\quote:Op woensdag 28 september 2005 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Laat ze het in Hamburg niet horen!
Zover ik weet dus geen aartsvijanden.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef Fonzarelli het volgende:
Eh, ik lees nu al 3x dat mensen zowel voor St Pauli als voor HSV zijn. Die 2 zijn toch zo ongeveer aartsvijanden? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik voor Haarlem en voor telstar ben (lekker vergelijkbaar)
'das werde nogmal zwei zwei' ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Kan je nagaan wat de Duitsers denken als NL straks met Makaay en VdV op de bank het WK gaan spelen
Zulpen aus Amsterdamquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:42 schreef Spideyman het volgende:
Von der Vaart von der Vaart Von der Vaart
http://www.zoomin.tv/videoplayer/?fuseaction=asx&id=192048&pid=nu&quality=3
Dat staat in de openingspostquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:45 schreef hroswith het volgende:
Is dat HSV nu een grote club in Duitsland? Qua prijzen en dergelijke. Hebben ze in het verleden al wat bereikt maar een grote terugslag gehad of zo?
sinds de vaste pingelnemer Seedorf-trekjes begon te krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Hij is erg goed bezig ja, benadert nu wel zijn beste Ajax-vorm. Hopelijk houdt hij het lang vol. Sinds wanneer neemt hij pingels?
Nadat Barbarez er al eentje gemist had die wedstrijd en daarvoor ook al een keer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:
Hij is erg goed bezig ja, benadert nu wel zijn beste Ajax-vorm. Hopelijk houdt hij het lang vol. Sinds wanneer neemt hij pingels?
Sinds Hans-Jörg weg is, gaat het minder met Hamburg-pingels.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nadat Barbarez er al eentje gemist had die wedstrijd en daarvoor ook al een keer.
Barbarez is gewoon een speler die je erbij wilt hebben en ookal speelt ie slecht dan moet je dan soms voor lief nemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Barbarez bakte er werkelijk waar helemaal niks van gisteren, onbegrijpelijk dat ze hem aan lieten leggen. Maar ja, hij is de vedette.
meestal toch rond de 7e pagina?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar deze is nog lang niet dicht hoor.
ook primaquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog 20 posts hier, die ander gooi ik even dicht.
Heeft iemand dit net aangepast? Want anders begin ik aan mezelf te twijfelenquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:14 schreef H.Flick het volgende:
Trouwens, voor de volgende topictitel lijkt me Hamburger SV een stuk beter.
Dit is inderdaad aangepast, want als je even terugleest naar de post, waarin verwezen wordt naar het nieuwe topic zie je (ik teminste) nog Hamburg staan, ipv Hamburgerquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heeft iemand dit net aangepast? Want anders begin ik aan mezelf te twijfelen.
Ik ben supersnel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heeft iemand dit net aangepast? Want anders begin ik aan mezelf te twijfelen.
Ik hoop het voor hemquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:46 schreef DeTolk het volgende:
zal Rafael weer scoren?
Ja dus. Raffiequote:Op zondag 2 oktober 2005 17:46 schreef DeTolk het volgende:
zal Rafael weer scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |