Net zoals Blind en Koeman ook dat beetje extra brachten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:39 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat is overdreven. Het is vooral een teamprestatie, waardoor Rafael dat beetje extra kan brengen.
Je weet onderhand toch wel dat MM geen eigen mening heeft maar alleen op basis van kennissen van Oezbekistanije tot Peru zijn mening vormt. Ik denk zelfs dat MM nog nooit daadwerkelijk een voetbalwedstrijd gezien heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ? Als de bundesliga op tv is ben je op Fok en luister je muziek.
Onzin, maar als jij zo graag leuk wilt doen, ga vooral je gang.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je weet onderhand toch wel dat MM geen eigen mening heeft maar alleen op basis van kennissen van Oezbekistanije tot Peru zijn mening vormt. Ik denk zelfs dat MM nog nooit daadwerkelijk een voetbalwedstrijd gezien heeft.
Ik vond het echt prachtig hoe hij helemaal uit z'n dak ging na de goalquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:30 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Rafael van der Vaart brachte Hamburg auf die Siegerstraße.
Hap! Feit is dat jij vaak schermt met kennis over exotische voetballers zonder dat je ze zelf hebt zien spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin, maar als jij zo graag leuk wilt doen, ga vooral je gang.
Ik heb ze tenminste nog zien spelenquote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hap! Feit is dat jij vaak schermt met kennis over exotische voetballers zonder dat je ze zelf hebt zien spelen.
Ik zie genoeg beelden, nu minder dan voorheen, maar nog altijd ruim voldoende hoor. En ik ken ze dus wel.quote:Op zondag 25 september 2005 15:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hap! Feit is dat jij vaak schermt met kennis over exotische voetballers zonder dat je ze zelf hebt zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |