Hij heeft zich niet voldoende in de kijker gespeeld om nu naar een topclub te gaan denk ik (althans die zijn niet bereid hem weg te kopen) en dan lijkt me een contract uitdienen (vrij normaal in de werkelijke wereld) dat een jaar duurt geen slechte optie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Dubbel gevoel oke... Maar hij bewijst wel iets met deze stap...
Of hij kan gewoon nergens anders heen...
En zijn voetbalkwaliteiten staan buiten kijf, dat zeker.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Het lijkt me dat dat binnen de ajax-gelederen de geldende gedachte zal zijn,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Laten we op dit moment maar gewoon blij zijn dat een verdediger met zijn kwaliteiten nog een jaar voor ons wil spelen
Ik denk dat hij gewoon kost wat kost naar een Europese topclub wil na dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien wel naar die topclub in eindhoven de gaikste , guus wou 'm toch hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon kost wat kost naar een Europese topclub wil na dit seizoen.
En de kans is groter als hij na volgend seizoen gratis kan vertrekken. (+ hij strijkt flink wat tekengeld op)
Ga jij je vriendin ff lekker een SoA bezorgen knulquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Misschien wel naar die topclub in eindhoven de gaikste , guus wou 'm toch hebben![]()
inderdaad. kunnen we wel gebruiken....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Laten we op dit moment maar gewoon blij zijn dat een verdediger met zijn kwaliteiten nog een jaar voor ons wil spelen
Zou leuk zijn, kost ie ons helemaal niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Misschien wel naar die topclub in eindhoven de gaikste , guus wou 'm toch hebben![]()
Di Livio zat daarvoor bij Juventus en heeft oa van Ajax gewonnen in de finale, hij was dus ook allang binnen toen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef JeroenV het volgende:
Even opgezocht, het was Di Livio.
Dat klopt, maar hij on net als zijn teammaats weldegelijk overstappen naar een serie A club en daar voor de prijzen mee doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Di Livio zat daarvoor bij Juventus en heeft oa van Ajax gewonnen in de finale, hij was dus ook allang binnen toen.
Di Canio.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:07 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Noem er eens een die zijn club boven de aanlokking van geld/ambitie stelt..
Want?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef fayakill het volgende:
en die mensen hier met een "dubbel" gevoel...ga eens in een hoekje staan huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |