Ik ga straks een Excellent steenoven pizza van AH eten, maar dan een Margherita! Hij ziet er erg lekker uit, dus ik ben benieuwd!!quote:Op zondag 22 mei 2005 02:33 schreef PDOA het volgende:
Excellent steenoven Pizza Caprese van de Appie Heijn. Best wel te eten!
oooh misschien begreep ik jou niet...eet je lasagne?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:03 schreef pos het volgende:
oooh misschien begreep ik jou niet...eet je lasagna?
Dame pos en heer pyl.... Slowchatten kan in het daarvoor bestemde topic.quote:
Geheel in de geest van dit topic slowchatte ik met volle mond, hoor...quote:Op maandag 23 mei 2005 19:52 schreef Oblivion het volgende:
Dame pos en heer pyl.... Slowchatten kan in het daarvoor bestemde topic.![]()
Weer gehakt brood, maar vandaag met sperziebonen en tomaatjes.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:00 schreef SuperRembo het volgende:
Gehaktbrood met aardappels en salade. Rode wijn
Ik wel. Dank u heer Pyl, is een goed idee om zelf te kopen of als kado te vragen.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:56 schreef pyl het volgende:
Hé bestaat er ook zo'n topic als dit? Let op Obli, mijn primeur in Cul: Lasagne.![]()
Al gezocht naar Artusi?
Ha, leuk om te horen, heer NoSigar!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:49 schreef NoSigar het volgende:
Ik wel. Dank u heer Pyl, is een goed idee om zelf te kopen of als kado te vragen.
Lekker witlof uit de oven gehadquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:27 schreef Koningin het volgende:
Ik ga lekker bij mijn ouders eten vanavond.....!
Heerlijk, bedankt voor het idee.quote:
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:09 schreef gimme.shelter het volgende:
Roodbaarsfilet met tomaatjes en ui stoven in witte wijn, dubbelgedopte verse tuinboontjes en nieuwe aardappeltjes!! Lekker op het balkon eten met een flesje wit erbij!!
Nee. Vandaag ik boekhandel geweest. WIlde weglopen zonder iets te kopen. Wierp per ongeluk blik op zeer kleine afdeling kookboeken. Boek gekocht. Leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha, leuk om te horen, heer NoSigar!![]()
Of is dit nou ook alweer slowchatten?
De Iglo-maaltijden zijn in de aanbieding bij de Vomarquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:49 schreef dutch-mamma het volgende:
Makkelijk.
Geheel tegen mijn consuminderprincipes haal ik vanavond iets makkelijks. Met dit weer kom ik alleen in de keuken om iets vloeibaars uit de koelkast te halen
Grappig: da's ook het allereerste recept wat ik uit dat boek maakte.....quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:40 schreef NoSigar het volgende:
Crostini's met kippenlevertjes, en met k. en salie , uit Artusi's grote boek.
Toegegeven, er staat ook een hoop onbruikbaars in. Ik sla een willekeurige bladzij open en zie 'Gestoofde meerkoeten' en 'Duif met deksel'....quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:44 schreef NoSigar het volgende:
Nee. Vandaag ik boekhandel geweest. WIlde weglopen zonder iets te kopen. Wierp per ongeluk blik op zeer kleine afdeling kookboeken. Boek gekocht. Leuk.
Wat is je favoriete gerecht eruit? Vinken? Risotto met milt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |