hoiquote:Op maandag 23 mei 2005 08:53 schreef AAPiscool het volgende:
Goede morgen mede lotgenoten!
quote:Op maandag 23 mei 2005 08:54 schreef Ballicious het volgende:
hoppa
yo stupido.. nop hij was vrijdag later weg dan ik... maar vanochtend zat hij er wel, ik snel voorin gaan zitten en net doen alsof ik 'm niet zag.. maar was dus wel gedoemt om met 'm het industrieterrein af te lopenquote:Op maandag 23 mei 2005 08:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ey fish...zat je nu met die tweakdude in de bus
????
(als goddess eris gaan we die knuffels afhandelen )
Dat ze hiervoor niets in de EU grondwet zetten he..... Kijk dan zou ik iig (jij ook vast wel) direct ja stemmen...quote:Op maandag 23 mei 2005 08:55 schreef Fisher het volgende:
[..]
yo stupido.. nop hij was vrijdag later weg dan ik... maar vanochtend zat hij er wel, ik snel voorin gaan zitten en net doen alsof ik 'm niet zag.. maar was dus wel gedoemt om met 'm het industrieterrein af te lopen
Een verbod voor mensen die geen leven hebben? Dan kunnen ze Fok! ook wel meteen opheffen want zelfs in 't weekeinde word hier gepostquote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dat ze hiervoor niets in de EU grondwet zetten he..... Kijk dan zou ik iig (jij ook vast wel) direct ja stemmen...![]()
Nou eehmz.. dan moet ik ff een lang lulverhaal bedenken om tot dezelfde conclusie te komenquote:
Ik moest dat ookquote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef Geitje82 het volgende:
Ik moet echt een vrije dag inleveren omdat ik een herkansing moet gaan maken op school
![]()
lekker is dat he? Had ik dus ook vorige week!quote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef Geitje82 het volgende:
Ik moet echt een vrije dag inleveren omdat ik een herkansing moet gaan maken op school
![]()
Nee joh.... Op pro tweakers of in ieder geval die tweakdude van je stagequote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
[..]
Een verbod voor mensen die geen leven hebben? Dan kunnen ze Fok! ook wel meteen opheffen want zelfs in 't weekeinde word hier gepost
Mja, soms zijn ze wel nuttig... alleen niet irlquote:Op maandag 23 mei 2005 08:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee joh.... Op pro tweakers of in ieder geval die tweakdude van je stage![]()
met jouw hulp welquote:Op maandag 23 mei 2005 08:57 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik moest dat ook![]()
![]()
Je gaat het halen Geitje!![]()
![]()
![]()
Nee eigenlijk totaal niet,quote:
Teveel geboozed?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee eigenlijk totaal niet,
Ik ben gaar, heb amper geslapen, heb koppijn en ik veel werk om te doen![]()
Bakje, emmertje, kliko, vuilniswagen etc... wat wil je?quote:
Herkansingen vallen onder schooltijd, stage valt ook onder schooltijd, oftewel je zou geen vrije dag in moeten leveren omdat het voor school is....quote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef Geitje82 het volgende:
![]()
Dat Geitje het haaltquote:Op maandag 23 mei 2005 08:59 schreef Fisher het volgende:
[..]
Bakje, emmertje, kliko, vuilniswagen etc... wat wil je?
that's correct!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:01 schreef Woldo het volgende:
It's a beautifull day!! The sun is shining.. KUT STAGE!!![]()
Nope geen druppel alcohol aangeraakt dit weekendquote:
Toestaan voor tijdelijke coma prikjes op hun.... wake on need?quote:Op maandag 23 mei 2005 08:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, soms zijn ze wel nuttig... alleen niet irl
Hey Sanderquote:Op maandag 23 mei 2005 09:01 schreef Woldo het volgende:
It's a beautifull day!! The sun is shining.. KUT STAGE!!![]()
Jullie zijn eigenlijk wel nep-internetdaters.....beetje knus zitten doen hier en dan niet eens echt gaan wandelen enzoquote:
Zit jij er altijd aan met je vingers dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nope geen druppel alcohol aangeraakt dit weekend
hmm, maar wat als mijn sociale leven ook ineens ophoud als ik volgend jaar op hbo begin?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Toestaan voor tijdelijke coma prikjes op hun.... wake on need?
Zoiets heet echte internetdaters, maar niet irldatersquote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Vigile het volgende:
[..]
Jullie zijn eigenlijk wel nep-internetdaters.....beetje knus zitten doen hier en dan niet eens echt gaan wandelen enzo
En wat niet is, kan nog komenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Zoiets heet echte internetdaters, maar niet irldaters
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:00 schreef Megter het volgende:
[..]
Eerst in de felicitatietopic posten, en dan pas hier![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Oh ja, cker wel.. kan haast niet wachten tot morgen.. heeeerlijk nog een stage dag!quote:
FF voelen of het lekker koud isquote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Zit jij er altijd aan met je vingers dan?![]()
Ehm met kleine letters erachter (niet van toepassing op fisher en stupido)quote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, maar wat als mijn sociale leven ook ineens ophoud als ik volgend jaar op hbo begin?
Megter kapt nogal hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 09:03 schreef Megter het volgende:
[..]
Zit jij er altijd aan met je vingers dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |