quote:Vrijdag 20 mei - Van der Vaart en Hamburger SV zijn eruit
(Verslaggever DVD, Amsterdam, 15.00u GMT+01.00, AT5)
Rafael van der Vaart is nu zeker helemaal uit met Hamburger SV, alleen de clubs moeten nog steeds tot een overeenstemming komen. Dit meldt AT5 zojuist.
De geruchten gaan al lange tijd, maar klaarblijkelijk heeft de vader van Raffie ook een positief beeld van de Duitse club, dus heeft Van der Vaart zijn beslissing genomen. Alleen de transfersom kan nu nog een struikelblok zijn. Ajax vraagt 5 miljoen voor de international, maar Hamburger SV wil maar 4 miljoen euro betalen.
Ja, dat zeiden we dit jaar ook..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:28 schreef JaWi het volgende:
We worden kampioen volgend jaar, ik weet het zeker.
Dit was toch al bekend dat van der vaart zelf al rond was?quote:
Hoogmoed komt voor de val.....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:28 schreef JaWi het volgende:
We worden kampioen volgend jaar, ik weet het zeker.
Nou hup, maak er 4.5 miljoen van, zwaai 'm zondag uit enquote:
Hatem blijft, verdere versterkingen. Blind die heel de zomer kan werken aan de goede speelwijze. Stijgende lijn was de laatste weken al gezien. En nog veel meer dingen, dat in combinatie met een vleugje amsterdamse arrogantie gaat ons de titel opleverenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:30 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val.....
Op basis waarvan gaat Ajax dit jaar veel beter spelen dan afgelopen jaar?
Hatem is ook afhankelijk van goede centrumverdedigers, zijn meerwaarde staat of valt daarbij, want verdedigend vind ik hem niet super, aanvallend en dreigend des te meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hatem blijft, verdere versterkingen. Blind die heel de zomer kan werken aan de goede speelwijze. Stijgende lijn was de laatste weken al gezien. En nog veel meer dingen, dat in combinatie met een vleugje amsterdamse arrogantie gaat ons de titel opleveren.
Dat denk ik ook. Ben enorm benieuwd wie of wat er blijft bij AZ en hoe Louis het doet. Ik denk toch dat Ajax en PSV het uit gaan maken, F'noord zie ik niet eens als concurrent.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Hatem is ook afhankelijk van goede centrumverdedigers, zijn meerwaarde staat of valt daarbij, want verdedigend vind ik hem niet super, aanvallend en dreigend des te meer.
Ik denk dat Blind inderdaad de kritici wat de mond heeft gesnoerd door constannt te presteren na de stroeve start en hopelijk voor hem heeft hij in Augustus 2005 een selectie waar hij zich mee kan conformeren, dat scheelt een hoop.
Ik ga geen voorspellingen doen voor komend jaar, ik denk alleen dat AZ het heel lastig gaat krijgen om Europees voetbal te halen.
Mij lijkt het alsof Louis een zinkend schip heeft betreden (de signalen waren al daar toen hij tekende), maar gelukkig geen AZ geen vedettes dus dat spreekt in zijn voordeel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ben enorm benieuwd wie of wat er blijft bij AZ en hoe Louis het doet. Ik denk toch dat Ajax en PSV het uit gaan maken, F'noord zie ik niet eens als concurrent.
En ik heb vertrouwen in Blind. Qua centrumverdediging zijn SQD En vooral Grygera enorm gegroeid, dat valt me echt mee. Ik zit meer in over de linksback.
Ja, als de club niet in crises verkeerd (financieel of een waardeloze selectie) hoort Ajax net als PSV voor de titel te strijden, Feyenoord is wat dat betreft een beetje afgehaakt, jammer vind ik dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:02 schreef JaWi het volgende:
Beter dan afgelopen seizoen zou niet eens een prestatie zijn. Dat ben je aan je stand verplicht. Ik verwacht alleen toch een leegloop bij AZ, hoe jammer dat ook voor ze is.
Afijn, eerst zondag het seizoen leuk afsluiten.
De Johan fruitschaal of de Amstelkut mogen jullie hebben in Amsterdam, van de kampioensschaal blijf je af, om Gomes boeren te horen roepen moet die in Eindhoven blijven haha!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zie voor volgend seizoen eigenlijk PSV alleen als concurrent. Bij AZ verwacht ik nog steeds een leegloop, en ik denk dat ze het kunstje van dit seizoen niet nog een keer kunnen doen, ondanks Van Gaal de trainer is.
De betere spelers van Feyenoord zullen vertrekken, als ik de berichten moet geloven. En bij PSV verwacht ik dat er ook nog een aantal belangrijke spelers zullen vertrekken.
Ik hoop voor Ajax dat na VDV geen spelbepalende spelers van Ajax zullen vertrekken, gelukkig kwam vandaag het bericht van Trabelsi weer naar buiten. Als Davids ook nog eens komt zie ik het helemaal rooskleurig in, en staan we volgend jaar met die schaal weer op het Leidscheplein (en misschien met nog meer....)
Dat is dus één van de spelers van PSV waar ik me over afvraag of hij volgend seizoen nog het Eindhovense doel staat te verdedigen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
De Johan fruitschaal of de Amstelkut mogen jullie hebben in Amsterdam, van de kampioensschaal blijf je af, om Gomes boeren te horen roepen moet die in Eindhoven blijven haha!
Bananendingesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:18 schreef JaWi het volgende:
Bananendinges, die kaarten zijn binnen. Zondag gaan we los
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |