abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:42:39 #251
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27188115
"Die ene met die bananencontroller" krijg je een PS3.
"Die zilveren zandloper" krijg je een Xbox 360.
"Klein zwart kastje met blauwe gleuf" krijg je een Revolution.

Lijkt niet zo moeilijk toch?
pi_27188245
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:51 schreef Max_Dark het volgende:

[..]

Gewoon "Nee oma, blijft u maar lekker zitten, ik sta wel op van me luie reet en ga zelf zo'n ding halen".
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:50:30 #253
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_27188439
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:15 schreef Trancelocator het volgende:
Zijn er eigenlijk goede 3d vechtspellen op de GC (afgezien van de multiplatformer Soul Calibur II)?
ik vind bloady roar wel leuk
smash brothers doet me niet zoveel
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_27189243
De grootste is een PS3, de kleinste een Xbox 360 en de Revolution is er gewoon niet.
Jammer dat ze niks hebben laten zien, ik was toch best benieuwd of nintendo nog een comeback kan maken op de consolemarkt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:09:12 #255
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27189250
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef peristilius het volgende:
De grootste is een PS3, de kleinste een Xbox 360 en de Revolution is er gewoon niet.
Jammer dat ze niks hebben laten zien, ik was toch best benieuwd of nintendo nog een comeback kan maken op de consolemarkt.
Ow, dus als ze nou info geven later dit jaar doen ze nergens meer om mee .
quote:
Nieuwe info Revolution eind dit jaar
Iwata laat ons weten dat we aan het eind van dit jaar nieuwe info omtrent de Revolution kunnen verwachten.

In een interview met Reuters heeft de president van Nintendo, Satoru Iwata, kenbaar gemaakt dat aan het eind van het jaar nieuwe informatie over de Revolution zal worden onthuld. Hierbij zullen de prijs, de releasedatum, de controller en ook de manier waarop games op de Revolution gespeeld kunnen worden eindelijk vrijgegeven worden.

Daarnaast meldde Iwata dat Nintendo druk in de weer is met uitgevers om er voor te zorgen dat er zo veel mogelijk games van de NES, SNES en N64 via de Revolution gespeeld kunnen worden, door middel van het online netwerk dat Nintendo voor de Revolution aan het ontwikkelen is.

Lees het hele artikel hier.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27189343
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Tomasso het volgende:

[..]
Verstandig, dan is de Xbox 360 al gelaunched. Leuke manier van concurrentie aangaan.
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ow, dus als ze nou info geven later dit jaar doen ze nergens meer om mee .
Lastig he, zo'n opmerken. En ik ben nog steeds benieuwd of ze nog een comeback kunnen maken.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:13:02 #257
90764 Frankeinstein
Captain Baseballbat-boy!
pi_27189395
ook uit dat artikel :
quote:
Iwata said the new console is aimed at customers who hate clutter and find current games and the controllers used to play them to be confusing and difficult.
pi_27189453
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Frankeinstein het volgende:
ook uit dat artikel :
[..]
Ze nemen dus gewoon afstand van de gamers? Lekker sociaal.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:23:49 #259
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27189781
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Frankeinstein het volgende:
ook uit dat artikel :
[..]
Ik wed gewoon dat het touchscreen controllers zijn die per spel in te stellen zijn.
pi_27189859
quote:
While pricing had not been decided, he said the company could charge users per game, sell pre-paid cards in stores, or give some games away as part of promotions.
Oftewel, zelfs voor oude games moet ik betalen. Ik download de rom wel gratis :x
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:28:25 #261
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27189936
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oftewel, zelfs voor oude games moet ik betalen. Ik download de rom wel gratis :x
Mwoah, je kreeg de ouwe Metroid games ook gratis (moest je er wel ff voor spelen). Iets van 10 euro voor 50 ouwe games naar keuze vind ik prima hoor.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:36:44 #262
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_27190228
Dr.Daggla, ik begrijp je niet helemaal. We zijn hier in een Revolution topic en je blijft maar vergelijkingen trekken tussen de Cube en de Xbox. Hoeveel shooters de Cube heeft en welke goede 3d vechtspellen er zijn....

Serieus, wat maakt dat uit. Idd het aanbod is beperkter op de Cube maar wat dan nog? De games die er zijn bieden voldoende keus en meer wil niet zeggen beter.

Daarbij shooters zijn nou niet bepaald het genre voor een console. Voor fighters kun je ook beter bij de PS2 zijn.

Laten we het anders even ontopic houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door MaHawK op 20-05-2005 17:17:47 ]
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:47:34 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_27192521
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:18 schreef Steeven het volgende:
Hmz, nu ik er zo over nadenk:

- Rev. gaat waarschijnlijk 150-200 dollar kosten, itt tot andere twee, die gaan 300-400 dollar kosten
- Rev. zal minder krachtig zijn dan de concurrentie
- Rev. heeft backwards-compatibility tot 20 jaar terug
- Rev. gaat online
- Rev. lanceert later
- Rev. heeft Metroid Prime 3, Super Smash Bros Online, Onbekende Franchise + 3rd party support bij launch.
- Rev. krijgt Mario 128
- Rev. krijgt bijzondere controller

Tja, en als ik dan de laatste Zelda zie, die bij velen is ondergesneeuwd door het next-gen geweld, dan weet ik toch weer waarom ik graag een Nintendo-console in huis heb. Oke, deze generatie was voor NGC-bezitters niet bezonderenswaardig, maar voor mensen als ik die ook een andere console ernaast hadden was het best te doen. Als Nintendo echt met een goedkopere next-gen console komt die het grafische geweld niet kan bijhouden, dan maakt dat mij niet zoveel uit. De Xbox 360 heeft mij tot nu toe verre van overtuigt, en grafisch al helemaal niet. De PS3 filmpjes lijken bedrog, niet ingame, en die zal niet veel verschillen van de Xbox 360. Nee mensen, zoals het er nu uitziet ga ik rustig op Zelda wachten, tegen die tijd zijn er weer nieuwe Rev. details beschikbaar en voor het grafische geweld, als dat er nog komt, koop ik wel een PS3 als ie is afgeprijsd. Dank u .
Ah, je bent weer met beide benen op de grond? Tuurlijk kopen we weer een Nintendo console, het is immers Nintendo.

Ze blijven ons teleurstellen en ons 'kwaad' maken, maar denk aan wat je er voor terug krijgt Het lijkt een beetje op ruzie met je vriendin en de goedmaaksex die erop volgt
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:51:16 #264
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27192622
Roy, Nintendo is the pimp that bitchslaps you in the evening and buys you flowers in the morning heb ik ergens gehoord.
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:14 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ze nemen dus gewoon afstand van de gamers? Lekker sociaal.
Nintendo probeert iedereen aan te trekken dus ook de gamers van vandaag. Nintendo noemde dit All-Access Gaming op de pressconference.

Nintendo mag dan wel simpele games maken maar games zoals de nieuwe Zelda op de Cube zullen ze sowieso altijd maken.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_27192643
quote:
Oke, deze generatie was voor NGC-bezitters niet bezonderenswaardig, maar voor mensen als ik die ook een andere console ernaast hadden was het best te doen.
Niet? Ik ben anders heel erg blij met m'n Cube hoor. Er zijn nog zoveel spellen die ik nog moet kopen, en ik heb er nu al een stuk of 35...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:05:05 #266
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27192978
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:52 schreef nikk het volgende:

[..]

Niet? Ik ben anders heel erg blij met m'n Cube hoor. Er zijn nog zoveel spellen die ik nog moet kopen, en ik heb er nu al een stuk of 35...
Ik heb ook veel games, maar ik speel ze nooit meer. In tegenstelling tot een paar PS2-games en voornamelijk PC games.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_27193255
[offtopic]Is er een zoekmachine waarbij je kan aangeven dat je alleen pagina's wil zien die de afgelopen * dagen zijn gemaakt/gewijzigd?[/offtopic]

Want ik wil informatie over de Revolution opzoeken maar hij vindt ook dingen van 3 jaar oud.
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_27193314
Ik vind het wel een mooi ding
pi_27193855
PS: random fact. Reggie Fills Aime is born on the 25th of march. Which makes him a? ... Aries.

oeioeioei!
pi_27193902
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:05 schreef Steeven het volgende:

[..]

Ik heb ook veel games, maar ik speel ze nooit meer. In tegenstelling tot een paar PS2-games en voornamelijk PC games.
Kommaar op met die games!
pi_27193916
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:39 schreef Xrenity het volgende:
PS: random fact. Reggie Fills Aime is born on the 25th of march. Which makes him a? ... Aries.

oeioeioei!
stond al in een ander topic
pi_27194025
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:42 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

stond al in een ander topic
o Dit ook:
quote:
In Osaka Tanaka's blog he spoke of a few steps to create an impressive showing of revolution:

1. Display the revolution in mystery
2. Create a small boom to unimpress Nintendo fans
3. Big boom, are you unimpressed now?
Wil niet hypen ofzo
pi_27194072
pi_27194225
Oja herinnerde me net dit weer... Ene Hawkins_Tripped, niemand lette op hem, maar hij had wel aardige info...
quote:
# Hawkins_Tripped Says:
May 7th, 2005 at 1:46 am

Time for me to drop another bomb on all of you.

This is all part of the ruse — Brooke, Aries, IGN - All of it.

You are the first members of the game that Aries spoke of. Unknowing participants in a genius plot that Nintendo his constructed. In this game, Nintendo has made the public the stars of the show — Broadway *cough* — Hollywood *cough*. Knowing the truth myself, I’m having a hell of time watching this unfold before me. Nothing like this has been done before in this industry. The grand unveiling…the showstopper.

Don’t believe me? You’re not supposed to
Maarja, wat hier van waar is is ook een vraag of cuz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')