Heheh, is gelukkig ook niet nodigquote:Op maandag 23 mei 2005 09:05 schreef Megter het volgende:
[..]
in tegenstelling tot uitbreiding van jouw hersencapaciteit
Over 2 weken moet ik helaas stoppen met stagequote:Op maandag 23 mei 2005 09:04 schreef Woldo het volgende:
[..]
Oh ja, cker wel.. kan haast niet wachten tot morgen.. heeeerlijk nog een stage dag!![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ehm met kleine letters erachter (niet van toepassing op fisher en stupido)
( begin volgend jaar ook aan hbo (programmeren)
ik ook !quote:Op maandag 23 mei 2005 09:06 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Over 2 weken moet ik helaas stoppen met stage![]()
wat een ramp.....quote:Op maandag 23 mei 2005 09:06 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Over 2 weken moet ik helaas stoppen met stage![]()
Nog 4 weken dus nog 20 dagen met vandaag erbij voor mijquote:
Gaan we samen lopen naar het viaductquote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Dan kom je toch wel ff langs op m'n stageplek?![]()
Ik moet ook presenterenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Megter het volgende:
[..]
daarna nog ff presenteren en voila, diploma!
8 juli diplomauitreiking, ik ben van plan om een toga aan te trekken (just like in the us)quote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik moet ook presenteren![]()
Maarja, daarna idd wel diploma![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Megter het volgende:
[..]
daarna nog ff presenteren en voila hoppa, diploma!
Ik 7 juli uitreikingquote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef Megter het volgende:
[..]
8 juli diplomauitreiking, ik ben van plan om een toga aan te trekken (just like in the us)![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef Megter het volgende:
[..]
8 juli diplomauitreiking, ik ben van plan om een toga aan te trekken (just like in the us)![]()
Mja ik ga daarna heeeeeeel misschien uni doen... Maar iig werken in Spanje of Japanquote:
Nee.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
ben ik de enige welke hier nog 6 weken zit?
Ik nog 5quote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef Fisher het volgende:
ben ik de enige welke hier nog 6 weken zit?
Maarja, volgend jaar weer nieuwe opleidingquote:
ik nietquote:Op maandag 23 mei 2005 09:09 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik moet ook presenteren![]()
Maarja, daarna idd wel diploma![]()
uni.. das pas een keuze welke ik over 3 jaar hoef te maken dus daar denk ik nog niet aanquote:Op maandag 23 mei 2005 09:10 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja ik ga daarna heeeeeeel misschien uni doen... Maar iig werken in Spanje of Japan![]()
![]()
Ik ga uni doen als ik al werk (hoop ik)quote:Op maandag 23 mei 2005 09:11 schreef Vigile het volgende:
[..]
Maarja, volgend jaar weer nieuwe opleiding![]()
hehehe, is idd lache jah.. maar mij niet gezienquote:Op maandag 23 mei 2005 09:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo bruut, met zo'n baret? op!
Deal! Je mag ook wel 's komen eten 's middags, maak ik pannenkoeken klaarquote:
Ik wel.... euro tekens in me ogenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
uni.. das pas een keuze welke ik over 3 jaar hoef te maken dus daar denk ik nog niet aan
Ik hoop dat we 't met z'n 4-en gaan doen, maar heb weinig vertrouwen in de andere 3...quote:Op maandag 23 mei 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehehe, is idd lache jah.. maar mij niet gezien
Ik ga nog effies 2 jaar full time uni doen in rotterdamquote:Op maandag 23 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ga uni doen als ik al werk (hoop ik)![]()
Haha, ok! hou ik je aan!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Deal! Je mag ook wel 's komen eten 's middags, maak ik pannenkoeken klaar![]()
Welcome in the rest of your lifequote:Op maandag 23 mei 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga na dit jaar lekker werk zoeken en aan het werk hoop ik maar...
Heb totaal geen zin meer in school
Pannenkoekenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:12 schreef Megter het volgende:
[..]
Deal! Je mag ook wel 's komen eten 's middags, maak ik pannenkoeken klaar![]()
Ik zie het niet zitten om nu nog 2 jaar te doen....quote:Op maandag 23 mei 2005 09:13 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik ga nog effies 2 jaar full time uni doen in rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |