Geen idee, misschien ontdek ik mijn bi-seksuele kant wel als Lupa op bezoek isquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:35 schreef Alicey het volgende:
Jij kunt beter onderbouwen dat je het echt niet lekker vond.
Als het maar geen WFL-modschap isquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Alicey het volgende:
We zouden natuurlijk een goed woordje voor je kunnen doen.
Je weet het nooit natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Geen idee, misschien ontdek ik mijn bi-seksuele kant wel als Lupa op bezoek is![]()
Nee, als meisjes zeggen dat ze het echt niet wilden wordt het direct geloofd.quote:Dus als een meisje door een jongen verkracht moet ze tegen de politie zeggen dat ze lesbisch is?
Neuh ik neuk me weg wel naar de topquote:
Ah, je begint zeker bij MUUS?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Neuh ik neuk me weg wel naar de top
Als ik mocht kiezen? Eerder Insoquote:
Yeah, babyquote:
Wat?!?quote:
En wat moet Haushofer er dan mee doen? Nagaan dat wanneer de inhoud er eenmaal uit is de druk afneemt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yeah, baby![]()
"Hej haus ik heb een lichaamsdeel dat een opwaartse kracht uitoefent dat sterker is dan de zwaartekracht"
Ok zo kan die wel weer![]()
En toch zeg ik lekker nietsquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat - ondanks mijn stem voor jou - Inso miss crew is geworden
Hier kan ik echt heel veel foute antwoorden op geven. Toch hou ik ze voor me. Goed hé?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Yeah, baby![]()
"Hej haus ik heb een lichaamsdeel dat een opwaartse kracht uitoefent dat sterker is dan de zwaartekracht"
Ok zo kan die wel weer![]()
Ik ook. Ik moet het nu ook nog waar gaan maken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Reya het volgende:
Ik ben trouwens wel bang voor de seksobsessie van Lupa![]()
Eh.. Het is toch niet nodig dat alles wordt waar gemaakt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ook. Ik moet het nu ook nog waar gaan maken.![]()
Ik hoop van niet, want dat kon nog wel eens vies tegenvallen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:18 schreef Alicey het volgende:
Eh.. Het is toch niet nodig dat alles wordt waar gemaakt?
Voor jou of voor je fans?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want dat kon nog wel eens vies tegenvallen.
Behalve ik. Want ik ben een kansloze rukker die natuurkunde studeertquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat schiet niet op..
Ik denk echter dat de meesten geen onrealistische verwachtingen hebben.
Ej, als je liever een goed gesprek hebt ipv een vluggertje begrijp ik dat wel hoorquote:
Je wilt zeggen dat je het empirisch gaat testen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:37 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Behalve ik. Want ik ben een kansloze rukker die natuurkunde studeert![]()
* Reya opgeluchtquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want dat kon nog wel eens vies tegenvallen.
Neuh, ik dacht: laat ik er weer es ff een vooroordeel tegen aangooienquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je het empirisch gaat testen?
Oh, ik kan dan beter niet over mezelf beginnen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:02 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht: laat ik er weer es ff een vooroordeel tegen aangooien
ICT girlquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oh, ik kan dan beter niet over mezelf beginnen.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:38 schreef Haushofer het volgende:
Ej, als je liever een goed gesprek hebt ipv een vluggertje begrijp ik dat wel hoor
noemt men voorspel - neuken - naspel tegenwoordig een goed gesprek ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ej, als je liever een goed gesprek hebt ipv een vluggertje begrijp ik dat wel hoor
Da's studententaal. Als ze gaan zuipen noemen ze dat ook studeren. Een goed gesprek betekent waarschijnlijk inderdaad neuken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
noemt men voorspel - neuken - naspel tegenwoordig een goed gesprek ?
Ja. Een gemotiveerde student is altijd in voor een goede conversatiequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
noemt men voorspel - neuken - naspel tegenwoordig een goed gesprek ?
en een student die van SM houdt gaat een verhitte discussie aanquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja. Een gemotiveerde student is altijd in voor een goede conversatie![]()
Ik moet dus gewoon een verhitte discussie aan gaan met Haus..quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en een student die van SM houdt gaat een verhitte discussie aan
Hij is van mij!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Ik moet dus gewoon een verhitte discussie aan gaan met Haus..
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet dus gewoon een verhitte discussie aan gaan met Haus..
Laten we dat dan ook meteen even vastleggen: Lupa en Alicey gaan worstelen.quote:
Naaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:33 schreef Maethor het volgende:
[..]
Laten we dat dan ook meteen even vastleggen: Lupa en Alicey gaan worstelen.![]()
Vanzelfsprekend.quote:
Ja, stel ons nou niet teleur.quote:
't Gaat niet om het winnen.quote:
Ohja. Maar misschien heeft Haushofer voor de verliezer nog wel een troostprijs.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
Voor jullie niet, maar wij vechten om Haushofer, dus danst wel belangrijk.
als jullie dat modderbad of vlabad regelen gebruik ik m'n fantasie verder welquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alicey en ik zien er helaas niet zo uit.
Ik ga volgende week reserveren voor de film, enige kans dat je dan wat meer duidelijkheid hebt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef whosvegas het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je voor morgen aangeeft of je mee gaat?
Als ik het nu zou moeten zeggen, dan ga ik niet mee. Ik zit nog steeds met m'n knie, het gaat de goede kant op (dat roep ik al een paar maanden), maar ik kan nu niet met zekerheid zeggen of ik 11 juni mee kan. Dus bij deze wou ik me afmelden.
Ah, jammer...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef whosvegas het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je voor morgen aangeeft of je mee gaat?
Als ik het nu zou moeten zeggen, dan ga ik niet mee. Ik zit nog steeds met m'n knie, het gaat de goede kant op (dat roep ik al een paar maanden), maar ik kan nu niet met zekerheid zeggen of ik 11 juni mee kan. Dus bij deze wou ik me afmelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |