ik zeg het al wekenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:28 schreef JaWi het volgende:
We worden kampioen volgend jaar, ik weet het zeker.
Danny toch, zou ik niet slim van je vinden als vd Vaart niet speelt.quote:Op de persconferentie (lees impressie op Ajax.nl) laat Danny Blind weten dat hij ondanks dat het de laatste wedstrijd is eigenlijk met de beste spelers wil starten. "Het zou kunnen dat het voor iemand de laatste wedstrijd is, maar er is nog niets zeker. Ik ben ook een mens en ik begrijp de sentimenten van sommigen. Het is echter nog onduidelijk en ik maak gewoon de opstelling die ik de beste vind voor deze wedstrijd." Het is dus de vraag of Rafael van der Vaart een basisplaats krijgt, zeker nu Sneijder weer fit is.
Nee beetje flauw lijkt me.. maar mensen.. wat is die Van der vaart toch anat doen? HaaEsVau... why.. ik vraag het je why!??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Danny toch, zou ik niet slim van je vinden als vd Vaart niet speelt.
Ik zie het probleem niet als hij er zelf heen wil.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nee beetje flauw lijkt me.. maar mensen.. wat is die Van der vaart toch anat doen? HaaEsVau... why.. ik vraag het je why!??![]()
Ik moet helaas passen, na een reeks van de vijf afgelopen editie's van Ajax - FC Groningen. Meestal wedstrijden waarin FCG niet veel voor Ajax onderdeed. Toch jammer, als ik de Topic-titel lees begint het toch wel te kriebelen....quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel probleemwijkers er mee komen.
Bundesliga zal hem goed doen. Daar krijgt hij het stukje doorzettingsvermogen weer even aangeleerd, en met zijn techniek kan hij uitgroeien tot een topper daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Nee beetje flauw lijkt me.. maar mensen.. wat is die Van der vaart toch anat doen? HaaEsVau... why.. ik vraag het je why!??![]()
quote:Hatem Trabelsi hoopt zijn contract bij Ajax met een jaar te verlengen, weet voorzitter John Jaakke aan De Telegraaf te melden. De Tunesische rechtsback die vorig jaar nog een ernstig arbeidsconflict met de Amsterdamse club had en weg wilde, wil nu niets liever dan het tegenovergestelde.
De verdediger werd na diverse arbitragezaken weer in de armen gesloten van toenmalig trainer Ronald Koeman, waarmee Trabelsi ook in de clinch lag. Al snel speelde Trabelsi weer als vanouds en ook onder de nieuwe trainer Danny Blind, is Trabelsi een van de sleutelspelers in het Ajax-elftal.
Jaakke zegt niet in te willen gaan op details, maar liet wel weten dat er binnenkort gesproken wordt. Trabelsi heeft nog een éénjarig contract, maar mag deze zomer in principe voor een gelimiteerde transfersom vertrekken.
quote:Mirror: Ajax en PSV willen Reiziger
Volgens The Mirror hebben zowel Ajax als PSV hun zinnen gezet op het aantrekken van Michael Reiziger. De verdediger mag ondanks een nog een jaar doorlopend contract transfervrij vertrekken bij Middlesbrough. De 32-jarige Reiziger speelde het afgelopen seizoen slechts 15 keer voor de Premier League club als gevolg van blessures.
quote:Megabod Real Madrid op Zlatan
Real Madrid heeft volgens de Zweedse media een megabod uitgebracht op Zlatan Ibrahimovic, zaakwaarnemer Mino Raiola zou bevestigd hebben dat het om het astronomische bedrag van zeventig miljoen (645 miljoen Zweedse kronen) zou gaan. Mocht Juventus Zlatan ook daadwerkelijk laten gaan, maken ze in één jaar tijd 54 miljoen euro winst en zijn we vorig jaar hélémáál hard genaaid...
Bron: ArieAFCA.web-log.nl
Wakker worden met die beelden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:17 schreef nipeng het volgende:
Momenteel op Eurosport: CL Vintage Ajax - Milan '95.
Leuk om al die jonge gasten te zien
Ik denk dat Ajax de huidige weg doorzet, en net zoals de afgelopen 5 wedstrijden gewoon de puntjes pakt en daarmee ook kampioen wordt. Al gaat Hiddink Ajax zeker niet het kampioenschap cadeau geven.quote:
quote:Jaakke in onderhandeling over nieuw contract met Trabelsi
Tegenover De Telegraaf heeft voorzitter John Jaakke bevestigt dat Ajax in onderhandeling is met Hatem Trabelsi over een nieuw contract. Trabelsi heeft aangegeven graag nog een jaar bij Ajax te willen blijven.Ajax is daarop in gesprek gegaan met de rechtsback waarbij het contract en de lengte van de verbintenis onderwerp van gesprek zijn. Ajax wil uiteraard bij voorkeur voorkomen dat hij volgend seizoen transfervrij kan vertrekken.
Dit maakt mijn dag goedquote:Fans Feyenoord demonstreren zondag massaal
Pieter Ooms | 21-05-2005 10:17:41
De supporters van Feyenoord willen aankomende zondag in het duel met ADO Den Haag hun ongenoegen laten blijken over de resultaten en het beleid van dit seizoen. In samenwerking met de supportersverenigingen is besloten dat de fans twintig minuten later dan de aftrap het stadion betreden.
Mark Wotte heeft de selectie al op de hoogte gebracht van de protestactie die zondagmiddag tegen ADO Den Haag gepland staat. Momenteel wordt via allerlei websites de actie uitgelegd en de bezoekers aan het stadion krijgen een flyer met de boodschap uitgedeeld. Aankomende maandagavond is er ook een forumavond waar Jorien van den Herik, Sjaak Troost, Jan-Willem van Dop en Mark Wotte aanwezig zijn.
Van den Herik laat het volgende al weten over de vergadering op maandag: ”Niemand van ons, ook de technische staf niet, zal de resultaten goedpraten. We weten waar we staan, maar we weten ook met z'n allen dat dit onze club onwaardig is. We hebben geluisterd naar alle adviezen, ook als die betrekking hadden op de cultuur van Feyenoord. Aan de andere kant zal men zich ook moeten realiseren dat het voor de clubleiding zinloos is om via uitspraken tijdens het seizoen voor onrust te zorgen. Daar is een selectie, die moet presteren, niet bij gebaat."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |