Het erge is dat we ze het toestaan om het zelfs niet eens in het geheim te hoeven voorbereiden! Samir A. is daar het voorbeeld van. De politie komt pas in actie als de daad (Lees aanslag) al gepleegd is en tsja, dan hoeft het niet meer, dan ben je al te laat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:
voorkomen, met alles wat we hebben en mogen in dit land, is ook voordeliger, want ik denk dat nederland echt te klein wordt als er weer een de keel wordt doorgesneden door een martelaar die in het geheim zijn dingen kan voorbereiden.
Wie moet dit dan allemaal wel betalen? Het lijjkt mij logisch dat Wilders gewoon zijn eigen beveiliging betaalt als hij campagne gaat voeren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het lijkt me ook dat de gemeente niet zoveel verplicht is (al weet ik niet hoe dat soort zaken geregeld zijn bij bijv een festival/concert/voetbalwedstrijd), misschien dat die centraal aangestuurd moet worden,
Ik weet niet hoe het zit met het 'recht om (in alle openheid en eerlijkheid) campagne te voeren' voor een politicus met een eigen partij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie moet dit dan allemaal wel betalen? Het lijjkt mij logisch dat Wilders gewoon zijn eigen beveiliging betaalt als hij campagne gaat voeren.
En het feit dat Wilders ook de democratie vertegenwoordigt en de bewaking dus ook dient voor het beschermen van de democratie doet verder niet terzake?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 06:32 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Als dat meer is dan wat een andere Nederlandse burger in een vergelijkbare bedreigde positie krijgt? Ja, dan vind ik dat.
ik vind het een maatschappelijk probleem, dat bedreigen, dus wil ik ook graag dat de maatschappij dit betaalt. net als wij voor cohen, aboutaleb en aha doen. de kosten wegen niet op tegen de baten. en als wilders het zelf moet betalen dan is dat het einde van zijn politieke democratische ambities.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie moet dit dan allemaal wel betalen? Het lijjkt mij logisch dat Wilders gewoon zijn eigen beveiliging betaalt als hij campagne gaat voeren.
Vandaar dat Wimpie via de achterdeur kwam en vertrok bij de begrafenis. Maar jij zal daar wel een betere inschatting van kunnen maken dan hijzelf en zijn bewakingsdienst.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
neuh daar ben ik niet zo bang voor eigenlijk.
Sinds wanneer is Wilders het boegbeeld van democratie?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:21 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En het feit dat Wilders ook de democratie vertegenwoordigt en de bewaking dus ook dient voor het beschermen van de democratie doet verder niet terzake?
Dat houdt dus in dat politiek alleen nog maar geschikt is voor de rijken. De armen kunnen immers geen bewaking veroorloven en het hebben van een mening is in Nederland voldoende gebleken voor het ontvangen van dreigbrieven, kogels in een envelop, kogels in je kop en een mes in je halsslagader. Bovendien beloon je hiermee mensen die bedreigingen uiten of moorden en het zal dan ook niet lang op zich laten wachten totdat er een spiraal van geweld ontstaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja Dhr. Kok had bij die begravenis ook niet zo bijster veel te zoeken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vandaar dat Wimpie via de achterdeur kwam en vertrok bij de begrafenis. Maar jij zal daar wel een betere inschatting van kunnen maken dan hijzelf en zijn bewakingsdienst.
Ik vind het nog wel uitmaken hoe mensen zich opstellen. Het is ook de verantwoordelijkheid van politici om de maatschappij niet op kosten te jagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het een maatschappelijk probleem, dat bedreigen, dus wil ik ook graag dat de maatschappij dit betaalt. net als wij voor cohen, aboutaleb en aha doen. de kosten wegen niet op tegen de baten. en als wilders het zelf moet betalen dan is dat het einde van zijn politieke democratische ambities.
Volgens mij wordt het woord boegbeeld alleen door jou genoemd, hij is wel een van de directe peilers, hij is immers een volksvertegenwoordiger.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Wilders het boegbeeld van democratie?
Wilders's ideeën houden voor een flinke groep Nederlanders een flinke beperking van die democratie in, dus nee, Ik mag toch hopen dat democratie iets meer is dan Wilders![]()
Zeg dat maar tegen netelenbos...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel uitmaken hoe mensen zich opstellen. Het is ook de verantwoordelijkheid van politici om de maatschappij niet op kosten te jagen.
Ik had het niet over het boegbeeld. Ik zei dat hij als kamerlid de democratie vertegenwoordigt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Wilders het boegbeeld van democratie?
Dat komt omdat men principes laat varen ten faveure van de politieke kleur.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef Kaalhei het volgende:
Ik vind het ronduit hilarisch hoe de eeuwige voorvechters van den armen mensch, nu ineens pleiten voor het recht van de sterkste.
omdat zijn mening niet aansluit bij jou? zeg je dit ook tegen cohen? die man wordt dag en nacht beschermd en kan daardoor gewoon lekker bij moeders de vrouw wonen in zijn eigen ambtswoning.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel uitmaken hoe mensen zich opstellen. Het is ook de verantwoordelijkheid van politici om de maatschappij niet op kosten te jagen.
precies! en dat stoort me nog het meest in dit soort topics, maar ach het is maar wilders... de konten keren zich razendsnel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:42 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat komt omdat men principes laat varen ten faveure van de politieke kleur.
In principe beledigt hij niet alleen Wilders maar ook kankerpatienten, zou dit ook een Verstale gevolg kunnen hebben?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
Hehe, het was een neger die "Kankernazi" tegen Wilders zei.
hij beledigt ook de andere negers die wel normaal kunnen nadenken en niet lopen na te praten. en hij beledigt mijn gastvrijheid.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In principe beledigt hij niet alleen Wilders maar ook kankerpatienten, zou dit ook een Verstale gevolg kunnen hebben?
Eigenlijk hoop ik dat iemand eens wat namen omdraait in een nieuwsbericht, dan heb je de zgn zelfbenoemde moralisten er zo uit gefilterd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies! en dat stoort me nog het meest in dit soort topics, maar ach het is maar wilders... de konten keren zich razendsnel.
Ik neem het juist op voor de zwakkerenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef Kaalhei het volgende:
Ik vind het ronduit hilarisch hoe de eeuwige voorvechters van den armen mensch, nu ineens pleiten voor het recht van de sterkste.
ik doe gelukkig niet mee aan een politieke voorkeur als het om dit soort zaken gaat. zelfs femke mag van mij optimale bescherming waar deze staat gewoon lekker voor gaat betalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Eigenlijk hoop ik dat iemand eens wat namen omdraait in een nieuwsbericht, dan heb je de zgn zelfbenoemde moralisten er zo uit gefilterd.
Hij heeft ook die verantwoordelijkheid ja. Ik heb er hem nog geen show van zien makenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat zijn mening niet aansluit bij jou? zeg je dit ook tegen cohen? die man wordt dag en nacht beschermd en kan daardoor gewoon lekker bij moeders de vrouw wonen in zijn eigen ambtswoning.
welke bedoel je?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |