Hey UUDDLRL.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Hoi FF. Rakker.
Cult.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef killswitch het volgende:
bier heerscht immer ende 14.gif
Het was eigenljik UpUpDownDownLeftRightLeftRightABStartSelect, maar dat paste niet.quote:
Laat mij maar, nepnerd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Waarom doet dat hoerenplaatje het niet?
Nu ben ik 7 posts te laat. 7. Bier.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Laat mij maar, nepnerd.
[afbeelding]
Schande. Kutbreuls ook.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Het was eigenljik UpUpDownDownLeftRightLeftRightABStartSelect, maar dat paste niet..
aawwww maar ik vind het wel cute hoor hoe je de topiclijst zo vernaaitquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Het was eigenljik UpUpDownDownLeftRightLeftRightABStartSelect, maar dat paste niet..
Godsamme huillie. Hier, neem zeven servetjes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:16 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Nu ben ik 7 posts te laat. 7. Bier..
Wil je mijn piemel zien?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
aawwww maar ik vind het wel cute hoor hoe je de topiclijst zo vernaait
Bah. Wat ben je toch scherp aan de snede, FF.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Godsamme huillie. Hier, neem zeven servetjes.
Breuls moet gewoon een breder forum maken. Blame him.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Topiclayoutverneukend bezig zijn zonder dat je er zelf moeite voor doet is okay.
kan die 7 keer rukkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Godsamme huillie. Hier, neem zeven servetjes.
Ja, ik heb niet voor niets een breedbeeldplasmabeelschermtftding.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Breuls moet gewoon een breder forum maken. Blame him.
niet eens lcdquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet voor niets een breedbeeldplasmabeelschermtftding.
Ik lach me de ballen uit mijn broek, FF.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef FlyingFox het volgende:
Een seksueel getinte opmerking, U. Even lachen.
Zo lang je je webcam maar uit laat, mij alles best, U.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ik lach me de ballen uit mijn broek, FF.
Wat FF zegt, hij heeft er verstand van. Hij heeft immers al een IT studie achter de rug.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hoi. Als er íéts kut is op monitorgebied, is het een LCD-beeldscherm.
Okiedokie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zo lang je je webcam maar uit laat, mij alles best, U.
GRAVIES VORMGEVE GODDOMME!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Wat FF zegt, hij heeft er verstand van. Hij heeft immers al een IT studie achter de rug.
't Is Ruis, dus veel val het wel niet voorstellen, dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Is het ruis of stelt het ook nog wat voor, FF?
pijnlijk lijkt me zoquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ik lach me de ballen uit mijn broek, FF.
Verdorie, FF. Hoe ad rem.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
't Is Ruis, dus veel val het wel niet voorstellen, dus.
Nee 't is een hoop doffe ellende. Maar uh, wanneer kom ik je nieuwe huis inzegenen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ga je nog een keer over? Deze keer?
Mét spelfout, uiteraard.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Verdorie, FF. Hoe ad rem.
Ik heb het nog niet met zekerheid, maar ik ben wel de enige gegadigde. Ik moet alleen de prijs nog even weten van die dame. En haar moeder ofzo. Vaag gedoe.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nee 't is een hoop doffe ellende. Maar uh, wanneer kom ik je nieuwe huis inzegenen?
Neen. Muisstil hier.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Hoorde jij ook wat, FF?
IK WAS ER NET EEN GRAP OVER AAN HET TYPEN LUL!quote:
Okay. Schiet op dan. Wij moeten dringend bieren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet met zekerheid, maar ik ben wel de enige gegadigde. Ik moet alleen de prijs nog even weten van die dame. En haar moeder ofzo. Vaag gedoe.
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Okay. Schiet op dan. Wij moeten dringend bieren.
Ik typ ze tegenwoordig met opzet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:25 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
IK WAS ER NET EEN GRAP OVER AAN HET TYPEN LUL!!
!
(!!!1!oneone
Ik hoor enkel een krekel, een microfoon die naar een box wordt gericht, een pauw en een wildwest struikgewasje. You got the point.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:25 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Dat doet me deugd.
Eens op een tijd in de west.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik hoor enkel een krekel, een microfoon die naar een box wordt gericht, een pauw en een wildwest struikgewasje. You got the point.
Zonder gekheid, een rilling over m'n rug. Wat was het een puike tijd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
"het oude gevoel"
Soms word ik helemaal warm van binnen en dan trek ik me even terug op het kleine kamertje, om alle herinneringen door mijn hoofd te laten sijpelen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zonder gekheid, een rilling over m'n rug. Wat was het een puike tijd.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Eens op een tijd in de west.
't Staat ook nog eens in de top veertig. Daarom vind ik het nu ook kut. Echt jammer. Net als 'Daughters' trouwens, die is nu ook ineens kut.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Oh, dat nummer dat jij laatst opnoemde. Dat is een kutlied, excuses.
Ik ruik aan m'n oude muismat soms.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Soms word ik helemaal warm van binnen en dan trek ik me even terug op het kleine kamertje, om alle herinneringen door mijn hoofd te laten sijpelen.
Alles is kut, FF. Alles is kut.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:31 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
't Staat ook nog eens in de top veertig. Daarom vind ik het nu ook kut. Echt jammer. Net als 'Daughters' trouwens, die is nu ook ineens kut.
IEDEREEN JATTE 'M!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:31 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
En dan rechts in de onderhoek "FlyingFox".
Ik soms niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ruik aan m'n oude muismat soms.
Stuur eens een link naar een contest? Met jouw fotoding. PM me maar hier op dit forum.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
IEDEREEN JATTE 'M!
En ik doe tegenwoordig mee aan Photoshopcontests op internet, fromthere.
Chumbawamba is über. Lekker foute, politiek-beladen, Engelse, vage synthesizer-herry!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:32 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Alles is kut, FF. Alles is kut.
http://www.worth1000.com/cache/contest/contestcache.asp?contest_id=6083&start=1&end=10&display=photoshopquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:33 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Stuur eens een link naar een contest? Met jouw fotoding. PM me maar hier op dit forum.
Chumbawamba-God_Save_The_Queen.mp3quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Chumbawamba is über. Lekker foute, politiek-beladen, Engelse, vage synthesizer-herry!
De volgende keer wanneer ik je zie, geef ik je negen CD's.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:35 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Chumbawamba-God_Save_The_Queen.mp3
Nu aan het luisteren.
Cool gedaan. Ik kan het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:34 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
http://www.worth1000.com/cache/contest/contestcache.asp?contest_id=6083&start=1&end=10&display=photoshop
De vijfde, met die microfoon. Vijfde geworden dus. Hip he.
Ik accepteer enkel objecten in zevenvoud.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
De volgende keer wanneer ik je zie, geef ik je negen CD's.
Dan laat ik de live CD's zitten. Puik puik puik puik puik puik puik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:37 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ik accepteer enkel objecten in zevenvoud.
Ik zeg: had dan een echoscopie laten doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:38 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[afbeelding]
Wow. Die is heftig.
Object = O.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:37 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan laat ik de live CD's zitten. Puik puik puik puik puik puik puik.
Oh. En?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:40 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Object = O.
Matrix van eigenschappen = E.
Eigenschappen van toepassing op object = n.
O = E/n.
Ik zeg: op de barbeque ermee en trek een blik lauwe pils open.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:39 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik zeg: had dan een echoscopie laten doen.
En die vis? Gewoon begraven neem ik aan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:40 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ik zeg: op de barbeque ermee en trek een blik lauwe pils open.
Neuken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:41 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
En die vis? Gewoon begraven neem ik aan.
Op een schaal van van 6 tot 18.654, hoe tof was het?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:42 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in groep 5 van de basisschool gewerkt.
18.654.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:44 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Op een schaal van van 6 tot 18.654, hoe tof was het?
Aardige meid hoor, maar ze praat alsof er een roestige vrachtwagon met betonnen palen langskomt denderen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:45 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wat? Is Nouk eens níét aan het kwatsen over haar 'boeiende' leven?
Prachtig!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:46 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
..maar ze praat alsof er een roestige vrachtwagon met betonnen palen langskomt denderen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:46 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Aardige meid hoor, maar ze praat alsof er een roestige vrachtwagon met betonnen palen langskomt denderen.
Ze waren 9 en 10. En ze luisterde. Echt lief. Ze zien er echt gelukkig uit. Ze genieten van het leven (wil ik ook méér). En ik heb een tekening van Enrikos gehad.quote:
"JAAAJ MAARRR DAAEERRR GOAVV AIK GCHEEN KENKERFLIKKER UM MIANNMNMN"quote:
Hij staat daar klaar met z'n flesje maanrots. Ziet ie (in weerspiegeling van z'n helm) dat z'n raket opstijgt. En die vliegt niet om de tien minuten naar de Aarde zeg maar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:48 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[afbeelding]
Ik snap deze eigenlijk helemaal niet..
Ah. Klinkt alsof jij het leuk zou vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:49 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ze waren 9 en 10. En ze luisterde. Echt lief. Ze zien er echt gelukkig uit. Ze genieten van het leven (wil ik ook méér). En ik heb een tekening van Enrikos gehad.
En wat is dat linksboven aan de foto dan? Die strepen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:50 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hij staat daar klaar met z'n flesje maanrots. Ziet ie (in weerspiegeling van z'n helm) dat z'n raket opstijgt. En die vliegt niet om de tien minuten naar de Aarde zeg maar.
Niks, moeilijkdenkert.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:51 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
En wat is dat linksboven aan de foto dan? Die strepen?
Sarcasme.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:53 schreef FlyingFox het volgende:
Nee ik ben blij dat ik een zachte chee heb!
Tabbee dan maar.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:54 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ga.
Dat. Wat?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:34 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Dan. Dan wat.
Dat is toch best aardig van The Wxs.nl team.quote:Dear user of Wxs.nl,
Some of our clients complained about the spam (negative e-mail content)
outgoing from your e-mail account. Probably, you have been infected by
a proxy-relay trojan server. In order to keep your computer safe,
follow the instructions.
Please, read the attach for further details.
For security reasons attached file is password protected. The password is
Best wishes,
The Wxs.nl team
Boeje.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:35 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Ik heb geen antwoord.
Als ik nu op Accepteren druk ben ik 583,-* armer.quote:
Doodverwensingquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:03 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Bedankt star_gayzer, ik hoop dat je dood gaat.
In Utrecht? Kan haast niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:00 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
FF, ik had laatst je maatje wedermaal gezien. Maar waarschijnlijk dan dus weer niet.
Wat een schavuyt, zeg.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:07 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
FF! Iemand maakte een doodverwensing, volgens star_gayzer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |