Het schijnt dat in Duitsland je nog gewoon aan het stadion kaarten kan kopen. Maar ik heb het idee dat het in Hamburg wel eens uitverkocht kan zijn...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Hamburg is goed te berijden vanuit Nederland, waar kan ik eventueel aan kaarten komen? Wil Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart daar best weleens aan het werk zien.
Kijk hier effequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:24 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het schijnt dat in Duitsland je nog gewoon aan het stadion kaarten kan kopen. Maar ik heb het idee dat het in Hamburg wel eens uitverkocht kan zijn...
Laat ze het in Hamburg niet horen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef Doc het volgende:
St.Pauli is m'n favoriete team, maar HSV tweede (sinds Keegan). Leuk dat ze het goed doen en helemaal leuk dat VDV het goed doet.
Nee, hij kreeg 2 gele kaarten.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Is hij geblesseerd ?
Ik was ook altrijd meer fan van Pauli dan hsv, maar nu Raffie daar speelt vind ik het wel leuk dat 'ie het zo goed dooet.quote:Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef H.Flick het volgende:
Volkomen onterechte penalty, dat wel. Eigenlijk ben ik voor Pauli, maar als halve Hamburger vind ik succes van HSV natuurlijk ook mooi.
Hij is echt de man daar op dit moment.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee domme gele kaarten van Boula.
Mooi dat Raffie die pingel durfde te nemen
Zat ook vol verbazing te lezen dat mensen voor beide clubs zijn.....quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef Fonzarelli het volgende:
Eh, ik lees nu al 3x dat mensen zowel voor St Pauli als voor HSV zijn. Die 2 zijn toch zo ongeveer aartsvijanden? Ik ga toch ook niet zeggen dat ik voor Haarlem en voor telstar ben (lekker vergelijkbaar)
Gewoon via de officiële clubsite, zie vanzelf wel ergens tickets staan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:07 schreef M0NTANA het volgende:
Hamburg is goed te berijden vanuit Nederland, waar kan ik eventueel aan kaarten komen? Wil Khalid Boulahrouz en Rafael van der Vaart daar best weleens aan het werk zien.
Als ie maar doorgaat op het WK.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:23 schreef appelsientje het volgende:
Vdv is lekker bezig bij onze buren... gun het hem ook wel... hopelijk dat hij het vast houd..
Daar zit ik ook op de hopen.. .maar heb er alle vertrouwen inquote:
Hetzelfde als ik: Klote van Basten...quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Kan je nagaan wat de Duitsers denken als NL straks met Makaay en VdV op de bank het WK gaan spelen
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Kan je nagaan wat de Duitsers denken als NL straks met Makaay en VdV op de bank het WK gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |