Precies. Mede ten gevolge van de supporters die teveel naar de euro's kijken. Ontvangen liever geld dan dat ze kwaliteitspelers nog een jaar in de Amsterdam mogen bewonderen...quote:
Ik denk dat HSV wel redelijk met Ajax en PSV mee zou kunnen draaien als ze in de HCE zouden spelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ben het direct met je eens dat dit nooit het type club is geweest waaraan werd gedacht bij een transfer van Rafael van der Vaart. Maar zo is het gelopen en het gaat veel te ver om HSV als slechte club af te doen, want dat is het niet.
ajax heeft er ervaring in, zlatan lieten ze ook gaanquote:Op zondag 22 mei 2005 00:47 schreef patrickt35 het volgende:
Let op mijn woorden, ze weten niet wat ze wegdoen.
Het was, en is en blijft een speler van formaat.
Mvg P
Silooy ookquote:Op zondag 22 mei 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
ajax heeft er ervaring in, zlatan lieten ze ook gaan
Lijkt mij vrij logisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:58 schreef Radegast het volgende:
Ik snap Ajax niet![]()
Van der Vaart MAG weg, en Anastasiou MOET blijven...
Wat slaat dat nou weer op.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ajax heeft er ervaring in, zlatan lieten ze ook gaan
Hij heeft dus echt veel vertrouwen in HSV.quote:Telegraaf: Van der Vaart verkoos HSV boven Porto
Telegraaf journalist Henk Evenblij met in de Amsterdamse krant dat Co Adriaanse een poging heeft ondernomen Rafael van der Vaart mee te nemen naar Porto. "Maar na een topberaad tussen vader Ramon en zaakwaarnemer Sören Lerby achtte Raffie het beter op voor vier jaar naar HSV te verkassen."
De eerste en zesde.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:59 schreef zjroentje het volgende:
Eéntje maar popolon. De zesde voor HSV.
quote:Allen voran Neuzugang Rafael van der Vaart wusste zu überzeugen. Zur zweiten Hälfte eingewechselt, ließ der Mittelfeld-Stratege ein ums andere Mal sein Können aufblitzen und bestach durch zwei exzellent vorbereitete Treffer sowie sein erstes Tor für den HSV zum 6:0-Endstand. "Es hat Spaß gemacht", freute sich die neue Nummer 23 des HSV, "für den Anfang hat das Zusammenspiel schon ganz gut funktioniert."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |