abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27166961

Natuurlijk in allemaal mooi kleurtjes

Wat we allemaal te weten zijn gekomen in de laatste 8 topics
Helemaal niks!

[ Bericht 63% gewijzigd door RaymanNL op 19-05-2005 22:35:02 ]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_27166989
Alweer 16?
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:20:41 #3
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_27167009
17 toch
All I Need, is the air I breathe...
pi_27167085
17
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27167143
en is er nou wat gebeurt om 7/8 uur ?
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:23:59 #6
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_27167144
Is er nog iets nieuws bekend?
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:24:22 #7
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27167160
Nintendo Revolution Deel 17, op naar de volgende hype?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27167178
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:23 schreef Twizla het volgende:
en is er nou wat gebeurt om 7/8 uur ?
Helemaal NIETS.
pi_27167190
quote:
HansvanOchten - donderdag 19 mei 2005 @ 22:15
Als jij het echt alleen voor de Zelda games doet ben je wel een zeer grote fan ervan.
Ik heb me ook prima vermaakt met Zelda op de SNES en GB. Op de N64 was deel 1 nog te doen. MM had ik eigenlijk al geen trek meer in, was ook niet leuk meer, en WW probeer ik geen eens meer.

En je geeft zelf ook al aan dat je eventueel een andere console erbij koopt. Maar als je daar het geld niet voor hebt kopen de meeste mensen toch de console met de meeste/beste spellen.
En triest dat het zo is, maar dat is de GC niet.
Ik koop een console voor de spellen die IK interessant vind. Ik vind de Zelda reeks een fantastische gamereeks met ongeëvenaarde gameplay. De kwaliteit van die gameplay is voor mij dus doorslaggevend. Tevens ben ik een fan van worstelgames (shoot me) en it just so happens dat de beste worstelgames voor nintendo platforms uitkomen.

Wat de GC wel of niet is, interesseert mij weinig. Het gaat mij uiteindelijk om de games die ik leuk vind, niet het merk van de console.
pi_27167222
noop, ze willen niks melden. Over een jaartje mogen we terug komen.
pi_27167223
Om de stemming wat vrolijker te maken een mooie afbeelding van Miyamoto

pi_27167239
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:24 schreef devv05 het volgende:

[..]

Helemaal NIETS.
Omg wat een teleurstelling , gelukkig maakt dat nieuws van de xbox360 het een beetje goed
Demo Xbox 360 blijkt Apple computer
pi_27167260
Deel 17 ja... Nog even en de Revolution-topics hebben de PS2-topics ingehaald. En dat voor een console die nooit gaat verschijnen!
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:26:19 #14
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_27167261
Nieuw topic = discussie killer
Ik stem voor opheffing van postlimit
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
pi_27167263
titel was beter geweest

dan maar zonder console
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_27167273
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:25 schreef Twizla het volgende:

[..]

Omg wat een teleurstelling , gelukkig maakt dat nieuws van de xbox360 het een beetje goed
jah, daar moest ik wel even om lachen.
Tri State. Tri State. !
pi_27167456
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:26 schreef P-Style het volgende:
Deel 17 ja... Nog even en de Revolution-topics hebben de PS2-topics ingehaald. En dat voor een console die nooit gaat verschijnen!
Wat nou nooit verschijnen!!! Op de E3 2009 zal die al helemaal speelbaar zijn!! Wel opassen dat de xbox1080 of ps5 geen ideeen gaat jatten...
Houd van een lijntje.
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:31:33 #18
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_27167519
quote:
IGNcube: Can we expect Nintendo to collaborate with more third parties on Revolution games?

Shigeru Miyamoto: At this point, we've only been talking with a few companies. However, if other companies come forward and they want to join us to work with us to create games, of course that would be great for us. One thing we want to make sure that we don't do is have too many games of the same type or genre. We don't want too many games involving the same themes or characters.

"We want to make sure that we don't have too many games" and "we've only been talking with a few companies".
Glad to see they're doing all they can to ensure we'll get 3rd party games for Revolution, after all they're all about gaming, not multi-media like the competition.
RiP revolution
push it to the limit
pi_27167584
Dit word de revolutionair controller van de Revolution:

pi_27167599
Bij gebrek aan beter
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:39:28 #21
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_27167915
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:33 schreef Roi het volgende:
Bij gebrek aan beter
[afbeelding]
pi_27167937
tsja, nintendo heeft de console niet helemaal af en laat dus niet alles zien.. --> iedereen vindt het kneuzen.
Microsoft heeft hetzelfde probleem en showt gewoon stiekem een apple.. --> nogsteeds is iedereen onder de indruk van de xbox die dus geen xbox is.., raar volk woont er op deze planeet(voor zover dat apple verhaal waar is natuurlijk)

Uiteraard zou ik, mocht ik een nieuwe console kopen, voor de Rev, ook al komen er 0 spellen op uit, er zijn namelijk nog 2 redenen:
- design is echt super!
- ik wil koste wat koste niet vergeleken worden met mensen die een ps of xbox kopen om de stomme redens die ik hiervoorbij hoor komen..
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:42:14 #23
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_27168054
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:40 schreef parterrepact het volgende:
Uiteraard zou ik, mocht ik een nieuwe console kopen, voor de Rev, ook al komen er 0 spellen op uit, er zijn namelijk nog 2 redenen:
- design is echt super!
- ik wil koste wat koste niet vergeleken worden met mensen die een ps of xbox kopen om de stomme redens die ik hiervoorbij hoor komen..
Ach ja, en dan heb je ook nog eens sfeervol blauw licht op je bureau straks.
pi_27168081
quote:

- design is echt super!
Waarom schiet halo3 ineens in mijn gedachten?!?
Houd van een lijntje.
pi_27168100
quote:
tsja, nintendo heeft de console niet helemaal af en laat dus niet alles zien.. --> iedereen vindt het kneuzen.
Microsoft heeft hetzelfde probleem en showt gewoon stiekem een apple.. --> nogsteeds is iedereen onder de indruk van de xbox die dus geen xbox is.., raar volk woont er op deze planeet(voor zover dat apple verhaal waar is natuurlijk)

- design is echt super!
Nee hoor, MS gaat ook flink op zn bek en de enige die indruk op mij gemaakt heeft is Sony met hun PS3.
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:45:15 #27
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_27168223
Het is echt te erg dat Nintendo NIETS heeft gedaan. Al dat vage gedoe om de datum 5-19! Wtf is dit?! Ik had echt al m'n hoop gevestigd op Nintendo en gunde het ze ook echt weer een stuk van de markt terug te pakken, maar wtf is dit?!

Zelfs al zouden ze morgen (of wanneer dan ook in de volgende dagen) alsnog met een *SURPRISE* persconference komen zijn het echt teringlijers! Dit is niet goed voor m'n gevoel over Nintendo! Laat staan voor m'n bloeddruk!
pi_27168335
Ik ben nog wel benieuwd naar hoe ze die slot-in drive nou hebben gemaakt eigenlijk, hoe ze hem zo hebben gemaakt dat ie niet de gamecubeschijfjes opvreet en niet/kapot teruggeeft. De meeste slot-in drives voor een pc hebben liever geen minidiscs
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_27168437
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef Cerbie het volgende:
Ik ben nog wel benieuwd naar hoe ze die slot-in drive nou hebben gemaakt eigenlijk, hoe ze hem zo hebben gemaakt dat ie niet de gamecubeschijfjes opvreet en niet/kapot teruggeeft. De meeste slot-in drives voor een pc hebben liever geen minidiscs
Hehe dat is wel het laatste waar ik benieuwd naar ben op het moment!
Houd van een lijntje.
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:50:04 #30
117848 mark--
gewoon mark
pi_27168451
het is daar nog maar 2 uur ofzo dus er kan nog steeds wat gebeuren
pi_27168577
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef Cerbie het volgende:
vraag ik me ook af. en hoe gaat dat allemaal als hij zo vertikaal staat.
Tri State. Tri State. !
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:55:26 #32
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27168704
maar dat hadden jullie vast al gemerkt

edit... was dus al gepost, ach ja... het blijft een actie aparte
Bernie en ik zijn tof.
pi_27168844
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:55 schreef mordradead het volgende:
maar dat hadden jullie vast al gemerkt

edit... was dus al gepost, ach ja... het blijft een actie aparte
Tja dat krijg je als je alleen nog maar dev kits hebt en geen werkelijke console die productie klaar is
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:59:03 #34
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_27168904
iedereen even zwaaien naar BMH, hij gaat zijn acount deleten op fok
http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html
quote:
IGNcube: Can you give us an update on Mario 128?

Shigeru Miyamoto: [Chuckles] I'm just really sorry. I think I've given people the wrong impression with Mario 128. With all the questions I'm getting about this, I really feel like I've done people a disservice. In regards to Mario 128, we're currently doing a lot of Mario experiments back in Kyoto. We are definitely going to have a new Mario for Revolution. Whether or not that's 128 or not, I can't really say. It might be a new Sunshine. We're not sure. We're doing a lot of Mario tests right now for the Revolution.
quote:
Op woensdag 24 november 2004 19:39 schreef BMH het volgende:
Mario 128 komt uit op de Gamecube. 100% zekerheid.

Als dit niet zo is, delete ik mijn account bij fok.nl
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_27168913
Maar ja ze laten wel iets zien, en iedereen trapt erin....
Houd van een lijntje.
pi_27168970
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
ach beter dan dat ze iedereen laten hypen en niets laten zien toch?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:01:09 #37
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_27169009
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef Erwtensoep het volgende:
nou, bijna iedereen dus
maar oke.... toch een beetje een vreemde actie van die lui zeker nu het is uitgelekt ik bedoel dat als ze eerlijk zouden zeggen "dit worden onze games... maar op de werkelijke console worden ze stukken mooier" ze meer credits zouden krijgen
Bernie en ik zijn tof.
pi_27169016
Dankuwel dames en heren. Heb me twee (of was het drie?) topics terug echt kostelijk vermaakt met al die cynische hype praat.

Anyway, zal eerlijk toegeven dat ik gisteren zelf nog druk aan het hypen was en erin wilde geloven dat er iets moois zou komen, maar dat was vandaag eigenlijk ook wel weer een beetje vervlogen (je mag m'n posts erop nachecken als je 't niet gelooft). Ik bedoel, wees realistisch: HET IS NINTENDO!! Niet om het één of ander, maar als er één bedrijf is die z'n fanbase als geen ander weet teleur te stellen, dan is het Nintendo wel. Ik herrinner me nog maar al te goed het debacle van twee jaar terug (Tetra's Trackers, Four Swords en Stage Debut anyone? ). Hoewel ik daarvóór twee jaar lang met plezier een Nintendo-only gamer was, begon ik op dat punt toch wel te beseffen dat er meer is dan alleen die gamesgigant uit Kyoto en dat ze op een hoop punten gewoon blind zijn en veel van de concurrentie kunnen leren.

Sindsdien ben ik multi-platform gamer geworden en dat bevalt me sowieso stukken beter. Zouden meer van jullie moeten doen imo. Waarom zou je jezelf aan één console vastklampen terwijl er zoveel meer is! Ik kan net zoveel van m'n PS2 en Xbox genieten, als van de Cube. Bovendien hoef ik nu niet uit te gaan huilen of m'n kop door 't beeldscherm te slaan omdat "Nintendo me in de steek gelaten heeft" oid. Om heel eerlijk te zijn doet het me niet zoveel. Ik ben ooit opgegroeid met Nintendo en na tijdens het N64/PSone tijdperk PC gamer te zijn geweest, hebben ze me met de Cube ook weer teruggebracht naar de consoles, maar echt idolaat ben ik niet meer van ze hoor! Besides, ik zag in de DS line-up nog wel een aantal leuke games zitten en Zelda staat er nog aan te komen, dus mij hoor je niet klagen! Volgend jaar haal ik voor de next-gen een PS3 zoals het er nu naar uit ziet en dan ga ik lekker verder als multiplatformer zoals nu. Heerlijk!

Oh, btw...wat is dat ineens allemaal voor BS dat het Nintendo's schuld is dat er niets is onthuld nadat ze zoveel gehyped hebben? Het waren toch WIJ die de boel o.a. hier zo opgehyped hebben, niet zij.
pi_27169058
Ach, de hype was mooi
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:02:56 #40
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_27169088
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:01 schreef R0nn het volgende:
Oh, btw...wat is dat ineens allemaal voor BS dat het Nintendo's schuld is dat er niets is onthuld nadat ze zoveel gehyped hebben? Het waren toch WIJ die de boel o.a. hier zo opgehyped hebben, niet zij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')