hebben die geld dan.. maar laten we hopen dat het niet zover komtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef McCarthy het volgende:
ik gok op een ex sovjet republiekje binnen nu en pak hem beet 5 jaar
Met stokken en stenen kun je ook vechten.quote:
Laten we schermutselingen er buiten houdenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:00 schreef rekenwonder het volgende:
De Friezen tegen de rest van Nederland...
Whaha het nederlandse volk in opstand?? NOOIT allemaal makke lammetjes. De lafheid zit in onze genen. Waar is het volk gebleven dat de wereldzeeen overging en de wereld veroverde??.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef JohnDDD het volgende:
In juli, hier vooral. Na de Nee-stem tegen de Grondwet, zullen politici de wet toch ondertekenen. Het Nederlandse volk zal massaal in opstand komen. Daar er grote stakingen en ook rellen uitbreken zal de ME en later het leger gesommeerd worden deze rellen en opstandelingen neer te slaan. Velen lopen echter over, en er breekt een burgeroorlog uit. Verschillende legers zullen bijstand bieden, maar het kabinet zal haar ontslag indienen. Uiteindelijk zal er geen regering meer zijn om het leger te bedienen. Er breekt een totale oorlog uit.
Geloof ik niks van. Ik denk dat de vlam dan wel eens in de pan kan slaan. Vergeet niet dat vooral extreem-rechts en extreem-links erg tegen de grondwet zijn. Ik denk dat het een grote oorlog wordt hier. Europa en Amerika zullen zich ermee gaan bemoeien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Whaha het nederlandse volk in opstand?? NOOIT allemaal makke lammetjes. De lafheid zit in onze genen. Waar is het volk gebleven dat de wereldzeeen overging en de wereld veroverde??.
in onze genen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:04 schreef Crazyivan het volgende:
[..]
Whaha het nederlandse volk in opstand?? NOOIT allemaal makke lammetjes. De lafheid zit in onze genen. Waar is het volk gebleven dat de wereldzeeen overging en de wereld veroverde??.
De islam begon toch pas nadat het West-Romeinse Rijk al was gevallenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef ThE_ED het volgende:Miljoenen islamieten in een voorheen christelijk-westers Europa, kan goed gaan, maar dit is wel een nieuw expriment in onze geschiedenis. Met de Moren in Spanje hadden de Romeinen al aardig wat te stellen.
Daar zeg je wat. Maar die moren zaten daar toch wel? Maar niet islamitisch dan wellicht..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef Pool het volgende:
[..]
De islam begon toch pas nadat het West-Romeinse Rijk al was gevallen![]()
als het ooit zo ver komt zal ik in Antwerpen zitten om die "mislukte duitsers" op te vangenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:10 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vind het prima als het tussen Vlaanderen en Wallonie eens flink ontploft.
Dit kan wel eens een goed topic voor jou zijn Zestien onwaarheden over de Tweede Wereldoorlogquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Tenminste, totdat Amerikaanse troepen wederom via Engeland --> Frankrijk oprukken
Ik heb geen zin om alle details m.b.t. de tweede wereldoorlog te vermelden in mijn post. Ja, het was wat correcter geweest, maar zoiets kost mij meer tijd dan ik aan fok! wens te besteden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit kan wel eens een goed topic voor jou zijn Zestien onwaarheden over de Tweede Wereldoorlog
Briljante OPquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:55 schreef ThE_ED het volgende:
Op welk lijk zullen we dan eens gaan stemmen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:05 schreef longinus het volgende:
2 juni zet het volk de regering en de koningin af, 3 juni bijltjesdag en een maand later worden er verkiezingen gehouden voor een niet corrupte regering.
Een realistisch scenario is een burgeroorlog zonder einde tussen islamieten en de rest van de Europeanen na gigantische aanslagen tegen Frankrijk en Duitsland.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Turkije komt in een zeer slechte economische situate of een ernstige politieke crisis (waar de laatstgenoemde waarschijnlijker is), vervolgens worden de niet-islamitische elementen in het Turkse leger "geneutraliseerd". Het leger werpt de regering omver en geeft alle Islamieten in Europa de opdracht stennis te schoppen, om het Turkse leger "moeiteloos" Europa te laten overnemen. Tenminste, totdat Amerikaanse troepen wederom via Engeland --> Frankrijk oprukken naar Ankara en tevens de gehele islamitische vloek in Europa en alle collaberateurs met de islam (zoals Geert Mak, Femke Halsema e.d.) respectievelijk te vernietigen en te vervolgen cq. om te brengen.
De rest van de Islamitische wereld en China worden vernietigd met Amerikaanse en Europese kernwapens. Het westen heeft de gehele aarde voor zichzelf en gaat een tijdperk van 1000 jaar vrede tegemoet.
Nee die kwamen later pas. In een notendop: iberische barbaren, carthago, romeinen, vandalen, visigothen, moren, visigothen. Zo dat was weer even 2000 jaar geschiedenis.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:17 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Maar die moren zaten daar toch wel? Maar niet islamitisch dan wellicht..
Beide lijken me een beetje onrealistischquote:Op zondag 22 mei 2005 00:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een realistisch scenario is een burgeroorlog zonder einde tussen islamieten en de rest van de Europeanen na gigantische aanslagen tegen Frankrijk en Duitsland.
Nee. Een aanslag in Frankrijk is niet gunstig voor de moslims daar.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een realistisch scenario is een burgeroorlog zonder einde tussen islamieten en de rest van de Europeanen na gigantische aanslagen tegen Frankrijk en Duitsland.
Dan krijg je nog meer kleine staatjes daar.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef Pool het volgende:
[..]
De islam begon toch pas nadat het West-Romeinse Rijk al was gevallen![]()
Maar ontopic:
Niet zo lang geleden heeft de Prins van Liechtenstein de macht weer wat steviger naar zich toegetrokken. Het is maar de vraag hoe dit zal uitwerken... Ik verwacht dan ook dat binnen 10 jaar een deel van Liechtenstein zich onafhankelijk zal verklaren, waarna het land uiteen zal vallen in 6 autonome staatjes.
Denk jij dat de grondwet in staat zal zijn een nieuwe Europese oorlog te verhinderen?quote:Op zondag 22 mei 2005 08:42 schreef sp3c het volgende:
itt tot een grote oorlog in europa komt de grondwet er gewoon
Geloof me, Liechtenstein zal branden zoals het nog nooit gebrand heeft.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:34 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan krijg je nog meer kleine staatjes daar.
Wat ook nog kan is dat Catalonie zich van Spanje gaat afscheiden
Ja. Dat is waar we in europa al 50 jaar mee bezig zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Denk jij dat de grondwet in staat zal zijn een nieuwe Europese oorlog te verhinderen?
Zijn ze daar zo geweldadig?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:59 schreef Pool het volgende:
Geloof me, Liechtenstein zal branden zoals het nog nooit gebrand heeft.
nee dat staat er nietquote:Op zondag 22 mei 2005 11:43 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Denk jij dat de grondwet in staat zal zijn een nieuwe Europese oorlog te verhinderen?
De kans op een gewapend treffen tussen bevolkingsgroepen is aardig klein, echter, als de grondwet erdoorgedrukt wordt zal het er niet gezelliger op worden in sommige delen van Europa.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat staat er niet
Er komt gewoon geen nieuwe Europese oorlog in de nabije toekomst ... geen grootschalige iig de Europese grondwet heeft daar weinig mee te maken (maar reken maar dat die er gewoon doorgedrukt wordt)
Welke delen danquote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De kans op een gewapend treffen tussen bevolkingsgroepen is aardig klein, echter, als de grondwet erdoorgedrukt wordt zal het er niet gezelliger op worden in sommige delen van Europa.
Het zal meer nationalisme opleveren. Miskenning leid tot sterke gevoelens van trouw tot enkel het eigen land. Niet dat ik meer nationalisme erg vind, alleen het zal ten nadele komen van de EU zelf, op termijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Welke delen dan. Het zijn een paar nederlanders met beperkte invloed die er tegen zijn. Niet eens tegen de grondwet maar eerder nog tegen de hele gang van zaken rond europa. Het zelfde geldt min of meer voor Frankrijk.
Dat zeg ik ook niet.quote:Die grondwet gaat echt nooit een keer tot een gewapend treffen leiden hoor!
hmmm, ik denk dat de VS samen met west-europa de wereld zullen blijven aanvoeren en de volgende grote oorlog zal dat juist onderstrepen, ik vermoed wel een tweedeling in europa, de steun aan amerika zou een rol kunnen spelen.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef NRH het volgende:
Over 13,6 jaar begint 'De Grote Oorlog'.
Dankzij onenigheid over steun aan de VS in Midden Oosten en Oost-Azië zullen op de volgende plaatsen gewelddadige conflicten ontstaan die tot een tweedeling in Europa leiden:
Ierland vs Groot Brittanie
Frankrijk vs Belgie en Nederland
Noord- vs Zuid-Italië
Oost- vs West-Duitsland
Turkije vs Griekenland
En dan is het los!
Want? In Noordierland zijn problemen maar dat wil niet zeggen dat ierland een geweldadig conflict aan zou gaan met GBquote:Op zondag 22 mei 2005 14:23 schreef NRH het volgende:
Over 13,6 jaar begint 'De Grote Oorlog'.
Dankzij onenigheid over steun aan de VS in Midden Oosten en Oost-Azië zullen op de volgende plaatsen gewelddadige conflicten ontstaan die tot een tweedeling in Europa leiden:
Ierland vs Groot Brittanie
Ik zie niet in waaromquote:Frankrijk vs Belgie en Nederland
Er is geneuzel over geld maar om nou te gaan vechten vind ik wel ver gaanquote:Noord- vs Zuid-Italië
onwaarschijnlijkquote:Oost- vs West-Duitsland
onwaarschijnlijk, er is eerder toenadering dan afstandnamequote:Turkije vs Griekenland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |