abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27188913
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef fayakill het volgende:
en die mensen hier met een "dubbel" gevoel...ga eens in een hoekje staan huilen
Waarom? Een echte Ajacied kan je m nou ook weer niet noemen...
Beetje hypocriet om alles wat Ajax is in ere te willen herstellen en zo makkelijk iemand die Ajax zo te kijk heeft gezet meteen weer te omarmen...

Ik heb er ook wel een beetje een dubbel gevoel bij, maar zijn kwaliteiten zijn even belangrijker...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_27188961
Zou echt te relaxt zijn als hij blijft, alleen of het waar is? Heb ook liever dat hij blijft en dan gratis weggaat want die gelimiteerde transfersom stelt toch vrij weinig voor
AFC Ajax
pi_27189024
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef Tvduijn het volgende:
Zou echt te relaxt zijn als hij blijft, alleen of het waar is? Heb ook liever dat hij blijft en dan gratis weggaat want die gelimiteerde transfersom stelt toch vrij weinig voor
Hoeveel is dat dan?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:05:22 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27189070
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hoeveel is dat dan?
5 miljoen toch?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27189078
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hoeveel is dat dan?
Zal toch wel wat voorstellen, anders was 'ie al wel weggeweest.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:06:38 #206
104895 fayakill
echt werie
pi_27189135
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom? Een echte Ajacied kan je m nou ook weer niet noemen...
Beetje hypocriet om alles wat Ajax is in ere te willen herstellen en zo makkelijk iemand die Ajax zo te kijk heeft gezet meteen weer te omarmen...

Ik heb er ook wel een beetje een dubbel gevoel bij, maar zijn kwaliteiten zijn even belangrijker...
Echte Ajacieden zijn spelers die van meerwaarde zijn voor de club. Wat heb je aan een groot ajax hart als je bagger speelt? en 100% de schuld bij Trabelsi leggen is zo kortzichtig
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_27189150
Wat ik hoorde 3,5 miljoen maar kan het mis hebben. Niet dat het niks is maar ik denk dat hij heel veel kan betekenen voor de club.
AFC Ajax
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:07:07 #208
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27189157
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

5 miljoen toch?
Precies. Dan kun je VDV ook wel zo weggeven als je 5 miljoen niks vindt...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27189268
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef fayakill het volgende:

[..]

Echte Ajacieden zijn spelers die van meerwaarde zijn voor de club. Wat heb je aan een groot ajax hart als je bagger speelt? en 100% de schuld bij Trabelsi leggen is zo kortzichtig
Ik vind jou eerder een beetje kortzichtig.
Niemand die zijn voetbalkwaliteiten ontkent, maar zijn aanpak destijds (mede door zaakwaarnemers?) was gewoon niet chique en getuigde van weinig respect naar Ajax en de supporters. Dat vergeet je niet zomaar. Ik ben blij dat hij nu goed speelt, maar had ook niet staan janken als hij voor 5 miljoen ofzo was verkocht.
Klik dan als je durft
pi_27189412
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Suijk het volgende:

[..]

Niemand die zijn voetbalkwaliteiten ontkent, maar zijn aanpak destijds (mede door zaakwaarnemers?) was gewoon niet chique en getuigde van weinig respect naar Ajax en de supporters. Dat vergeet je niet zomaar. Ik ben blij dat hij nu goed speelt, maar had ook niet staan janken als hij voor 5 miljoen ofzo was verkocht.
Beide partijen hebben het niet cique gespeeld door het extern uit te vechten
Yeah baby Yeah!
pi_27189423
off topic: in welk seizoen speelde Ajax voor het eerst met TDK als shirtsponsor?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:03:22 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27191217
Hatem blijft natuurlijk niet omdat 'ie Ajax zo'n fantastische ploeg vindt, maar omdat 'ie eind volgend jaar zelf liever een paar miljoen in z'n zak steekt. Ik vermoed dan ook dat 'ie volgend jaar transfervrij vertrekt. Maar mij hoor je niet klagen, want dat is gewoon een speler die je hard nodig hebt volgend jaar. Heb je nog een jaar om Heitinga regelmatig op die plek te laten wennen, bijvoorbeeld. Of om een goede zoektocht te starten.
pi_27191543
Ja, dan hebben ze nog ruim een jaar om een goede rechtsback te scouten. Terwijl ze eigenlijk al een goed alternatief achter de hand horen te hebben. Als die aankoop dan flopt weet ik het niet meer.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:18:09 #214
55651 JaWi
Shalom.
pi_27191694
Trabelsi blijft dus, schitterend nieuws! Weer een zorg minder voor de verdediging .
Heeeeeeeeeerlijk .
Kampioenen .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:18:44 #215
55651 JaWi
Shalom.
pi_27191706
Bananendinges, die kaarten zijn binnen . Zondag gaan we los .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:25:04 #216
55651 JaWi
Shalom.
pi_27191912
quote:
Vrijdag 20 mei - Van der Vaart en Hamburger SV zijn eruit
(Verslaggever DVD, Amsterdam, 15.00u GMT+01.00, AT5)

Rafael van der Vaart is nu zeker helemaal uit met Hamburger SV, alleen de clubs moeten nog steeds tot een overeenstemming komen. Dit meldt AT5 zojuist.
De geruchten gaan al lange tijd, maar klaarblijkelijk heeft de vader van Raffie ook een positief beeld van de Duitse club, dus heeft Van der Vaart zijn beslissing genomen. Alleen de transfersom kan nu nog een struikelblok zijn. Ajax vraagt 5 miljoen voor de international, maar Hamburger SV wil maar 4 miljoen euro betalen.
slettebak [@] gmail.com
pi_27191991
Van Ajax.nl:

Blind verwacht begin juli met nagenoeg dezelfde groep aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen te beginnen. ,,Ik heb een redelijke zekerheid omtrent de groep voor komend seizoen. Van één speler weet ik niet of hij er over twee maanden bij is omdat hij een clausule in zijn contract heeft, Filipe is al weg en de rest heeft allemaal een contract voor minimaal nog een jaar en we hopen dat we die kunnen verlengen." Maar helemaal zeker kan Blind natuurlijk niet zijn. Zlatan Ibrahimovic verliet vorig seizoen immers op de laatste dag van de transferperiode de club. De Ajax-trainer is niet zo bang dat dat nu weer zal gebeuren. ,,Dat was een uitzonderlijke situatie. Er werd een heel hoog bedrag geboden voor iemand die een contract had voor nog slechts een jaar. Daar zou ik ook niets aan kunnen doen, maar verder kan ik heel lang wat tegenhouden", aldus Blind.

Als het aan Blind ligt, maakt Yannis Anastasiou volgend seizoen ook deel uit van de selectie. Het contract van de Griek loopt af, maar Blind zou hem graag nog een jaar willen behouden. ,,Als trainer moet je iemand in je selectie perspectief kunnen bieden in de vorm van speelminuten. Als je van te voren weet dat je iemand niet zal inzetten, moet je hem namelijk niet houden. Bij Anastasiou is naast een percentage speelminuten ook zijn rol buiten het veld belangrijk. Hij heeft vorig seizoen niet alleen een aantal belangrijke doelpunten gemaakt, hij is ook een zeer innemende persoonlijkheid." De trainer heeft inmiddels een gesprek gehad met de spits. ,,En ik denk dat hij genoegen neemt met de rol die ik voor hem in gedachten heb."
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:28:48 #218
55651 JaWi
Shalom.
pi_27192015
We worden kampioen volgend jaar, ik weet het zeker .
slettebak [@] gmail.com
pi_27192030
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:28 schreef JaWi het volgende:
Ja, dat zeiden we dit jaar ook..
pi_27192037
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:25 schreef JaWi het volgende:

[..]
Dit was toch al bekend dat van der vaart zelf al rond was?

Eens kijken of Ajax de traditie in ere houdt door op dit soort momenten moeilijk te doen en de speler met woede te laten vertrekken.
Ik gun hem het beste.
Yeah baby Yeah!
pi_27192059
quote:
Hoogmoed komt voor de val.....

Op basis waarvan gaat Ajax dit jaar veel beter spelen dan afgelopen jaar?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:31:34 #222
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27192091
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:25 schreef JaWi het volgende:

[..]
Nou hup, maak er 4.5 miljoen van, zwaai 'm zondag uit en
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27192314
Hatem is een fijne knul hoor. Goed dat ie blijft!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:41:46 #224
55651 JaWi
Shalom.
pi_27192388
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoogmoed komt voor de val.....

Op basis waarvan gaat Ajax dit jaar veel beter spelen dan afgelopen jaar?
Hatem blijft, verdere versterkingen. Blind die heel de zomer kan werken aan de goede speelwijze. Stijgende lijn was de laatste weken al gezien. En nog veel meer dingen, dat in combinatie met een vleugje amsterdamse arrogantie gaat ons de titel opleveren .
slettebak [@] gmail.com
pi_27192469
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:

[..]

Hatem blijft, verdere versterkingen. Blind die heel de zomer kan werken aan de goede speelwijze. Stijgende lijn was de laatste weken al gezien. En nog veel meer dingen, dat in combinatie met een vleugje amsterdamse arrogantie gaat ons de titel opleveren .
Hatem is ook afhankelijk van goede centrumverdedigers, zijn meerwaarde staat of valt daarbij, want verdedigend vind ik hem niet super, aanvallend en dreigend des te meer.
Ik denk dat Blind inderdaad de kritici wat de mond heeft gesnoerd door constannt te presteren na de stroeve start en hopelijk voor hem heeft hij in Augustus 2005 een selectie waar hij zich mee kan conformeren, dat scheelt een hoop.
Ik ga geen voorspellingen doen voor komend jaar, ik denk alleen dat AZ het heel lastig gaat krijgen om Europees voetbal te halen.
Yeah baby Yeah!
pi_27192505
Kent iemand ene Jonathan van Cruzeiro, die schijnt erg goed te zijn, misschien als opvolger van Trabelsi alvast.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_27192713
Cultheld, vermoedelijk.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:57:03 #228
55651 JaWi
Shalom.
pi_27192753
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hatem is ook afhankelijk van goede centrumverdedigers, zijn meerwaarde staat of valt daarbij, want verdedigend vind ik hem niet super, aanvallend en dreigend des te meer.
Ik denk dat Blind inderdaad de kritici wat de mond heeft gesnoerd door constannt te presteren na de stroeve start en hopelijk voor hem heeft hij in Augustus 2005 een selectie waar hij zich mee kan conformeren, dat scheelt een hoop.
Ik ga geen voorspellingen doen voor komend jaar, ik denk alleen dat AZ het heel lastig gaat krijgen om Europees voetbal te halen.
Dat denk ik ook. Ben enorm benieuwd wie of wat er blijft bij AZ en hoe Louis het doet. Ik denk toch dat Ajax en PSV het uit gaan maken, F'noord zie ik niet eens als concurrent.
En ik heb vertrouwen in Blind. Qua centrumverdediging zijn SQD En vooral Grygera enorm gegroeid, dat valt me echt mee. Ik zit meer in over de linksback.
slettebak [@] gmail.com
pi_27192842
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ben enorm benieuwd wie of wat er blijft bij AZ en hoe Louis het doet. Ik denk toch dat Ajax en PSV het uit gaan maken, F'noord zie ik niet eens als concurrent.
En ik heb vertrouwen in Blind. Qua centrumverdediging zijn SQD En vooral Grygera enorm gegroeid, dat valt me echt mee. Ik zit meer in over de linksback.
Mij lijkt het alsof Louis een zinkend schip heeft betreden (de signalen waren al daar toen hij tekende), maar gelukkig geen AZ geen vedettes dus dat spreekt in zijn voordeel.
I had dit seizoen hoge verwachtingen van Feyenoord die alleen de eerste helft zijn ingelost, maar als ze Kuyt en Kalou kwijt raken zullen ze het puntenaantal van dit jaar niet eens meer halen vrees ik voor ze, maar de bal is rond natuurlijk.
En Ajax gaat het beter doen dat dit seizoen denk ik zolang er maar rust in de tent is (wat Koeman van meet af aan dus niet had).
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:02:04 #230
55651 JaWi
Shalom.
pi_27192899
Beter dan afgelopen seizoen zou niet eens een prestatie zijn. Dat ben je aan je stand verplicht. Ik verwacht alleen toch een leegloop bij AZ, hoe jammer dat ook voor ze is .
Afijn, eerst zondag het seizoen leuk afsluiten .
slettebak [@] gmail.com
pi_27192968
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:02 schreef JaWi het volgende:
Beter dan afgelopen seizoen zou niet eens een prestatie zijn. Dat ben je aan je stand verplicht. Ik verwacht alleen toch een leegloop bij AZ, hoe jammer dat ook voor ze is .
Afijn, eerst zondag het seizoen leuk afsluiten .
Ja, als de club niet in crises verkeerd (financieel of een waardeloze selectie) hoort Ajax net als PSV voor de titel te strijden, Feyenoord is wat dat betreft een beetje afgehaakt, jammer vind ik dat.

Ik hoop op mooie laatste wedstrijden en dat Den Bosch in de eredivisie blijft.
Yeah baby Yeah!
pi_27193010
Ik zie voor volgend seizoen eigenlijk PSV alleen als concurrent. Bij AZ verwacht ik nog steeds een leegloop, en ik denk dat ze het kunstje van dit seizoen niet nog een keer kunnen doen, ondanks Van Gaal de trainer is.
De betere spelers van Feyenoord zullen vertrekken, als ik de berichten moet geloven. Dus die zijn al helemaal geen concurrent meer. En bij PSV verwacht ik dat er ook nog een aantal belangrijke spelers zullen vertrekken.

Ik hoop voor Ajax dat na VDV geen spelbepalende spelers van Ajax zullen vertrekken, gelukkig kwam vandaag het bericht van Trabelsi weer naar buiten. Als Davids ook nog eens komt zie ik het helemaal rooskleurig in, en staan we volgend jaar met die schaal weer op het Leidscheplein (en misschien met nog meer....)
pi_27193043
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie voor volgend seizoen eigenlijk PSV alleen als concurrent. Bij AZ verwacht ik nog steeds een leegloop, en ik denk dat ze het kunstje van dit seizoen niet nog een keer kunnen doen, ondanks Van Gaal de trainer is.
De betere spelers van Feyenoord zullen vertrekken, als ik de berichten moet geloven. En bij PSV verwacht ik dat er ook nog een aantal belangrijke spelers zullen vertrekken.

Ik hoop voor Ajax dat na VDV geen spelbepalende spelers van Ajax zullen vertrekken, gelukkig kwam vandaag het bericht van Trabelsi weer naar buiten. Als Davids ook nog eens komt zie ik het helemaal rooskleurig in, en staan we volgend jaar met die schaal weer op het Leidscheplein (en misschien met nog meer....)
De Johan fruitschaal of de Amstelkut mogen jullie hebben in Amsterdam, van de kampioensschaal blijf je af, om Gomes boeren te horen roepen moet die in Eindhoven blijven haha!
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:10:19 #234
55651 JaWi
Shalom.
pi_27193094
Wees blij dat er waarschijnlijk spanning terugkomt .
slettebak [@] gmail.com
pi_27193102
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De Johan fruitschaal of de Amstelkut mogen jullie hebben in Amsterdam, van de kampioensschaal blijf je af, om Gomes boeren te horen roepen moet die in Eindhoven blijven haha!
Dat is dus één van de spelers van PSV waar ik me over afvraag of hij volgend seizoen nog het Eindhovense doel staat te verdedigen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:45:15 #236
107445 Jajong
Hadouken!
pi_27193991
hoe staat t met de eventuele komst van die 2 zweden?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:56:34 #237
57586 Bananenman
-----------
pi_27194250
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:18 schreef JaWi het volgende:
Bananendinges, die kaarten zijn binnen . Zondag gaan we los .
Bananendinges Hoe denigrerend.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:57:20 #238
55651 JaWi
Shalom.
pi_27194265
.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:57:34 #239
55651 JaWi
Shalom.
pi_27194275
Wat een lastig taalgebruik op de vrijdagavond .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:57:58 #240
57586 Bananenman
-----------
pi_27194288
Ja ik moest ook ff nadenken hoe je het precies schreef

vrijdag 20 mei 2005 @ 18:58:25 #241
55651 JaWi
Shalom.
pi_27194301
Zondag .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:58:31 #242
57586 Bananenman
-----------
pi_27194307
Jawi, zondag genoeg geld mee voor het bier he
  vrijdag 20 mei 2005 @ 19:01:32 #243
55651 JaWi
Shalom.
pi_27194389
Ja, ik mag zeker weer halen . Ik lazer altijd van die kuttrap af .
slettebak [@] gmail.com
pi_27194457
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 19:01 schreef JaWi het volgende:
Ja, ik mag zeker weer halen . Ik lazer altijd van die kuttrap af .
pi_27194711
quote:
Rafael van der Vaart is persoonlijk rond met HSV, zo meldt AT5. Alleen Ajax en de Duitse club zelf moeten nog overeenstemming bereiken. Van der Vaart heeft de afgelopen maanden meermaals gezegd volgend seizoen in ieder geval niet meer bij Ajax te willen spelen. Zijn contract loopt door tot medio 2006.
Raffie, auf wiedersehen!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 mei 2005 @ 19:59:12 #246
55651 JaWi
Shalom.
pi_27195931
20/5/2005 - Blind denkt groep bijeen te kunnen houden
(Gepost door RvN)

BRON: Ajax.nl

Op Ajax.nl laat Danny Blind weten dat hij verwacht de selectie bijna compleet te kunnen houden voor het komende seizoen. "Ik heb een redelijke zekerheid omtrent de groep voor komend seizoen. Van één speler weet ik niet of hij er over twee maanden bij is omdat hij een clausule in zijn contract heeft, Filipe is al weg en de rest heeft allemaal een contract voor minimaal nog een jaar en we hopen dat we die kunnen verlengen."

Alleen bij hele hoge biedingen op een speler zou er nog een weg kunnen gaan, zoals bij Zlatan Ibrahimovic gebeurde. "Dat was een uitzonderlijke situatie. Er werd een heel hoog bedrag geboden voor iemand die een contract had voor nog slechts een jaar. Daar zou ik ook niets aan kunnen doen, maar verder kan ik heel lang wat tegenhouden", aldus Blind op Ajax.nl

.

Nigel .
slettebak [@] gmail.com
pi_27196498
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 19:59 schreef JaWi het volgende:
20/5/2005 - Blind denkt groep bijeen te kunnen houden
(Gepost door RvN)

BRON: Ajax.nl

Op Ajax.nl laat Danny Blind weten dat hij verwacht de selectie bijna compleet te kunnen houden voor het komende seizoen. "Ik heb een redelijke zekerheid omtrent de groep voor komend seizoen. Van één speler weet ik niet of hij er over twee maanden bij is omdat hij een clausule in zijn contract heeft, Filipe is al weg en de rest heeft allemaal een contract voor minimaal nog een jaar en we hopen dat we die kunnen verlengen."

Alleen bij hele hoge biedingen op een speler zou er nog een weg kunnen gaan, zoals bij Zlatan Ibrahimovic gebeurde. "Dat was een uitzonderlijke situatie. Er werd een heel hoog bedrag geboden voor iemand die een contract had voor nog slechts een jaar. Daar zou ik ook niets aan kunnen doen, maar verder kan ik heel lang wat tegenhouden", aldus Blind op Ajax.nl

.

Nigel .
pi_27196895
Zo positief is dat niet. Ik zou graag enkele versterkingen zien in plaats van een groep bijeen te houden die ondanks alles niet eens van een veredelde amateurclub uit Tel Aviv kan winnen!

Overigens moet Blind ook eens ophouden met dat gezever over progressie. Straks word z'n bijnaam nog Van Marwijk de tweede!
pi_27197123
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:47 schreef F1Bas het volgende:
Kent iemand ene Jonathan van Cruzeiro, die schijnt erg goed te zijn, misschien als opvolger van Trabelsi alvast.
Ken hem van OSM . Is een middenvelder van in de twintig en 78 gemiddeld daar . Zal wel niet kloppen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:53:01 #250
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27197708
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Suijk het volgende:

[..]

amen. Persoonlijk kan hij van mij oprotten, maar hij is inderdaad van grote meerwaarde voor het team.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  vrijdag 20 mei 2005 @ 20:53:15 #251
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_27197716
quote:
ik zeg het al weken
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_27198218
quote:
Op de persconferentie (lees impressie op Ajax.nl) laat Danny Blind weten dat hij ondanks dat het de laatste wedstrijd is eigenlijk met de beste spelers wil starten. "Het zou kunnen dat het voor iemand de laatste wedstrijd is, maar er is nog niets zeker. Ik ben ook een mens en ik begrijp de sentimenten van sommigen. Het is echter nog onduidelijk en ik maak gewoon de opstelling die ik de beste vind voor deze wedstrijd." Het is dus de vraag of Rafael van der Vaart een basisplaats krijgt, zeker nu Sneijder weer fit is.
Danny toch, zou ik niet slim van je vinden als vd Vaart niet speelt.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:02:56 #253
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_27199937
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 21:07 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Danny toch, zou ik niet slim van je vinden als vd Vaart niet speelt.
Nee beetje flauw lijkt me.. maar mensen.. wat is die Van der vaart toch anat doen? HaaEsVau... why.. ik vraag het je why!??
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_27203244
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Nee beetje flauw lijkt me.. maar mensen.. wat is die Van der vaart toch anat doen? HaaEsVau... why.. ik vraag het je why!??
Ik zie het probleem niet als hij er zelf heen wil.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:30:34 #255
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_27204164
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:05 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoeveel probleemwijkers er mee komen .
Ik moet helaas passen, na een reeks van de vijf afgelopen editie's van Ajax - FC Groningen. Meestal wedstrijden waarin FCG niet veel voor Ajax onderdeed. Toch jammer, als ik de Topic-titel lees begint het toch wel te kriebelen....
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:42:21 #256
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_27204439
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Bundesliga zal hem goed doen. Daar krijgt hij het stukje doorzettingsvermogen weer even aangeleerd, en met zijn techniek kan hij uitgroeien tot een topper daar.
En het is gewoon een sterke competitie.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_27209045
quote:
Hatem Trabelsi hoopt zijn contract bij Ajax met een jaar te verlengen, weet voorzitter John Jaakke aan De Telegraaf te melden. De Tunesische rechtsback die vorig jaar nog een ernstig arbeidsconflict met de Amsterdamse club had en weg wilde, wil nu niets liever dan het tegenovergestelde.

De verdediger werd na diverse arbitragezaken weer in de armen gesloten van toenmalig trainer Ronald Koeman, waarmee Trabelsi ook in de clinch lag. Al snel speelde Trabelsi weer als vanouds en ook onder de nieuwe trainer Danny Blind, is Trabelsi een van de sleutelspelers in het Ajax-elftal.

Jaakke zegt niet in te willen gaan op details, maar liet wel weten dat er binnenkort gesproken wordt. Trabelsi heeft nog een éénjarig contract, maar mag deze zomer in principe voor een gelimiteerde transfersom vertrekken.
pi_27209162
quote:
Mirror: Ajax en PSV willen Reiziger
Volgens The Mirror hebben zowel Ajax als PSV hun zinnen gezet op het aantrekken van Michael Reiziger. De verdediger mag ondanks een nog een jaar doorlopend contract transfervrij vertrekken bij Middlesbrough. De 32-jarige Reiziger speelde het afgelopen seizoen slechts 15 keer voor de Premier League club als gevolg van blessures.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 10:17:29 #259
11502 nipeng
The last ride is free
pi_27209233
Momenteel op Eurosport: CL Vintage Ajax - Milan '95.
Leuk om al die jonge gasten te zien
  zaterdag 21 mei 2005 @ 10:23:08 #260
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_27209286
quote:
Megabod Real Madrid op Zlatan

Real Madrid heeft volgens de Zweedse media een megabod uitgebracht op Zlatan Ibrahimovic, zaakwaarnemer Mino Raiola zou bevestigd hebben dat het om het astronomische bedrag van zeventig miljoen (645 miljoen Zweedse kronen) zou gaan. Mocht Juventus Zlatan ook daadwerkelijk laten gaan, maken ze in één jaar tijd 54 miljoen euro winst en zijn we vorig jaar hélémáál hard genaaid...

Bron: ArieAFCA.web-log.nl
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_27209467
Tja hij heeft zich ook nog een stuk verder ontwikkelt bij Juve he dus het is logisch dat hij nu meer waard is, maar 54 is wel extreem veel :S
AFC Ajax
pi_27209669
Tering 54 miljoen duurder worden in één seizoen is wel erg overdreven hoor.....
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_27209969
Geld teveel in Spanje of ... Zeventig miljoen, Jezus.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:02:24 #264
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27210002
tering he
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_27210012
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 10:17 schreef nipeng het volgende:
Momenteel op Eurosport: CL Vintage Ajax - Milan '95.
Leuk om al die jonge gasten te zien
Wakker worden met die beelden.
Je kunt je dag eenvoudigweg niet beter beginnen
In Southern Sun
pi_27210030
Tja Zlatan... Heb altijd al gevonden dat ie voor te weinig wegegaan is...
In Southern Sun
pi_27210083
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:53 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ik zeg het al weken
Ik denk dat Ajax de huidige weg doorzet, en net zoals de afgelopen 5 wedstrijden gewoon de puntjes pakt en daarmee ook kampioen wordt. Al gaat Hiddink Ajax zeker niet het kampioenschap cadeau geven.

Maar goed, het duurt nog maanden voordat het nieuwe seizoen begint
pi_27210255
70 miljoen?

Bron is wel vrij dubieus natuurlijk...
Klik dan als je durft
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:24:46 #269
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27210465
quansha terug in e.d
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:43:20 #270
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_27210882
Reiziger hoeft niet te komen als Trabelsi blijft
Van der Vaart is er uit met HSV, als beide clubs eruitkomen tekent hij voor 4 jaar. Vraagprijs schijtn niet 7 maar 5 miljoen te zijn.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:44:17 #271
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27210917
afzetters
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:44:25 #272
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27210921
quote:
Jaakke in onderhandeling over nieuw contract met Trabelsi

Tegenover De Telegraaf heeft voorzitter John Jaakke bevestigt dat Ajax in onderhandeling is met Hatem Trabelsi over een nieuw contract. Trabelsi heeft aangegeven graag nog een jaar bij Ajax te willen blijven.Ajax is daarop in gesprek gegaan met de rechtsback waarbij het contract en de lengte van de verbintenis onderwerp van gesprek zijn. Ajax wil uiteraard bij voorkeur voorkomen dat hij volgend seizoen transfervrij kan vertrekken.
.
-
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:44:56 #273
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27210934
godverdomme de beste producten in de voetballerij, en de goedkoopste

het zijn geen hamsterweken in amsterdam
  zaterdag 21 mei 2005 @ 11:48:37 #274
45511 TimmyAsd
pi_27211029
quote:
Fans Feyenoord demonstreren zondag massaal
Pieter Ooms | 21-05-2005 10:17:41

De supporters van Feyenoord willen aankomende zondag in het duel met ADO Den Haag hun ongenoegen laten blijken over de resultaten en het beleid van dit seizoen. In samenwerking met de supportersverenigingen is besloten dat de fans twintig minuten later dan de aftrap het stadion betreden.

Mark Wotte heeft de selectie al op de hoogte gebracht van de protestactie die zondagmiddag tegen ADO Den Haag gepland staat. Momenteel wordt via allerlei websites de actie uitgelegd en de bezoekers aan het stadion krijgen een flyer met de boodschap uitgedeeld. Aankomende maandagavond is er ook een forumavond waar Jorien van den Herik, Sjaak Troost, Jan-Willem van Dop en Mark Wotte aanwezig zijn.

Van den Herik laat het volgende al weten over de vergadering op maandag: ”Niemand van ons, ook de technische staf niet, zal de resultaten goedpraten. We weten waar we staan, maar we weten ook met z'n allen dat dit onze club onwaardig is. We hebben geluisterd naar alle adviezen, ook als die betrekking hadden op de cultuur van Feyenoord. Aan de andere kant zal men zich ook moeten realiseren dat het voor de clubleiding zinloos is om via uitspraken tijdens het seizoen voor onrust te zorgen. Daar is een selectie, die moet presteren, niet bij gebaat."
Dit maakt mijn dag goed
pi_27211310
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:48 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dit maakt mijn dag goed

Ze verliezen zondag "gewoon" weer
pi_27211395
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:48 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dit maakt mijn dag goed
Mwoah, voor jullie is het juist negatief als er een aantal koppen gaan rollen binnen het Maasgebouw.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:05:39 #277
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27211573
rare vogels
pi_27211799
Wat mij betreft blijft Trabelsi gewoon. Waar wil je een betere en haalbare rechtsback vandaan halen?
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:13:26 #279
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27211818
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef methodmich het volgende:
Wat mij betreft blijft Trabelsi gewoon. Waar wil je een betere en haalbare rechtsback vandaan halen?
prcs
pi_27211875
Overigens, kunstgras in Almelo is goed voor onze technische dribbelaartjes. 0-8 daar in Almelo.
www.thuisuiteten.nl
pi_27212035
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:59 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Mwoah, voor jullie is het juist negatief als er een aantal koppen gaan rollen binnen het Maasgebouw.
Het is niet dat feyenoord dan ineens kan voetballen
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:23:14 #282
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27212095
Feyenoord wil Jelle van Damme van Southampton overnemen, zo valt in AD Sportwereld te lezen. De Belgische verdediger ziet na de degradatie uit de Premier League geen toekomst meer in Zuid-Engeland.

Van Damme vertrok vorige zomer bij Ajax. Daar was hij overbodig, omdat Maxwell en John O'Brien de voorkeur kregen.

De oud-speler van GB Antwerpen moet bij Feyenoord het probleem linksachter oplossen. Pascal Bosschaart, Patrick Mtiliga en Bruno Basto kunnen trainer Ruud Gullit niet overtuigen.

pi_27212149
Van Damme speelde amper bij Soton, dus een beetje arrogant van hem.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:40:11 #284
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_27212611
Een warm onthaal zal hij niet krijgen van mij....
Houd van een lijntje.
pi_27212637
hoezo arrogant van hem? feyenoord wilt hem toch.
pi_27212697
Van Damme is een prima speler. Heeft enkel z'n nationaliteit en z'n motoriek tegen. Had van mij nog wel bij Ajax mogen blijven. Zal een goede zijn voor die Rotterdammers.
pi_27212783
quote:
20/5/2005 - Kromkamp rond met Ajax
Gepost door P.

BRON: Algemeen Dagblad

Jan Kromkamp is persoonlijk rond met Ajax, zo meldt het AD. Alleen Ajax en de Alkmaarse club zelf moeten nog overeenstemming bereiken. Kromkamp heeft de afgelopen maanden meermaals gezegd volgend seizoen in ieder geval niet meer bij Az te zullen spelen. Zodra de clubs overeenstemming bereiken tekent Kromkamp een contract tot medio 2009.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:47:50 #288
45511 TimmyAsd
pi_27212803
Hm, moet ik het AD toch nog even doorlezen, want dit heb ik gemist.
Klik dan als je durft
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:48:13 #290
45511 TimmyAsd
pi_27212810
Leuke aankoop, maar totaal overbodig als Trabelsi blijft toch?
pi_27212815
Hoop dat het waar is
pi_27212821
Jammer, Kromkamp heb je niks aan. Gaat gigantisch floppen.
pi_27212851
quote:
Parool: komst Davids van de baan
21 mei 2005
Edgar Davids keert waarschijnlijk niet terug bij Ajax. Dat suggereert Het Parool vandaag aan de hand van uitlatingen van Danny Blind. De trainer van Ajax liet tegenover de krant weten dat de Amsterdamse club niet op zoek gaat naar een vervanger voor Rafael van der Vaart. Blind heeft met Wesley Sneijder en Rasmus Lindgren nog twee opties voor de positie van linkshalf.

Daarmee lijken de geruchten van een eventuele komst van Edgar Davids naar Amsterdam ontzenuwd. De ervaren middenvelder is bij zijn club Internazionale op een zijspoor beland en zou naar verluidt gesproken hebben met Ajax. Eerder kwam echter naar buiten dat Davids geen oren zou hebben naar een terugkeer naar de Nederlandse competitie.
Gaat je een kratje kosten Jawi
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:49:42 #294
45511 TimmyAsd
pi_27212859
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:48 schreef gras het volgende:
Want? heeft een prima seizoen gedraait, zich staande gehouden tegen europese toppers en in Oranje prima gepresteerd.
pi_27212885
ik denk dat hij het eerste jaar veel zal banken omdat we trabelsi nog hebben. 2e jaar staat ie basis
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:50:46 #296
45511 TimmyAsd
pi_27212891
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:49 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Vraag ik me toch af wat de bronnen van een aantal heren waren, die zo stellig ons wilden geloven dat hij wel kwam

Dank jullie wel voor nu
pi_27212892
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:48 schreef gras het volgende:
SQD Heitinga Grygera Trabelsi

Kromkamp daar nog ergens tussen

Maar als Davids komt heb je geen plek meer voor Sneijder wil je die er toch in houden zal je Maduro weg moeten schuiven naar achter of De Jong eruit halen...

Godver we zijn veel te goed, die keuzes zijn te moeilijk
pi_27212907
quote:

[..]

Dat is dan wel weer jammer
pi_27212933
quote:

[..]

nee dit is juist heel slim van ze.
ze zijn "niet op zoek" naar een vervanger. waarom niet? omdat ze er al een gevonden hebben
pi_27212935
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:49 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Want? heeft een prima seizoen gedraait, zich staande gehouden tegen europese toppers en in Oranje prima gepresteerd.
Ronduit slechte balaanname, verdedigend drama, voetballend ondermaats. Kortom, Ajax onwaardig. Z'n rushes langs de zijlijn verbloemen blijkbaar veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')