Mijne is de updated versiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef Stefkuh het volgende:
had ik net 1 sec daarvoor al gedaan
Kheb eindelijk weer eens volop gelachen vandaag
Ik zag het er klopte geen hout van maar ben ff aant updaten met extra servicequote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik zag het er klopte geen hout van maar ben ff aant updaten met extra service![]()
De laatste 2 kloppen niet. Die moeten bb.20050604.asf en bb.20050611.asf zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik zag het er klopte geen hout van maar ben ff aant updaten met extra service![]()
Jeugdfoto's Thomas Acda ontdektquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:30 schreef Droopie het volgende:
Vanavond was wel weer lachen zeker dat jochie dat afgebrand werd op de laatste foto:):)
stond er al johh...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
De laatste 2 kloppen niet. Die moeten bb.20050604.asf en bb.20050611.asf zijn.
De kin van Patty Brard.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jeugdfoto's Thomas Acda ontdekt
Dik kind
Oorzaak tsunami eindelijk bekend
Pieter Buren nu echt al zijn zeehonden kwijt
Wie vult me aan.. iets met de zoon van René Froger
Najibquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe de gasten er dan ook nog even bij
07/05: Ad Visser en Wouke Van Scherrenburg
14/05: Jeroen Latijnhouwers en Edsilia Rombley
21/05: Laetitia Griffith en Tjeerd Oosterhuis
28/05: Dennis Van Der Geest en Najib Amhali
04/06: Joost Zwagerman en Maarten Wansink
11/06: Geert Wilders en Dick Jol
* BliksemSchigt ook al bezig was met een op
Een klapper of opnieuw een lege stoel?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Najib.
LOL @ Geert Wilders. Dat wordt de klapper van het seizoen.
is niet meer dit seizoen.. je zal dinsdag ofzo ff op de 3e link moeten klikkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:53 schreef pekel het volgende:
Geert Wilders én Dick Jol..
Heb m vanavond trouwens gemist, wanner is de herhaling?.
die hazelip heeft ook een naam hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef PDOA het volgende:
Behalve het eind was er geen kloot aan. Vooral die hazelip is zo enorm anti-grappig en de gasten moeten eens wat vaker hun bek opentrekken (of nodig gewoon eens wat cabaretiers uit?). Het Engelse niveau wordt bij lange niet gehaald.
Jan Jaap anti grappig??quote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef PDOA het volgende:
Behalve het eind was er geen kloot aan. Vooral die hazelip is zo enorm anti-grappig en de gasten moeten eens wat vaker hun bek opentrekken (of nodig gewoon eens wat cabaretiers uit?). Het Engelse niveau wordt bij lange niet gehaald.
Oh oh, ik heb een fan beledigd!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:30 schreef evert het volgende:
[..]
die hazelip heeft ook een naam hoor![]()
mozes, als je al in dit niveau vervalt, hoor je het begrip niveau niet eens aan te halen. triest figuur.
Kijk dan niet daggggggggquote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef PDOA het volgende:
[..]
Oh oh, ik heb een fan beledigd!![]()
De Engelse serie is gewoon ubergrappig en de Nederlandse niet.
Mijn vriendin wil het zien, dus ik kijk mee. Ik herinner mij dat het vroeger leuker was, en volgens mij ben ik niet de enige.quote:
ofquote:Op zondag 22 mei 2005 09:57 schreef pberends het volgende:
Ze hadden bij die foto ook nog kunnen zeggen:
"61 jaar herdenking D-Day bij jeugd groot succes"
of
"Nu ook Big Diet voor liliputters".
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:55 schreef starbuck het volgende:
[..]
of
Zoon "piano-man" spoelt aan
Ingespoten Sileconen zwemband groot succes
Tjah, als de gasten ook grapjes gaan zitten maken, ziet het er hoe dan ook altijd wel erg gemaakt uitquote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef PDOA het volgende:
pindakaas-aan-de-muur-smeer-man!quote:Op zondag 22 mei 2005 04:59 schreef BdR het volgende:
"leuk hoor dat de piano-man nu alle andacht krijgt en wij niets, aldus triangel-man, vage-kreten-man en pindakaas-aan-de-muur-smeer-man"
briljant!
Ze zeiden toch 'Pieter van Vollenhoven'?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:31 schreef TC03 het volgende:
Wibi Soerjadi is eigenlijk de omgekeerde Pianoman. Iedereen kent hem, maar hij kan geen piano spelen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze zeiden toch 'Pieter van Vollenhoven'?
ofquote:Op zondag 22 mei 2005 11:55 schreef starbuck het volgende:
[..]
of
Zoon "piano-man" spoelt aan
Ingespoten Sileconen zwemband groot succes
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef JeroenV het volgende:
Zo tering, ik heb gewoon nog geen een uitzending gezien dit seizoen. Terwijl ik de afgelopen 3 jaar alles gezien heb ongeveer. Ik wist niet eens dat het begonnen was. Zijn de vorige afleveringen nog ergens te zien?
Hmm, anders lees je de OP niet...![]()
Kan et niet zien .. althans niet helemaal, was helemaal vergeten dat ik vanavond naar Jochem Meyer gaquote:
Hmmz..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:26 schreef erik-de-perik het volgende:
ik kan geen enkele aflevering bekijken...hoe kan dat?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan et niet zien .. althans niet helemaal, was helemaal vergeten dat ik vanavond naar Jochem Meyer ga
'' En ook namens die lekkere appelflap van een Frank van me ''
Gezien de gasten wel jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens mij wordt dit een van de betere van het seizoen
bedankt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dennis van de geest en najb amhali
Ja, dat vind ik dus wel vaker met gasten. Dat ze een beetje verplicht geforceerde grappen moeten gaan maken dan, en dat gaat niet werkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:09 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind Najib Amahli wel erg stil en niet grappig eigenlijk
"Als Bonnie St Clair d'r bek maar houdt" aldus Dokter Bernard"quote:Op zondag 29 mei 2005 01:32 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Geweldige aflevering. Van der Geest mag er van mij wel elke week zitten. En die naamgrapjes bij de huisartsen
Eens.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
Redelijk, 6,5.
Najib viel erg tegen, van der Geest erg mee.
iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:09 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind Najib Amahli wel erg stil en niet grappig eigenlijk
De legendarische studiosport-uitzending met Mart Smeets en Pieter van den Hoogenband in Athenequote:Op zondag 29 mei 2005 13:05 schreef tong80 het volgende:
Ik had al verwacht dat van der Geest leuk zou zijn. Heeft altijd humor in z;n interviews en kan goed lullen.
En hij heeft nog verstand van voetbal ookquote:Op zondag 29 mei 2005 13:05 schreef tong80 het volgende:
Ik had al verwacht dat van der Geest leuk zou zijn. Heeft altijd humor in z;n interviews en kan goed lullen.
Dat is juist het mooie eraan, dat hij het zo niet spontaan opleestquote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef PirE het volgende:
Harm Edens is altijd geweldig. Tuurlijk hij leest alles van een kaartje, maar hij doet dat zo ongelooflijk goed.
Das inderdaad vrij moeilijk, zeker op het tempo hoe hij dat voorleest.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef PirE het volgende:
Harm Edens is altijd geweldig. Tuurlijk hij leest alles van een kaartje, maar hij doet dat zo ongelooflijk goed.
Ja.. als ze nou slim zouden doen (met songfestival - weliswaar kwam dat OOk op 2 - kon dit immers ook), hadden ze het naar 19.00 verschoven.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond tegelijk met het voetballen
Opnemen dus
Was dat nou vorig seizoen dat Harm een of ander woord of zin had die hij keer op keer fout uit liep te spreken? Dat was ehct geweldigquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Das inderdaad vrij moeilijk, zeker op het tempo hoe hij dat voorleest.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:25 schreef TC03 het volgende:
DWHN laten vallen voor Oranje? Schaamt u diep, allen!
En opt einde stond die vent maar te wijzen enzo, en volgens mij kwam hij zelfs een handtekening vragen...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
Maar wat was dat nou achter het decor, is DWHN altijd live? Zijn er soms ook plaatsen achter het decor voor 1/4de van de prijs![]()
Hopelijk een grote bomb.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef pberends het volgende:
Matige uitzending; 5,5.
Volgende week de bomb met Geert Wilders.
Ik hoop niet dat ie met een opgeblazen gevoel naar huis gaat.quote:
Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
En opt einde stond die vent maar te wijzen enzo, en volgens mij kwam hij zelfs een handtekening vragen...
Dat vind ik nogal meevallen. Vanavond toonden ze een flink staaltje onderbroekenlol, maar over het algemeen vind ik het niveau nog steeds erg hoog. Zeker voor 'improvisatiehumor'.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:13 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik vind het niveau erg slecht t.o.v. 3 jaar geleden
hoorde dat erbij danquote:Op zondag 5 juni 2005 11:03 schreef Hedgehog het volgende:
Dat stuk met dat decor en dat die gast daar achter heel de tijd stond te wijzen was erg slecht. Dat hadden ze er beter uit kunnen laten. Voor de rest wel leuk weer.
Een van de beste grappenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:47 schreef Woffel het volgende:
"Ik vind het nogal overdreven een hek om je huis zetten om je veilig te voelen, je kan net zo goed een hek om de Bijlmer zetten ben je ook van de problemen af."
"Geert wilders komt volgende week pas maar hij heeft nu al grappen opgestuurd."
Laten we het hopen, ik wil niet weer een lege stoelquote:Op zondag 5 juni 2005 13:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Een van de beste grappen![]()
.
Volgende week wordt de bomb zeg ik je.
Ik ging met wat vrienden voetbal kijken, maar heb ze toch nog zo ver gekregen dat die om 5 voor 10 over ging naar DWHNquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:25 schreef TC03 het volgende:
DWHN laten vallen voor Oranje? Schaamt u diep, allen!
Nee joh, hij had toen nog niet 20 guards.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik wil niet weer een lege stoel
Vind je het gek?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef Woffel het volgende:
Dick Jol lijkt me trouwens ook wel een leuke gast, alhoewel de meesten ogen natuurlijk op geertje gericht zijn
quote:
Oeh kijk uit, daar gaat z'n bolletje.quote:
uhm ja.. hij staat iig NU onlinequote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
![]()
Vanaf wanneer staat de aflevering van gister online? .. die combi van voetbal en DWHN wilde niet echt werken ..
5.5?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef pberends het volgende:
Matige uitzending; 5,5.
Volgende week de bomb met Geert Wilders.
Dat was zeker oprecht van Raoul ja.. ik heb dat verhaal destijds ook al gehoord. Dat je niet eens normaal een begrafenis kan hebben zoner dat er camera's in de bosjes liggen. Ben wel in voor zijn plan om ze kapot te makenquote:Op maandag 6 juni 2005 00:07 schreef evert het volgende:
was zo leuk. Jan Jaap met zijn JA campagne, natuurlijk Bertha Zaagkut.
Raoul die oprecht boos werd over roddelblden fotografen.
en harm edens met zijn briljante manier van voorlezen. en zijn manier om de meest harde grappen op een manier voor te lezen dat je bijft lachen.
Daarom wordt het juist de bomb, omdat ie altijd zo serieus isquote:Op maandag 6 juni 2005 11:22 schreef Keijs het volgende:
Heb een idee dat de uitzending met Geert W. wel eens kan gaan tegenvallen. Enige humor is deze man nl. vreemd, of ze moeten hem de hele uitzending gaan lopen afzeiken, dan wordt het misschien wel wat.
Nou maar hopen datie naast Raoul Heertje gezet wordtquote:Op maandag 6 juni 2005 11:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Daarom wordt het juist de bomb, omdat ie altijd zo serieus is.
Uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef Mister_Slide het volgende:
De uitzending staat nog steeds niet op ditwashetnieuws.nl
En op een of andere manier kan ik nooit uitzendingen bekijken op uitzendinggemist.nl
Dat hoop ik ook, gaat ie lekker flippen tegen Wildersquote:Op maandag 6 juni 2005 14:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou maar hopen datie naast Raoul Heertje gezet wordt
Wilbers zal het wel te onveilig vindenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, gaat ie lekker flippen tegen Wilders.
Ja dat is wel zo, maar een Raoul die dat negeerd zoals hij zelf vertelde moet niet lastig gevallen worden en zeker niet op een begrafenis. Zulke gasten mogen van mij aan de hoogste boom.quote:Op maandag 6 juni 2005 09:10 schreef pberends het volgende:
Lekker belangrijk, die BN'ers zijn gewoon ronduit zielig. Ze willen wel graag in de spotlights staan maar kunnen niet tegen een paar fotografen. Net of iemand die roddelbladen serieus neemt.
misschien moet je eens in de openings post kijken...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:12 schreef Mister_Slide het volgende:
De uitzending staat nog steeds niet op ditwashetnieuws.nl
En op een of andere manier kan ik nooit uitzendingen bekijken op uitzendinggemist.nl
quote:Hallo Dit Was Het Nieuws fan,
Helaas, helaas... Zaterdag is het alweer tijd voor de laatste aflevering van Dit Was Het Nieuws van dit seizoen. Als afsluiter is er op 18 juni nog een compilatie met de leukste momenten van de afgelopen weken, maar dan is de koek op.
In aflevering 6 kan het niet anders dan dat het dak eraf gaat. Mis het zaterdag dus niet als politicus Geert Wilders en scheidsrechter Dick Jol te gast zijn. Dit Was Het Nieuws mag je eigenlijk nooit missen. Waren Maarten en Joost vorige week echt zo grappig? Oordeel zelf in de Videotheek van Dit Was Het Nieuws.
Wij zijn benieuwd welke hilarische grappen en wonderlijke woordspelingen er in de laatste aflevering zitten. Stem je tv zaterdag om 21.50 uur dus af op Nederland 2!
Het gaat echt te hardquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:33 schreef MadGuy het volgende:
Jemig, laatste alweer...
Absoluutquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Maar met Wilders wordt het wel een eindeseizoensklapper.
Raoul Heertje noemde net op de radio de uitzending waar Wilders zou komen, maar uiteindelijk niet kwam een van de leukste uitzendingen van dit seizoen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef pberends het volgende:
Maar met Wilders wordt het wel een eindeseizoensklapper.
Goed, van vorig seizoen dan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef pberends het volgende:
Dat Wilders niet kwam was toch al van vorig seizoen.
Iddquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zaten Raoul en Jan-Jaap naast elkaar.
Lees de post boven jequote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:02 schreef pberends het volgende:
DWHN wordt toch rond deze tijd opgenomen? Of was het gister al opgenomen? Iemand langgeweest?
Nee, inderdaad al zou ik dat wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:13 schreef BrainOverfloW het volgende:
Voor zo ver ik weet zijn die nooit op dvd uitgebracht
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef Perzikje het volgende:
Ik ga vanavond naar de opname met Geert Wilders en Dick Jol! Ik was er dus vorige keer ook bij toen Wilders niet kwam opdagen, dat was inderdaad vorig seizoen. Wel grappig dat ik nu ga, nu hij wel komtIk zal na de opname hier wel even komen melden of het een leuke opname was (kan met monteren natuurlijk altijd nog veranderen).
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:35 schreef Perzikje het volgende:
Hier mijn verslagje van gisteravond. Dit was het nieuws wordt op vrijdag om 20:00 uur opgenomen. We moesten er om 19:15 uur zijn, maar dat lukte niet helemaal in verband met de NSDus we kwamen 5 voor 8 aan, maar we waren niet de enige gelukkig en de zaal was nog niet open. Ik moest mijn tas afgeven omdat deze te groot was en je moest verplicht van de garderover gebruik maken. Toen moesten we door detectiepoortjes en de kleine tassen werden door beveiligingsmensen doorzocht. Toen de zaal in, waar nog is vier bodyguards stonden, wel een beetje eng gevoel. Moesten eerst nog een tijdje wachten, want de regie was nog niet klaar en toen begon het. Het ging veel over politiek en Raoul maakte zich weer heel kwaad natuurlijk, en Geert werd vaak in de zeik gezet, maar daar kon ie goed tegen. Dick Jol viel me erg tegen. Die had het idee dat ie grappig moest zijn en dat komt nooit goed over, want dan zijn ze juist niet grappig. Was wel een leuke aflevering ook de Harm grapjes en de foto's. Ik heb geen idee wat ze ervan gaan knippen, duurde wel meer dan 1,5 uur de opname, dus dat is nog even afwachten.
quote:en Geert werd vaak in de zeik gezet, maar daar kon ie goed tegen.
Oe, dat zullen wel weer leuke beschamende momenten opgelevert hebbenquote:Dick Jol viel me erg tegen. Die had het idee dat ie grappig moest zijn en dat komt nooit goed over, want dan zijn ze juist niet grappig.
Idd, Jan jaap zei ook heel vaak: dussssquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:03 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]![]()
.
Geert zat zeker naast Raoul of niet?
[..]
Ja
Oe, dat zullen wel weer leuke beschamende momenten opgelevert hebben.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
![]()
Uitzending begint trouwens 'pas' om 22.00 uur
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:08 schreef pberends het volgende:
In de online tv-gids staat nu een tijd van 22:00 ipv 21:50.
Wel grappig dat ze in de nieuwsbrieven consequent een andere tijd meldenquote:
Mhaow, ik klink opgetogen, maar verwacht er gewoon niet al te veel van. Dan kan het alleen maar meevallen. Het kan iig niet slechter worden dan de vorige aflevering.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:46 schreef NoSigar het volgende:
Voor jou kan het volgensmij alleen nog maar tegenvallen pberends.
dat is jouw meningquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, ik klink opgetogen, maar verwacht er gewoon niet al te veel van. Dan kan het alleen maar meevallen. Het kan iig niet slechter worden dan de vorige aflevering.
Nog 9.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:49 schreef honesty het volgende:
nog 11 minuten;)
Je bedoelt die aflevering waarin grappen werden gemaakt ten koste van de nee-stemmersquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, ik klink opgetogen, maar verwacht er gewoon niet al te veel van. Dan kan het alleen maar meevallen. Het kan iig niet slechter worden dan de vorige aflevering.
Nah, ik denk dat ie over vijf minuten gefrustreerd de uitzending uitbeentquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:09 schreef Vork het volgende:
Volgens mij is Wilders een van de weinige politici die iig nog een beetje snapt wat hij komt doen in Dit was het Nieuws.
Ok, dat duurde dus ook ongeveer 2,5 minuut.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:09 schreef Vork het volgende:
Volgens mij is Wilders een van de weinige politici die iig nog een beetje snapt wat hij komt doen in Dit was het Nieuws.
Ja precies ja... omg dat mens in die rolstoel ja... terecht zou ik zeggenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:42 schreef -DailaLama- het volgende:
Leuk!
Je mag zeggen van Wilders wat je wil, maar hij kan best wel goed omgaan met humor, beter dan gasten als Sonja Barend of dat mens in die rolstoel.
Ik was aan 't begin 'n beetje bang dat ie de hele tijd de politicus ging uithangen, vooral toen ie echt 3 keer geergerd tegen Raoul zei "laat me nou even uitpraten!"quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:42 schreef -DailaLama- het volgende:
Leuk!
Je mag zeggen van Wilders wat je wil, maar hij kan best wel goed omgaan met humor, beter dan gasten als Sonja Barend of dat mens in die rolstoel.
Idd!quote:
Hm, dat zou ietwat afgezaagd worden he.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:01 schreef TC03 het volgende:
Ze hadden op Wilders' kapsel moeten gaan zeiken. Schijtluizen.
Voor de rest leuke aflevering.
Nog nooit heeft iemand het er mét Geert W. over gehad. Ik zou zijn verhaal achter 'het kapsel' weleens willen horen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:24 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hm, dat zou ietwat afgezaagd worden he.
Uitzending Gemist punt ennelquote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:31 schreef shredder het volgende:
Zeg het wordt zeker niet meer herhaald.
Jan-Jaap begon er opeens een serieuze discussie van te maken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:44 schreef pberends het volgende:
Wilders nam kritiek goed op.
Ik vond Jan-Jaap een beetje tegenvallen, die had veel van dat extreem-linkse voorspelbare kritiek op Wilders. Niet al te grappig.
Oh? Hij zei anders niks.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:44 schreef pberends het volgende:
Wilders nam kritiek goed op.
Wat had-ie?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 23:22 schreef Sidekick het volgende:
Wilders' onderschrift op het laatst
Nee, heel verstandig, gewoon incasseren en lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |