriyaki dish, ingredients are broiled, roasted or grilled after being marinated in or basted by teriyaki sauce. It is the teriyaki sauce that brings the shiny look (teri) to the ingredients. This is the real teriyaki, although any dish cooked with teriyaki sauce seems to be called teriyaki nowadays, whether the ingredients are Japanese or not.
sorry pyl zie het nu pasquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat dat is.
[..]
Mag ik meeëten?![]()
O ja?quote:
nee dat is het niet en ik krijg nog steeds het tiramisu recept van je....of ivm het spannend houden duurt dat nog even?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja?En hoe gaat dat dan? Welk deeg en wat doe je erin? Of is dit niet het topic voor zo'n vraag?
![]()
Zoek een geschikt topic om je recept in te plaatsen en ik zou zeggen: plaats hetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:23 schreef pyl het volgende:
Als zelfs een tiramisu-recept je relatie kan opzwepen.........dan zit het wel goed.![]()
Maar waar kun je hier dat soort zaken wel uitwisselen?
On topic: nog geen idee!
Nee, is een manier van klaar maken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Spongebob?
Wij eten trouwens biefstukjes van gisteren (vergeten op te eten, hehe) en aardappel anders
Alleen al vanwege dat irritante kereltje in de reclame zou niemand dit mogen kopen, NIEMAND !quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Spongebob?
Hehe, eigenlijk heb je wel gelijk ook...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:18 schreef turnpike het volgende:
[..]
Alleen al vanwege dat irritante kereltje in de reclame zou niemand dit mogen kopen, NIEMAND !
Smurfen zijn dan ook de bom....weet je !quote:Op woensdag 8 juni 2005 07:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehe, eigenlijk heb je wel gelijk ook...
/sentiment-modus aanslingert
Maar maar maar, vroeger vond ik smurfenmacaroni ook zo leuk!!!![]()
Recept!quote:
Spongebob is Niet irritant...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 22:18 schreef turnpike het volgende:
[..]
Alleen al vanwege dat irritante kereltje in de reclame zou niemand dit mogen kopen, NIEMAND !
klinkt heerlijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:04 schreef pyl het volgende:
Dan eet je toch even hier mee, pos.
De pot schaft Hollandsche kost: biefstuk tartaar, gebakken aardappeltjes, rode bietjes en een heerlijke salade.![]()
De restjes van gisteren....quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:47 schreef Rhoona het volgende:
Past met kabeljauw uit de over, tomaatjes, kaas en wijn er over wat kruiden enz... Salade, ciabatta, heerlijk!!!
Waar heb je last van dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:06 schreef pos het volgende:
[..]
klinkt heerlijk....maar moet eerst nog op de dierenambulance wachten
Het is weer gelukt!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:35 schreef Doekes het volgende:
Het wordt weer tijd om de BBQ in de fik te zetten!![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 06:47 schreef NoSigar het volgende:
(...)
zabaglione met salmonella een heerlijke rode muscadel(...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |