Mhaow, ik klink opgetogen, maar verwacht er gewoon niet al te veel van. Dan kan het alleen maar meevallen. Het kan iig niet slechter worden dan de vorige aflevering.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:46 schreef NoSigar het volgende:
Voor jou kan het volgensmij alleen nog maar tegenvallen pberends.
dat is jouw meningquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, ik klink opgetogen, maar verwacht er gewoon niet al te veel van. Dan kan het alleen maar meevallen. Het kan iig niet slechter worden dan de vorige aflevering.
Nog 9.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:49 schreef honesty het volgende:
nog 11 minuten;)
Je bedoelt die aflevering waarin grappen werden gemaakt ten koste van de nee-stemmersquote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Mhaow, ik klink opgetogen, maar verwacht er gewoon niet al te veel van. Dan kan het alleen maar meevallen. Het kan iig niet slechter worden dan de vorige aflevering.
Nah, ik denk dat ie over vijf minuten gefrustreerd de uitzending uitbeentquote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:09 schreef Vork het volgende:
Volgens mij is Wilders een van de weinige politici die iig nog een beetje snapt wat hij komt doen in Dit was het Nieuws.
Ok, dat duurde dus ook ongeveer 2,5 minuut.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 22:09 schreef Vork het volgende:
Volgens mij is Wilders een van de weinige politici die iig nog een beetje snapt wat hij komt doen in Dit was het Nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |