met z'n alle pannenkoeken eten bij megter!!quote:
Ach, ik ga op kamers in rotterdam, paar uurtjes per week in colleges zitten, beetje werken, beetje leuke dingen doenquote:Op maandag 23 mei 2005 09:15 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik zie het niet zitten om nu nog 2 jaar te doen....
Misschien foute beslissing omdat het er niet meer van komt (terwijl ik dat echt van plan ben), maar ik heb nu de motivatie niet (eigenlijk sinds havo 4 al niet meer)
Kom maarquote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
met z'n alle pannenkoeken eten bij megter!!
have fun zou ik zeggen maar mij niet gezienquote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
Hmmmm volgens mij ben ik de enige die ook daadwerkelijk in japan een baan kan krijgen
3 weken vakantie per jaar is daar gemiddeld. en werkweek duurt ook ongeveer 50-60 uur
Werka met ja luie donder
Khoop 't voor je, maar je hebt er iig zin in, dat is belangrijk!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ach, ik ga op kamers in rotterdam, paar uurtjes per week in colleges zitten, beetje werken, beetje leuke dingen doenKomt wel goed!
Hmm, er is maar 1 ding waarvoor ik 1,5 uur heen en 1,5 uur terug ga rijden naar Zeelandquote:
jah das een goeie, 2 problemen... 1=waar? 2=wanneer? (Fisher zit altijd zonder tijdquote:
En daarna tortilla bij EL STUPIDO!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
met z'n alle pannenkoeken eten bij megter!!
el nog wel... nu gaan we niet overdrijven hèquote:Op maandag 23 mei 2005 09:17 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
En daarna tortilla bij EL STUPIDO!!!
Feliciteer hier Tijgerwillie!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen allemaal,
Maar natuurlijk eerst: Tijgerwillie gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Wat ik wilde zeggen was, ik moet vandaag weer echt aan het werk. Het wordt steeds gekker, maar woensdag gaat ook mijn lijntje dood![]()
Veel plezier allemaal, en tot vanmiddag
Net zohard werken als nu zekerquote:Op maandag 23 mei 2005 09:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
Hmmmm volgens mij ben ik de enige die ook daadwerkelijk in japan een baan kan krijgen
3 weken vakantie per jaar is daar gemiddeld. en werkweek duurt ook ongeveer 50-60 uur
Werka met ja luie donder
El is niets anders dan de hooooorquote:Op maandag 23 mei 2005 09:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
el nog wel... nu gaan we niet overdrijven hè
morge jitz..quote:Op maandag 23 mei 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
Een goeiemorgen allemaal,
Maar natuurlijk eerst: Tijgerwillie gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Wat ik wilde zeggen was, ik moet vandaag weer echt aan het werk. Het wordt steeds gekker, maar woensdag gaat ook mijn lijntje dood![]()
Veel plezier allemaal, en tot vanmiddag
pannenkoeken dan?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:17 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hmm, er is maar 1 ding waarvoor ik 1,5 uur heen en 1,5 uur terug ga rijden naar Zeeland
En dat zijn geen pannekoeken
Feliciteer hier Tijgerwillie!quote:Op maandag 23 mei 2005 09:19 schreef Megter het volgende:
Succes jitzzze!
oke dan houden we alleen wanneer... ik kan eeehmz, begin juli, begin augustusquote:Op maandag 23 mei 2005 09:19 schreef Megter het volgende:
[..]
pannenkoeken dan?
't Is in Kloetinge Fish.
En wanneer, dat ligt aan jullie
Is E dan ook thuis?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:19 schreef Megter het volgende:
[..]
pannenkoeken dan?
't Is in Kloetinge Fish.
En wanneer, dat ligt aan jullie
hoezo?quote:Op maandag 23 mei 2005 09:21 schreef DracoAkaIk het volgende:
Moet ik snel wa fotoshoppe?
Jij wil je zusje gaan koppelen aan balli ??quote:Op maandag 23 mei 2005 09:21 schreef Megter het volgende:
Kan geregeld worden Bal.
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:22 schreef knox_ het volgende:
Lapo
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij wil je zusje gaan koppelen aan balli ??![]()
Haat je dr zo erg dan ??![]()
Nep stagiairquote:Op maandag 23 mei 2005 09:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag ook vrijen alst goed is woensdag ook
Neequote:Op maandag 23 mei 2005 09:24 schreef Megter het volgende:
vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |