abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27187009
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:04 schreef zoalshetis het volgende:

voorkomen, met alles wat we hebben en mogen in dit land, is ook voordeliger, want ik denk dat nederland echt te klein wordt als er weer een de keel wordt doorgesneden door een martelaar die in het geheim zijn dingen kan voorbereiden.
Het erge is dat we ze het toestaan om het zelfs niet eens in het geheim te hoeven voorbereiden! Samir A. is daar het voorbeeld van. De politie komt pas in actie als de daad (Lees aanslag) al gepleegd is en tsja, dan hoeft het niet meer, dan ben je al te laat.
pi_27187025
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:14 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het lijkt me ook dat de gemeente niet zoveel verplicht is (al weet ik niet hoe dat soort zaken geregeld zijn bij bijv een festival/concert/voetbalwedstrijd), misschien dat die centraal aangestuurd moet worden,
Wie moet dit dan allemaal wel betalen? Het lijjkt mij logisch dat Wilders gewoon zijn eigen beveiliging betaalt als hij campagne gaat voeren.
pi_27187199
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie moet dit dan allemaal wel betalen? Het lijjkt mij logisch dat Wilders gewoon zijn eigen beveiliging betaalt als hij campagne gaat voeren.
Ik weet niet hoe het zit met het 'recht om (in alle openheid en eerlijkheid) campagne te voeren' voor een politicus met een eigen partij.
Mocht hij dit zelf ophoesten dan zijn de doemscenario's wel denkbaar mbt politieke tegenstanders, lijkt me gevaarlijk en niet gunstig voor de politiek an sich.
Misschien betaalt hij het wel uit zijn campagnepot, die weer extra gespekt wordt ivm de hoge kosten die hij moet maken, maar een Edmund Burke-stichting zou weleens voor de kosten op kunnen draaien.
Yeah baby Yeah!
pi_27187247
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 06:32 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Als dat meer is dan wat een andere Nederlandse burger in een vergelijkbare bedreigde positie krijgt? Ja, dan vind ik dat.
En het feit dat Wilders ook de democratie vertegenwoordigt en de bewaking dus ook dient voor het beschermen van de democratie doet verder niet terzake?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:21:57 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27187252
quote:

[..]

ik vind het een maatschappelijk probleem, dat bedreigen, dus wil ik ook graag dat de maatschappij dit betaalt. net als wij voor cohen, aboutaleb en aha doen. de kosten wegen niet op tegen de baten. en als wilders het zelf moet betalen dan is dat het einde van zijn politieke democratische ambities.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:29:37 #181
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27187600
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 14:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

neuh daar ben ik niet zo bang voor eigenlijk.
Vandaar dat Wimpie via de achterdeur kwam en vertrok bij de begrafenis. Maar jij zal daar wel een betere inschatting van kunnen maken dan hijzelf en zijn bewakingsdienst.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_27187756
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:21 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En het feit dat Wilders ook de democratie vertegenwoordigt en de bewaking dus ook dient voor het beschermen van de democratie doet verder niet terzake?
Sinds wanneer is Wilders het boegbeeld van democratie?

Wilders's ideeën houden voor een flinke groep Nederlanders een flinke beperking van die democratie in, dus nee, Ik mag toch hopen dat democratie iets meer is dan Wilders
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:34:05 #183
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27187760
quote:

[..]

Dat houdt dus in dat politiek alleen nog maar geschikt is voor de rijken. De armen kunnen immers geen bewaking veroorloven en het hebben van een mening is in Nederland voldoende gebleken voor het ontvangen van dreigbrieven, kogels in een envelop, kogels in je kop en een mes in je halsslagader. Bovendien beloon je hiermee mensen die bedreigingen uiten of moorden en het zal dan ook niet lang op zich laten wachten totdat er een spiraal van geweld ontstaat.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_27187893
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:29 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Vandaar dat Wimpie via de achterdeur kwam en vertrok bij de begrafenis. Maar jij zal daar wel een betere inschatting van kunnen maken dan hijzelf en zijn bewakingsdienst.
Tja Dhr. Kok had bij die begravenis ook niet zo bijster veel te zoeken.
Wat wel weer triest was is hoe de fortuynisten over het lijk van fortuyn heen campagne bleven voeren.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27187979
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind het een maatschappelijk probleem, dat bedreigen, dus wil ik ook graag dat de maatschappij dit betaalt. net als wij voor cohen, aboutaleb en aha doen. de kosten wegen niet op tegen de baten. en als wilders het zelf moet betalen dan is dat het einde van zijn politieke democratische ambities.
Ik vind het nog wel uitmaken hoe mensen zich opstellen. Het is ook de verantwoordelijkheid van politici om de maatschappij niet op kosten te jagen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:40:06 #186
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27188005
Ik vind het ronduit hilarisch hoe de eeuwige voorvechters van den armen mensch, nu ineens pleiten voor het recht van de sterkste.
pi_27188017
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Wilders's ideeën houden voor een flinke groep Nederlanders een flinke beperking van die democratie in, dus nee, Ik mag toch hopen dat democratie iets meer is dan Wilders
Volgens mij wordt het woord boegbeeld alleen door jou genoemd, hij is wel een van de directe peilers, hij is immers een volksvertegenwoordiger.

NIEMAND is DE democratie, we zijn het allemaal.
Yeah baby Yeah!
pi_27188052
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het nog wel uitmaken hoe mensen zich opstellen. Het is ook de verantwoordelijkheid van politici om de maatschappij niet op kosten te jagen.
Zeg dat maar tegen netelenbos...
Yeah baby Yeah!
pi_27188068
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:33 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ik had het niet over het boegbeeld. Ik zei dat hij als kamerlid de democratie vertegenwoordigt.

Jammer dat je de vraag op deze manier ontwijkt.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_27188097
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef Kaalhei het volgende:
Ik vind het ronduit hilarisch hoe de eeuwige voorvechters van den armen mensch, nu ineens pleiten voor het recht van de sterkste.
Dat komt omdat men principes laat varen ten faveure van de politieke kleur.
Yeah baby Yeah!
pi_27188205
Hehe, het was een neger die "Kankernazi" tegen Wilders zei .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:45:58 #192
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27188253
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:39 schreef SCH het volgende:

[..]

omdat zijn mening niet aansluit bij jou? zeg je dit ook tegen cohen? die man wordt dag en nacht beschermd en kan daardoor gewoon lekker bij moeders de vrouw wonen in zijn eigen ambtswoning.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:47:12 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27188301
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:42 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat komt omdat men principes laat varen ten faveure van de politieke kleur.
precies! en dat stoort me nog het meest in dit soort topics, maar ach het is maar wilders... de konten keren zich razendsnel.
pi_27188330
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:44 schreef pberends het volgende:
Hehe, het was een neger die "Kankernazi" tegen Wilders zei .
In principe beledigt hij niet alleen Wilders maar ook kankerpatienten, zou dit ook een Verstale gevolg kunnen hebben?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:48:46 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27188367
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In principe beledigt hij niet alleen Wilders maar ook kankerpatienten, zou dit ook een Verstale gevolg kunnen hebben?
hij beledigt ook de andere negers die wel normaal kunnen nadenken en niet lopen na te praten. en hij beledigt mijn gastvrijheid.
pi_27188368
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

precies! en dat stoort me nog het meest in dit soort topics, maar ach het is maar wilders... de konten keren zich razendsnel.
Eigenlijk hoop ik dat iemand eens wat namen omdraait in een nieuwsbericht, dan heb je de zgn zelfbenoemde moralisten er zo uit gefilterd.
Yeah baby Yeah!
pi_27188471
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef Kaalhei het volgende:
Ik neem het juist op voor de zwakkeren
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:52:31 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27188525
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:48 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Eigenlijk hoop ik dat iemand eens wat namen omdraait in een nieuwsbericht, dan heb je de zgn zelfbenoemde moralisten er zo uit gefilterd.
ik doe gelukkig niet mee aan een politieke voorkeur als het om dit soort zaken gaat. zelfs femke mag van mij optimale bescherming waar deze staat gewoon lekker voor gaat betalen.
pi_27188587
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omdat zijn mening niet aansluit bij jou? zeg je dit ook tegen cohen? die man wordt dag en nacht beschermd en kan daardoor gewoon lekker bij moeders de vrouw wonen in zijn eigen ambtswoning.
Hij heeft ook die verantwoordelijkheid ja. Ik heb er hem nog geen show van zien maken
  vrijdag 20 mei 2005 @ 15:54:08 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_27188599
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik neem het juist op voor de zwakkeren
welke bedoel je?