Ik verwacht dan ook dat om de lantaarnpalen op de kruispunten nog decennia zal worden gestreden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gezien de omvang van dat land is het logischer te spreken over zes autonome straatjes.
Yeah right. In Juli zit driekwart van de Nederlandse bevolking vakantie te vieren in Zuid-Europa. En zelfs de hypocrietste anti-Europeanen bewonen dan hun tweede huis in Frankrijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef JohnDDD het volgende:
In juli, hier vooral. Na de Nee-stem tegen de Grondwet, zullen politici de wet toch ondertekenen. Het Nederlandse volk zal massaal in opstand komen.
mwa van 1 van de grootste in de eerste wereld oorlog waren de fransen en de britten hetzelfde als duitslandquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef nozem het volgende:
Er komt geen Europese oorlog. Duitsland, de grootste veroorzaker van alle ellende in de 20e eeuw is na 1945 veranderd in een zeer pacifistisch land, scheelt een slok op een borrel bij Europese conflicten.
De meest onzinnige post vd dag. Niemand wilt oorlog, maar na een x aantal jaartjes propaganda en/of (verzonnen) botsingen tussen culturen die als dag en nacht verschillen is elke maatschappij klaar te stomen voor verliezen en dus oorlog.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:18 schreef nozem het volgende:
Er komt geen Europese oorlog. Duitsland, de grootste veroorzaker van alle ellende in de 20e eeuw is na 1945 veranderd in een zeer pacifistisch land, scheelt een slok op een borrel bij Europese conflicten.
tering heyquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:21 schreef Vampier het volgende:
de volgende oorlog zal een burger oorlog worden die onder leiding van de Mujahideen overslaat naar verschillende west europese landen. Een aantal jaar na deze oorlog zal oost europa er aan moeten ongelden zowel omdat West Europa en de kant van Rusland de oorlog verklaard heeft.
Ik was gisteren even in Vaduz. Wat een saai villadorp zeg. Niet leuk. Ze doen trouwens altijd alles wat Zwitserland doet. Als Zwitserland OK zegt tegen Schengen dan komen zij ook mee. Gisteren kreeg ik nog een controle op de Liechtensteins-Oostenrijkse grens.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook dat om de lantaarnpalen op de kruispunten nog decennia zal worden gestreden.
Goed huh... Balkan script waar moslim albanezen zich een eind in de rondte neukte om zo tot een meerderheid te komen om het land over te nemen.quote:
hij meent het nog ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:40 schreef Vampier het volgende:
[..]
Goed huh... Balkan script waar moslim albanezen zich een eind in de rondte neukte om zo tot een meerderheid te komen om het land over te nemen.als europeanen niet meer gaan neuken dan zie ik de bui al hangen
![]()
links234Ulx blijft eens van de coke af voordat je post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |