OK, dat wist ik nietquote:
Hij is niet echt interessant voor de media daar, lijkt me. Toch een beetje een droogkloot en Silvie komt daar ook niet op tv.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OK, dat wist ik niet
Maar dat hij weg moet uit Nederland lijkt me meer dan logisch
Zal hij daar echt meer in de media komen dan hier? Dat betwijfel ik toch een beetje.
Ik zou het niet weten, ik lees dat niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:27 schreef methodmich het volgende:
Voor Duitse Boulevardbladen is alles interessant, Suijk.
Voorbeelden ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:32 schreef Scarface_ het volgende:
Vd vaart is een jaloerse triest ventje die in elke interview de naam ''Zlatan Ibrahimovic'' naar boven haalt.
Ik kan het me niet herinneren. Misschien dat ie een keer gevraagd is naar hun onderlinge ruzie. Verder begon ie er nooit over.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:40 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Lees maar elke interview in de VI van Van de vaart.
Jawel, naar de Belgische competitie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:36 schreef BB-King het volgende:
VDV naar de Duitse competitie... triester kan toch niet.
Ja en daar heeft ie t ook altijd over, in de laatste VI van afgelopen woensdag had ie er weer over.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren. Misschien dat ie een keer gevraagd is naar hun onderlinge ruzie. Verder begon ie er nooit over.
quote:
Dat gaat ook niet gebeuren, denk ik. Ajax is wel eens verplicht aan de supporters om hoog spel te gaan spelen. HSV is daar een prima club voor. Is namelijk geen vooruitgang ten opzichte van Ajax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |