Maakt niet uit of het wel of niet aandachtzoekerig is. Het is gewoon waar, en ookal geloven sommige mensen dat niet (wat ik gewoon kan begrijpen) moeten ze het toch kunnen opbrengen om ontopic te posten of helemaal niet te posten. Maar ok ik zal me er niet meer door laten afleiden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:18 schreef Frenkie het volgende:
lees mijn post nog eens door..
Je hebt dit toch een beetje aan je zelf te wijten.
Je topics(!!) komen nogal aandachtzoekerig over.
wie weet. Wie weet?quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef yvonne het volgende:
Zou er nog een deel van Joey's avonturen komen?
jah hij heeft t ons beloofd in t Singles topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 08:41 schreef yvonne het volgende:
Zou er nog een deel van Joey's avonturen komen?
Sorry, daar vind ik het niet interessant genoeg voorquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:53 schreef JoeyT het volgende:
Kunnen jullie niet de ip-adressen van mij en Tranceptor vergelijken? (zonder dit openbaar te maken natuurlijk) Ik begin hier namelijk aardig moe van te worden... Ik ben nu niet eens in Amsterdam dus kunnen jullie waarschijnlijk mooi zien dat we niet op dezelfde plek zijn toch!
Beetje triest vind ik dit... Ga dan ook geen onwaarheden posten. Je zegt dat we hetzelfde zijn, je hebt de mogelijkheden om het te checken, ik geef je daar toestemming voor en nu ben je gewoon te laf om het te doen. Makkelijk he om mensen nu te laten twijfelen over wat de waarheid is... beetje jammer dat mijn topic daar nu het dupe van is...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:54 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Sorry, daar vind ik het niet interessant genoeg voor
Hej oversight is unbannedquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:03 schreef Frenkie het volgende:Ik heb geen mogelijkheden
En ik vind het ook niet boeiend
Je topics zijn vermakelijk
Nooit gedacht dat ik om Trancie zou kunnen lachen
Daarom vraag ik je gewoon laat mn topic met rust...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:08 schreef Frenkie het volgende:
Hey, je vriendin is zwanger. Ik zou me nu wel om wat anders druk maken dan om een mod die je vermakelijk vindt
Euhm.. als je geen commentaar wilt, dan moet je vooral op een discussieforum komen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:09 schreef JoeyT het volgende:
Daarom vraag ik je gewoon laat mn topic met rust...
Kijk wat anderen zeggen boeit me niet veel. Maar jij bent moderator, dus als mensen zien dat jij t doen gaan ze er vanuit dat ze het allemaal kunnen doen... Mijn vorige topic is op t laatst ook vernaggeld.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Euhm.. als je geen commentaar wilt, dan moet je vooral op een discussieforum komen.
Waar is je gevoel voor humor gebleven![]()
Ik wil commentaar op mn situatie...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:10 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Euhm.. als je geen commentaar wilt, dan moet je vooral op een discussieforum komen.
Waar is je gevoel voor humor gebleven![]()
Ik heb geen idee. Het interesseert me ook niet of JoeyT deels van Trancie is. Of andersom.quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:16 schreef JoeyT het volgende:
En dat kan nog uitgezocht worden ook, en dat stoort me. Ik kan de zwangerschap niet bewijzen maar dit kunnen jullie gewoon zien toch?
Vanavond wer testen, filmpje maken, plaatsen, weer en leuk topicquote:
Ok maar post het dan ook gewoon niet...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:18 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het interesseert me ook niet of JoeyT deels van Trancie is. Of andersom.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:19 schreef DarkElf het volgende:
hoe kom je zo vervelend, ben je verliefd?
Ja, maar misschien niet de hele winter..quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:39 schreef DarkElf het volgende:
van de winter weer?
Ik zou graag even mijn naam gezuiverd zien in die zin. Dat lijkt me niet meer dan terecht, daar het hier echt twee verschillende users betreft...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef Frenkie het volgende:
Nee Trancie. Dat kan niet. Of misschien ook wel, maar zo boeiend is het niet
Wat maakt het nou uit? Het is slechts mijn vermoeden. Je kan er ook hard om lachen en het wegwuiven als het echt zulke onzin isquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou graag even mijn naam gezuiverd zien in die zin. Dat lijkt me niet meer dan terecht, daar het hier echt twee verschillende users betreft...
Ik ben altijd fel, dat mag toch wel bekend staan als verondersteld. Ik hou niet zo van onzin over me, net als dat 'stalking'-verhaal laatst. Stalking is toch even wat erger dan wat ik deed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit? Het is slechts mijn vermoeden. Je kan er ook hard om lachen en het wegwuiven als het echt zulke onzin is
Ik wil niet in de fok-annalen komen als een jonge papaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef DarkElf het volgende:
je naam zuiveren? sjees tis maar fok hoor.
Dan zie ik zelf alsnog het nut niet in om dat uit het puberteit-topic in het versieren-topic naar voren te brengen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Heb wel ergere dingen gezien moet ik zeggen.
Heb jij dan geen mening als ex-moderator... Lees de laatste 20 posts bvan mn topic... Nu kan ik er weer 1 gaan openen terwijl ik net zo goed in t oude verder kon gaan. Kan je niet die zooi offtopic posts verwijderen en dat ik gewoon in dit deel door kan gaan... Of is dat onmogelijk?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef DarkElf het volgende:
Cc is er niet mén , die is een paar dagen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |