Het ging helemaal niet over 'heel duur', dat maak jij ervan! Het ging over 'niet spotgoedkoop'.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Maethor het volgende:Zo erg is het niet. Ik ben ook altijd wel in voor wat anders, maar heel duur eten (daar ging de discussie in eerste instantie om) terwijl je voor minder geld even 'goed' en lekker (naar mijn mening) kunt eten, vind ik vrij zinloos.
Whatever. Ik zei ergens al dat heel goedkoop ook weer niet nodig was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over 'heel duur', dat maak jij ervan! Het ging over 'niet spotgoedkoop'.
100 sowieso. Mijn voorkeur gaat toch uit naar minder dan 50...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat vind jij heel duur?
30 euro pp? 50 euro pp? 100 euro pp?
Dan denk ik dat we in dezelfde richting zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Reya het volgende:
[..]
100 sowieso. Mijn voorkeur gaat toch uit naar minder dan 50...
Dat valt best mee hoor.. Je bent toch niet ook bang voor mij?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Reya het volgende:
Ik ben trouwens wel bang voor de seksobsessie van Lupa![]()
Moet jij zeggen, ze hoeft niet bij jou te slapen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Reya het volgende:
Ja, de politie zal wel raar staan te kijken als je aangifte komt doen van verkrachting door een vrouwquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, ze hoeft niet bij jou te slapen!![]()
Waarschijnlijk sturen ze je dan weg..quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, de politie zal wel raar staan te kijken als je aangifte komt doen van verkrachting door een vrouw
'Ja maar, ik heb er echt niet van genoten'quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sturen ze je dan weg..
Het is heel krom, maar er wordt gewoon gedacht dat het niet kan, waarschijnlijk ook omdat mannen over het algemeen fysiek veel sterker zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:30 schreef Reya het volgende:
[..]
'Ja maar, ik heb er echt niet van genoten'![]()
We krijgen toch wel flyers uitgedeeld?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:32 schreef livEliveD het volgende:
50 euro of minder lijkt me een goed plan. Ik ben op de meet puur voor PR redenen vanwege mijn toekomstige modschap
Hoezo, wat heb ik 'makkelijker'?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
Jij kan gewoon zeggen "ik ben homo", dus jij hebt het hier al een stuk makkelijker..
En smeergeld?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
We krijgen toch wel flyers uitgedeeld?
Geen idee, misschien ontdek ik mijn bi-seksuele kant wel als Lupa op bezoek isquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
Jij kunt beter onderbouwen dat je het echt niet lekker vond.
Als het maar geen WFL-modschap isquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
We zouden natuurlijk een goed woordje voor je kunnen doen.
Je weet het nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien ontdek ik mijn bi-seksuele kant wel als Lupa op bezoek is![]()
Nee, als meisjes zeggen dat ze het echt niet wilden wordt het direct geloofd.quote:Dus als een meisje door een jongen verkracht moet ze tegen de politie zeggen dat ze lesbisch is?
Neuh ik neuk me weg wel naar de topquote:
Ah, je begint zeker bij MUUS?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Neuh ik neuk me weg wel naar de top
Als ik mocht kiezen? Eerder Insoquote:
Yeah, babyquote:
Wat?!?quote:
En wat moet Haushofer er dan mee doen? Nagaan dat wanneer de inhoud er eenmaal uit is de druk afneemt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yeah, baby![]()
"Hej haus ik heb een lichaamsdeel dat een opwaartse kracht uitoefent dat sterker is dan de zwaartekracht"
Ok zo kan die wel weer![]()
En toch zeg ik lekker nietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat - ondanks mijn stem voor jou - Inso miss crew is geworden
Hier kan ik echt heel veel foute antwoorden op geven. Toch hou ik ze voor me. Goed hé?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yeah, baby![]()
"Hej haus ik heb een lichaamsdeel dat een opwaartse kracht uitoefent dat sterker is dan de zwaartekracht"
Ok zo kan die wel weer![]()
Ik ook. Ik moet het nu ook nog waar gaan maken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Reya het volgende:
Eh.. Het is toch niet nodig dat alles wordt waar gemaakt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet het nu ook nog waar gaan maken.![]()
Ik hoop van niet, want dat kon nog wel eens vies tegenvallen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
Eh.. Het is toch niet nodig dat alles wordt waar gemaakt?
Voor jou of voor je fans?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want dat kon nog wel eens vies tegenvallen.
Behalve ik. Want ik ben een kansloze rukker die natuurkunde studeertquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat schiet niet op..
Ik denk echter dat de meesten geen onrealistische verwachtingen hebben.
Ej, als je liever een goed gesprek hebt ipv een vluggertje begrijp ik dat wel hoorquote:
Je wilt zeggen dat je het empirisch gaat testen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Behalve ik. Want ik ben een kansloze rukker die natuurkunde studeert![]()
* Reya opgeluchtquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want dat kon nog wel eens vies tegenvallen.
Neuh, ik dacht: laat ik er weer es ff een vooroordeel tegen aangooienquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je het empirisch gaat testen?
Oh, ik kan dan beter niet over mezelf beginnen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht: laat ik er weer es ff een vooroordeel tegen aangooien
ICT girlquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik kan dan beter niet over mezelf beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |