Nou ja... misschien dat ie zich daar weer in de picture kan spelen. Boulahrouz heeft het daar ook geflikt en HSV is echt geen kleine club.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:16 schreef tong80 het volgende:
Het al jaren als grootste talent beschouwde talent van Nederland, de man die in de voetsporen van van Basten, Bergkamp en Cruijff zou treden gaat een contract tekenen bij een Duitse middenmotor.
Twee jaar gelden was het wachten of ie naar Real Madrid, Barcelona of Manchester United zou gaan.
De teloorgang van een groot talent.
'Rafael van der Vaart is persoonlijk rond met HSV, zo meldt AT5. Alleen Ajax en de Duitse club zelf moeten nog overeenstemming bereiken. Van der Vaart heeft de afgelopen maanden meermaals gezegd volgend seizoen in ieder geval niet meer bij Ajax te willen spelen. Zijn contract loopt door tot medio 2006.'
Bron Ajax.Netwerk.
of overige voetbalniews/transfer topic.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:19 schreef fransie102 het volgende:
Centrale Ajax/VdV-topic?
Dit is het voetbalforum. Van der Vaart is een grote naam. Moet mogelijk zijn daar apart over te discussieren. Waar mag je anders nog wel een voetbaltopic over openen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:19 schreef fransie102 het volgende:
Centrale Ajax/VdV-topic?
Groot gelijk Tong, Rafael zit even in een dip, HSV is een club waar hij zich kan onderscheiden..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is het voetbalforum. Van der Vaart is een grote naam. Moet mogelijk zijn daar apart over te discussieren. Waar mag je anders nog wel een voetbaltopic over openen ?
Ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
of overige voetbalniews/transfer topic.
Weg ermee![]()
Was er bij de transfers van Robben, van Persie, en recentelijk van Bommel ook een topic? Dan heb ik niets gezegd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is het voetbalforum. Van der Vaart is een grote naam. Moet mogelijk zijn daar apart over te discussieren. Waar mag je anders nog wel een voetbaltopic over openen ?
Was er vorig jaar geen topic over Van Prutsie naar Arsenal dan???quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Frans, jaloerse Feyenoorder!
Het zit diep hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Was er bij de transfers van Robben, van Persie, en recentelijk van Bommel ook een topic? Dan heb ik niets gezegd.
VdV is geen grote naam, maar een (tot nu toe) geflopt talent dat z'n verwachtingen niet waar heeft kunnen maken.
Een jongen van 22 met 28 interlands achter zijn naam, 51 doelpunten in 116 eredivisiewedstrijden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:24 schreef fransie102 het volgende:
VdV is geen grote naam, maar een (tot nu toe) geflopt talent dat z'n verwachtingen niet waar heeft kunnen maken.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Frans, jaloerse Feyenoorder!
Van Persie is geen mislukt talent. Feyenoord snapt het begrip "talent" alleen nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]Jaloers op een speler van je club die ooit als grootste talent van Europa door het leven ging maar die 3 jaar later naar HSV gaat?
Onze mislukte talenten komen tenminste nog bij Arsenal terecht
Hij aanbidt waarschijnlijk Bosvelt. Je kunt het hem niet kwalijk nemen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef tong80 het volgende:
3 jaar geldeen europees talent van het jaar idd. Maar dat is volgens jou geen grote naam ?
Ja jullie mogen trots zijn hoe je met Leandro en van Persie bent omgegaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef fransie102 het volgende:
[..]Jaloers op een speler van je club die ooit als grootste talent van Europa door het leven ging maar die 3 jaar later naar HSV gaat?
Onze mislukte talenten komen tenminste nog bij Arsenal terecht
Ik bedoel dus als je kijkt wat de verwachtingen over deze speler eerst waren dat hij dan wel degelijk geflopt is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een jongen van 22 met 28 interlands achter zijn naam, 51 doelpunten in 116 eredivisiewedstrijden.
Wat heb jij allemaal al gepresteerd?
Hij heeft nog niet alles waargemaakt, dat ben ik met je eens, maar geflopt is wel iets anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:30 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als je kijkt wat de verwachtingen over deze speler eerst waren dat hij dan wel degelijk geflopt is.
Gaat Sylvie nu ook uit Nederland weg ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |