Klopt, en wat ik zei was ook niet op jou gericht maar meer op af en toe inconsequente manier van modden hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arcee het is meer de antie Ajax houding van sommigen.
Ik open topics ongeacht de club.
De van Bommel, Vlaar en vennegoor topics o.a. zijn door mijj geopend
Dat had ik bij Bosvelt, van Persie en van Hooijdonk destijds ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:57 schreef gras het volgende:
Heb altijd nog het idee dat deze transfer wel zal afketsen.
Ja?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:58 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat had ik bij Bosvelt, van Persie en van Hooijdonk destijds ook.
Ik doelde uiteraard niet op jou, Tong.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:48 schreef tong80 het volgende:
Arcee het is meer de antie Ajax houding van sommigen.
Ik open topics ongeacht de club.
De van Bommel, Vlaar en vennegoor topics o.a. zijn door mijj geopend
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:01 schreef gras het volgende:
[..]
Ja?
Feyenoord mag blij zijn als het eens een speler weet te verkopen. Bij Ajax ligt dat wel anders.
Bij jou is het nooit goed.quote:
Inderdaad die kans is zeker aanwezig. Het is misschien wel een verrassende keuze, maar misschien is het wel de juiste keuze van hem om naar een club te gaan die minder aanzien heeft dan Ajax, waardoor hij wat minder in de media komt om zo weer op zijn oude niveau te komenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:01 schreef VoreG het volgende:
Over 2 jaar schreeuwt iedereen dat het een geweldige stap was, omdat hij in het Nederlands Elftal de sterren van de hemel speelt.
Dat ventje met die grote EC1 beker.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:13 schreef DutchGooner het volgende:
Of over 2 jaar vraagt iedereen zich af,Rafael wie?
Hamburg is de thuishaven van Bild.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:07 schreef Bos81 het volgende:
waardoor hij wat minder in de media komt om zo weer op zijn oude niveau te komen
Heeft Silvie dus ook weer een thuishaven gevonden.quote:
Yepz. Dat wordt weer glam-o-rama.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
Heeft Silvie dus ook weer een thuishaven gevonden.
Ja in Nederlandquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:46 schreef methodmich het volgende:
Er wordt hier wel erg denigrerend gedaan over HSV, een club die in Nederland best om de titel mee zou kunnen doen en in ieder geval Europees zou halen.
OK, dat wist ik nietquote:
Hij is niet echt interessant voor de media daar, lijkt me. Toch een beetje een droogkloot en Silvie komt daar ook niet op tv.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, dat wist ik niet
Maar dat hij weg moet uit Nederland lijkt me meer dan logisch
Zal hij daar echt meer in de media komen dan hier? Dat betwijfel ik toch een beetje.
Ik zou het niet weten, ik lees dat niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:27 schreef methodmich het volgende:
Voor Duitse Boulevardbladen is alles interessant, Suijk.
Voorbeelden ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:32 schreef Scarface_ het volgende:
Vd vaart is een jaloerse triest ventje die in elke interview de naam ''Zlatan Ibrahimovic'' naar boven haalt.
Ik kan het me niet herinneren. Misschien dat ie een keer gevraagd is naar hun onderlinge ruzie. Verder begon ie er nooit over.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:40 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Lees maar elke interview in de VI van Van de vaart.
Jawel, naar de Belgische competitie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:36 schreef BB-King het volgende:
VDV naar de Duitse competitie... triester kan toch niet.
Ja en daar heeft ie t ook altijd over, in de laatste VI van afgelopen woensdag had ie er weer over.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren. Misschien dat ie een keer gevraagd is naar hun onderlinge ruzie. Verder begon ie er nooit over.
quote:
Dat gaat ook niet gebeuren, denk ik. Ajax is wel eens verplicht aan de supporters om hoog spel te gaan spelen. HSV is daar een prima club voor. Is namelijk geen vooruitgang ten opzichte van Ajax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |