ik was weer ns op tijdquote:Op maandag 23 mei 2005 08:29 schreef Geitje82 het volgende:
mogguh! ik ben alweer 20 minuten te laat!
![]()
Toch jammer, en we hebben nog moeite gedaan om je te vinden!quote:Op maandag 23 mei 2005 08:30 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ben niet meer geweest, niemand wou mee naar Toro en had ook niet zo'n zin om alleen te gaan... sorry
Jah ik had het gehoord... volgende keer beter danquote:Op maandag 23 mei 2005 08:31 schreef Ballicious het volgende:
[..]
Toch jammer, en we hebben nog moeite gedaan om je te vinden!![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:31 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Jah ik had het gehoord... volgende keer beter dan
Ik was om 7:20 bij 't station!quote:Op maandag 23 mei 2005 08:33 schreef Ballicious het volgende:
Sta ik vanochtend om 07.15 op t station in goes, met mijn duffe kop notabene. Wat hoor ik daar? "dames en heren, ivm een aanrijding rijden er vandaag geen treinen tussen goes en vlissingen.... Kutzooi
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:33 schreef Ballicious het volgende:
Sta ik vanochtend om 07.15 op t station in goes, met mijn duffe kop notabene. Wat hoor ik daar? "dames en heren, ivm een aanrijding rijden er vandaag geen treinen tussen goes en vlissingen.... Kutzooi
ns op tijd?quote:
Ja ok, ik las dat je weinig had geslapenquote:
O, dat ben ik wel gewend hoor!quote:Op maandag 23 mei 2005 08:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ja ok, ik las dat je weinig had geslapen... iig veel sterkte voor vandaag...
Geitje wil je vast wel een oppeppende knuffel geven..![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
goedemorgen haha, ik heb slingers bureau heeft versiering gekregen
Jarig vandaag ? gefeliciteerdquote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
Ben trots op je Tearquote:Op maandag 23 mei 2005 08:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zal vandaag niet zoveel aanwezig zijn, ga weer een druk aan het werk hierzo aan schoolverslagen en project...
Succes allemaal vandaag
profi vrouwkequote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
Gefeliciteerd... Hiep hiep HOERAAAAA HIEP HIEP HOERAAAquote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef tijgerwillie het volgende:
Oh jij ook goede morge natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 08:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Zal vandaag niet zoveel aanwezig zijn, ga weer een druk aan het werk hierzo aan schoolverslagen en project...
Succes allemaal vandaag
Het zeggen dat ik wat ga doen , en het ook daadwerkelijk uitvoeren zijn wel 2 verschillende dingen he ?? Nee maar ik echt ff hard aan de slag, nog maar 3 weken dan moet er een project hier worden opgeleverd en er moet nog wel het een en ander gedaan wordenquote:
Goede morgen mensen!quote:
Wtf? ongeluk.... *gaat naar FP*quote:Op maandag 23 mei 2005 08:43 schreef Megter het volgende:
[..]
O, dat ben ik wel gewend hoor!
Maar knuffel is altijd welkom natuurlijk![]()
't Is meer dat ik vanochtend al 10 min. in de bus moest zitten en geen spits/metro kon bemachtigen omdat ik moest halen voor m'n vader die vanwege dat ongeluk met de trein met de bus moest![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:45 schreef tijgerwillie het volgende:
ja ja jarig hahaha, weer eenjaar ouder jongens
dank jullie wel
@ Brilloquote:Op maandag 23 mei 2005 08:46 schreef Ballicious het volgende:
@ Megter, reed er wel een bus richting middelburg en vlissingen?
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
@ Brillo![]()
Rijdt altijd bus naar Middelburg zover ik weet.
Naja, nu ben k met de auto, lekker vroeg thuis dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 08:47 schreef Megter het volgende:
[..]
@ Brillo![]()
Rijdt altijd bus naar Middelburg zover ik weet.
Dus?! Heb je dat niet eens over voor je vriendin?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:46 schreef Vigile het volgende:
[..]
Goede morgen mensen!
Eh, nog geen topic aangemaakt nee, maaar denk ook niet dat de modjes dat zo leuk vinden
Ik zal zo wel ´s even kijken in welk forum ik dat kan regelenquote:Op maandag 23 mei 2005 08:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Dus?! Heb je dat niet eens over voor je vriendin?
Ik zet die link niet voor niets in de OPquote:Op maandag 23 mei 2005 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
Dagcijfers van Vrijdag 20 Mei 2005 (00:00 - 23:59)
Ikke 10quote:Op maandag 23 mei 2005 08:29 schreef Geitje82 het volgende:
mogguh! ik ben alweer 20 minuten te laat!
![]()
Ik doe dat voor de luie mensen die niet op je linkje willen klikkenquote:Op maandag 23 mei 2005 08:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zet die link niet voor niets in de OP![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:50 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zet die link niet voor niets in de OP![]()
Het nut van mijn OP, wat doe je?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe dat voor de luie mensen die niet op je linkje willen klikken
Ey fish...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |