quote:
dat mag ik graag doenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij hoeft niet overal waar Dos post een reactie op zijn post te geven hoor. Sjeez.
Die jongen is helemaal aan het opleven daar,zie zijn doelpunt van de week tegen Andorraquote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef -Vaduz- het volgende:
HSV heeft op het moment een erg leuk team, met een Rafael in de vorm die we al lang niet meer hebben gezien.
Koeman kan je maar beter als tegenstander hebben. In Portugal bakt ie er ook niks van.quote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
In Hamburg lachen ze zich kapot dat ze voor een spotprijsje zo'n topper hebben binnengehaald. Koeman moet zich kapot schamen dat ie het potentieel van van der Vaart nooit heeft benut.
En dat ligt dan volledig aan Koeman? Kom op man, Van der Vaart is daar ook gewoon schuldig aan hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef tong80 het volgende:
In Hamburg lachen ze zich kapot dat ze voor een spotprijsje zo'n topper hebben binnengehaald. Koeman moet zich kapot schamen dat ie het potentieel van van der Vaart nooit heeft benut.
Koeman heeft met uitzondering van zijn laatste seizoen VdV altijd in de basis gezet, zelfs als die maar net fit was.quote:Op zondag 11 september 2005 16:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat ligt dan volledig aan Koeman? Kom op man, Van der Vaart is daar ook gewoon schuldig aan hoor.
En zette hem wel zo neer dat vDv niet meer creatief kon spelenquote:Op zondag 11 september 2005 16:54 schreef tong80 het volgende:
Ja en nam z'n aanvoerdersband af. En liet hem als hangende linksbuiten spelen.
Daarom was zijn doelpunt uit een vrije trap genomineerd voor doelpunt van de maand.quote:Op zondag 11 september 2005 17:18 schreef Devano het volgende:
Het is dat er bij die ene corner zo slecht gedekt werd, maar voor de rest hebben z'n vrije trappen en corners nog weinig om het lijf.
Ook.quote:Op zondag 11 september 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
VdV wilde zelf naar 8 en toen dat even tegenviel, wilde hij weer op 10.
Raffie bracht bij Ajax steeds minder en dat ligt heus niet allemaal aan Koeman. Waarom is ie nu wel dun? Bij Ajax was ie dik, dat is zelfdiscipline hoor.
De eindeverantwoordelijke krijgt nou eenmaal de schuld.quote:Op zondag 11 september 2005 17:45 schreef methodmich het volgende:
Goed, maar waar het mij omgaat is dat je niet alles bij Koeman kan neerleggen. Het is leuk voor Raffie en uiteindelijk goed voor heel Nederland als hij bij HSV opbloeit, leg daar de nadruk op en ga niet Koeman de schuld geven van dingen waar Raffie wel degelijk ook zelf aan schuld had.
Zlatan niet hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 18:53 schreef methodmich het volgende:
En zijn achteraf op Raffie na altijd positief geweest over Ronald.
Dit is volgens mij een vrij normaal beeld in Duitsland, Bij Bielefeld hing Barbarez in de hekken.quote:Op maandag 12 september 2005 23:04 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Bij de fans valt ie in de smaak
[[%20Mainz%2005%20-%20HSV/IMG_6264.jpg]afbeelding]
Verstandige keus om weg te gaan bij Ajax iig. Chemie tussen Ajax en VDV was toch wel een beetje over....quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:21 schreef Cart_man het volgende:
Had het al een keer gezegd: Verstandige keuze van hem om naar HSV te gaan.
Blijft trouwens een lul en sylvie blijft de hoer van...
Het was een hakbal.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:04 schreef spurs het volgende:
Schijnt dat VDV geniaal speelde gister en een weergaloos doelpunt heeft gescoord, heb het helaas niet gezien...
Is VDV net goed op gewicht, krijgt HSV wellicht 10.000 liter bier te verwerken. Lekker dan!quote:10.000 liter bier voor bedwinger Bayern
In de Bundesliga rijgt Bayern München de zeges aan elkaar. Uit angst voor een saai competitieverloop heeft bierproducent Bitburger de eerste bedwinger van de Beierse grootmacht een opvallende beloning in het vooruitzicht gesteld; 10.000 liter bier.
'Alle fans en ook wij willen een spannende competitie', zei Bitburger-woordvoerder Dietmar Henle in Bild. 'We hopen dat de fans worden aangespoord hun teams nog meer aan te moedigen dan ze gewend zijn. We hebben niets tegen Bayern, maar er moet wel een beetje spanning zijn.'
Hamburger SV, dat zich mede dankzij Rafael van der Vaart ontpopt heeft als belangrijkste concurrent, heeft zaterdag de eerste kans het bier te verdienen voor z'n fans. Zaterdag staat de topper op het programma.
De aanhang van de volgende Bayern-tegenstander VfL Wolfsburg, Schalke 04 en MSV Duisburg hoopt echter dat HSV niet slaagt in z'n opzet. Want per speelronde wordt de beloning met duizend liter verhoogd.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoop dat HSV wel wint van Bayern
quote:Van der Vaart heeft kans op 10.000 liter bier
Ex-Ajacied Rafael Van der Vaart heeft dit weekend met Hamburger SV kans op maar liefst 10.000 liter bier voor de eigen fans. Een zege op koploper Bayern Munchen is genoeg.
Een Duitse brouwerij verhoogt vanwege de bierfesten in een stunt de premie met 1000 liter per week, totdat een ploeg Bayern Munchen onderuit weet te halen. Bayern Munchen heeft al vijftien competitiewedstrijden op een rij gewonnen.
15:30 begint de wedstrijd in Hamburgquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:38 schreef xFriendx het volgende:
Hoe laat is de wedstrijd tegen de nr 1? En waar is de tussenstand te bekijken?
(hoewel ik eigenlijk verwacht dat men doelpunten in dit topic meld)
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:09 schreef tong80 het volgende:
Ze liggen steeds meer in een deuk dat ie maar 5 miljoen heeft gekost.
Hij brak bij Ajax al twee seizoenen geen potten meer, dus ik vind het nog niet eens onlogisch dat Ajax hem verkocht heeft.quote:
Zou dat aan Vaart liggen? Ajax is gewoon butt. Zelfs Robinho zou bij Ajax nog niet uit de verf komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:31 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Hij brak bij Ajax al twee seizoenen geen potten meer, dus ik vind het nog niet eens onlogisch dat Ajax hem verkocht heeft.
Gedeeltelijk. Die jongen zat natuurlijk ook niet lekker in z'n vel. En door zijn transfer naar HSV is hij weer lekker in zijn vel gaan zitten. Als hij nu nog bij Ajax had gezeten, was hij wellicht helemaal niet zo in vorm zoals nu. Daarom vind ik dat lachen om de transfer een beetje voorbarig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou dat aan Vaart liggen? Ajax is gewoon butt. Zelfs Robinho zou bij Ajax nog niet uit de verf komen.
Maar er zitten er wel meer daar niet geheel lekker in hun vel. En dat lijkt me toch een probleem van Ajax. Dus min of meer door een verkeerd beleid snijden zij zichzelf in hun vingers, omdat er (misschien) talent is wat zo alleen niet uit de bus komt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Die jongen zat natuurlijk ook niet lekker in z'n vel. En door zijn transfer naar HSV is hij weer lekker in zijn vel gaan zitten. Als hij nu nog bij Ajax had gezeten, was hij wellicht helemaal niet zo in vorm zoals nu. Daarom vind ik dat lachen om de transfer een beetje voorbarig.
Klopt, vandaar dat Blind een psycholoog bij de selectie wel ziet zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar er zitten er wel meer daar niet geheel lekker in hun vel. En dat lijkt me toch een probleem van Ajax. Dus min of meer door een verkeerd beleid snijden zij zichzelf in hun vingers, omdat er (misschien) talent is wat zo alleen niet uit de bus komt.
denk dat ik binnenkort maar es een weekendje naar Hamburg gaquote:its amazing. im in the stadium right now. u should come to hamburg soon and u will see the best team in the world
Hoe weet jij dat ? Als de bundesliga op tv is ben je op Fok en luister je muziek.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat is overdreven. Het is vooral een teamprestatie, waardoor Rafael dat beetje extra kan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |