Nou ja... misschien dat ie zich daar weer in de picture kan spelen. Boulahrouz heeft het daar ook geflikt en HSV is echt geen kleine club.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:16 schreef tong80 het volgende:
Het al jaren als grootste talent beschouwde talent van Nederland, de man die in de voetsporen van van Basten, Bergkamp en Cruijff zou treden gaat een contract tekenen bij een Duitse middenmotor.
Twee jaar gelden was het wachten of ie naar Real Madrid, Barcelona of Manchester United zou gaan.
De teloorgang van een groot talent.
'Rafael van der Vaart is persoonlijk rond met HSV, zo meldt AT5. Alleen Ajax en de Duitse club zelf moeten nog overeenstemming bereiken. Van der Vaart heeft de afgelopen maanden meermaals gezegd volgend seizoen in ieder geval niet meer bij Ajax te willen spelen. Zijn contract loopt door tot medio 2006.'
Bron Ajax.Netwerk.
of overige voetbalniews/transfer topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:19 schreef fransie102 het volgende:
Centrale Ajax/VdV-topic?
Dit is het voetbalforum. Van der Vaart is een grote naam. Moet mogelijk zijn daar apart over te discussieren. Waar mag je anders nog wel een voetbaltopic over openen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:19 schreef fransie102 het volgende:
Centrale Ajax/VdV-topic?
Groot gelijk Tong, Rafael zit even in een dip, HSV is een club waar hij zich kan onderscheiden..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is het voetbalforum. Van der Vaart is een grote naam. Moet mogelijk zijn daar apart over te discussieren. Waar mag je anders nog wel een voetbaltopic over openen ?
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
of overige voetbalniews/transfer topic.
Weg ermee![]()
Was er bij de transfers van Robben, van Persie, en recentelijk van Bommel ook een topic? Dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is het voetbalforum. Van der Vaart is een grote naam. Moet mogelijk zijn daar apart over te discussieren. Waar mag je anders nog wel een voetbaltopic over openen ?
Was er vorig jaar geen topic over Van Prutsie naar Arsenal dan???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Frans, jaloerse Feyenoorder!
Het zit diep hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Was er bij de transfers van Robben, van Persie, en recentelijk van Bommel ook een topic? Dan heb ik niets gezegd.
VdV is geen grote naam, maar een (tot nu toe) geflopt talent dat z'n verwachtingen niet waar heeft kunnen maken.
Een jongen van 22 met 28 interlands achter zijn naam, 51 doelpunten in 116 eredivisiewedstrijden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef fransie102 het volgende:
VdV is geen grote naam, maar een (tot nu toe) geflopt talent dat z'n verwachtingen niet waar heeft kunnen maken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Frans, jaloerse Feyenoorder!
Van Persie is geen mislukt talent. Feyenoord snapt het begrip "talent" alleen nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]Jaloers op een speler van je club die ooit als grootste talent van Europa door het leven ging maar die 3 jaar later naar HSV gaat?
Onze mislukte talenten komen tenminste nog bij Arsenal terecht
Hij aanbidt waarschijnlijk Bosvelt. Je kunt het hem niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
3 jaar geldeen europees talent van het jaar idd. Maar dat is volgens jou geen grote naam ?
Ja jullie mogen trots zijn hoe je met Leandro en van Persie bent omgegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]Jaloers op een speler van je club die ooit als grootste talent van Europa door het leven ging maar die 3 jaar later naar HSV gaat?
Onze mislukte talenten komen tenminste nog bij Arsenal terecht
Ik bedoel dus als je kijkt wat de verwachtingen over deze speler eerst waren dat hij dan wel degelijk geflopt is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een jongen van 22 met 28 interlands achter zijn naam, 51 doelpunten in 116 eredivisiewedstrijden.
Wat heb jij allemaal al gepresteerd?
Hij heeft nog niet alles waargemaakt, dat ben ik met je eens, maar geflopt is wel iets anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:30 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als je kijkt wat de verwachtingen over deze speler eerst waren dat hij dan wel degelijk geflopt is.
Gaat Sylvie nu ook uit Nederland weg ?
Ja en wie beginnen hier off topic onzin uit te kramen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Als dit topic dan ook echt over vdv naar hsv zou gaan.. dan zou het nog enige vorm van bestaansrecht hebben..
Bij Ajax ook ongeveer hoor. Het gemiddelde toeschouwersaantal is nog altijd meer dan 49000quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
HSV is een traditionsverein hoor. Zitten zo'n 46000 man per thuisduel. Zie je in Nederland nergens.
EC-1 winnaar. Keegan Hrubesch Kaltz en Uwe Seeler.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
HSV is een traditionsverein hoor. Zitten zo'n 46000 man per thuisduel. Zie je in Nederland nergens.
het blijft een middelmatige club met lelijk voetbal (en ja ik kijk duitse wedstrijden)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
En dat willen ze dus veranderen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:33 schreef fayakill het volgende:
[..]
het blijft een middelmatige club met lelijk voetbal (en ja ik kijk duitse wedstrijden)![]()
Het is alleen maar een 'grote naam' om z'n relatie met Sylvie en omdat ie ooit als super-talent werd gezien. van Bommel en Cocu vind ik toch wat grotere namenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
3 jaar geldeen europees talent van het jaar idd. Maar dat is volgens jou geen grote naam ?
Feyenoordquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:30 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als je kijkt wat de verwachtingen over deze speler eerst waren dat hij dan wel degelijk geflopt is.
Gaat Sylvie nu ook uit Nederland weg ?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Feyenoord![]()
Volgend seizoen gaan we weer proberen europees voetbal te halen![]()
door de zoveelste werker bij de selectie te voegenquote:
V. Bommel ging op zijn 22e van Fortuna naar psv. Cocu was toen net begonnen bij Vitesse.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:34 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Het is alleen maar een 'grote naam' om z'n relatie met Sylvie en omdat ie ooit als super-talent werd gezien. van Bommel en Cocu vind ik toch wat grotere namen
Dat is dan ook weer waar, maar aan de andere kant heeft Raffie nog heel wat waar te maken de komende 10 jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
V. Bommel ging op zijn 22e van Fortuna naar psv. Cocu was toen net begonnen bij Vitesse.
Als je vergelijkt, doe het dan goed.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:36 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer waar, maar aan de andere kant heeft Raffie nog heel wat waar te maken de komende 10 jaar.
Serieus?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
Van Hanegem was 27 tien ie in de eredivisie debuteerde.
Nou ja kan ook 24 zijn geweest maar was al relatief oud.quote:
Arcee het is meer de antie Ajax houding van sommigen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:45 schreef Arcee het volgende:
Wat een typische VBL-vijandigheid weer in dit topic.
Klopt, en wat ik zei was ook niet op jou gericht maar meer op af en toe inconsequente manier van modden hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arcee het is meer de antie Ajax houding van sommigen.
Ik open topics ongeacht de club.
De van Bommel, Vlaar en vennegoor topics o.a. zijn door mijj geopend
Dat had ik bij Bosvelt, van Persie en van Hooijdonk destijds ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:57 schreef gras het volgende:
Heb altijd nog het idee dat deze transfer wel zal afketsen.
Ja?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat had ik bij Bosvelt, van Persie en van Hooijdonk destijds ook.
Ik doelde uiteraard niet op jou, Tong.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
Arcee het is meer de antie Ajax houding van sommigen.
Ik open topics ongeacht de club.
De van Bommel, Vlaar en vennegoor topics o.a. zijn door mijj geopend
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:01 schreef gras het volgende:
[..]
Ja?
Feyenoord mag blij zijn als het eens een speler weet te verkopen. Bij Ajax ligt dat wel anders.
Bij jou is het nooit goed.quote:
Inderdaad die kans is zeker aanwezig. Het is misschien wel een verrassende keuze, maar misschien is het wel de juiste keuze van hem om naar een club te gaan die minder aanzien heeft dan Ajax, waardoor hij wat minder in de media komt om zo weer op zijn oude niveau te komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Over 2 jaar schreeuwt iedereen dat het een geweldige stap was, omdat hij in het Nederlands Elftal de sterren van de hemel speelt.
Dat ventje met die grote EC1 beker.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
Of over 2 jaar vraagt iedereen zich af,Rafael wie?
Hamburg is de thuishaven van Bild.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:07 schreef Bos81 het volgende:
waardoor hij wat minder in de media komt om zo weer op zijn oude niveau te komen
Heeft Silvie dus ook weer een thuishaven gevonden.quote:
Yepz. Dat wordt weer glam-o-rama.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
Heeft Silvie dus ook weer een thuishaven gevonden.
Ja in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Er wordt hier wel erg denigrerend gedaan over HSV, een club die in Nederland best om de titel mee zou kunnen doen en in ieder geval Europees zou halen.
OK, dat wist ik nietquote:
Hij is niet echt interessant voor de media daar, lijkt me. Toch een beetje een droogkloot en Silvie komt daar ook niet op tv.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, dat wist ik niet
Maar dat hij weg moet uit Nederland lijkt me meer dan logisch
Zal hij daar echt meer in de media komen dan hier? Dat betwijfel ik toch een beetje.
Ik zou het niet weten, ik lees dat niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:27 schreef methodmich het volgende:
Voor Duitse Boulevardbladen is alles interessant, Suijk.
Voorbeelden ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:32 schreef Scarface_ het volgende:
Vd vaart is een jaloerse triest ventje die in elke interview de naam ''Zlatan Ibrahimovic'' naar boven haalt.
Ik kan het me niet herinneren. Misschien dat ie een keer gevraagd is naar hun onderlinge ruzie. Verder begon ie er nooit over.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:40 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Lees maar elke interview in de VI van Van de vaart.
Jawel, naar de Belgische competitie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:36 schreef BB-King het volgende:
VDV naar de Duitse competitie... triester kan toch niet.
Ja en daar heeft ie t ook altijd over, in de laatste VI van afgelopen woensdag had ie er weer over.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren. Misschien dat ie een keer gevraagd is naar hun onderlinge ruzie. Verder begon ie er nooit over.
quote:
Dat gaat ook niet gebeuren, denk ik. Ajax is wel eens verplicht aan de supporters om hoog spel te gaan spelen. HSV is daar een prima club voor. Is namelijk geen vooruitgang ten opzichte van Ajax.quote:
5 miljoenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:09 schreef NLweltmeister het volgende:
ik had eigenlijk ook wel verwacht dat VDV wat meer zou opbrengen als de 7 miljoen die nu gevraagd wordt.
Ajax kan de som ook eens wat hoger zetten in plaats spelers als gift de deur te wijzen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Zolang HSV de som wil betalen en de speler ook weg wil, is Ajax natuurlijk niets verplicht.
Ajax mag in zijn handjes klappen als ze 5 miljoen of meer krijgen. Een talent is het allang niet meer.. en wat heeft hij de afgelopen 2 jaar laten zien?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:10 schreef gras het volgende:
[..]
Ajax kan de som ook eens wat hoger zetten in plaats spelers als gift de deur te wijzen.
Ja, hij zei dat het anders opgelost moest worden en trok het boetekleed aan. Ze hadden zelfs meer gemeen dan men dacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:50 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Ja en daar heeft ie t ook altijd over, in de laatste VI van afgelopen woensdag had ie er weer over.
De combinatie Raffie/sloerie lijkt me goud waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:27 schreef methodmich het volgende:
Voor Duitse Boulevardbladen is alles interessant, Suijk.
Kutbeleid.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat gaat ze nu niet meer lukken
Ja, HSV is tenminste een club.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:22 schreef DeTolk het volgende:
Beter H-SV dan P-SV
Ben het direct met je eens dat dit nooit het type club is geweest waaraan werd gedacht bij een transfer van Rafael van der Vaart. Maar zo is het gelopen en het gaat veel te ver om HSV als slechte club af te doen, want dat is het niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:18 schreef Skwish het volgende:
Volgens sommigen is HSV () opeens een goede club?
![]()
vd vaart auf wiedersehen!![]()
![]()
Precies. Mede ten gevolge van de supporters die teveel naar de euro's kijken. Ontvangen liever geld dan dat ze kwaliteitspelers nog een jaar in de Amsterdam mogen bewonderen...quote:
Ik denk dat HSV wel redelijk met Ajax en PSV mee zou kunnen draaien als ze in de HCE zouden spelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ben het direct met je eens dat dit nooit het type club is geweest waaraan werd gedacht bij een transfer van Rafael van der Vaart. Maar zo is het gelopen en het gaat veel te ver om HSV als slechte club af te doen, want dat is het niet.
ajax heeft er ervaring in, zlatan lieten ze ook gaanquote:Op zondag 22 mei 2005 00:47 schreef patrickt35 het volgende:
Let op mijn woorden, ze weten niet wat ze wegdoen.
Het was, en is en blijft een speler van formaat.
Mvg P
Silooy ookquote:Op zondag 22 mei 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
ajax heeft er ervaring in, zlatan lieten ze ook gaan
Lijkt mij vrij logisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:58 schreef Radegast het volgende:
Ik snap Ajax niet![]()
Van der Vaart MAG weg, en Anastasiou MOET blijven...
Wat slaat dat nou weer op.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ajax heeft er ervaring in, zlatan lieten ze ook gaan
Hij heeft dus echt veel vertrouwen in HSV.quote:Telegraaf: Van der Vaart verkoos HSV boven Porto
Telegraaf journalist Henk Evenblij met in de Amsterdamse krant dat Co Adriaanse een poging heeft ondernomen Rafael van der Vaart mee te nemen naar Porto. "Maar na een topberaad tussen vader Ramon en zaakwaarnemer Sören Lerby achtte Raffie het beter op voor vier jaar naar HSV te verkassen."
De eerste en zesde.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:59 schreef zjroentje het volgende:
Eéntje maar popolon. De zesde voor HSV.
quote:Allen voran Neuzugang Rafael van der Vaart wusste zu überzeugen. Zur zweiten Hälfte eingewechselt, ließ der Mittelfeld-Stratege ein ums andere Mal sein Können aufblitzen und bestach durch zwei exzellent vorbereitete Treffer sowie sein erstes Tor für den HSV zum 6:0-Endstand. "Es hat Spaß gemacht", freute sich die neue Nummer 23 des HSV, "für den Anfang hat das Zusammenspiel schon ganz gut funktioniert."
Hou je er nou eens over op, zeikslet.quote:
Dit jaar ben je zeker voor PSV?quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hou je er nou eens over op, zeikslet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |