Whaha ik doe ICT maar ik snap der geen zak van!quote:Op zondag 22 mei 2005 04:18 schreef RATMEN het volgende:
nah als we het toch over stagiaires hebben, wie heeft er ervaring met implementatie trajecten van software, preferabel eProcurement systemen. Stagiaires zeker geschikt en inzetbaar
.
Ik ken alleen Weekend miljonairsquote:Op zondag 22 mei 2005 13:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
Tsssssssssssss ........ weekend stagiairs![]()
Komt door het tijdsverschilquote:Op zondag 22 mei 2005 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
Lieve medestaggiairs,
Het volgende is mij te ore gekomen: Het valt mensen op dat er steeds vaker gepost wordt in het stagiaire-topic buiten de regulier werktijden (welke tussen 8:00 en 18:00 vallen, van maandag tot en met vrijdag).
Is er iemand die mij kan verklaren hoe dit komt? Want ik kan geen enkele reden verzinnen om dit gedrag goed te keuren.
Alvast bedankt,
Jitzzzze
Mijn gulden! Wat doe je?quote:Op zondag 22 mei 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens en meisjes,
Het is tijd voor een beetje nostalgie op de zondagmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet het ook nog even aan mij vragen, ik regel de basisOP.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:23 schreef raistlin6 het volgende:
vigile, wil je mij nog toevoegen op de grote belangrijke stagiair lijst?
Sterker nog, je moet helemaal bij Megter zijn voor dat soort zakenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Je moet het ook nog even aan mij vragen, ik regel de basisOP.
Dit maakt mijn hele zondag weer goedquote:Op zondag 22 mei 2005 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Jongens en meisjes,
Het is tijd voor een beetje nostalgie op de zondagmiddag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 500 euro regel ik 500 gulden voor jouquote:Op zondag 22 mei 2005 17:11 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dit maakt mijn hele zondag weer goed
ff dat gulden gevoel weer...
En ja ik heb liever 500 gulden dan 500 euro's
Puur uit principiele kwestie....
Kortom mij dank voor dit genoegen![]()
![]()
(alle eer naar jitzzzze course
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |