abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27188913
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef fayakill het volgende:
en die mensen hier met een "dubbel" gevoel...ga eens in een hoekje staan huilen
Waarom? Een echte Ajacied kan je m nou ook weer niet noemen...
Beetje hypocriet om alles wat Ajax is in ere te willen herstellen en zo makkelijk iemand die Ajax zo te kijk heeft gezet meteen weer te omarmen...

Ik heb er ook wel een beetje een dubbel gevoel bij, maar zijn kwaliteiten zijn even belangrijker...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_27188961
Zou echt te relaxt zijn als hij blijft, alleen of het waar is? Heb ook liever dat hij blijft en dan gratis weggaat want die gelimiteerde transfersom stelt toch vrij weinig voor
AFC Ajax
pi_27189024
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef Tvduijn het volgende:
Zou echt te relaxt zijn als hij blijft, alleen of het waar is? Heb ook liever dat hij blijft en dan gratis weggaat want die gelimiteerde transfersom stelt toch vrij weinig voor
Hoeveel is dat dan?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:05:22 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27189070
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hoeveel is dat dan?
5 miljoen toch?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_27189078
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:04 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hoeveel is dat dan?
Zal toch wel wat voorstellen, anders was 'ie al wel weggeweest.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:06:38 #206
104895 fayakill
echt werie
pi_27189135
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Waarom? Een echte Ajacied kan je m nou ook weer niet noemen...
Beetje hypocriet om alles wat Ajax is in ere te willen herstellen en zo makkelijk iemand die Ajax zo te kijk heeft gezet meteen weer te omarmen...

Ik heb er ook wel een beetje een dubbel gevoel bij, maar zijn kwaliteiten zijn even belangrijker...
Echte Ajacieden zijn spelers die van meerwaarde zijn voor de club. Wat heb je aan een groot ajax hart als je bagger speelt? en 100% de schuld bij Trabelsi leggen is zo kortzichtig
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_27189150
Wat ik hoorde 3,5 miljoen maar kan het mis hebben. Niet dat het niks is maar ik denk dat hij heel veel kan betekenen voor de club.
AFC Ajax
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:07:07 #208
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27189157
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

5 miljoen toch?
Precies. Dan kun je VDV ook wel zo weggeven als je 5 miljoen niks vindt...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_27189268
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef fayakill het volgende:

[..]

Echte Ajacieden zijn spelers die van meerwaarde zijn voor de club. Wat heb je aan een groot ajax hart als je bagger speelt? en 100% de schuld bij Trabelsi leggen is zo kortzichtig
Ik vind jou eerder een beetje kortzichtig.
Niemand die zijn voetbalkwaliteiten ontkent, maar zijn aanpak destijds (mede door zaakwaarnemers?) was gewoon niet chique en getuigde van weinig respect naar Ajax en de supporters. Dat vergeet je niet zomaar. Ik ben blij dat hij nu goed speelt, maar had ook niet staan janken als hij voor 5 miljoen ofzo was verkocht.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27189412
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik vind jou eerder een beetje kortzichtig.
Niemand die zijn voetbalkwaliteiten ontkent, maar zijn aanpak destijds (mede door zaakwaarnemers?) was gewoon niet chique en getuigde van weinig respect naar Ajax en de supporters. Dat vergeet je niet zomaar. Ik ben blij dat hij nu goed speelt, maar had ook niet staan janken als hij voor 5 miljoen ofzo was verkocht.
Beide partijen hebben het niet cique gespeeld door het extern uit te vechten
Yeah baby Yeah!
pi_27189423
off topic: in welk seizoen speelde Ajax voor het eerst met TDK als shirtsponsor?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:03:22 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27191217
Hatem blijft natuurlijk niet omdat 'ie Ajax zo'n fantastische ploeg vindt, maar omdat 'ie eind volgend jaar zelf liever een paar miljoen in z'n zak steekt. Ik vermoed dan ook dat 'ie volgend jaar transfervrij vertrekt. Maar mij hoor je niet klagen, want dat is gewoon een speler die je hard nodig hebt volgend jaar. Heb je nog een jaar om Heitinga regelmatig op die plek te laten wennen, bijvoorbeeld. Of om een goede zoektocht te starten.
pi_27191543
Ja, dan hebben ze nog ruim een jaar om een goede rechtsback te scouten. Terwijl ze eigenlijk al een goed alternatief achter de hand horen te hebben. Als die aankoop dan flopt weet ik het niet meer.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:18:09 #214
55651 JaWi
Shalom.
pi_27191694
Trabelsi blijft dus, schitterend nieuws! Weer een zorg minder voor de verdediging .
Heeeeeeeeeerlijk .
Kampioenen .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:18:44 #215
55651 JaWi
Shalom.
pi_27191706
Bananendinges, die kaarten zijn binnen . Zondag gaan we los .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:25:04 #216
55651 JaWi
Shalom.
pi_27191912
quote:
Vrijdag 20 mei - Van der Vaart en Hamburger SV zijn eruit
(Verslaggever DVD, Amsterdam, 15.00u GMT+01.00, AT5)

Rafael van der Vaart is nu zeker helemaal uit met Hamburger SV, alleen de clubs moeten nog steeds tot een overeenstemming komen. Dit meldt AT5 zojuist.
De geruchten gaan al lange tijd, maar klaarblijkelijk heeft de vader van Raffie ook een positief beeld van de Duitse club, dus heeft Van der Vaart zijn beslissing genomen. Alleen de transfersom kan nu nog een struikelblok zijn. Ajax vraagt 5 miljoen voor de international, maar Hamburger SV wil maar 4 miljoen euro betalen.
slettebak [@] gmail.com
pi_27191991
Van Ajax.nl:

Blind verwacht begin juli met nagenoeg dezelfde groep aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen te beginnen. ,,Ik heb een redelijke zekerheid omtrent de groep voor komend seizoen. Van één speler weet ik niet of hij er over twee maanden bij is omdat hij een clausule in zijn contract heeft, Filipe is al weg en de rest heeft allemaal een contract voor minimaal nog een jaar en we hopen dat we die kunnen verlengen." Maar helemaal zeker kan Blind natuurlijk niet zijn. Zlatan Ibrahimovic verliet vorig seizoen immers op de laatste dag van de transferperiode de club. De Ajax-trainer is niet zo bang dat dat nu weer zal gebeuren. ,,Dat was een uitzonderlijke situatie. Er werd een heel hoog bedrag geboden voor iemand die een contract had voor nog slechts een jaar. Daar zou ik ook niets aan kunnen doen, maar verder kan ik heel lang wat tegenhouden", aldus Blind.

Als het aan Blind ligt, maakt Yannis Anastasiou volgend seizoen ook deel uit van de selectie. Het contract van de Griek loopt af, maar Blind zou hem graag nog een jaar willen behouden. ,,Als trainer moet je iemand in je selectie perspectief kunnen bieden in de vorm van speelminuten. Als je van te voren weet dat je iemand niet zal inzetten, moet je hem namelijk niet houden. Bij Anastasiou is naast een percentage speelminuten ook zijn rol buiten het veld belangrijk. Hij heeft vorig seizoen niet alleen een aantal belangrijke doelpunten gemaakt, hij is ook een zeer innemende persoonlijkheid." De trainer heeft inmiddels een gesprek gehad met de spits. ,,En ik denk dat hij genoegen neemt met de rol die ik voor hem in gedachten heb."
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:28:48 #218
55651 JaWi
Shalom.
pi_27192015
We worden kampioen volgend jaar, ik weet het zeker .
slettebak [@] gmail.com
pi_27192030
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:28 schreef JaWi het volgende:
Ja, dat zeiden we dit jaar ook..
pi_27192037
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:25 schreef JaWi het volgende:

[..]
Dit was toch al bekend dat van der vaart zelf al rond was?

Eens kijken of Ajax de traditie in ere houdt door op dit soort momenten moeilijk te doen en de speler met woede te laten vertrekken.
Ik gun hem het beste.
Yeah baby Yeah!
pi_27192059
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:28 schreef JaWi het volgende:
Hoogmoed komt voor de val.....

Op basis waarvan gaat Ajax dit jaar veel beter spelen dan afgelopen jaar?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:31:34 #222
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27192091
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:25 schreef JaWi het volgende:

[..]
Nou hup, maak er 4.5 miljoen van, zwaai 'm zondag uit en
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27192314
Hatem is een fijne knul hoor. Goed dat ie blijft!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:41:46 #224
55651 JaWi
Shalom.
pi_27192388
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoogmoed komt voor de val.....

Op basis waarvan gaat Ajax dit jaar veel beter spelen dan afgelopen jaar?
Hatem blijft, verdere versterkingen. Blind die heel de zomer kan werken aan de goede speelwijze. Stijgende lijn was de laatste weken al gezien. En nog veel meer dingen, dat in combinatie met een vleugje amsterdamse arrogantie gaat ons de titel opleveren .
slettebak [@] gmail.com
pi_27192469
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:

[..]

Hatem blijft, verdere versterkingen. Blind die heel de zomer kan werken aan de goede speelwijze. Stijgende lijn was de laatste weken al gezien. En nog veel meer dingen, dat in combinatie met een vleugje amsterdamse arrogantie gaat ons de titel opleveren .
Hatem is ook afhankelijk van goede centrumverdedigers, zijn meerwaarde staat of valt daarbij, want verdedigend vind ik hem niet super, aanvallend en dreigend des te meer.
Ik denk dat Blind inderdaad de kritici wat de mond heeft gesnoerd door constannt te presteren na de stroeve start en hopelijk voor hem heeft hij in Augustus 2005 een selectie waar hij zich mee kan conformeren, dat scheelt een hoop.
Ik ga geen voorspellingen doen voor komend jaar, ik denk alleen dat AZ het heel lastig gaat krijgen om Europees voetbal te halen.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')