Mijne is de updated versiequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef Stefkuh het volgende:
had ik net 1 sec daarvoor al gedaan
Kheb eindelijk weer eens volop gelachen vandaag
Ik zag het er klopte geen hout van maar ben ff aant updaten met extra servicequote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik zag het er klopte geen hout van maar ben ff aant updaten met extra service![]()
De laatste 2 kloppen niet. Die moeten bb.20050604.asf en bb.20050611.asf zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik zag het er klopte geen hout van maar ben ff aant updaten met extra service![]()
Jeugdfoto's Thomas Acda ontdektquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:30 schreef Droopie het volgende:
Vanavond was wel weer lachen zeker dat jochie dat afgebrand werd op de laatste foto:):)
stond er al johh...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
De laatste 2 kloppen niet. Die moeten bb.20050604.asf en bb.20050611.asf zijn.
De kin van Patty Brard.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jeugdfoto's Thomas Acda ontdekt
Dik kind
Oorzaak tsunami eindelijk bekend
Pieter Buren nu echt al zijn zeehonden kwijt
Wie vult me aan.. iets met de zoon van René Froger
Najibquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe de gasten er dan ook nog even bij
07/05: Ad Visser en Wouke Van Scherrenburg
14/05: Jeroen Latijnhouwers en Edsilia Rombley
21/05: Laetitia Griffith en Tjeerd Oosterhuis
28/05: Dennis Van Der Geest en Najib Amhali
04/06: Joost Zwagerman en Maarten Wansink
11/06: Geert Wilders en Dick Jol
* BliksemSchigt ook al bezig was met een op
Een klapper of opnieuw een lege stoel?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Najib.
LOL @ Geert Wilders. Dat wordt de klapper van het seizoen.
is niet meer dit seizoen.. je zal dinsdag ofzo ff op de 3e link moeten klikkenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:53 schreef pekel het volgende:
Geert Wilders én Dick Jol..
Heb m vanavond trouwens gemist, wanner is de herhaling?.
die hazelip heeft ook een naam hoorquote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef PDOA het volgende:
Behalve het eind was er geen kloot aan. Vooral die hazelip is zo enorm anti-grappig en de gasten moeten eens wat vaker hun bek opentrekken (of nodig gewoon eens wat cabaretiers uit?). Het Engelse niveau wordt bij lange niet gehaald.
Jan Jaap anti grappig??quote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef PDOA het volgende:
Behalve het eind was er geen kloot aan. Vooral die hazelip is zo enorm anti-grappig en de gasten moeten eens wat vaker hun bek opentrekken (of nodig gewoon eens wat cabaretiers uit?). Het Engelse niveau wordt bij lange niet gehaald.
Oh oh, ik heb een fan beledigd!quote:Op zondag 22 mei 2005 01:30 schreef evert het volgende:
[..]
die hazelip heeft ook een naam hoor![]()
mozes, als je al in dit niveau vervalt, hoor je het begrip niveau niet eens aan te halen. triest figuur.
Kijk dan niet daggggggggquote:Op zondag 22 mei 2005 01:34 schreef PDOA het volgende:
[..]
Oh oh, ik heb een fan beledigd!![]()
De Engelse serie is gewoon ubergrappig en de Nederlandse niet.
Mijn vriendin wil het zien, dus ik kijk mee. Ik herinner mij dat het vroeger leuker was, en volgens mij ben ik niet de enige.quote:
ofquote:Op zondag 22 mei 2005 09:57 schreef pberends het volgende:
Ze hadden bij die foto ook nog kunnen zeggen:
"61 jaar herdenking D-Day bij jeugd groot succes"
of
"Nu ook Big Diet voor liliputters".
quote:Op zondag 22 mei 2005 11:55 schreef starbuck het volgende:
[..]
of
Zoon "piano-man" spoelt aan
Ingespoten Sileconen zwemband groot succes
Tjah, als de gasten ook grapjes gaan zitten maken, ziet het er hoe dan ook altijd wel erg gemaakt uitquote:Op zondag 22 mei 2005 01:27 schreef PDOA het volgende:
pindakaas-aan-de-muur-smeer-man!quote:Op zondag 22 mei 2005 04:59 schreef BdR het volgende:
"leuk hoor dat de piano-man nu alle andacht krijgt en wij niets, aldus triangel-man, vage-kreten-man en pindakaas-aan-de-muur-smeer-man"
briljant!
Ze zeiden toch 'Pieter van Vollenhoven'?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:31 schreef TC03 het volgende:
Wibi Soerjadi is eigenlijk de omgekeerde Pianoman. Iedereen kent hem, maar hij kan geen piano spelen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze zeiden toch 'Pieter van Vollenhoven'?
ofquote:Op zondag 22 mei 2005 11:55 schreef starbuck het volgende:
[..]
of
Zoon "piano-man" spoelt aan
Ingespoten Sileconen zwemband groot succes
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef JeroenV het volgende:
Zo tering, ik heb gewoon nog geen een uitzending gezien dit seizoen. Terwijl ik de afgelopen 3 jaar alles gezien heb ongeveer. Ik wist niet eens dat het begonnen was. Zijn de vorige afleveringen nog ergens te zien?
Hmm, anders lees je de OP niet...![]()
Kan et niet zien .. althans niet helemaal, was helemaal vergeten dat ik vanavond naar Jochem Meyer gaquote:
Hmmz..quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:26 schreef erik-de-perik het volgende:
ik kan geen enkele aflevering bekijken...hoe kan dat?
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 11:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan et niet zien .. althans niet helemaal, was helemaal vergeten dat ik vanavond naar Jochem Meyer ga
'' En ook namens die lekkere appelflap van een Frank van me ''
Gezien de gasten wel jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:07 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens mij wordt dit een van de betere van het seizoen
bedankt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dennis van de geest en najb amhali
Ja, dat vind ik dus wel vaker met gasten. Dat ze een beetje verplicht geforceerde grappen moeten gaan maken dan, en dat gaat niet werkenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:09 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind Najib Amahli wel erg stil en niet grappig eigenlijk
"Als Bonnie St Clair d'r bek maar houdt" aldus Dokter Bernard"quote:Op zondag 29 mei 2005 01:32 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Geweldige aflevering. Van der Geest mag er van mij wel elke week zitten. En die naamgrapjes bij de huisartsen
Eens.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
Redelijk, 6,5.
Najib viel erg tegen, van der Geest erg mee.
iddquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:09 schreef detulp050 het volgende:
Ik vind Najib Amahli wel erg stil en niet grappig eigenlijk
De legendarische studiosport-uitzending met Mart Smeets en Pieter van den Hoogenband in Athenequote:Op zondag 29 mei 2005 13:05 schreef tong80 het volgende:
Ik had al verwacht dat van der Geest leuk zou zijn. Heeft altijd humor in z;n interviews en kan goed lullen.
En hij heeft nog verstand van voetbal ookquote:Op zondag 29 mei 2005 13:05 schreef tong80 het volgende:
Ik had al verwacht dat van der Geest leuk zou zijn. Heeft altijd humor in z;n interviews en kan goed lullen.
Dat is juist het mooie eraan, dat hij het zo niet spontaan opleestquote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef PirE het volgende:
Harm Edens is altijd geweldig. Tuurlijk hij leest alles van een kaartje, maar hij doet dat zo ongelooflijk goed.
Das inderdaad vrij moeilijk, zeker op het tempo hoe hij dat voorleest.quote:Op maandag 30 mei 2005 00:21 schreef PirE het volgende:
Harm Edens is altijd geweldig. Tuurlijk hij leest alles van een kaartje, maar hij doet dat zo ongelooflijk goed.
Ja.. als ze nou slim zouden doen (met songfestival - weliswaar kwam dat OOk op 2 - kon dit immers ook), hadden ze het naar 19.00 verschoven.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond tegelijk met het voetballen
Opnemen dus
Was dat nou vorig seizoen dat Harm een of ander woord of zin had die hij keer op keer fout uit liep te spreken? Dat was ehct geweldigquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Das inderdaad vrij moeilijk, zeker op het tempo hoe hij dat voorleest.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:25 schreef TC03 het volgende:
DWHN laten vallen voor Oranje? Schaamt u diep, allen!
En opt einde stond die vent maar te wijzen enzo, en volgens mij kwam hij zelfs een handtekening vragen...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 22:56 schreef Youssef het volgende:
Maar wat was dat nou achter het decor, is DWHN altijd live? Zijn er soms ook plaatsen achter het decor voor 1/4de van de prijs![]()
Hopelijk een grote bomb.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef pberends het volgende:
Matige uitzending; 5,5.
Volgende week de bomb met Geert Wilders.
Ik hoop niet dat ie met een opgeblazen gevoel naar huis gaat.quote:
Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
En opt einde stond die vent maar te wijzen enzo, en volgens mij kwam hij zelfs een handtekening vragen...
Dat vind ik nogal meevallen. Vanavond toonden ze een flink staaltje onderbroekenlol, maar over het algemeen vind ik het niveau nog steeds erg hoog. Zeker voor 'improvisatiehumor'.quote:Op zondag 5 juni 2005 01:13 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik vind het niveau erg slecht t.o.v. 3 jaar geleden
hoorde dat erbij danquote:Op zondag 5 juni 2005 11:03 schreef Hedgehog het volgende:
Dat stuk met dat decor en dat die gast daar achter heel de tijd stond te wijzen was erg slecht. Dat hadden ze er beter uit kunnen laten. Voor de rest wel leuk weer.
Een van de beste grappenquote:Op zondag 5 juni 2005 12:47 schreef Woffel het volgende:
"Ik vind het nogal overdreven een hek om je huis zetten om je veilig te voelen, je kan net zo goed een hek om de Bijlmer zetten ben je ook van de problemen af."
"Geert wilders komt volgende week pas maar hij heeft nu al grappen opgestuurd."
Laten we het hopen, ik wil niet weer een lege stoelquote:Op zondag 5 juni 2005 13:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Een van de beste grappen![]()
.
Volgende week wordt de bomb zeg ik je.
Ik ging met wat vrienden voetbal kijken, maar heb ze toch nog zo ver gekregen dat die om 5 voor 10 over ging naar DWHNquote:Op zaterdag 4 juni 2005 12:25 schreef TC03 het volgende:
DWHN laten vallen voor Oranje? Schaamt u diep, allen!
Nee joh, hij had toen nog niet 20 guards.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:52 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ik wil niet weer een lege stoel
Vind je het gek?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:49 schreef Woffel het volgende:
Dick Jol lijkt me trouwens ook wel een leuke gast, alhoewel de meesten ogen natuurlijk op geertje gericht zijn
quote:
Oeh kijk uit, daar gaat z'n bolletje.quote:
uhm ja.. hij staat iig NU onlinequote:Op zondag 5 juni 2005 23:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
![]()
Vanaf wanneer staat de aflevering van gister online? .. die combi van voetbal en DWHN wilde niet echt werken ..
5.5?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:08 schreef pberends het volgende:
Matige uitzending; 5,5.
Volgende week de bomb met Geert Wilders.
Dat was zeker oprecht van Raoul ja.. ik heb dat verhaal destijds ook al gehoord. Dat je niet eens normaal een begrafenis kan hebben zoner dat er camera's in de bosjes liggen. Ben wel in voor zijn plan om ze kapot te makenquote:Op maandag 6 juni 2005 00:07 schreef evert het volgende:
was zo leuk. Jan Jaap met zijn JA campagne, natuurlijk Bertha Zaagkut.
Raoul die oprecht boos werd over roddelblden fotografen.
en harm edens met zijn briljante manier van voorlezen. en zijn manier om de meest harde grappen op een manier voor te lezen dat je bijft lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |