Er zijn meer vegetariers (in ieder geval Lupa). De meeste restaurants bieden volgens mij sowieso wel vegetarische schotels.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:50 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, maar ik kan me voorstellen dat dat voor studenten nogal aan de prijzige kant is, niet?
Het is btw mss wel zinvol even op te merken dat zowel Geerts als ik vegetariėr zijn, dan kan daar een beetje rekening mee gehouden worden.
Ik ook, maar ik reken dat er automatisch bij omdat m'n moeder (als vegetarier) wel gewoon vis eetquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:57 schreef Monidique het volgende:
Vis serveren als vegetarisch voedsel, dat vind ik toch wel zo raar.
Nee, maar wortel schieten zie ik een vis ook niet doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:00 schreef Doffy het volgende:
Vissen staan niet in de wei, moet je maar denken
Zoals ik al zei, ik reken vis er altijd automatisch bij omdat m'n vegetarische moeder wel vis eet. (Moet voor gezondheid overigens, ze zou het liever niet doen)quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:03 schreef ReCreative het volgende:
Vis is niet vegetarisch nee.
Maar ik had al gezien dat ze daar wel vegtarische mogelijkheden hebben hoor. Maar mss wordt er straks nog wel een ander restaurant voorgesteld.
Ik eet tenminste tweemaal per week in een restaurant, en er blijven restaurants bij die dus geen mogelijkheden in die richting hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:04 schreef Alicey het volgende:
Het zou kunnen. Ik denk echter niet dat je bang hoeft te zijn dat er geen rekening wordt gehouden met vegetariers.
Dat heeft uiteraard mijn voorkeurquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:05 schreef livEliveD het volgende:
We kunnen ook lekker flexibel zijn en alleen de verzameltijd vastleggen
Ze eet dan dus niet vegetarisch, maar geen vlees.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik reken vis er altijd automatisch bij omdat m'n vegetarische moeder wel vis eet. (Moet voor gezondheid overigens, ze zou het liever niet doen)
Helemaal niet? Of bedoel je nu dat het erg slecht eten is? (Waar ik me dan wel weer iets bij kan voorstellen).quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:06 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik eet tenminste tweemaal per week in een restaurant, en er blijven restaurants bij die dus geen mogelijkheden in die richting hebben.
Kennelijk was het niet zo vast gelegd, want er wordt nogal anders over gedacht.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vegetarisch is geen must voor mij, biologisch vlees wel als er geen vegetarisch is. Maar ik dacht dat we al besloten hadden in deel 1 dat we naar Gentilhomme zouden gaan? Daar hebben ze zowel vega als biologisch.
Ze is wel vegetarisch, maar omdat ze MS heeft moet ze verplicht vis eten, anders mist ze veels te veel voedingsstoffen..als het aan haar lag at ze echt totaal niets dierlijksquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze eet dan dus niet vegetarisch, maar geen vlees.Ikzelf zou met vegetarisch hooguit een probleem hebben omdat de maatschappij er niet op is ingericht. Er is maar heel weinig vegetarisch eten te krijgen in eetgelegenheden, en vaak zijn dat niet eens van die bijzondere gerechten. Als ik zelf kook heb ik geen enkel probleem om een smakelijke vegetarische maaltijd te bereiden.
Volgens mij uiteindelijk niemand. Het werd als een proefballetje opgegooid.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:09 schreef ReCreative het volgende:
Hč? Zie ik een optie overnachten in de OP? Nou ikke niet hoor. Ik ga gewoon terug naar mijn kasteel 's avonds
.
'We' is zonder mensen die later hebben aangegeven dat ze mee willen, dus het lijkt me zinvol een beetje te overleggen eerst.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar ik dacht dat we al besloten hadden in deel 1 dat we naar Gentilhomme zouden gaan? Daar hebben ze zowel vega als biologisch.
Oh, op die manier.. Dan vatte ik het even verkeerd.. Het gaat zeker om vitamine D?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze is wel vegetarisch, maar omdat ze MS heeft moet ze verplicht vis eten, anders mist ze veels te veel voedingsstoffen..als het aan haar lag at ze echt totaal niets dierlijks
Het scheelt denk ik wel dat je bekend bent in Den Haag, dus graag!quote:Het is niet makkelijk om een restaurant te vinden met vegetarische mogelijkheden, dus ik zou wel gewoon een paar opties opschrijven, zodat we niet de hele dag aan het zoeken zijn naar een goed restaurant
Er zijn prima voedingssuplementen verkrijgbaar (bijvoorbeeld van Solgar) die die voedingsstoffen kunnen vervangen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:11 schreef GotC het volgende:
Ze is wel vegetarisch, maar omdat ze MS heeft moet ze verplicht vis eten, anders mist ze veels te veel voedingsstoffen..als het aan haar lag at ze echt totaal niets dierlijks
Werkelijk? Slecht zegquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:06 schreef ReCreative het volgende:
Ik eet tenminste tweemaal per week in een restaurant, en er blijven restaurants bij die dus geen mogelijkheden in die richting hebben.
Mijn restaurant, wat doe je!quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:11 schreef ReCreative het volgende:
'We' is zonder mensen die later hebben aangegeven dat ze mee willen, dus het lijkt me zinvol een beetje te overleggen eerst.
Helemaal niet. Of een kaasfondue aanbieden als vegetarisch gerecht, dergelijke dingen. Niet dat ik daar erg veel problemen mee heb, maar ik ken vegetariėrs die daar over ontploffenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:08 schreef Alicey het volgende:
Helemaal niet? Of bedoel je nu dat het erg slecht eten is? (Waar ik me dan wel weer iets bij kan voorstellen).
Nodig MUUS ook uit voor de meet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb trouwens in MUUS haar fotoboek gezegd dat we een afterparty bij haar houden![]()
Biologisch?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mijn restaurant, wat doe je!
Maar even serieus, dit was het enige restaurant in Den Haag wat in de Wakker Dier-gids stond en daarom had ik het voorgesteld.
Oh, dat is fijn dat dat geregeld is, want dat wil ik van te voren wel graag weten. Hoeveel vrienden kan ik meenemen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb trouwens in MUUS haar fotoboek gezegd dat we een afterparty bij haar houden![]()
Kaasfondue is toch vegetarisch? (Weliswaar niet veganistisch, maar je eet toch niet veganistisch?)quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Helemaal niet. Of een kaasfondue aanbieden als vegetarisch gerecht, dergelijke dingen. Niet dat ik daar erg veel problemen mee heb, maar ik ken vegetariėrs die daar over ontploffen.
Ik zal wel effe kijken wat ze precies allemaal voor voedingssuplementen slikt, het zijn er genoeg iigquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zijn prima voedingssuplementen verkrijgbaar (bijvoorbeeld van Solgar) die die voedingsstoffen kunnen vervangen.
Dat weet ik niet precies, ze slikt iig meer dan genoeg pillen elke dagquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, op die manier.. Dan vatte ik het even verkeerd.. Het gaat zeker om vitamine D?
Ik zal effe zoeken ernaar, zit momenteel ook in Den Haagquote:[..]
Het scheelt denk ik wel dat je bekend bent in Den Haag, dus graag!
Ze hebben óók biologisch ja. Biologisch vlees tegen een meerprijs van 1 of 2 euro per gerecht.quote:
Kaas is lang niet altijd vegetarisch, er zit dierlijk stremsel in. Ik ben geen veganist neequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef Alicey het volgende:
Kaasfondue is toch vegetarisch? (Weliswaar niet veganistisch, maar je eet toch niet veganistisch?)
Jawel, maar je kunt ook lang niet altijd overal glutenvrij eten, oid. Ik denk dat het een onmogelijke taak is met al die groepen rekening te houden.quote:Helemaal niet vind ik toch wel erg slecht.. Er zijn sowieso ook mensen die bepaalde dingen, zoals bijv. vlees niet kunnen eten. Een restaurant hoort daar als professionele partij rekening mee te houden vind ik.
Herkenbaar, echt vervelend dat soort dingen! Er zijn tegenwoordig harstikke veel vegeratiers, dus moeten restaurants daar rekening mee houden. M'n moeder is dus zo'n persoon dat kan ontploffen over zoietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Helemaal niet. Of een kaasfondue aanbieden als vegetarisch gerecht, dergelijke dingen. Niet dat ik daar erg veel problemen mee heb, maar ik ken vegetariėrs die daar over ontploffen.
Is dat ook de reden dat het vermeld is?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ze hebben óók biologisch ja. Biologisch vlees tegen een meerprijs van 1 of 2 euro per gerecht.
Er zit volgens mij altijd dierlijk stremsel in.. Het is echter geen vlees of het dier zelf..quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kaas is lang niet altijd vegetarisch, er zit dierlijk stremsel in. Ik ben geen veganist nee.
Een kwaliteitsrestaurant kan denk ik wel dicht in de buurt komen..quote:Jawel, maar je kunt ook lang niet altijd overal glutenvrij eten, oid. Ik denk dat het een onmogelijke taak is met al die groepen rekening te houden.
Het heeft ook niet per se iets te maken met vegetarier zijn. Soms heb ik simpelweg geen trek in vlees, en dan wens ik een gerecht zonder vlees te kunnen bestellen..quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Herkenbaar, echt vervelend dat soort dingen! Er zijn tegenwoordig harstikke veel vegeratiers, dus moeten restaurants daar rekening mee houden. M'n moeder is dus zo'n persoon dat kan ontploffen over zoietsGeeft..interessante situaties.
Er zijn vegetarische kaassoorten, die koop ik altijd nl. Stremsel is een product afkomstig van een dier, waarvoor een dier eerst doodgemaakt moet worden. Voor de meeste vegetariėrs ligt daar de grens, vlees of niet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:22 schreef Alicey het volgende:
Er zit volgens mij altijd dierlijk stremsel in.. Het is echter geen vlees of het dier zelf..
Onder andere. Maar WD zet ook gewoon restaurants die goed vegetarisch hebben op de lijst. Ik zal nog eens even op de lijst van Vegatopia kijken.quote:
Wees gerust, ik selecteer de restaurants op beschikbaarheid van zowel vlees- als vegetarische gerechten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:31 schreef het_fokschaap het volgende:
als ze maar vlees hebben in dat restaurant. biologisch of niet
Die Lokanta klinkt ook nog erg leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://restaurantgids.veg(...)aplu.doc/index.shtml
http://restaurantgids.veg(...)anta.doc/index.shtml
http://restaurantgids.veg(...)gogo.doc/index.shtml
http://restaurantgids.veg(...)kien.doc/index.shtml
Die lijken me allemaal wel leuk, vooral dat Eritrese eethuis. Goedkoop en weer eens iets anders.
Daarom. Die Mogogo klinkt ook nog wel aardig, maar wel betere reacties bij Lokanta (ook al zegt dat misschien weinigquote:
Dat is natuurlijk ook harstikke belangrijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:41 schreef Doffy het volgende:
Bij restaurant De Hoogwerf hebben ze veel whiskies
die goede reakties worden altijd door bekenden van de eigenaar geplaatstquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Daarom. Die Mogogo klinkt ook nog wel aardig, maar wel betere reacties bij Lokanta (ook al zegt dat misschien weinig)
http://www.lokanta.nl/index2.htm
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:43 schreef het_fokschaap het volgende:
die goede reakties worden altijd door bekenden van de eigenaar geplaatst
Mja stuk of vijftig moet net passenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:15 schreef ReCreative het volgende:
Oh, dat is fijn dat dat geregeld is, want dat wil ik van te voren wel graag weten. Hoeveel vrienden kan ik meenemen?
Mmmmm neuh. Niet dat ik er problemen mee zou hebben hoor maar volgens mij is het niet haar ding denk ikquote:
dan moet ze maar mee naar de whisky/nessie/WFL/TRU meet in Schotland.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmmm neuh. Niet dat ik er problemen mee zou hebben hoor maar volgens mij is het niet haar ding denk ik
Meets naar Putten zijn al een probleem dus laat staan naar Schotlandquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:51 schreef het_fokschaap het volgende:
dan moet ze maar mee naar de whisky/nessie/WFL/TRU meet in Schotland.
Mkay.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Er zijn vegetarische kaassoorten, die koop ik altijd nl. Stremsel is een product afkomstig van een dier, waarvoor een dier eerst doodgemaakt moet worden. Voor de meeste vegetariėrs ligt daar de grens, vlees of niet.
Ook een pluspuntje natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:41 schreef Doffy het volgende:
Bij restaurant De Hoogwerf hebben ze veel whiskies
Ben jij trouwens nog een keer van plan om er heen te gaan? Anders zouden we misschien zonder de rest van TRU eens iets kunnen afspreken. Gaat vast een stuk vlotter dan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Meets naar Putten zijn al een probleem dus laat staan naar Schotland
Edit: Een regelprobleem niet een probleem dat er niemand mee wil ofzo
Lijkt me een heel leuk plan. Misschien wil RC dan ook wel meequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef Alicey het volgende:
Ben jij trouwens nog een keer van plan om er heen te gaan? Anders zouden we misschien zonder de rest van TRU eens iets kunnen afspreken. Gaat vast een stuk vlotter dan.
Mij ook.. Ik hoor het wel als er concrete plannen zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lijkt me een heel leuk plan. Misschien wil RC dan ook wel mee
Nee, ik ook niet. Ik inventariseer wat. Het ziet er wel heel erg leuk uit trouwens! En niet duur. Volgens mij voldoet het aan al onze eisen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het goed hoor Lupa, maar zo heel erg moeilijk ben ik niet.
Alsof we een heel eisenpakket hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik inventariseer wat. Het ziet er wel heel erg leuk uit trouwens! En niet duur. Volgens mij voldoet het aan al onze eisen.
Uiteraard. Ons bent zuuneg.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedkoop zou van mij niet hoeven, maar dat wil men geloof ik.
Gezellig is een vereiste. Vegetarisch en vlees lust ik beiden. Sportgoedkoop hoeft het niet te zijn, en lopen ga ik niet dood van.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
- vegetarisch
- vlees
- goedkoop
- op loopafstand
- gezellig
Toch best wel hoor.
Nou... wel als je ook goed (of beter) kunt eten voor veel minder.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het eten goed is, is het nooit zonde van het geld.
Da's een ander verhaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Maethor het volgende:
Nou... wel als je ook goed (of beter) kunt eten voor veel minder.
Zeg, je begint op je moeder te lijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
Luupje bedoelt denk meer als het eten het waard is.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, je begint op je moeder te lijken.![]()
Je moeder denkt dat ook?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, je denkt dat je voor mij kunt denken.
Ja, maar da's een subjectieve kwestie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
Luupje bedoelt denk meer als het eten het waard is.
Ikzelf denk daar anders over, maar dat is denk ik vooral omdat ik niet echt kapot ben van standaard aardappelen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, maar da's een subjectieve kwestie.In veel gevallen zou ik liever gewoon aardappelen eten dan vreemd exotisch spul wat tien keer zo duur is.
Boerenlul!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Maethor het volgende:
Ja, maar da's een subjectieve kwestie.In veel gevallen zou ik liever gewoon aardappelen eten dan vreemd exotisch spul wat tien keer zo duur is.
LOL Je kent mijn moeder?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je op je moeder begint te lijken.
Neem jij dan gewoon je eigen bakje stamppot met een kuiltje jus meequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Maethor het volgende:
And proud of it.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neem jij dan gewoon je eigen bakje stamppot met een kuiltje jus mee, dan gaan wij gewoon ergens écht voedsel tot ons nemen.
Ja, we zijn wel offtopic bezig. Maar Alicey doet het ook en die is de baas.quote:
Wat vind jij heel duur?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Maethor het volgende:
[..]Zo erg is het niet. Ik ben ook altijd wel in voor wat anders, maar heel duur eten (daar ging de discussie in eerste instantie om) terwijl je voor minder geld even 'goed' en lekker (naar mijn mening) kunt eten, vind ik vrij zinloos.
Wist je niet dat ik eigenlijk een hele slechte mod ben?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, we zijn wel offtopic bezig. Maar Alicey doet het ook en die is de baas.
Het ging helemaal niet over 'heel duur', dat maak jij ervan! Het ging over 'niet spotgoedkoop'.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Maethor het volgende:Zo erg is het niet. Ik ben ook altijd wel in voor wat anders, maar heel duur eten (daar ging de discussie in eerste instantie om) terwijl je voor minder geld even 'goed' en lekker (naar mijn mening) kunt eten, vind ik vrij zinloos.
Whatever. Ik zei ergens al dat heel goedkoop ook weer niet nodig was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over 'heel duur', dat maak jij ervan! Het ging over 'niet spotgoedkoop'.
100 sowieso. Mijn voorkeur gaat toch uit naar minder dan 50...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat vind jij heel duur?
30 euro pp? 50 euro pp? 100 euro pp?
Dan denk ik dat we in dezelfde richting zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Reya het volgende:
[..]
100 sowieso. Mijn voorkeur gaat toch uit naar minder dan 50...
Dat valt best mee hoor.. Je bent toch niet ook bang voor mij?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Reya het volgende:
Ik ben trouwens wel bang voor de seksobsessie van Lupa![]()
Moet jij zeggen, ze hoeft niet bij jou te slapen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Reya het volgende:
Ja, de politie zal wel raar staan te kijken als je aangifte komt doen van verkrachting door een vrouwquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, ze hoeft niet bij jou te slapen!![]()
Waarschijnlijk sturen ze je dan weg..quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, de politie zal wel raar staan te kijken als je aangifte komt doen van verkrachting door een vrouw
'Ja maar, ik heb er echt niet van genoten'quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sturen ze je dan weg..
Het is heel krom, maar er wordt gewoon gedacht dat het niet kan, waarschijnlijk ook omdat mannen over het algemeen fysiek veel sterker zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:30 schreef Reya het volgende:
[..]
'Ja maar, ik heb er echt niet van genoten'![]()
We krijgen toch wel flyers uitgedeeld?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:32 schreef livEliveD het volgende:
50 euro of minder lijkt me een goed plan. Ik ben op de meet puur voor PR redenen vanwege mijn toekomstige modschap
Hoezo, wat heb ik 'makkelijker'?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
Jij kan gewoon zeggen "ik ben homo", dus jij hebt het hier al een stuk makkelijker..
En smeergeld?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
We krijgen toch wel flyers uitgedeeld?
Geen idee, misschien ontdek ik mijn bi-seksuele kant wel als Lupa op bezoek isquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
Jij kunt beter onderbouwen dat je het echt niet lekker vond.
Als het maar geen WFL-modschap isquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
We zouden natuurlijk een goed woordje voor je kunnen doen.
Je weet het nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien ontdek ik mijn bi-seksuele kant wel als Lupa op bezoek is![]()
Nee, als meisjes zeggen dat ze het echt niet wilden wordt het direct geloofd.quote:Dus als een meisje door een jongen verkracht moet ze tegen de politie zeggen dat ze lesbisch is?
Neuh ik neuk me weg wel naar de topquote:
Ah, je begint zeker bij MUUS?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Neuh ik neuk me weg wel naar de top
Als ik mocht kiezen? Eerder Insoquote:
Yeah, babyquote:
Wat?!?quote:
En wat moet Haushofer er dan mee doen? Nagaan dat wanneer de inhoud er eenmaal uit is de druk afneemt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yeah, baby![]()
"Hej haus ik heb een lichaamsdeel dat een opwaartse kracht uitoefent dat sterker is dan de zwaartekracht"
Ok zo kan die wel weer![]()
En toch zeg ik lekker nietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat - ondanks mijn stem voor jou - Inso miss crew is geworden
Hier kan ik echt heel veel foute antwoorden op geven. Toch hou ik ze voor me. Goed hé?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yeah, baby![]()
"Hej haus ik heb een lichaamsdeel dat een opwaartse kracht uitoefent dat sterker is dan de zwaartekracht"
Ok zo kan die wel weer![]()
Ik ook. Ik moet het nu ook nog waar gaan maken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Reya het volgende:
Eh.. Het is toch niet nodig dat alles wordt waar gemaakt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet het nu ook nog waar gaan maken.![]()
Ik hoop van niet, want dat kon nog wel eens vies tegenvallen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
Eh.. Het is toch niet nodig dat alles wordt waar gemaakt?
Voor jou of voor je fans?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want dat kon nog wel eens vies tegenvallen.
Behalve ik. Want ik ben een kansloze rukker die natuurkunde studeertquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat schiet niet op..
Ik denk echter dat de meesten geen onrealistische verwachtingen hebben.
Ej, als je liever een goed gesprek hebt ipv een vluggertje begrijp ik dat wel hoorquote:
Je wilt zeggen dat je het empirisch gaat testen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Behalve ik. Want ik ben een kansloze rukker die natuurkunde studeert![]()
* Reya opgeluchtquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want dat kon nog wel eens vies tegenvallen.
Neuh, ik dacht: laat ik er weer es ff een vooroordeel tegen aangooienquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je het empirisch gaat testen?
Oh, ik kan dan beter niet over mezelf beginnen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht: laat ik er weer es ff een vooroordeel tegen aangooien
ICT girlquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik kan dan beter niet over mezelf beginnen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:38 schreef Haushofer het volgende:
Ej, als je liever een goed gesprek hebt ipv een vluggertje begrijp ik dat wel hoor
noemt men voorspel - neuken - naspel tegenwoordig een goed gesprek ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ej, als je liever een goed gesprek hebt ipv een vluggertje begrijp ik dat wel hoor
Da's studententaal. Als ze gaan zuipen noemen ze dat ook studeren. Een goed gesprek betekent waarschijnlijk inderdaad neuken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
noemt men voorspel - neuken - naspel tegenwoordig een goed gesprek ?
Ja. Een gemotiveerde student is altijd in voor een goede conversatiequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
noemt men voorspel - neuken - naspel tegenwoordig een goed gesprek ?
en een student die van SM houdt gaat een verhitte discussie aanquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja. Een gemotiveerde student is altijd in voor een goede conversatie![]()
Ik moet dus gewoon een verhitte discussie aan gaan met Haus..quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en een student die van SM houdt gaat een verhitte discussie aan
Hij is van mij!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Ik moet dus gewoon een verhitte discussie aan gaan met Haus..
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet dus gewoon een verhitte discussie aan gaan met Haus..
Laten we dat dan ook meteen even vastleggen: Lupa en Alicey gaan worstelen.quote:
Naaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:33 schreef Maethor het volgende:
[..]
Laten we dat dan ook meteen even vastleggen: Lupa en Alicey gaan worstelen.![]()
Vanzelfsprekend.quote:
Ja, stel ons nou niet teleur.quote:
't Gaat niet om het winnen.quote:
Ohja. Maar misschien heeft Haushofer voor de verliezer nog wel een troostprijs.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
Voor jullie niet, maar wij vechten om Haushofer, dus danst wel belangrijk.
als jullie dat modderbad of vlabad regelen gebruik ik m'n fantasie verder welquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alicey en ik zien er helaas niet zo uit.
Ik ga volgende week reserveren voor de film, enige kans dat je dan wat meer duidelijkheid hebt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef whosvegas het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je voor morgen aangeeft of je mee gaat?
Als ik het nu zou moeten zeggen, dan ga ik niet mee. Ik zit nog steeds met m'n knie, het gaat de goede kant op (dat roep ik al een paar maanden), maar ik kan nu niet met zekerheid zeggen of ik 11 juni mee kan. Dus bij deze wou ik me afmelden.
Ah, jammer...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef whosvegas het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je voor morgen aangeeft of je mee gaat?
Als ik het nu zou moeten zeggen, dan ga ik niet mee. Ik zit nog steeds met m'n knie, het gaat de goede kant op (dat roep ik al een paar maanden), maar ik kan nu niet met zekerheid zeggen of ik 11 juni mee kan. Dus bij deze wou ik me afmelden.
Ze willen niet, Reya.quote:
Catfight verlies ik geheid.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, misschien barst er toch nog een strijd om Haus uit![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Catfight verlies ik geheid.
Ik kan natuurlijk altijd nog Haus manipuleren.
Haus manipuleren...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Catfight verliezen of Haus manipuleren?
Van natuurkundenerd naar seksobject, en dat in een paar maanden tijd. Doe ik toch wel netjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:42 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ohja. Maar misschien heeft Haushofer voor de verliezer nog wel een troostprijs.
Op dit moment kan ik niet zeggen hoe het er over 3 weken voor staat. Daarbij komt dat ik (een kleine kans) misschien een meniscus operatie krijg, volgende week heb ik een MRI scan (een week later de uitslag).quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga volgende week reserveren voor de film, enige kans dat je dan wat meer duidelijkheid hebt?
misschien valt er op de meet nog wat van je te leren !quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Van natuurkundenerd naar seksobject, en dat in een paar maanden tijd. Doe ik toch wel netjes
Ja ej, dan ga ik de saaie natuurkundeautist uithangen. Na die avond kun je de einstein-vergelijkingen dromen natuurlijk. Zo ben ik dan wel weer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien valt er op de meet nog wat van je te leren !
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Veiligheidshalve doe ik daar geen uitspraken over i.v.m. slingers.
Het blijft een natuurkundige, dus zeker weten doe je het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:41 schreef Reya het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij gaat toch niet werkelijk zó'n ding meeslepen?![]()
Kee, dan schrappen we je van de lijst. Blijkt vlak voor de meet dat je toch mee zou willen, dan proberen we dat te regelen. Deal?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:13 schreef whosvegas het volgende:
Op dit moment kan ik niet zeggen hoe het er over 3 weken voor staat. Daarbij komt dat ik (een kleine kans) misschien een meniscus operatie krijg, volgende week heb ik een MRI scan (een week later de uitslag).
Ja, ik heb grote bewondering voor je.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Van natuurkundenerd naar seksobject, en dat in een paar maanden tijd. Doe ik toch wel netjes
Goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kee, dan schrappen we je van de lijst. Blijkt vlak voor de meet dat je toch mee zou willen, dan proberen we dat te regelen. Deal?
Maar ze gaat dat NIET op 11 juni vieren!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:37 schreef Haushofer het volgende:
Mn moeder belde zonet weer sinds lange tijd, en ze liet subtiel doorschemeren dat ze 8 juni jarig is![]()
Kut.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben er trouwens net achter dat de EO Jongerendag plaatsvindt op 11 juni en dat we die dus moeten missen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben er trouwens net achter dat de EO Jongerendag plaatsvindt op 11 juni en dat we die dus moeten missen.![]()
![]()
Neuh, dat niet. Maar kwas het een beetje glad vergeten...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar ze gaat dat NIET op 11 juni vieren!
Dat kan jij ook niet helpen. Je bent een man.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:23 schreef Haushofer het volgende:
Neuh, dat niet. Maar kwas het een beetje glad vergeten...![]()
Laten we daar de afterparty houdenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
![]()
Ja! Alicey en ik zouden nog eens gaan vloeken in de kerk. Dat kan ook best op de EO Jongerendag.quote:
Gaan ze me straks weer proberen te bekeren, maar dan met zijn tienduizenden in plaats van met zijn tweeen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja! Alicey en ik zouden nog eens gaan vloeken in de kerk. Dat kan ook best op de EO Jongerendag.
Storen ze zich niet aan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:12 schreef livEliveD het volgende:
Wij zo van: "Ga weg stelletje fuifduiven met temporaal kwab epilepsie"
Het Reformatorisch Dagblad wordt ook in de hemel bezorgd.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef livEliveD het volgende:
Hoe ik dat als overleden persoon in de krant kan lezen weet ik eigenlijk niet
Maar ook aan niet-gereformeerden?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het Reformatorisch Dagblad wordt ook in de hemel bezorgd.
Anders kun je vast wel meelezen met een refo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:01 schreef Alicey het volgende:
Maar ook aan niet-gereformeerden?
Je kunt God zelfs omkopen zodat je naar de hel mag om je bij je WFL-vrienden te voegen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
Ook in de hemel? Want ik kan me zo voorstellen dat je aan geld neit veel hebt daar.
Wij hebben een kachel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt God zelfs omkopen zodat je naar de hel mag om je bij je WFL-vrienden te voegen.
Naar oud-christelijke traditie lukt alles met geldquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook in de hemel? Want ik kan me zo voorstellen dat je aan geld neit veel hebt daar.
Ik denk het wel. Een vorige meet had hij zich ook aangemeld en vervolgens niets meer van zich laten horen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
OKee, dus Monidique, Sidekick en whosvegas komen sowieso niet. Ik zet mijn MSN aan voor het geval FuifDuif nog online komt. Wat doen we met Dionysuz, daar hebben we sinds zijn aanmelding eik helemaal niks van gehoord, ook maar schrappen?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Alicey
Doffy
FuifDuif (?)
Geartsjuh
GotC
Haushofer
het_fokschaap
livEliveD
Lupa_Solitaria
Maethor
ReCreative
Reya
Schorpioen
Mee eens, Duif gaat gewoon mee.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Okee, dan schrappen we dus Monidique, Sidekick, whosvegas en Dionysuz. Ik reserveer gewoon op eigen risico ook voor FuifDuif. Hij MOET gewoon mee.
Ik wou dat ik een euro kreeg voor elke keer dat ik dit hoorde....quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:46 schreef ReCreative het volgende:
Maar hier kon het niet anders, dacht ik.
Vraag dan meteen een euro voor elke leugen, niet alleen dezequote:Op donderdag 26 mei 2005 09:48 schreef livEliveD het volgende:
Ik wou dat ik een euro kreeg voor elke keer dat ik dit hoorde....![]()
Whehe 5 zetten een groep op naam, en ter plekke besluiten we welke groep we zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:49 schreef livEliveD het volgende:
Kun je trouwens niet gewoon voor 5 groepen reserveren van verschillende grote? Dan is het a) lekker rustig en b) jullie zijn flexibel
Precies. Waarom niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
Whehe 5 zetten een groep op naam, en ter plekke besluiten we welke groep we zijn.
Mmmmquote:
www.omniversum.nl kun je het nummer vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mmmm
Je geeft me wel topicvoer nu (zie slowchat zo)
Maar ehh![]()
Of het is druk: Reserveren met meerdere groepen, zaal blijft deels leeg, maar het is druk dus de zaal komt toch wel vol
Of het is rustig: Niemand heeft er last van
Lijkt me duidelijkWat is het nummer?
=
liv doet denk ik de 12, en dan moet jij de 13 doen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hee, het zijn er trouwens 13, toch?
Mja... vin'k niet echt cool, maar het is aan de andere kant ook wel weer handig.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
liv doet denk ik de 12, en dan moet jij de 13 doen.
Het ligt er dus niet aan dat ik te braaf ben ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:43 schreef Maethor het volgende:
[..]
Mja... vin'k niet echt cool, maar het is aan de andere kant ook wel weer handig.
Ik ga nu ook een topic openen ookquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:43 schreef Maethor het volgende:
Mja... vin'k niet echt cool, maar het is aan de andere kant ook wel weer handig.
Nou... Ik ben gewoon ook te braaf.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het ligt er dus niet aan dat ik te braaf ben ofzo.
Inderdaad, dat lijkt mij ook de beste oplossing. Bovendien wordt FuifDuif zo min of meer gedwongen te komen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:47 schreef Reya het volgende:
Ik zou gewoon alleen dertien reserveren. Dat laatste kaartje kost bij afwezigheid de rest 75 cent per persoon. Lijkt me ook niet zo'n big issue
Ik ga er overigens wel van uit dat het op een zaterdagmiddag druk (en mogelijk dus vol) is.
Doe wat je niet laten kan...quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ga nu ook een topic openen ook
Ff denken
Hmm.quote:
Inderdaad.quote:Inderdaad, dat lijkt mij ook de beste oplossing. Bovendien wordt FuifDuif zo min of meer gedwongen te komen.
Reserveer jij nu maar gewoon voor de groep. Ik zal vanmiddag even bellen en een backup (!) reservering doen. Hierbij reserveer ik uiteraard voor minder personen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
livE, je reserveert dus voor Forces of Nature, 14:00?
Huh?quote:Op donderdag 26 mei 2005 11:36 schreef livEliveD het volgende:
Reserveer jij nu maar gewoon voor de groep. Ik zal vanmiddag even bellen en een backup (!) reservering doen. Hierbij reserveer ik uiteraard voor minder personen.
Sorry, ja, ik weet het,sorry, spijt, excuses, walging, had moeten terugmailen. Ik heb Alicey al gezegd niet mee te zullen gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet iedereen heeft nog laten weten of ze definitief meegaan. FuifDuif heb ik net gemaild. Van Dionysuz, Sidekick en Monidique is niets bekend. Ze hebben wel mail gehad, maar ik heb niets van ze gehoord.
No problem.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:11 schreef Monidique het volgende:
Sorry, ja, ik weet het,sorry, spijt, excuses, walging, had moeten terugmailen. Ik heb Alicey al gezegd niet mee te zullen gaan.
Voor als er iemand niet komt, dan zit je niet met teveel kaartjes. Maar ik vind dit geen elegante oplossing.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar livE, waarom zou je nou een 'back-up-reservering' doen? Kun je mij uitleggen wat het nut daarvan is, ik volg het namelijk niet helemaal.
Nee, ik ook niet. Als er iemand niet komt, delen we gewoon de kosten. Als FuifDuif niet komt, betaal ik zijn kaartje.quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:58 schreef Maethor het volgende:
Voor als er iemand niet komt, dan zit je niet met teveel kaartjes. Maar ik vind dit geen elegante oplossing.
Ah, kijk aan. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je kunt trouwens tot 4 dagen van tevoren de reservering nog veranderen. Ik neem aan dat we vier dagen van tevoren wel zeker weten wie er wel en niet komen.
Nog niet maar ik begrijp dat het niet meer hoeft. Mooi.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:02 schreef Maethor het volgende:
Ik weet alleen niet of Liv die andere reservering nou ook echt gedaan heeft.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:05 schreef livEliveD het volgende:
Nog niet maar ik begrijp dat het niet meer hoeft. Mooi.
Waarom kom je niet?quote:Op donderdag 26 mei 2005 12:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, ja, ik weet het,sorry, spijt, excuses, walging, had moeten terugmailen. Ik heb Alicey al gezegd niet mee te zullen gaan.
Jammer...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, FuifDuif komt niet. Misschien een volgende keer wel, maar dit keer niet.
Waarom een volgende keer wel, maar deze keer niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 16:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens, FuifDuif komt niet. Misschien een volgende keer wel, maar dit keer niet.
Daarvoor moet je bij hem zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:03 schreef Alicey het volgende:
Waarom een volgende keer wel, maar deze keer niet?
Waarom wil iemand de ene avond wachten met het hebben van seks en de volgende avond er toch voor kiezenquote:Op vrijdag 27 mei 2005 18:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom een volgende keer wel, maar deze keer niet?
Waarom als ik vragen mag? We bijten nietquote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:24 schreef FuifDuif het volgende:
Mijn grootste motivatie om niet te gaan is niet durven.
Wat ik meer bedoel.. Is wanneer je ergens bang of onzeker over bent, en daarom uitstelt tot een volgende keer, dat het een volgende keer vaak weer gebeurt.. Als je op een iets andere manier denkt, kun je je afvragen waarom je het zou uitstellen tot een volgende keer, als je het nu kunt doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Waarom wil iemand de ene avond wachten met het hebben van seks en de volgende avond er toch voor kiezen?
Dat soort vragen zijn gewoon moeilijk te beantwoorden, lieve Alicey.
Eensquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoel.. Is wanneer je ergens bang of onzeker over bent, en daarom uitstelt tot een volgende keer, dat het een volgende keer vaak weer gebeurt.. Als je op een iets andere manier denkt, kun je je afvragen waarom je het zou uitstellen tot een volgende keer, als je het nu kunt doen.
En om hier aan toe te voegen. Ik was zelf ook nooit een held met meets, en heb er ook een paar op het laatste moment afgezegd omdat ik niet durfde (Wat kan hoofdpijn toch een heerlijk excuus zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat ik meer bedoel.. Is wanneer je ergens bang of onzeker over bent, en daarom uitstelt tot een volgende keer, dat het een volgende keer vaak weer gebeurt.. Als je op een iets andere manier denkt, kun je je afvragen waarom je het zou uitstellen tot een volgende keer, als je het nu kunt doen.
Waarom niet dat patroon doorbreken, vandaag? Dat patroon doorbreken kan trouwens ook voor jezelf een gevoel van overwinning geven.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:12 schreef FuifDuif het volgende:
Jawel, ik herken het zeker. Uitstelgedrag komt mij bekend voor. Iets afzeggen met daarbij de boodschap "de volgende keer wel", maar bij dat moment dan weer afzeggen enzovoort enzovoort.
Het is tijd om die vicieuze cirkel te doorbreken!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:12 schreef FuifDuif het volgende:
Jawel, ik herken het zeker. Uitstelgedrag komt mij bekend voor. Iets afzeggen met daarbij de boodschap "de volgende keer wel", maar bij dat moment dan weer afzeggen enzovoort enzovoort.
Da's al iets.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:18 schreef FuifDuif het volgende:
Ik denk er toch nog even over. Ik ga niet nu beslissen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:23 schreef FuifDuif het volgende:
Oh, en de-smileys doen veel bij mij, dus kom maar op dames
.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:23 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Oh, en de-smileys doen veel bij mij, dus kom maar op dames
.
Wat Reya zegt verder. Mijn persoonlijkheid is ook niet een van de meest handige, en uiterlijk valt er ook genoeg aan te merken. Dat speelt echter niet op meets, en zeker niet WFL-meets. Je zit er met volwassen mensen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:41 schreef Reya het volgende:
Gewoon komen FuifDuif. Ik heb werkelijk nog nooit meegemaakt dat iemand niet geaccepteerd is op een meet
Denk je dat het echt nodig is om een restaurant te reserveren? Zou zoiets niet ad hoc te regelen zijn?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er inmiddels besloten dat we naar Lokanta gaan? Dan eind deze week even reserveren, denk ik?
Voor zo'n grote groep? Lijkt me riskant... Zeker op zaterdag...quote:Op zondag 29 mei 2005 22:02 schreef Alicey het volgende:
Denk je dat het echt nodig is om een restaurant te reserveren? Zou zoiets niet ad hoc te regelen zijn?
Iets vinden wat open is lukt altijd wel, maar aan de andere kant misschien een goed idee. Ik weet niet wat de rest er van denkt, en welke opties er zijn. Mij maakt het niet zoveel uit, zolang het maar geen fast food tent is.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Voor zo'n grote groep? Lijkt me riskant... Zeker op zaterdag...
Mwoah, het van te voren bepalen is iets wat de meesten, en mij ook wel enigszins, tegen staat. Aan de andere kant is het een feit dat we met een grote groep zijn, en als we het voor de dietisten (Diegenen die alleen vegetarisch of juist alleen vlees willen) aantrekkelijk willen maken dat het wel verstandig is. Niet elke eetgelegenheid houdt rekening er mee inderdaad..quote:Op zondag 29 mei 2005 22:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
We zitten ook met het feit dat er een aantal vega's zijn. Je kunt wel op de gok gaan, maar het is toch ook niet echt leuk om een hele trits restaurants te moeten aflopen. Als je reserveert kunt je kiezen. Zo zie ik het dan. Maar ik reserveer bijna altijd als ik uit eten gaan, gewoon omdat ik dat prettig vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |