Waarom? Een echte Ajacied kan je m nou ook weer niet noemen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef fayakill het volgende:
en die mensen hier met een "dubbel" gevoel...ga eens in een hoekje staan huilen
Hoeveel is dat dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef Tvduijn het volgende:
Zou echt te relaxt zijn als hij blijft, alleen of het waar is? Heb ook liever dat hij blijft en dan gratis weggaat want die gelimiteerde transfersom stelt toch vrij weinig voor
5 miljoen toch?quote:
Zal toch wel wat voorstellen, anders was 'ie al wel weggeweest.quote:
Echte Ajacieden zijn spelers die van meerwaarde zijn voor de club. Wat heb je aan een groot ajax hart als je bagger speelt? en 100% de schuld bij Trabelsi leggen is zo kortzichtigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom? Een echte Ajacied kan je m nou ook weer niet noemen...
Beetje hypocriet om alles wat Ajax is in ere te willen herstellen en zo makkelijk iemand die Ajax zo te kijk heeft gezet meteen weer te omarmen...
Ik heb er ook wel een beetje een dubbel gevoel bij, maar zijn kwaliteiten zijn even belangrijker...
Ik vind jou eerder een beetje kortzichtig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef fayakill het volgende:
[..]
Echte Ajacieden zijn spelers die van meerwaarde zijn voor de club. Wat heb je aan een groot ajax hart als je bagger speelt? en 100% de schuld bij Trabelsi leggen is zo kortzichtig![]()
Beide partijen hebben het niet cique gespeeld door het extern uit te vechtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik vind jou eerder een beetje kortzichtig.
Niemand die zijn voetbalkwaliteiten ontkent, maar zijn aanpak destijds (mede door zaakwaarnemers?) was gewoon niet chique en getuigde van weinig respect naar Ajax en de supporters. Dat vergeet je niet zomaar. Ik ben blij dat hij nu goed speelt, maar had ook niet staan janken als hij voor 5 miljoen ofzo was verkocht.
quote:Vrijdag 20 mei - Van der Vaart en Hamburger SV zijn eruit
(Verslaggever DVD, Amsterdam, 15.00u GMT+01.00, AT5)
Rafael van der Vaart is nu zeker helemaal uit met Hamburger SV, alleen de clubs moeten nog steeds tot een overeenstemming komen. Dit meldt AT5 zojuist.
De geruchten gaan al lange tijd, maar klaarblijkelijk heeft de vader van Raffie ook een positief beeld van de Duitse club, dus heeft Van der Vaart zijn beslissing genomen. Alleen de transfersom kan nu nog een struikelblok zijn. Ajax vraagt 5 miljoen voor de international, maar Hamburger SV wil maar 4 miljoen euro betalen.
Ja, dat zeiden we dit jaar ook..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:28 schreef JaWi het volgende:
We worden kampioen volgend jaar, ik weet het zeker.
Dit was toch al bekend dat van der vaart zelf al rond was?quote:
Hoogmoed komt voor de val.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:28 schreef JaWi het volgende:
We worden kampioen volgend jaar, ik weet het zeker.
Nou hup, maak er 4.5 miljoen van, zwaai 'm zondag uit enquote:
Hatem blijft, verdere versterkingen. Blind die heel de zomer kan werken aan de goede speelwijze. Stijgende lijn was de laatste weken al gezien. En nog veel meer dingen, dat in combinatie met een vleugje amsterdamse arrogantie gaat ons de titel opleverenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.....
Op basis waarvan gaat Ajax dit jaar veel beter spelen dan afgelopen jaar?
Hatem is ook afhankelijk van goede centrumverdedigers, zijn meerwaarde staat of valt daarbij, want verdedigend vind ik hem niet super, aanvallend en dreigend des te meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hatem blijft, verdere versterkingen. Blind die heel de zomer kan werken aan de goede speelwijze. Stijgende lijn was de laatste weken al gezien. En nog veel meer dingen, dat in combinatie met een vleugje amsterdamse arrogantie gaat ons de titel opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |