abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27189423
off topic: in welk seizoen speelde Ajax voor het eerst met TDK als shirtsponsor?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:03:22 #212
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27191217
Hatem blijft natuurlijk niet omdat 'ie Ajax zo'n fantastische ploeg vindt, maar omdat 'ie eind volgend jaar zelf liever een paar miljoen in z'n zak steekt. Ik vermoed dan ook dat 'ie volgend jaar transfervrij vertrekt. Maar mij hoor je niet klagen, want dat is gewoon een speler die je hard nodig hebt volgend jaar. Heb je nog een jaar om Heitinga regelmatig op die plek te laten wennen, bijvoorbeeld. Of om een goede zoektocht te starten.
pi_27191543
Ja, dan hebben ze nog ruim een jaar om een goede rechtsback te scouten. Terwijl ze eigenlijk al een goed alternatief achter de hand horen te hebben. Als die aankoop dan flopt weet ik het niet meer.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:18:09 #214
55651 JaWi
Shalom.
pi_27191694
Trabelsi blijft dus, schitterend nieuws! Weer een zorg minder voor de verdediging .
Heeeeeeeeeerlijk .
Kampioenen .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:18:44 #215
55651 JaWi
Shalom.
pi_27191706
Bananendinges, die kaarten zijn binnen . Zondag gaan we los .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:25:04 #216
55651 JaWi
Shalom.
pi_27191912
quote:
Vrijdag 20 mei - Van der Vaart en Hamburger SV zijn eruit
(Verslaggever DVD, Amsterdam, 15.00u GMT+01.00, AT5)

Rafael van der Vaart is nu zeker helemaal uit met Hamburger SV, alleen de clubs moeten nog steeds tot een overeenstemming komen. Dit meldt AT5 zojuist.
De geruchten gaan al lange tijd, maar klaarblijkelijk heeft de vader van Raffie ook een positief beeld van de Duitse club, dus heeft Van der Vaart zijn beslissing genomen. Alleen de transfersom kan nu nog een struikelblok zijn. Ajax vraagt 5 miljoen voor de international, maar Hamburger SV wil maar 4 miljoen euro betalen.
slettebak [@] gmail.com
pi_27191991
Van Ajax.nl:

Blind verwacht begin juli met nagenoeg dezelfde groep aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen te beginnen. ,,Ik heb een redelijke zekerheid omtrent de groep voor komend seizoen. Van één speler weet ik niet of hij er over twee maanden bij is omdat hij een clausule in zijn contract heeft, Filipe is al weg en de rest heeft allemaal een contract voor minimaal nog een jaar en we hopen dat we die kunnen verlengen." Maar helemaal zeker kan Blind natuurlijk niet zijn. Zlatan Ibrahimovic verliet vorig seizoen immers op de laatste dag van de transferperiode de club. De Ajax-trainer is niet zo bang dat dat nu weer zal gebeuren. ,,Dat was een uitzonderlijke situatie. Er werd een heel hoog bedrag geboden voor iemand die een contract had voor nog slechts een jaar. Daar zou ik ook niets aan kunnen doen, maar verder kan ik heel lang wat tegenhouden", aldus Blind.

Als het aan Blind ligt, maakt Yannis Anastasiou volgend seizoen ook deel uit van de selectie. Het contract van de Griek loopt af, maar Blind zou hem graag nog een jaar willen behouden. ,,Als trainer moet je iemand in je selectie perspectief kunnen bieden in de vorm van speelminuten. Als je van te voren weet dat je iemand niet zal inzetten, moet je hem namelijk niet houden. Bij Anastasiou is naast een percentage speelminuten ook zijn rol buiten het veld belangrijk. Hij heeft vorig seizoen niet alleen een aantal belangrijke doelpunten gemaakt, hij is ook een zeer innemende persoonlijkheid." De trainer heeft inmiddels een gesprek gehad met de spits. ,,En ik denk dat hij genoegen neemt met de rol die ik voor hem in gedachten heb."
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:28:48 #218
55651 JaWi
Shalom.
pi_27192015
We worden kampioen volgend jaar, ik weet het zeker .
slettebak [@] gmail.com
pi_27192030
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:28 schreef JaWi het volgende:
Ja, dat zeiden we dit jaar ook..
pi_27192037
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:25 schreef JaWi het volgende:

[..]
Dit was toch al bekend dat van der vaart zelf al rond was?

Eens kijken of Ajax de traditie in ere houdt door op dit soort momenten moeilijk te doen en de speler met woede te laten vertrekken.
Ik gun hem het beste.
Yeah baby Yeah!
pi_27192059
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:28 schreef JaWi het volgende:
Hoogmoed komt voor de val.....

Op basis waarvan gaat Ajax dit jaar veel beter spelen dan afgelopen jaar?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:31:34 #222
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27192091
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:25 schreef JaWi het volgende:

[..]
Nou hup, maak er 4.5 miljoen van, zwaai 'm zondag uit en
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_27192314
Hatem is een fijne knul hoor. Goed dat ie blijft!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:41:46 #224
55651 JaWi
Shalom.
pi_27192388
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hoogmoed komt voor de val.....

Op basis waarvan gaat Ajax dit jaar veel beter spelen dan afgelopen jaar?
Hatem blijft, verdere versterkingen. Blind die heel de zomer kan werken aan de goede speelwijze. Stijgende lijn was de laatste weken al gezien. En nog veel meer dingen, dat in combinatie met een vleugje amsterdamse arrogantie gaat ons de titel opleveren .
slettebak [@] gmail.com
pi_27192469
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:

[..]

Hatem blijft, verdere versterkingen. Blind die heel de zomer kan werken aan de goede speelwijze. Stijgende lijn was de laatste weken al gezien. En nog veel meer dingen, dat in combinatie met een vleugje amsterdamse arrogantie gaat ons de titel opleveren .
Hatem is ook afhankelijk van goede centrumverdedigers, zijn meerwaarde staat of valt daarbij, want verdedigend vind ik hem niet super, aanvallend en dreigend des te meer.
Ik denk dat Blind inderdaad de kritici wat de mond heeft gesnoerd door constannt te presteren na de stroeve start en hopelijk voor hem heeft hij in Augustus 2005 een selectie waar hij zich mee kan conformeren, dat scheelt een hoop.
Ik ga geen voorspellingen doen voor komend jaar, ik denk alleen dat AZ het heel lastig gaat krijgen om Europees voetbal te halen.
Yeah baby Yeah!
pi_27192505
Kent iemand ene Jonathan van Cruzeiro, die schijnt erg goed te zijn, misschien als opvolger van Trabelsi alvast.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_27192713
Cultheld, vermoedelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:57:03 #228
55651 JaWi
Shalom.
pi_27192753
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Hatem is ook afhankelijk van goede centrumverdedigers, zijn meerwaarde staat of valt daarbij, want verdedigend vind ik hem niet super, aanvallend en dreigend des te meer.
Ik denk dat Blind inderdaad de kritici wat de mond heeft gesnoerd door constannt te presteren na de stroeve start en hopelijk voor hem heeft hij in Augustus 2005 een selectie waar hij zich mee kan conformeren, dat scheelt een hoop.
Ik ga geen voorspellingen doen voor komend jaar, ik denk alleen dat AZ het heel lastig gaat krijgen om Europees voetbal te halen.
Dat denk ik ook. Ben enorm benieuwd wie of wat er blijft bij AZ en hoe Louis het doet. Ik denk toch dat Ajax en PSV het uit gaan maken, F'noord zie ik niet eens als concurrent.
En ik heb vertrouwen in Blind. Qua centrumverdediging zijn SQD En vooral Grygera enorm gegroeid, dat valt me echt mee. Ik zit meer in over de linksback.
slettebak [@] gmail.com
pi_27192842
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Ben enorm benieuwd wie of wat er blijft bij AZ en hoe Louis het doet. Ik denk toch dat Ajax en PSV het uit gaan maken, F'noord zie ik niet eens als concurrent.
En ik heb vertrouwen in Blind. Qua centrumverdediging zijn SQD En vooral Grygera enorm gegroeid, dat valt me echt mee. Ik zit meer in over de linksback.
Mij lijkt het alsof Louis een zinkend schip heeft betreden (de signalen waren al daar toen hij tekende), maar gelukkig geen AZ geen vedettes dus dat spreekt in zijn voordeel.
I had dit seizoen hoge verwachtingen van Feyenoord die alleen de eerste helft zijn ingelost, maar als ze Kuyt en Kalou kwijt raken zullen ze het puntenaantal van dit jaar niet eens meer halen vrees ik voor ze, maar de bal is rond natuurlijk.
En Ajax gaat het beter doen dat dit seizoen denk ik zolang er maar rust in de tent is (wat Koeman van meet af aan dus niet had).
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:02:04 #230
55651 JaWi
Shalom.
pi_27192899
Beter dan afgelopen seizoen zou niet eens een prestatie zijn. Dat ben je aan je stand verplicht. Ik verwacht alleen toch een leegloop bij AZ, hoe jammer dat ook voor ze is .
Afijn, eerst zondag het seizoen leuk afsluiten .
slettebak [@] gmail.com
pi_27192968
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:02 schreef JaWi het volgende:
Beter dan afgelopen seizoen zou niet eens een prestatie zijn. Dat ben je aan je stand verplicht. Ik verwacht alleen toch een leegloop bij AZ, hoe jammer dat ook voor ze is .
Afijn, eerst zondag het seizoen leuk afsluiten .
Ja, als de club niet in crises verkeerd (financieel of een waardeloze selectie) hoort Ajax net als PSV voor de titel te strijden, Feyenoord is wat dat betreft een beetje afgehaakt, jammer vind ik dat.

Ik hoop op mooie laatste wedstrijden en dat Den Bosch in de eredivisie blijft.
Yeah baby Yeah!
pi_27193010
Ik zie voor volgend seizoen eigenlijk PSV alleen als concurrent. Bij AZ verwacht ik nog steeds een leegloop, en ik denk dat ze het kunstje van dit seizoen niet nog een keer kunnen doen, ondanks Van Gaal de trainer is.
De betere spelers van Feyenoord zullen vertrekken, als ik de berichten moet geloven. Dus die zijn al helemaal geen concurrent meer. En bij PSV verwacht ik dat er ook nog een aantal belangrijke spelers zullen vertrekken.

Ik hoop voor Ajax dat na VDV geen spelbepalende spelers van Ajax zullen vertrekken, gelukkig kwam vandaag het bericht van Trabelsi weer naar buiten. Als Davids ook nog eens komt zie ik het helemaal rooskleurig in, en staan we volgend jaar met die schaal weer op het Leidscheplein (en misschien met nog meer....)
pi_27193043
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie voor volgend seizoen eigenlijk PSV alleen als concurrent. Bij AZ verwacht ik nog steeds een leegloop, en ik denk dat ze het kunstje van dit seizoen niet nog een keer kunnen doen, ondanks Van Gaal de trainer is.
De betere spelers van Feyenoord zullen vertrekken, als ik de berichten moet geloven. En bij PSV verwacht ik dat er ook nog een aantal belangrijke spelers zullen vertrekken.

Ik hoop voor Ajax dat na VDV geen spelbepalende spelers van Ajax zullen vertrekken, gelukkig kwam vandaag het bericht van Trabelsi weer naar buiten. Als Davids ook nog eens komt zie ik het helemaal rooskleurig in, en staan we volgend jaar met die schaal weer op het Leidscheplein (en misschien met nog meer....)
De Johan fruitschaal of de Amstelkut mogen jullie hebben in Amsterdam, van de kampioensschaal blijf je af, om Gomes boeren te horen roepen moet die in Eindhoven blijven haha!
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:10:19 #234
55651 JaWi
Shalom.
pi_27193094
Wees blij dat er waarschijnlijk spanning terugkomt .
slettebak [@] gmail.com
pi_27193102
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:

[..]

De Johan fruitschaal of de Amstelkut mogen jullie hebben in Amsterdam, van de kampioensschaal blijf je af, om Gomes boeren te horen roepen moet die in Eindhoven blijven haha!
Dat is dus één van de spelers van PSV waar ik me over afvraag of hij volgend seizoen nog het Eindhovense doel staat te verdedigen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:45:15 #236
107445 Jajong
Hadouken!
pi_27193991
hoe staat t met de eventuele komst van die 2 zweden?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:56:34 #237
57586 Bananenman
-----------
pi_27194250
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:18 schreef JaWi het volgende:
Bananendinges, die kaarten zijn binnen . Zondag gaan we los .
Bananendinges Hoe denigrerend.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:57:20 #238
55651 JaWi
Shalom.
pi_27194265
.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:57:34 #239
55651 JaWi
Shalom.
pi_27194275
Wat een lastig taalgebruik op de vrijdagavond .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 20 mei 2005 @ 18:57:58 #240
57586 Bananenman
-----------
pi_27194288
Ja ik moest ook ff nadenken hoe je het precies schreef

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')