Woooei marty gaat lekker leuke dingentjes kopenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:31 schreef PeRi het volgende:
Oh okay, dat wist ik niet Marty en Sanne. Maar dat pakket is ook wel tof idd.
Maak een eigen kadobon en neem dr een dagje mee als ze terug is naar de Lush. Kan het nooit fout gaan in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Woooei marty gaat lekker leuke dingentjes kopen![]()
nog meer ideeen dames?
Op mail marty@actionradio.nlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:33 schreef Sanne het volgende:
hier plakken of wil je hem in je msn?
Dat vind ik afgezaagd moet wel gewoon leuk zijn en moet het direct kunnen gevenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maak een eigen kadobon en neem dr een dagje mee als ze terug is naar de Lush. Kan het nooit fout gaan in ieder geval
Jah die gaat het wel wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:35 schreef Sanne het volgende:
Cadeaubon is qua uitzoeken slimmer,maar die Hot Sex is zo mooi ingepakt, en hij geeft er ook een boodschap bij![]()
Lush krijgt ze gelijk als ik er heb opgehaaldquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:43 schreef Sanne het volgende:
neem 'r lekker mee uit eten, volgens mij doen jullie dat veel te weinig, en geef haar dan het lush cadeautje.
maar, ach, dat verraadt zichzelf, dat ruikt ze al een uur vantevoren
done.quote:
Nope.. zal morgen wel komen..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:04 schreef jessie het volgende:
Sanne![]()
![]()
Ik ben jaloers
ET heb je je pakketje al?
Het is wel al een beetje veel geloof ik he?quote:
Handen wassen moet je de hele dag door...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben al schoon en ga zo de deur uit...
niet echt handig om dan nu nog ff snel te douchen..
helaas....
Volgens mij is jouw lijstje nog langer dan die van mijquote:
Het lijkt helemaal niet of ik zoveel heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw lijstje nog langer dan die van mij![]()
Ben ook zeer benieuwd naar die van Auticia.
Ik ga voor de witte tandpasta. Hoop dat ze de nieuwe producten 1 juni al hebben. De 31ste is er immers stock-night.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:43 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook die zwarte tandpasta als die komt. En die 'Death Monkey nog iets' proberen..
Nu je het zegt. Daar heb ik helemaal nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:44 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik ga voor de witte tandpasta. Hoop dat ze de nieuwe producten 1 juni al hebben. De 31ste is er immers stock-night.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |