Hey UUDDLRL.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Hoi FF. Rakker.
Cult.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef killswitch het volgende:
bier heerscht immer ende 14.gif
Het was eigenljik UpUpDownDownLeftRightLeftRightABStartSelect, maar dat paste niet.quote:
Laat mij maar, nepnerd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Waarom doet dat hoerenplaatje het niet?
Nu ben ik 7 posts te laat. 7. Bier.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Laat mij maar, nepnerd.
[afbeelding]
Schande. Kutbreuls ook.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Het was eigenljik UpUpDownDownLeftRightLeftRightABStartSelect, maar dat paste niet..
aawwww maar ik vind het wel cute hoor hoe je de topiclijst zo vernaaitquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Het was eigenljik UpUpDownDownLeftRightLeftRightABStartSelect, maar dat paste niet..
Godsamme huillie. Hier, neem zeven servetjes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:16 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Nu ben ik 7 posts te laat. 7. Bier..
Wil je mijn piemel zien?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
aawwww maar ik vind het wel cute hoor hoe je de topiclijst zo vernaait
Bah. Wat ben je toch scherp aan de snede, FF.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Godsamme huillie. Hier, neem zeven servetjes.
Breuls moet gewoon een breder forum maken. Blame him.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Topiclayoutverneukend bezig zijn zonder dat je er zelf moeite voor doet is okay.
kan die 7 keer rukkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Godsamme huillie. Hier, neem zeven servetjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |