Hey UUDDLRL.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Hoi FF. Rakker.
Cult.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef killswitch het volgende:
bier heerscht immer ende 14.gif
Het was eigenljik UpUpDownDownLeftRightLeftRightABStartSelect, maar dat paste niet.quote:
Laat mij maar, nepnerd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Waarom doet dat hoerenplaatje het niet?
Nu ben ik 7 posts te laat. 7. Bier.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Laat mij maar, nepnerd.
[afbeelding]
Schande. Kutbreuls ook.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Het was eigenljik UpUpDownDownLeftRightLeftRightABStartSelect, maar dat paste niet..
aawwww maar ik vind het wel cute hoor hoe je de topiclijst zo vernaaitquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Het was eigenljik UpUpDownDownLeftRightLeftRightABStartSelect, maar dat paste niet..
Godsamme huillie. Hier, neem zeven servetjes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:16 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Nu ben ik 7 posts te laat. 7. Bier..
Wil je mijn piemel zien?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
aawwww maar ik vind het wel cute hoor hoe je de topiclijst zo vernaait
Bah. Wat ben je toch scherp aan de snede, FF.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Godsamme huillie. Hier, neem zeven servetjes.
Breuls moet gewoon een breder forum maken. Blame him.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Topiclayoutverneukend bezig zijn zonder dat je er zelf moeite voor doet is okay.
kan die 7 keer rukkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Godsamme huillie. Hier, neem zeven servetjes.
Ja, ik heb niet voor niets een breedbeeldplasmabeelschermtftding.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:18 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Breuls moet gewoon een breder forum maken. Blame him.
niet eens lcdquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet voor niets een breedbeeldplasmabeelschermtftding.
Ik lach me de ballen uit mijn broek, FF.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef FlyingFox het volgende:
Een seksueel getinte opmerking, U. Even lachen.
Zo lang je je webcam maar uit laat, mij alles best, U.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ik lach me de ballen uit mijn broek, FF.
Wat FF zegt, hij heeft er verstand van. Hij heeft immers al een IT studie achter de rug.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hoi. Als er íéts kut is op monitorgebied, is het een LCD-beeldscherm.
Okiedokie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zo lang je je webcam maar uit laat, mij alles best, U.
GRAVIES VORMGEVE GODDOMME!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Wat FF zegt, hij heeft er verstand van. Hij heeft immers al een IT studie achter de rug.
't Is Ruis, dus veel val het wel niet voorstellen, dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Is het ruis of stelt het ook nog wat voor, FF?
pijnlijk lijkt me zoquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ik lach me de ballen uit mijn broek, FF.
Verdorie, FF. Hoe ad rem.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
't Is Ruis, dus veel val het wel niet voorstellen, dus.
Nee 't is een hoop doffe ellende. Maar uh, wanneer kom ik je nieuwe huis inzegenen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ga je nog een keer over? Deze keer?
Mét spelfout, uiteraard.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Verdorie, FF. Hoe ad rem.
Ik heb het nog niet met zekerheid, maar ik ben wel de enige gegadigde. Ik moet alleen de prijs nog even weten van die dame. En haar moeder ofzo. Vaag gedoe.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nee 't is een hoop doffe ellende. Maar uh, wanneer kom ik je nieuwe huis inzegenen?
Neen. Muisstil hier.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
Hoorde jij ook wat, FF?
IK WAS ER NET EEN GRAP OVER AAN HET TYPEN LUL!quote:
Okay. Schiet op dan. Wij moeten dringend bieren.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef UpUpDownDownLeftRightLeft het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet met zekerheid, maar ik ben wel de enige gegadigde. Ik moet alleen de prijs nog even weten van die dame. En haar moeder ofzo. Vaag gedoe.
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Okay. Schiet op dan. Wij moeten dringend bieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |