quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 22:18 schreef turnpike het volgende:[..]
Alleen al vanwege dat irritante kereltje in de reclame zou niemand dit mogen kopen, NIEMAND !
Spongebob is Niet irritant...
Maar goed, terug on topic... Dutch Mamma schaamt zich rot, want eet door de avond4daagse (17.30 verzamelen!) niet echt gezond, en ook niet echt consuminderig...
Anyway, vandaag vond ik bij de Plusmarkt shoarmavlees in de aanbieding. Een ijsbergsla erbij, flesje knoflooksaus (meestal maak ik het zelf met yoghurt, fritesaus en verse knof, maar helaas, nu-effe-niet.punt.en.nl), en kijk eens wat de Plusmarkt heeft? Maaltijd-pittabroodjes!!!
Ideaal, want 1 broodje was altijd te weinig, 2 waren teveel...!
Mijn kindertjes hebben de onverantwoorde calorietjes er vanavond weer afgelopen, en ze zijn dol op ijsbergsla.
Verder kregen ze als toetje 2 sinaasappelhelften in een zakdoek mee.
HUH?!?
Ja, sorry, voor mij was het ook nieuw... Ik zag afgelopen avonden kinderen met een halve sinaasappel, die gewikkeld was in een zakdoek. Daar lurkten ze de hele etappe aan...
Donderdagavond de laatste etappe, en dan zijn we er weer een jaar vanaf. Wat ik donderdag eet? Schiet mij maar lek. Ik mag een kies laten rooien bij de smoelensmid (stond al langer in de agenda, maar werd telkens verschoven), dus persoonlijk prefereer ik soep (liefst zelfgemaakte mosterdsoep, yeah! Maar dat is afhankelijk van mijn stemming ná de trekking...). Maar voor de kindertjes zal ik waarschijnlijk een pastaschotel in elkaar flansen. Wel met veel prei en ui = groente.
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)