hebben die geld dan.. maar laten we hopen dat het niet zover komtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef McCarthy het volgende:
ik gok op een ex sovjet republiekje binnen nu en pak hem beet 5 jaar
Met stokken en stenen kun je ook vechten.quote:
Laten we schermutselingen er buiten houdenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:00 schreef rekenwonder het volgende:
De Friezen tegen de rest van Nederland...
Whaha het nederlandse volk in opstand?? NOOIT allemaal makke lammetjes. De lafheid zit in onze genen. Waar is het volk gebleven dat de wereldzeeen overging en de wereld veroverde??.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef JohnDDD het volgende:
In juli, hier vooral. Na de Nee-stem tegen de Grondwet, zullen politici de wet toch ondertekenen. Het Nederlandse volk zal massaal in opstand komen. Daar er grote stakingen en ook rellen uitbreken zal de ME en later het leger gesommeerd worden deze rellen en opstandelingen neer te slaan. Velen lopen echter over, en er breekt een burgeroorlog uit. Verschillende legers zullen bijstand bieden, maar het kabinet zal haar ontslag indienen. Uiteindelijk zal er geen regering meer zijn om het leger te bedienen. Er breekt een totale oorlog uit.
Geloof ik niks van. Ik denk dat de vlam dan wel eens in de pan kan slaan. Vergeet niet dat vooral extreem-rechts en extreem-links erg tegen de grondwet zijn. Ik denk dat het een grote oorlog wordt hier. Europa en Amerika zullen zich ermee gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Whaha het nederlandse volk in opstand?? NOOIT allemaal makke lammetjes. De lafheid zit in onze genen. Waar is het volk gebleven dat de wereldzeeen overging en de wereld veroverde??.
in onze genen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Whaha het nederlandse volk in opstand?? NOOIT allemaal makke lammetjes. De lafheid zit in onze genen. Waar is het volk gebleven dat de wereldzeeen overging en de wereld veroverde??.
De islam begon toch pas nadat het West-Romeinse Rijk al was gevallenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef ThE_ED het volgende:Miljoenen islamieten in een voorheen christelijk-westers Europa, kan goed gaan, maar dit is wel een nieuw expriment in onze geschiedenis. Met de Moren in Spanje hadden de Romeinen al aardig wat te stellen.
Daar zeg je wat. Maar die moren zaten daar toch wel? Maar niet islamitisch dan wellicht..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef Pool het volgende:
[..]
De islam begon toch pas nadat het West-Romeinse Rijk al was gevallen![]()
als het ooit zo ver komt zal ik in Antwerpen zitten om die "mislukte duitsers" op te vangenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vind het prima als het tussen Vlaanderen en Wallonie eens flink ontploft.
Dit kan wel eens een goed topic voor jou zijn Zestien onwaarheden over de Tweede Wereldoorlogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Tenminste, totdat Amerikaanse troepen wederom via Engeland --> Frankrijk oprukken
Ik heb geen zin om alle details m.b.t. de tweede wereldoorlog te vermelden in mijn post. Ja, het was wat correcter geweest, maar zoiets kost mij meer tijd dan ik aan fok! wens te besteden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit kan wel eens een goed topic voor jou zijn Zestien onwaarheden over de Tweede Wereldoorlog
Briljante OPquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef ThE_ED het volgende:
Op welk lijk zullen we dan eens gaan stemmen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:05 schreef longinus het volgende:
2 juni zet het volk de regering en de koningin af, 3 juni bijltjesdag en een maand later worden er verkiezingen gehouden voor een niet corrupte regering.
Een realistisch scenario is een burgeroorlog zonder einde tussen islamieten en de rest van de Europeanen na gigantische aanslagen tegen Frankrijk en Duitsland.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Turkije komt in een zeer slechte economische situate of een ernstige politieke crisis (waar de laatstgenoemde waarschijnlijker is), vervolgens worden de niet-islamitische elementen in het Turkse leger "geneutraliseerd". Het leger werpt de regering omver en geeft alle Islamieten in Europa de opdracht stennis te schoppen, om het Turkse leger "moeiteloos" Europa te laten overnemen. Tenminste, totdat Amerikaanse troepen wederom via Engeland --> Frankrijk oprukken naar Ankara en tevens de gehele islamitische vloek in Europa en alle collaberateurs met de islam (zoals Geert Mak, Femke Halsema e.d.) respectievelijk te vernietigen en te vervolgen cq. om te brengen.
De rest van de Islamitische wereld en China worden vernietigd met Amerikaanse en Europese kernwapens. Het westen heeft de gehele aarde voor zichzelf en gaat een tijdperk van 1000 jaar vrede tegemoet.
Nee die kwamen later pas. In een notendop: iberische barbaren, carthago, romeinen, vandalen, visigothen, moren, visigothen. Zo dat was weer even 2000 jaar geschiedenis.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar die moren zaten daar toch wel? Maar niet islamitisch dan wellicht..
Beide lijken me een beetje onrealistischquote:Op zondag 22 mei 2005 00:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een realistisch scenario is een burgeroorlog zonder einde tussen islamieten en de rest van de Europeanen na gigantische aanslagen tegen Frankrijk en Duitsland.
Nee. Een aanslag in Frankrijk is niet gunstig voor de moslims daar.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een realistisch scenario is een burgeroorlog zonder einde tussen islamieten en de rest van de Europeanen na gigantische aanslagen tegen Frankrijk en Duitsland.
Dan krijg je nog meer kleine staatjes daar.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef Pool het volgende:
[..]
De islam begon toch pas nadat het West-Romeinse Rijk al was gevallen![]()
Maar ontopic:
Niet zo lang geleden heeft de Prins van Liechtenstein de macht weer wat steviger naar zich toegetrokken. Het is maar de vraag hoe dit zal uitwerken... Ik verwacht dan ook dat binnen 10 jaar een deel van Liechtenstein zich onafhankelijk zal verklaren, waarna het land uiteen zal vallen in 6 autonome staatjes.
Denk jij dat de grondwet in staat zal zijn een nieuwe Europese oorlog te verhinderen?quote:Op zondag 22 mei 2005 08:42 schreef sp3c het volgende:
itt tot een grote oorlog in europa komt de grondwet er gewoon
Geloof me, Liechtenstein zal branden zoals het nog nooit gebrand heeft.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan krijg je nog meer kleine staatjes daar.
Wat ook nog kan is dat Catalonie zich van Spanje gaat afscheiden
Ja. Dat is waar we in europa al 50 jaar mee bezig zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Denk jij dat de grondwet in staat zal zijn een nieuwe Europese oorlog te verhinderen?
Zijn ze daar zo geweldadig?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:59 schreef Pool het volgende:
Geloof me, Liechtenstein zal branden zoals het nog nooit gebrand heeft.
nee dat staat er nietquote:Op zondag 22 mei 2005 11:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Denk jij dat de grondwet in staat zal zijn een nieuwe Europese oorlog te verhinderen?
De kans op een gewapend treffen tussen bevolkingsgroepen is aardig klein, echter, als de grondwet erdoorgedrukt wordt zal het er niet gezelliger op worden in sommige delen van Europa.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat staat er niet
Er komt gewoon geen nieuwe Europese oorlog in de nabije toekomst ... geen grootschalige iig de Europese grondwet heeft daar weinig mee te maken (maar reken maar dat die er gewoon doorgedrukt wordt)
Welke delen danquote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De kans op een gewapend treffen tussen bevolkingsgroepen is aardig klein, echter, als de grondwet erdoorgedrukt wordt zal het er niet gezelliger op worden in sommige delen van Europa.
Het zal meer nationalisme opleveren. Miskenning leid tot sterke gevoelens van trouw tot enkel het eigen land. Niet dat ik meer nationalisme erg vind, alleen het zal ten nadele komen van de EU zelf, op termijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke delen dan. Het zijn een paar nederlanders met beperkte invloed die er tegen zijn. Niet eens tegen de grondwet maar eerder nog tegen de hele gang van zaken rond europa. Het zelfde geldt min of meer voor Frankrijk.
Dat zeg ik ook niet.quote:Die grondwet gaat echt nooit een keer tot een gewapend treffen leiden hoor!
hmmm, ik denk dat de VS samen met west-europa de wereld zullen blijven aanvoeren en de volgende grote oorlog zal dat juist onderstrepen, ik vermoed wel een tweedeling in europa, de steun aan amerika zou een rol kunnen spelen.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef NRH het volgende:
Over 13,6 jaar begint 'De Grote Oorlog'.
Dankzij onenigheid over steun aan de VS in Midden Oosten en Oost-Azië zullen op de volgende plaatsen gewelddadige conflicten ontstaan die tot een tweedeling in Europa leiden:
Ierland vs Groot Brittanie
Frankrijk vs Belgie en Nederland
Noord- vs Zuid-Italië
Oost- vs West-Duitsland
Turkije vs Griekenland
En dan is het los!
Want? In Noordierland zijn problemen maar dat wil niet zeggen dat ierland een geweldadig conflict aan zou gaan met GBquote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef NRH het volgende:
Dankzij onenigheid over steun aan de VS in Midden Oosten en Oost-Azië zullen op de volgende plaatsen gewelddadige conflicten ontstaan die tot een tweedeling in Europa leiden:
Ik zie niet in waaromquote:Frankrijk vs Belgie en Nederland
Er is geneuzel over geld maar om nou te gaan vechten vind ik wel ver gaanquote:Noord- vs Zuid-Italië
onwaarschijnlijkquote:Oost- vs West-Duitsland
onwaarschijnlijk, er is eerder toenadering dan afstandnamequote:Turkije vs Griekenland
Zonder grondwet.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:58 schreef gargamel het volgende:
[..]
Ja. Dat is waar we in europa al 50 jaar mee bezig zijn.
Die dan ook voornamelijk gebruikt gaat worden om de huidige situatie vast te leggen en te stroomlijnen. Nu gebruiken we het verdrag van nice ofzo.quote:
Voornamelijk? Wat staat er nog meer in dan? Het is nota bene niet eens een grondwet en democratie wordt door dit verdrag al helemaal niet bevorderd. Bovendien, is het handig om de huidige situatie vast te leggen en te bevriezen? Ik denk eigenlijk van niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die dan ook voornamelijk gebruikt gaat worden om de huidige situatie vast te leggen en te stroomlijnen. Nu gebruiken we het verdrag van nice ofzo.
waarom in godsnaam?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef NRH het volgende:
roflolquote:Frankrijk vs Belgie en Nederland
zijn die het niet met elkaar eens dan?quote:Noord- vs Zuid-Italië
niet in geen miljoen jaarquote:Oost- vs West-Duitsland
never gonna happen.quote:Turkije vs Griekenland
Nog wel, maar er zullen nieuwe afspraken gebouwd moeten worden om de boel bestuurbaar te houden. Als dat niet via een grondwettelijk verdrag kan dan maar met een wettelijk grondverdrag.quote:
Maar moet dat dan per sé met zo'n wangedrocht van een document?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:46 schreef gargamel het volgende:
[..]
Nog wel, maar er zullen nieuwe afspraken gebouwd moeten worden om de boel bestuurbaar te houden. Als dat niet via een grondwettelijk verdrag kan dan maar met een wettelijk grondverdrag.
We kunnen weer naar Zuid-Afrika trekken om daar de Afrikaners te 'bevrijden' en zo die diamantmijnen daar onder controle te krijgen. Daarnaast is het een rijk landschap en prima als vakantiekolonie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:10 schreef PLAE@ het volgende:
Ik ben er nog wel voor in hoor om wat Afrikaanse landjes met veel machtsvertoon in te nemen. De diamantvoorraden weg te jatten en verder te trekken![]()
Een document van 10 pagina's was leuker geweest ja maar dat is het probleem van een compromis tussen 26 landen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:42 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar moet dat dan per sé met zo'n wangedrocht van een document?Anyway, we gaan hier hopeloos off-topic.
Zo zie je maar hoe goed de eu zijn pacificerende werk doetquote:Op maandag 23 mei 2005 19:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik denk eerder iets in de balkan waar de hele eu op springt (kunnen we daar geen muur omheen zetten).
en anders tegen rusland (ook erg onwaarschijnlijk) of de islamtische wereld maar binnen deu de komende 50 jaar niet
Dat er in europa geen oorlog is heeft alles met de EU en zijn paciferende werking te maken. Pacifisme is imho iets anders.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:51 schreef sp3c het volgende:
dat Europa niet aangevallen wordt heeft bepaald nix met het pacifisme te maken
Wat een schokkend gebrek aan historisch besef. Wat een vatbaarheid voor valse EU propaganda.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 07:37 schreef gargamel het volgende:
[..]
Dat er in europa geen oorlog is heeft alles met de EU en zijn paciferende werking te maken. Pacifisme is imho iets anders.
Gezien de omvang van dat land is het logischer te spreken over zes autonome straatjes.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef Pool het volgende:
Maar ontopic:
Niet zo lang geleden heeft de Prins van Liechtenstein de macht weer wat steviger naar zich toegetrokken. Het is maar de vraag hoe dit zal uitwerken... Ik verwacht dan ook dat binnen 10 jaar een deel van Liechtenstein zich onafhankelijk zal verklaren, waarna het land uiteen zal vallen in 6 autonome staatjes.
Cyprus is zeer onwaarschijnlijk: De turken stemden allemaal voor hereniging, Turkije zelf zal de Turkse republiek waarschijnlijk laten vallen (of een Taiwan scenario verzinnen) om de EU te paaien.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:23 schreef hmmmmmmmmm het volgende:
Cyprus (Turkije) heb ik nog niet langs zien komen.
Verder lijkt Wit-Rusland ook nog wel een geschikte kandidaat.
Dat ben ik niet met je eens de EU heeft mede bijgedragen tot het bij elkaar brengen van europese landen. Na de tweede wereldoorlog was de heersende mening dat het politiek en economisch samenwerken van landen de manier was om verdere oorlogen te voorkomen. Welnu, dit is gelukt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:03 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wat een schokkend gebrek aan historisch besef. Wat een vatbaarheid voor valse EU propaganda.
De EU bestond nog niet eens toen Stalin overleed, en ook al had de EU toen al bestaan, dan was Stalin er niet van onder de indruk geweest. De koude oorlog (met zijn Mutually Assured Destruction tussen de VS en de Soviet Unie) is de reden dat het hier na WO II zo rustig is geweest.
EU of niet, de VS en de Soviet Unie hadden nooit toegestaan dat landen uit NAVO of het Warschau Pact elkaar hadden aangevallen.
Ik verwacht dan ook dat om de lantaarnpalen op de kruispunten nog decennia zal worden gestreden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gezien de omvang van dat land is het logischer te spreken over zes autonome straatjes.
Yeah right. In Juli zit driekwart van de Nederlandse bevolking vakantie te vieren in Zuid-Europa. En zelfs de hypocrietste anti-Europeanen bewonen dan hun tweede huis in Frankrijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef JohnDDD het volgende:
In juli, hier vooral. Na de Nee-stem tegen de Grondwet, zullen politici de wet toch ondertekenen. Het Nederlandse volk zal massaal in opstand komen.
mwa van 1 van de grootste in de eerste wereld oorlog waren de fransen en de britten hetzelfde als duitslandquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef nozem het volgende:
Er komt geen Europese oorlog. Duitsland, de grootste veroorzaker van alle ellende in de 20e eeuw is na 1945 veranderd in een zeer pacifistisch land, scheelt een slok op een borrel bij Europese conflicten.
De meest onzinnige post vd dag. Niemand wilt oorlog, maar na een x aantal jaartjes propaganda en/of (verzonnen) botsingen tussen culturen die als dag en nacht verschillen is elke maatschappij klaar te stomen voor verliezen en dus oorlog.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef nozem het volgende:
Er komt geen Europese oorlog. Duitsland, de grootste veroorzaker van alle ellende in de 20e eeuw is na 1945 veranderd in een zeer pacifistisch land, scheelt een slok op een borrel bij Europese conflicten.
tering heyquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:21 schreef Vampier het volgende:
de volgende oorlog zal een burger oorlog worden die onder leiding van de Mujahideen overslaat naar verschillende west europese landen. Een aantal jaar na deze oorlog zal oost europa er aan moeten ongelden zowel omdat West Europa en de kant van Rusland de oorlog verklaard heeft.
Ik was gisteren even in Vaduz. Wat een saai villadorp zeg. Niet leuk. Ze doen trouwens altijd alles wat Zwitserland doet. Als Zwitserland OK zegt tegen Schengen dan komen zij ook mee. Gisteren kreeg ik nog een controle op de Liechtensteins-Oostenrijkse grens.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook dat om de lantaarnpalen op de kruispunten nog decennia zal worden gestreden.
Goed huh... Balkan script waar moslim albanezen zich een eind in de rondte neukte om zo tot een meerderheid te komen om het land over te nemen.quote:
hij meent het nog ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:40 schreef Vampier het volgende:
[..]
Goed huh... Balkan script waar moslim albanezen zich een eind in de rondte neukte om zo tot een meerderheid te komen om het land over te nemen.als europeanen niet meer gaan neuken dan zie ik de bui al hangen
![]()
links234Ulx blijft eens van de coke af voordat je post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |