Volgens mij krijgt de voetbalkanaal volgend jaar Spaans en Duits voetbal erbij. Moet je effe in de gaten houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:53 schreef Stefkuh het volgende:
Over HSV gesproken, weet iemand iets over (door alle veranderingen binnen de tv wereld) of er mogelijk, waar dan ook, meer buitenlandse competities te zien zullen zijn volgend jaar? Zoals oa Duits, want ik wil Boularouz ook wel eens zien ballen.
Wat een wedstrijd zeg. Hoorde een paar maanden geleden nog het radiocommentaar van een Hamburgs radiostation. Die kerel kwam echt niet meer stop, ging helemaal uit z'n plaat. Jammer van die schwalbe van Inzaghi in de laatste minuten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:
Mooiste herinnering aan HSV die ik bewust meemaakte was toch wel die spectaculaire match met Juve, toen cultkeeper Hans-Jörg Butt nog een strafschop omzette. Eerste keeper ooit die scoorde in de CL.
13.09.2000
Hamburger SV - Juventus Turin 4:4 (1:2)
48.500 Z.; SR: Pereira (Portugal)
HSV: Butt - Panadic, Hoogma, Hertzsch - Groth (27. Töfting), Cardoso (67. Präger), Kovac, Hollerbach (46. Ketelaer) - Mahdavikia, Yeboah, Barbarez (Trainer: Pagelsdorf)
Tore: 0:1 Tudor (6.), 1:1 Yeboah (16.), 1:2 Inzaghi (36.), 1:3 Inzaghi (52.), 2:3 Mahdavikia (65.), 3:3 Butt (69., Foulelfmeter), 4:3 Kovac, (82.), 4:4 Inzaghi (88., Foulelfmeter
Daar zou Barbarez idd nooit mee instemmen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:07 schreef methodmich het volgende:
En 10 had ie toch nooit gekregen.
Ik was er al bang voor. Het wordt lastig om van deze dure jongen (+2 miljoen per jaar) af te komen nu.quote:Mahdavikia slachtoffer van Van der Vaart
De komst van Rafael van der Vaart bij Hamburger SV heeft z'n eerste slachtoffer geëist: Mehdi Mahdavikia moet bij de club vertrekken. De 27-jarige Iraniër wil daar echter niets van weten. Mahdavikia voelt zich onrechtvaardig behandeld en eist dat zijn contract wordt gerespecteerd.
'Ik heb voor HSV altijd alles gegeven', zo laat hij weten. 'Dit is niet eerlijk. Ik hou van deze club, van de fans en mijn familie voelt zich thuis in Hamburg. Daarom wil ik mijn contract uitdienen.'
Het contract van de speler, die zich met zijn land deze week kwalificeerde voor het WK in Duitsland, loopt in de zomer van 2006 pas af.
Die zou ik ook niet wegdoen. Nuttige speler hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:09 schreef methodmich het volgende:
Ook wat vreemd, Mehdi is met zijn assists vanaf rechts best nog van waarde.
Waarom verdient hij zo veel ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Mehdi kom je niet aan de top. En een jaarsalaris van twee miljoen is echt te gek.
Dat hij zijn kunsten nu maar laat zien daar.quote:Op maandag 20 juni 2005 10:34 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
De ster is aangekomen![]()
[afbeelding]
Hier meer foto's:
http://www.hsv-forum.de/gallery/categories.php?cat_id=2299
Klopt, de Hamburg Seadevils spelen daar. (Zitten in dezelfde league als de Amsterdam Admirals)quote:Op maandag 20 juni 2005 19:04 schreef gras het volgende:
Lelijke grasmat. In Hamburg spelen ze zeker ook American Football.
Wel weer 23 dusquote:Op maandag 20 juni 2005 10:34 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
De ster is aangekomen![]()
[afbeelding]<div style="width: 576px;" class="resizewarning">Deze afbeelding is 801 * 601 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de <a href="http://forum.fok.nl/topic/372127/2/1" onclick="window.open(this.href);return false">FAQ</a> als je niet weet hoe dat moet.</div>
Hier meer foto's:
http://www.hsv-forum.de/gallery/categories.php?cat_id=2299
dankquote:
Voordeel voor HSV dat Rafael al zo'n bagger veld gewend is danquote:Op maandag 20 juni 2005 19:04 schreef gras het volgende:
Lelijke grasmat. In Hamburg spelen ze zeker ook American Football.
Waarvan?quote:
Dat heb ik ook al eens gezegtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:19 schreef Sartorius het volgende:
[..]
Voordeel voor HSV dat Rafael al zo'n bagger veld gewend is dan![]()
Aardig stuk, het is sowieso altijd wel interessant om te zien hoe de buitenlandse media naar NL (op welk gebied dan ook) kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:23 schreef ChAoZ het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/4673085.stm
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:23 schreef ChAoZ het volgende:
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/europe/4673085.stm
Tuurlijk, Hamburg is stap terug (al vind hij dat niet, omdat Bundesliga sterker is dan HCE enz) maar als het niks word in Hamburg dan glijdt ie wel heel ver af, naar Energie Cottbus ofzo of naar een spaanse club in de onderste regionen van de Primera Divisionquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:27 schreef ChAoZ het volgende:
En dacht je dan dat dat niet zo was?
Hoe weet jij dit soort dingen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:35 schreef methodmich het volgende:
Extra leuk dus dat Raffie tijdens de eerste duurloop extra wilde opvallen en een prima tijd neerzette, waarna hij door Doll in de groep koplopers met boslopen is ingedeeld.
Puike goal inderdaad; vrij subtiel geplaatst.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:30 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Doelpunt zat er trouwens aardig in: http://dl4.rapidshare.de/files/3429656/267559/Rafa.mpg
Toch benieuwd hoe HSV het dit seizoen gaat doen in de Bundesliga.
Ik ook, hij schijnt uitstekend in conditie te zijn en aan zijn voetballende kwaliteiten hoeft het echt niet te liggen. De manier waarop hij simpel twee man afschudt is ook ronduit veelbelovendquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:43 schreef tong80 het volgende:
Daar ligt zijn kwaliteit, ik verwacht er steeds meer van.
wordt het nog uitgezonden?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:54 schreef Radegast het volgende:
HSV vanavond tegen Valencia.
Raffie tegen Patje, ik denk dat VdV vanavond gaat scoren!
en nu maar hopen dat Boulahrouz zich een beetje blessure vrij kan blijven... met hem en VDV hebben ze een super team.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga veel verwachten van HSV dit seizoen.
Niet alleen Hamburg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:46 schreef cultheld het volgende:
De Duitse televisiecommentator moet straks aan de beademing en Hamburg is in de ban van Van der Vaart
Dat kan nog best tegenvallen. Ze zitten in een grote groep ongeveer gelijkwaardige teams, dus ze kunnen ook zomaar achtste worden straks.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:21 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat Boulahrouz zich een beetje blessure vrij kan blijven... met hem en VDV hebben ze een super team.
Wel leuk voor VDVquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:11 schreef Stefkuh het volgende:
Rafael heeft er weer 1 inliggen en 0-2 gewonnen
appart toch hoe spelers die in amsterdam de verdoemenis in worden geholpen toch altijd ergens anders weer opleven..
Verdoemenis.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:11 schreef Stefkuh het volgende:
Rafael heeft er weer 1 inliggen en 0-2 gewonnen
appart toch hoe spelers die in amsterdam de verdoemenis in worden geholpen toch altijd ergens anders weer opleven..
Die gozer op de doellijn deed anders wel een uiterste inspanning om de bal uit het doel te houden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Vrije trap in de 90ste minuut in de kruising.
das niet zo moeilijkquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:40 schreef Dos37 het volgende:
kan die een beetje duits
quote:
dat mag ik graag doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij hoeft niet overal waar Dos post een reactie op zijn post te geven hoor. Sjeez.
Die jongen is helemaal aan het opleven daar,zie zijn doelpunt van de week tegen Andorraquote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
HSV heeft op het moment een erg leuk team, met een Rafael in de vorm die we al lang niet meer hebben gezien.
Koeman kan je maar beter als tegenstander hebben. In Portugal bakt ie er ook niks van.quote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
In Hamburg lachen ze zich kapot dat ze voor een spotprijsje zo'n topper hebben binnengehaald. Koeman moet zich kapot schamen dat ie het potentieel van van der Vaart nooit heeft benut.
En dat ligt dan volledig aan Koeman? Kom op man, Van der Vaart is daar ook gewoon schuldig aan hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
In Hamburg lachen ze zich kapot dat ze voor een spotprijsje zo'n topper hebben binnengehaald. Koeman moet zich kapot schamen dat ie het potentieel van van der Vaart nooit heeft benut.
Koeman heeft met uitzondering van zijn laatste seizoen VdV altijd in de basis gezet, zelfs als die maar net fit was.quote:Op zondag 11 september 2005 16:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat ligt dan volledig aan Koeman? Kom op man, Van der Vaart is daar ook gewoon schuldig aan hoor.
En zette hem wel zo neer dat vDv niet meer creatief kon spelenquote:Op zondag 11 september 2005 16:54 schreef tong80 het volgende:
Ja en nam z'n aanvoerdersband af. En liet hem als hangende linksbuiten spelen.
Daarom was zijn doelpunt uit een vrije trap genomineerd voor doelpunt van de maand.quote:Op zondag 11 september 2005 17:18 schreef Devano het volgende:
Het is dat er bij die ene corner zo slecht gedekt werd, maar voor de rest hebben z'n vrije trappen en corners nog weinig om het lijf.
Ook.quote:Op zondag 11 september 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
VdV wilde zelf naar 8 en toen dat even tegenviel, wilde hij weer op 10.
Raffie bracht bij Ajax steeds minder en dat ligt heus niet allemaal aan Koeman. Waarom is ie nu wel dun? Bij Ajax was ie dik, dat is zelfdiscipline hoor.
De eindeverantwoordelijke krijgt nou eenmaal de schuld.quote:Op zondag 11 september 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Goed, maar waar het mij omgaat is dat je niet alles bij Koeman kan neerleggen. Het is leuk voor Raffie en uiteindelijk goed voor heel Nederland als hij bij HSV opbloeit, leg daar de nadruk op en ga niet Koeman de schuld geven van dingen waar Raffie wel degelijk ook zelf aan schuld had.
Zlatan niet hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
En zijn achteraf op Raffie na altijd positief geweest over Ronald.
Dit is volgens mij een vrij normaal beeld in Duitsland, Bij Bielefeld hing Barbarez in de hekken.quote:Op maandag 12 september 2005 23:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Bij de fans valt ie in de smaak
[[%20Mainz%2005%20-%20HSV/IMG_6264.jpg]afbeelding]
Verstandige keus om weg te gaan bij Ajax iig. Chemie tussen Ajax en VDV was toch wel een beetje over....quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:21 schreef Cart_man het volgende:
Had het al een keer gezegd: Verstandige keuze van hem om naar HSV te gaan.
Blijft trouwens een lul en sylvie blijft de hoer van...
Het was een hakbal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:04 schreef spurs het volgende:
Schijnt dat VDV geniaal speelde gister en een weergaloos doelpunt heeft gescoord, heb het helaas niet gezien...
Is VDV net goed op gewicht, krijgt HSV wellicht 10.000 liter bier te verwerken. Lekker dan!quote:10.000 liter bier voor bedwinger Bayern
In de Bundesliga rijgt Bayern München de zeges aan elkaar. Uit angst voor een saai competitieverloop heeft bierproducent Bitburger de eerste bedwinger van de Beierse grootmacht een opvallende beloning in het vooruitzicht gesteld; 10.000 liter bier.
'Alle fans en ook wij willen een spannende competitie', zei Bitburger-woordvoerder Dietmar Henle in Bild. 'We hopen dat de fans worden aangespoord hun teams nog meer aan te moedigen dan ze gewend zijn. We hebben niets tegen Bayern, maar er moet wel een beetje spanning zijn.'
Hamburger SV, dat zich mede dankzij Rafael van der Vaart ontpopt heeft als belangrijkste concurrent, heeft zaterdag de eerste kans het bier te verdienen voor z'n fans. Zaterdag staat de topper op het programma.
De aanhang van de volgende Bayern-tegenstander VfL Wolfsburg, Schalke 04 en MSV Duisburg hoopt echter dat HSV niet slaagt in z'n opzet. Want per speelronde wordt de beloning met duizend liter verhoogd.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat HSV wel wint van Bayern
quote:Van der Vaart heeft kans op 10.000 liter bier
Ex-Ajacied Rafael Van der Vaart heeft dit weekend met Hamburger SV kans op maar liefst 10.000 liter bier voor de eigen fans. Een zege op koploper Bayern Munchen is genoeg.
Een Duitse brouwerij verhoogt vanwege de bierfesten in een stunt de premie met 1000 liter per week, totdat een ploeg Bayern Munchen onderuit weet te halen. Bayern Munchen heeft al vijftien competitiewedstrijden op een rij gewonnen.
15:30 begint de wedstrijd in Hamburgquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef xFriendx het volgende:
Hoe laat is de wedstrijd tegen de nr 1? En waar is de tussenstand te bekijken?
(hoewel ik eigenlijk verwacht dat men doelpunten in dit topic meld)
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:09 schreef tong80 het volgende:
Ze liggen steeds meer in een deuk dat ie maar 5 miljoen heeft gekost.
Hij brak bij Ajax al twee seizoenen geen potten meer, dus ik vind het nog niet eens onlogisch dat Ajax hem verkocht heeft.quote:
Zou dat aan Vaart liggen? Ajax is gewoon butt. Zelfs Robinho zou bij Ajax nog niet uit de verf komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij brak bij Ajax al twee seizoenen geen potten meer, dus ik vind het nog niet eens onlogisch dat Ajax hem verkocht heeft.
Gedeeltelijk. Die jongen zat natuurlijk ook niet lekker in z'n vel. En door zijn transfer naar HSV is hij weer lekker in zijn vel gaan zitten. Als hij nu nog bij Ajax had gezeten, was hij wellicht helemaal niet zo in vorm zoals nu. Daarom vind ik dat lachen om de transfer een beetje voorbarig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou dat aan Vaart liggen? Ajax is gewoon butt. Zelfs Robinho zou bij Ajax nog niet uit de verf komen.
Maar er zitten er wel meer daar niet geheel lekker in hun vel. En dat lijkt me toch een probleem van Ajax. Dus min of meer door een verkeerd beleid snijden zij zichzelf in hun vingers, omdat er (misschien) talent is wat zo alleen niet uit de bus komt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Die jongen zat natuurlijk ook niet lekker in z'n vel. En door zijn transfer naar HSV is hij weer lekker in zijn vel gaan zitten. Als hij nu nog bij Ajax had gezeten, was hij wellicht helemaal niet zo in vorm zoals nu. Daarom vind ik dat lachen om de transfer een beetje voorbarig.
Klopt, vandaar dat Blind een psycholoog bij de selectie wel ziet zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar er zitten er wel meer daar niet geheel lekker in hun vel. En dat lijkt me toch een probleem van Ajax. Dus min of meer door een verkeerd beleid snijden zij zichzelf in hun vingers, omdat er (misschien) talent is wat zo alleen niet uit de bus komt.
denk dat ik binnenkort maar es een weekendje naar Hamburg gaquote:its amazing. im in the stadium right now. u should come to hamburg soon and u will see the best team in the world
Hoe weet jij dat ? Als de bundesliga op tv is ben je op Fok en luister je muziek.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat is overdreven. Het is vooral een teamprestatie, waardoor Rafael dat beetje extra kan brengen.
Net zoals Blind en Koeman ook dat beetje extra brachten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat is overdreven. Het is vooral een teamprestatie, waardoor Rafael dat beetje extra kan brengen.
Je weet onderhand toch wel dat MM geen eigen mening heeft maar alleen op basis van kennissen van Oezbekistanije tot Peru zijn mening vormt. Ik denk zelfs dat MM nog nooit daadwerkelijk een voetbalwedstrijd gezien heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ? Als de bundesliga op tv is ben je op Fok en luister je muziek.
Onzin, maar als jij zo graag leuk wilt doen, ga vooral je gang.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je weet onderhand toch wel dat MM geen eigen mening heeft maar alleen op basis van kennissen van Oezbekistanije tot Peru zijn mening vormt. Ik denk zelfs dat MM nog nooit daadwerkelijk een voetbalwedstrijd gezien heeft.
Ik vond het echt prachtig hoe hij helemaal uit z'n dak ging na de goalquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:30 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Rafael van der Vaart brachte Hamburg auf die Siegerstraße.
Hap! Feit is dat jij vaak schermt met kennis over exotische voetballers zonder dat je ze zelf hebt zien spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin, maar als jij zo graag leuk wilt doen, ga vooral je gang.
Ik heb ze tenminste nog zien spelenquote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hap! Feit is dat jij vaak schermt met kennis over exotische voetballers zonder dat je ze zelf hebt zien spelen.
Ik zie genoeg beelden, nu minder dan voorheen, maar nog altijd ruim voldoende hoor. En ik ken ze dus wel.quote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hap! Feit is dat jij vaak schermt met kennis over exotische voetballers zonder dat je ze zelf hebt zien spelen.
Het schijnt dat in Duitsland je nog gewoon aan het stadion kaarten kan kopen. Maar ik heb het idee dat het in Hamburg wel eens uitverkocht kan zijn...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Hamburg is goed te berijden vanuit Nederland, waar kan ik eventueel aan kaarten komen? Wil Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart daar best weleens aan het werk zien.
Kijk hier effequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het schijnt dat in Duitsland je nog gewoon aan het stadion kaarten kan kopen. Maar ik heb het idee dat het in Hamburg wel eens uitverkocht kan zijn...
Laat ze het in Hamburg niet horen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef Doc het volgende:
St.Pauli is m'n favoriete team, maar HSV tweede (sinds Keegan). Leuk dat ze het goed doen en helemaal leuk dat VDV het goed doet.
Nee, hij kreeg 2 gele kaarten.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Is hij geblesseerd ?
Ik was ook altrijd meer fan van Pauli dan hsv, maar nu Raffie daar speelt vind ik het wel leuk dat 'ie het zo goed dooet.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef H.Flick het volgende:
Volkomen onterechte penalty, dat wel. Eigenlijk ben ik voor Pauli, maar als halve Hamburger vind ik succes van HSV natuurlijk ook mooi.
Hij is echt de man daar op dit moment.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee domme gele kaarten van Boula.
Mooi dat Raffie die pingel durfde te nemen
Zat ook vol verbazing te lezen dat mensen voor beide clubs zijn.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef Fonzarelli het volgende:
Eh, ik lees nu al 3x dat mensen zowel voor St Pauli als voor HSV zijn. Die 2 zijn toch zo ongeveer aartsvijanden? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik voor Haarlem en voor telstar ben (lekker vergelijkbaar)
Gewoon via de officiële clubsite, zie vanzelf wel ergens tickets staan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Hamburg is goed te berijden vanuit Nederland, waar kan ik eventueel aan kaarten komen? Wil Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart daar best weleens aan het werk zien.
Als ie maar doorgaat op het WK.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:23 schreef appelsientje het volgende:
Vdv is lekker bezig bij onze buren... gun het hem ook wel... hopelijk dat hij het vast houd..
Daar zit ik ook op de hopen.. .maar heb er alle vertrouwen inquote:
Hetzelfde als ik: Klote van Basten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Kan je nagaan wat de Duitsers denken als NL straks met Makaay en VdV op de bank het WK gaan spelen
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Kan je nagaan wat de Duitsers denken als NL straks met Makaay en VdV op de bank het WK gaan spelen
\quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Laat ze het in Hamburg niet horen!
Zover ik weet dus geen aartsvijanden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef Fonzarelli het volgende:
Eh, ik lees nu al 3x dat mensen zowel voor St Pauli als voor HSV zijn. Die 2 zijn toch zo ongeveer aartsvijanden? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik voor Haarlem en voor telstar ben (lekker vergelijkbaar)
'das werde nogmal zwei zwei' ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Zulpen aus Amsterdamquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:42 schreef Spideyman het volgende:
Von der Vaart von der Vaart Von der Vaart
http://www.zoomin.tv/videoplayer/?fuseaction=asx&id=192048&pid=nu&quality=3
Dat staat in de openingspostquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:45 schreef hroswith het volgende:
Is dat HSV nu een grote club in Duitsland? Qua prijzen en dergelijke. Hebben ze in het verleden al wat bereikt maar een grote terugslag gehad of zo?
sinds de vaste pingelnemer Seedorf-trekjes begon te krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Hij is erg goed bezig ja, benadert nu wel zijn beste Ajax-vorm. Hopelijk houdt hij het lang vol. Sinds wanneer neemt hij pingels?
Nadat Barbarez er al eentje gemist had die wedstrijd en daarvoor ook al een keer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Hij is erg goed bezig ja, benadert nu wel zijn beste Ajax-vorm. Hopelijk houdt hij het lang vol. Sinds wanneer neemt hij pingels?
Sinds Hans-Jörg weg is, gaat het minder met Hamburg-pingels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nadat Barbarez er al eentje gemist had die wedstrijd en daarvoor ook al een keer.
Barbarez is gewoon een speler die je erbij wilt hebben en ookal speelt ie slecht dan moet je dan soms voor lief nemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Barbarez bakte er werkelijk waar helemaal niks van gisteren, onbegrijpelijk dat ze hem aan lieten leggen. Maar ja, hij is de vedette.
meestal toch rond de 7e pagina?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar deze is nog lang niet dicht hoor.
ook primaquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog 20 posts hier, die ander gooi ik even dicht.
Heeft iemand dit net aangepast? Want anders begin ik aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef H.Flick het volgende:
Trouwens, voor de volgende topictitel lijkt me Hamburger SV een stuk beter.
Dit is inderdaad aangepast, want als je even terugleest naar de post, waarin verwezen wordt naar het nieuwe topic zie je (ik teminste) nog Hamburg staan, ipv Hamburgerquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heeft iemand dit net aangepast? Want anders begin ik aan mezelf te twijfelen.
Ik ben supersnel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heeft iemand dit net aangepast? Want anders begin ik aan mezelf te twijfelen.
Ik hoop het voor hemquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:46 schreef DeTolk het volgende:
zal Rafael weer scoren?
Ja dus. Raffiequote:Op zondag 2 oktober 2005 17:46 schreef DeTolk het volgende:
zal Rafael weer scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |