als lunch? eet je dat in je eentje op? DAMN!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:51 schreef i-spy24 het volgende:
Vanmiddag als lunch:
[afbeelding]
L naar R: Saoto soep-Cola-Red Bull-Broodje ei,tjaptjoi garnaal,vis)
[afbeelding]
Saoto soep (gebonden kippensoep met tauge,mie en kippenstukjes)
[afbeelding]
Broodje ei,tjaptjoi garnaal,vis
Ik moet er echt neit aan denk om dat zo vroeg te moeten etenquote:Op maandag 6 juni 2005 06:24 schreef i-spy24 het volgende:
MOGGU
[afbeelding]
( nog de enige schijnbaar in de ontbijtzaal op dit tijdstip)
Nee precies, die baggervette troep op je nuchtere maagquote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik moet er echt neit aan denk om dat zo vroeg te moeten eten![]()
Ik moest even opzoeken wat dat is.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:43 schreef pos het volgende:
teriyaki
Mag ik meeëten?quote:Teriyaki dishes are found in many different type of cuisine nowadays, even in Mexican and Western dishes. Then, what is teriyaki? It is a way of Japanese cooking. The word, teriyaki is a combination of two Japanese words "teri" and "yaki." Teri means luster and yaki means grill or broil. To make a teriyaki dish, ingredients are broiled, roasted or grilled after being marinated in or basted by teriyaki sauce. It is the teriyaki sauce that brings the shiny look (teri) to the ingredients. This is the real teriyaki, although any dish cooked with teriyaki sauce seems to be called teriyaki nowadays, whether the ingredients are Japanese or not.
sorry pyl zie het nu pasquote:Op maandag 6 juni 2005 16:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat dat is.
[..]
Mag ik meeëten?![]()
O ja?quote:
nee dat is het niet en ik krijg nog steeds het tiramisu recept van je....of ivm het spannend houden duurt dat nog even?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:14 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja?En hoe gaat dat dan? Welk deeg en wat doe je erin? Of is dit niet het topic voor zo'n vraag?
![]()
Zoek een geschikt topic om je recept in te plaatsen en ik zou zeggen: plaats hetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:23 schreef pyl het volgende:
Als zelfs een tiramisu-recept je relatie kan opzwepen.........dan zit het wel goed.![]()
Maar waar kun je hier dat soort zaken wel uitwisselen?
On topic: nog geen idee!
Nee, is een manier van klaar maken...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Spongebob?
Wij eten trouwens biefstukjes van gisteren (vergeten op te eten, hehe) en aardappel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |