Btw, ik heb een levenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:28 schreef Fisher het volgende:
mensen krijg een leven, nu moet ik verdomme in 't weekeinde hier een tvp posten
Dat is het mooie heh! Ze houden hun humorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:09 schreef Woldo het volgende:
Waarom eet een koe geen augurk?
Omdat zijn kop niet in et potje past.. ehehehehe![]()
Straaaaksss bij jeeensennnnnnquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dat is het mooie heh! Ze houden hun humor![]()
waarom geeft de boer de koe dan niet gewoon augurken, als hij weet dat de koe ze lust?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:09 schreef Woldo het volgende:
Waarom eet een koe geen augurk?
Omdat zijn kop niet in et potje past.. ehehehehe![]()
Ehm, ik niet, maar er zijn genoeg mensen van de ICT hierquote:Op zondag 22 mei 2005 04:18 schreef RATMEN het volgende:
nah als we het toch over stagiaires hebben, wie heeft er ervaring met implementatie trajecten van software, preferabel eProcurement systemen. Stagiaires zeker geschikt en inzetbaar
.
Verraderquote:Op zondag 22 mei 2005 04:14 schreef Megter het volgende:
Zo, net terug van het stappen!![]()
De auto van Brillo heb ik helaas niet kunnen verbouwen, want die stond bij 'm thuis.....
En Geitje heb ik ook niet kunnen vinden helaas.......![]()
Maar Brillo mag wel blijven van me, hij was wel flex![]()
Kga nu maar 's lekker slapen, om 7:30 gaat de wekker weer![]()
Zo, dat moet wel lekker betalen; 's nachts, in het weekendquote:Op zondag 22 mei 2005 05:22 schreef raistlin6 het volgende:
hallo ik ben stagiair in een psychiatrische instelling in den haag en ik doe daar leerling verpleegkundige uithangen
Whaha ik doe ICT maar ik snap der geen zak van!quote:Op zondag 22 mei 2005 04:18 schreef RATMEN het volgende:
nah als we het toch over stagiaires hebben, wie heeft er ervaring met implementatie trajecten van software, preferabel eProcurement systemen. Stagiaires zeker geschikt en inzetbaar
.
Ik ken alleen Weekend miljonairsquote:Op zondag 22 mei 2005 13:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
Tsssssssssssss ........ weekend stagiairs![]()
Komt door het tijdsverschilquote:Op zondag 22 mei 2005 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestaggiairs,
Het volgende is mij te ore gekomen: Het valt mensen op dat er steeds vaker gepost wordt in het stagiaire-topic buiten de regulier werktijden (welke tussen 8:00 en 18:00 vallen, van maandag tot en met vrijdag).
Is er iemand die mij kan verklaren hoe dit komt? Want ik kan geen enkele reden verzinnen om dit gedrag goed te keuren.
Alvast bedankt,
Jitzzzze
Mijn gulden! Wat doe je?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens en meisjes,
Het is tijd voor een beetje nostalgie op de zondagmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet het ook nog even aan mij vragen, ik regel de basisOP.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:23 schreef raistlin6 het volgende:
vigile, wil je mij nog toevoegen op de grote belangrijke stagiair lijst?
Sterker nog, je moet helemaal bij Megter zijn voor dat soort zakenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Je moet het ook nog even aan mij vragen, ik regel de basisOP.
Dit maakt mijn hele zondag weer goedquote:Op zondag 22 mei 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens en meisjes,
Het is tijd voor een beetje nostalgie op de zondagmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 500 euro regel ik 500 gulden voor jouquote:Op zondag 22 mei 2005 17:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dit maakt mijn hele zondag weer goed
ff dat gulden gevoel weer...
En ja ik heb liever 500 gulden dan 500 euro's
Puur uit principiele kwestie....
Kortom mij dank voor dit genoegen![]()
![]()
(alle eer naar jitzzzze course
)
We gaan eerst eten zoquote:Op zondag 22 mei 2005 17:27 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Megter,
Ik vind het hartstikke leuk dat je nu hier bent, maar moet jij niet samen met Geitje82 van een zonsondergang genieten?
Veel plezier en tot later.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:44 schreef Megter het volgende:
Ik ben out, laterzzzz!
Omdat je 't zo netjes vraagt. Volgende deel sta je erin.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:20 schreef raistlin6 het volgende:
megter,
mag ik in de grote belangrijke stagiair lijst?
Tis dat ik geen 500 euro heb....quote:Op zondag 22 mei 2005 17:13 schreef Megter het volgende:
[..]
Voor 500 euro regel ik 500 gulden voor jou![]()
Met als vermelding:quote:Op zondag 22 mei 2005 21:20 schreef Megter het volgende:
[..]
Omdat je 't zo netjes vraagt. Volgende deel sta je erin.
Especially for youquote:Op zondag 22 mei 2005 21:47 schreef raistlin6 het volgende:
wow thanks men!
Nep stagiairquote:Op maandag 23 mei 2005 00:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
kan nie wachten... alleen denk morgen wel beetje wa werke... anders vind me stage begeleider me niet lief meer... (ben website voor hem aan maken)
waarmee? is ze jarig?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:17 schreef Megter het volgende:
Vergeet Tijgerwillie niet te feliciteren he!
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:23 schreef Ballicious het volgende:
Gutemorgen!
Het ochtendje bedoel je, toen om zondag om half 8 de wekker ging terwijl ik pas kwart voor 5 sliepquote:
sliep je al om kwart voor 5?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Het ochtendje bedoel je, toen om zondag om half 8 de wekker ging terwijl ik pas kwart voor 5 sliep![]()
Ze wilde maar als enige naar Toro zei zequote:Op maandag 23 mei 2005 08:28 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben toch benieuwd waar Geitje nou was.
Ben niet meer geweest, niemand wou mee naar Toro en had ook niet zo'n zin om alleen te gaan... sorryquote:Op maandag 23 mei 2005 08:28 schreef Ballicious het volgende:
Ik ben toch benieuwd waar Geitje nou was.
Ikke maar 15 vandaagquote:Op maandag 23 mei 2005 08:29 schreef Geitje82 het volgende:
mogguh! ik ben alweer 20 minuten te laat!
![]()
ik was weer ns op tijdquote:Op maandag 23 mei 2005 08:29 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
Toch jammer, en we hebben nog moeite gedaan om je te vinden!quote:Op maandag 23 mei 2005 08:30 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ben niet meer geweest, niemand wou mee naar Toro en had ook niet zo'n zin om alleen te gaan... sorry
Jah ik had het gehoord... volgende keer beter danquote:Op maandag 23 mei 2005 08:31 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Toch jammer, en we hebben nog moeite gedaan om je te vinden!![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:31 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah ik had het gehoord... volgende keer beter dan
Ik was om 7:20 bij 't station!quote:Op maandag 23 mei 2005 08:33 schreef Ballicious het volgende:
Sta ik vanochtend om 07.15 op t station in goes, met mijn duffe kop notabene. Wat hoor ik daar? "dames en heren, ivm een aanrijding rijden er vandaag geen treinen tussen goes en vlissingen.... Kutzooi
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:33 schreef Ballicious het volgende:
Sta ik vanochtend om 07.15 op t station in goes, met mijn duffe kop notabene. Wat hoor ik daar? "dames en heren, ivm een aanrijding rijden er vandaag geen treinen tussen goes en vlissingen.... Kutzooi
ns op tijd?quote:
Ja ok, ik las dat je weinig had geslapenquote:
O, dat ben ik wel gewend hoor!quote:Op maandag 23 mei 2005 08:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja ok, ik las dat je weinig had geslapen... iig veel sterkte voor vandaag...
Geitje wil je vast wel een oppeppende knuffel geven..![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
goedemorgen haha, ik heb slingers bureau heeft versiering gekregen
Jarig vandaag ? gefeliciteerdquote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
Ben trots op je Tearquote:Op maandag 23 mei 2005 08:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zal vandaag niet zoveel aanwezig zijn, ga weer een druk aan het werk hierzo aan schoolverslagen en project...
Succes allemaal vandaag
profi vrouwkequote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
Gefeliciteerd... Hiep hiep HOERAAAAA HIEP HIEP HOERAAAquote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
Oh jij ook goede morge natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 08:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zal vandaag niet zoveel aanwezig zijn, ga weer een druk aan het werk hierzo aan schoolverslagen en project...
Succes allemaal vandaag
Het zeggen dat ik wat ga doen , en het ook daadwerkelijk uitvoeren zijn wel 2 verschillende dingen he ?? Nee maar ik echt ff hard aan de slag, nog maar 3 weken dan moet er een project hier worden opgeleverd en er moet nog wel het een en ander gedaan wordenquote:
Goede morgen mensen!quote:
Wtf? ongeluk.... *gaat naar FP*quote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
[..]
O, dat ben ik wel gewend hoor!
Maar knuffel is altijd welkom natuurlijk![]()
't Is meer dat ik vanochtend al 10 min. in de bus moest zitten en geen spits/metro kon bemachtigen omdat ik moest halen voor m'n vader die vanwege dat ongeluk met de trein met de bus moest![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:45 schreef tijgerwillie het volgende:
ja ja jarig hahaha, weer eenjaar ouder jongens
dank jullie wel
@ Brilloquote:Op maandag 23 mei 2005 08:46 schreef Ballicious het volgende:
@ Megter, reed er wel een bus richting middelburg en vlissingen?
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
@ Brillo![]()
Rijdt altijd bus naar Middelburg zover ik weet.
Naja, nu ben k met de auto, lekker vroeg thuis dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
@ Brillo![]()
Rijdt altijd bus naar Middelburg zover ik weet.
Dus?! Heb je dat niet eens over voor je vriendin?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Goede morgen mensen!
Eh, nog geen topic aangemaakt nee, maaar denk ook niet dat de modjes dat zo leuk vinden
Ik zal zo wel ´s even kijken in welk forum ik dat kan regelenquote:Op maandag 23 mei 2005 08:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Dus?! Heb je dat niet eens over voor je vriendin?
Ik zet die link niet voor niets in de OPquote:Op maandag 23 mei 2005 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dagcijfers van Vrijdag 20 Mei 2005 (00:00 - 23:59)
Ikke 10quote:Op maandag 23 mei 2005 08:29 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
Ik doe dat voor de luie mensen die niet op je linkje willen klikkenquote:Op maandag 23 mei 2005 08:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zet die link niet voor niets in de OP![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zet die link niet voor niets in de OP![]()
Het nut van mijn OP, wat doe je?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe dat voor de luie mensen die niet op je linkje willen klikken
Ey fish...quote:
hoiquote:Op maandag 23 mei 2005 08:53 schreef AAPiscool het volgende:
Goede morgen mede lotgenoten!
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:54 schreef Ballicious het volgende:
hoppa
yo stupido.. nop hij was vrijdag later weg dan ik... maar vanochtend zat hij er wel, ik snel voorin gaan zitten en net doen alsof ik 'm niet zag.. maar was dus wel gedoemt om met 'm het industrieterrein af te lopenquote:Op maandag 23 mei 2005 08:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ey fish...zat je nu met die tweakdude in de bus
????
(als goddess eris gaan we die knuffels afhandelen )
Dat ze hiervoor niets in de EU grondwet zetten he..... Kijk dan zou ik iig (jij ook vast wel) direct ja stemmen...quote:Op maandag 23 mei 2005 08:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
yo stupido.. nop hij was vrijdag later weg dan ik... maar vanochtend zat hij er wel, ik snel voorin gaan zitten en net doen alsof ik 'm niet zag.. maar was dus wel gedoemt om met 'm het industrieterrein af te lopen
Een verbod voor mensen die geen leven hebben? Dan kunnen ze Fok! ook wel meteen opheffen want zelfs in 't weekeinde word hier gepostquote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat ze hiervoor niets in de EU grondwet zetten he..... Kijk dan zou ik iig (jij ook vast wel) direct ja stemmen...![]()
Nou eehmz.. dan moet ik ff een lang lulverhaal bedenken om tot dezelfde conclusie te komenquote:
Ik moest dat ookquote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef Geitje82 het volgende:
Ik moet echt een vrije dag inleveren omdat ik een herkansing moet gaan maken op school
![]()
lekker is dat he? Had ik dus ook vorige week!quote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef Geitje82 het volgende:
Ik moet echt een vrije dag inleveren omdat ik een herkansing moet gaan maken op school
![]()
Nee joh.... Op pro tweakers of in ieder geval die tweakdude van je stagequote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
Een verbod voor mensen die geen leven hebben? Dan kunnen ze Fok! ook wel meteen opheffen want zelfs in 't weekeinde word hier gepost
Mja, soms zijn ze wel nuttig... alleen niet irlquote:Op maandag 23 mei 2005 08:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee joh.... Op pro tweakers of in ieder geval die tweakdude van je stage![]()
met jouw hulp welquote:Op maandag 23 mei 2005 08:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik moest dat ook![]()
![]()
Je gaat het halen Geitje!![]()
![]()
![]()
Nee eigenlijk totaal niet,quote:
Teveel geboozed?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee eigenlijk totaal niet,
Ik ben gaar, heb amper geslapen, heb koppijn en ik veel werk om te doen![]()
Bakje, emmertje, kliko, vuilniswagen etc... wat wil je?quote:
Herkansingen vallen onder schooltijd, stage valt ook onder schooltijd, oftewel je zou geen vrije dag in moeten leveren omdat het voor school is....quote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
Dat Geitje het haaltquote:Op maandag 23 mei 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
Bakje, emmertje, kliko, vuilniswagen etc... wat wil je?
that's correct!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:01 schreef Woldo het volgende:
It's a beautifull day!! The sun is shining.. KUT STAGE!!![]()
Nope geen druppel alcohol aangeraakt dit weekendquote:
Toestaan voor tijdelijke coma prikjes op hun.... wake on need?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, soms zijn ze wel nuttig... alleen niet irl
Hey Sanderquote:Op maandag 23 mei 2005 09:01 schreef Woldo het volgende:
It's a beautifull day!! The sun is shining.. KUT STAGE!!![]()
Jullie zijn eigenlijk wel nep-internetdaters.....beetje knus zitten doen hier en dan niet eens echt gaan wandelen enzoquote:
Zit jij er altijd aan met je vingers dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nope geen druppel alcohol aangeraakt dit weekend
hmm, maar wat als mijn sociale leven ook ineens ophoud als ik volgend jaar op hbo begin?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Toestaan voor tijdelijke coma prikjes op hun.... wake on need?
Zoiets heet echte internetdaters, maar niet irldatersquote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jullie zijn eigenlijk wel nep-internetdaters.....beetje knus zitten doen hier en dan niet eens echt gaan wandelen enzo
En wat niet is, kan nog komenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Zoiets heet echte internetdaters, maar niet irldaters
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:00 schreef Megter het volgende:
[..]
Eerst in de felicitatietopic posten, en dan pas hier![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Oh ja, cker wel.. kan haast niet wachten tot morgen.. heeeerlijk nog een stage dag!quote:
FF voelen of het lekker koud isquote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Zit jij er altijd aan met je vingers dan?![]()
Ehm met kleine letters erachter (niet van toepassing op fisher en stupido)quote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, maar wat als mijn sociale leven ook ineens ophoud als ik volgend jaar op hbo begin?
Megter kapt nogal hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Zit jij er altijd aan met je vingers dan?![]()
Heheh, is gelukkig ook niet nodigquote:Op maandag 23 mei 2005 09:05 schreef Megter het volgende:
[..]
in tegenstelling tot uitbreiding van jouw hersencapaciteit
Over 2 weken moet ik helaas stoppen met stagequote:Op maandag 23 mei 2005 09:04 schreef Woldo het volgende:
[..]
Oh ja, cker wel.. kan haast niet wachten tot morgen.. heeeerlijk nog een stage dag!![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm met kleine letters erachter (niet van toepassing op fisher en stupido)
( begin volgend jaar ook aan hbo (programmeren)
ik ook !quote:Op maandag 23 mei 2005 09:06 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Over 2 weken moet ik helaas stoppen met stage![]()
wat een ramp.....quote:Op maandag 23 mei 2005 09:06 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Over 2 weken moet ik helaas stoppen met stage![]()
Nog 4 weken dus nog 20 dagen met vandaag erbij voor mijquote:
Gaan we samen lopen naar het viaductquote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dan kom je toch wel ff langs op m'n stageplek?![]()
Ik moet ook presenterenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Megter het volgende:
[..]
daarna nog ff presenteren en voila, diploma!
8 juli diplomauitreiking, ik ben van plan om een toga aan te trekken (just like in the us)quote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik moet ook presenteren![]()
Maarja, daarna idd wel diploma![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Megter het volgende:
[..]
daarna nog ff presenteren en voila hoppa, diploma!
Ik 7 juli uitreikingquote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef Megter het volgende:
[..]
8 juli diplomauitreiking, ik ben van plan om een toga aan te trekken (just like in the us)![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef Megter het volgende:
[..]
8 juli diplomauitreiking, ik ben van plan om een toga aan te trekken (just like in the us)![]()
Mja ik ga daarna heeeeeeel misschien uni doen... Maar iig werken in Spanje of Japanquote:
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
ben ik de enige welke hier nog 6 weken zit?
Ik nog 5quote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
ben ik de enige welke hier nog 6 weken zit?
Maarja, volgend jaar weer nieuwe opleidingquote:
ik nietquote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik moet ook presenteren![]()
Maarja, daarna idd wel diploma![]()
uni.. das pas een keuze welke ik over 3 jaar hoef te maken dus daar denk ik nog niet aanquote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja ik ga daarna heeeeeeel misschien uni doen... Maar iig werken in Spanje of Japan![]()
![]()
Ik ga uni doen als ik al werk (hoop ik)quote:Op maandag 23 mei 2005 09:11 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maarja, volgend jaar weer nieuwe opleiding![]()
hehehe, is idd lache jah.. maar mij niet gezienquote:Op maandag 23 mei 2005 09:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo bruut, met zo'n baret? op!
Deal! Je mag ook wel 's komen eten 's middags, maak ik pannenkoeken klaarquote:
Ik wel.... euro tekens in me ogenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
uni.. das pas een keuze welke ik over 3 jaar hoef te maken dus daar denk ik nog niet aan
Ik hoop dat we 't met z'n 4-en gaan doen, maar heb weinig vertrouwen in de andere 3...quote:Op maandag 23 mei 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehehe, is idd lache jah.. maar mij niet gezien
Ik ga nog effies 2 jaar full time uni doen in rotterdamquote:Op maandag 23 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ga uni doen als ik al werk (hoop ik)![]()
Haha, ok! hou ik je aan!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Deal! Je mag ook wel 's komen eten 's middags, maak ik pannenkoeken klaar![]()
Welcome in the rest of your lifequote:Op maandag 23 mei 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga na dit jaar lekker werk zoeken en aan het werk hoop ik maar...
Heb totaal geen zin meer in school
Pannenkoekenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Deal! Je mag ook wel 's komen eten 's middags, maak ik pannenkoeken klaar![]()
Ik zie het niet zitten om nu nog 2 jaar te doen....quote:Op maandag 23 mei 2005 09:13 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ga nog effies 2 jaar full time uni doen in rotterdam
met z'n alle pannenkoeken eten bij megter!!quote:
Ach, ik ga op kamers in rotterdam, paar uurtjes per week in colleges zitten, beetje werken, beetje leuke dingen doenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten om nu nog 2 jaar te doen....
Misschien foute beslissing omdat het er niet meer van komt (terwijl ik dat echt van plan ben), maar ik heb nu de motivatie niet (eigenlijk sinds havo 4 al niet meer)
Kom maarquote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
met z'n alle pannenkoeken eten bij megter!!
have fun zou ik zeggen maar mij niet gezienquote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
Hmmmm volgens mij ben ik de enige die ook daadwerkelijk in japan een baan kan krijgen
3 weken vakantie per jaar is daar gemiddeld. en werkweek duurt ook ongeveer 50-60 uur
Werka met ja luie donder
Khoop 't voor je, maar je hebt er iig zin in, dat is belangrijk!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ach, ik ga op kamers in rotterdam, paar uurtjes per week in colleges zitten, beetje werken, beetje leuke dingen doenKomt wel goed!
Hmm, er is maar 1 ding waarvoor ik 1,5 uur heen en 1,5 uur terug ga rijden naar Zeelandquote:
jah das een goeie, 2 problemen... 1=waar? 2=wanneer? (Fisher zit altijd zonder tijdquote:
En daarna tortilla bij EL STUPIDO!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
met z'n alle pannenkoeken eten bij megter!!
el nog wel... nu gaan we niet overdrijven hèquote:Op maandag 23 mei 2005 09:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En daarna tortilla bij EL STUPIDO!!!
Feliciteer hier Tijgerwillie!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen allemaal,
Maar natuurlijk eerst: Tijgerwillie gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Wat ik wilde zeggen was, ik moet vandaag weer echt aan het werk. Het wordt steeds gekker, maar woensdag gaat ook mijn lijntje dood![]()
Veel plezier allemaal, en tot vanmiddag
Net zohard werken als nu zekerquote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
Hmmmm volgens mij ben ik de enige die ook daadwerkelijk in japan een baan kan krijgen
3 weken vakantie per jaar is daar gemiddeld. en werkweek duurt ook ongeveer 50-60 uur
Werka met ja luie donder
El is niets anders dan de hooooorquote:Op maandag 23 mei 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
el nog wel... nu gaan we niet overdrijven hè
morge jitz..quote:Op maandag 23 mei 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen allemaal,
Maar natuurlijk eerst: Tijgerwillie gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Wat ik wilde zeggen was, ik moet vandaag weer echt aan het werk. Het wordt steeds gekker, maar woensdag gaat ook mijn lijntje dood![]()
Veel plezier allemaal, en tot vanmiddag
pannenkoeken dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:17 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hmm, er is maar 1 ding waarvoor ik 1,5 uur heen en 1,5 uur terug ga rijden naar Zeeland
En dat zijn geen pannekoeken
Feliciteer hier Tijgerwillie!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:19 schreef Megter het volgende:
Succes jitzzze!
oke dan houden we alleen wanneer... ik kan eeehmz, begin juli, begin augustusquote:Op maandag 23 mei 2005 09:19 schreef Megter het volgende:
[..]
pannenkoeken dan?
't Is in Kloetinge Fish.
En wanneer, dat ligt aan jullie
Is E dan ook thuis?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:19 schreef Megter het volgende:
[..]
pannenkoeken dan?
't Is in Kloetinge Fish.
En wanneer, dat ligt aan jullie
hoezo?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
Moet ik snel wa fotoshoppe?
Jij wil je zusje gaan koppelen aan balli ??quote:Op maandag 23 mei 2005 09:21 schreef Megter het volgende:
Kan geregeld worden Bal.
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:22 schreef knox_ het volgende:
Lapo
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij wil je zusje gaan koppelen aan balli ??![]()
Haat je dr zo erg dan ??![]()
Nep stagiairquote:Op maandag 23 mei 2005 09:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag ook vrijen alst goed is woensdag ook
Neequote:Op maandag 23 mei 2005 09:24 schreef Megter het volgende:
vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |