quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:38 schreef Haushofer het volgende:
Ej, als je liever een goed gesprek hebt ipv een vluggertje begrijp ik dat wel hoor
noemt men voorspel - neuken - naspel tegenwoordig een goed gesprek ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ej, als je liever een goed gesprek hebt ipv een vluggertje begrijp ik dat wel hoor
Da's studententaal. Als ze gaan zuipen noemen ze dat ook studeren. Een goed gesprek betekent waarschijnlijk inderdaad neuken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
noemt men voorspel - neuken - naspel tegenwoordig een goed gesprek ?
Ja. Een gemotiveerde student is altijd in voor een goede conversatiequote:Op donderdag 19 mei 2005 21:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
noemt men voorspel - neuken - naspel tegenwoordig een goed gesprek ?
en een student die van SM houdt gaat een verhitte discussie aanquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja. Een gemotiveerde student is altijd in voor een goede conversatie![]()
Ik moet dus gewoon een verhitte discussie aan gaan met Haus..quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en een student die van SM houdt gaat een verhitte discussie aan
Hij is van mij!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
Ik moet dus gewoon een verhitte discussie aan gaan met Haus..
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet dus gewoon een verhitte discussie aan gaan met Haus..
Laten we dat dan ook meteen even vastleggen: Lupa en Alicey gaan worstelen.quote:
Naaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:33 schreef Maethor het volgende:
[..]
Laten we dat dan ook meteen even vastleggen: Lupa en Alicey gaan worstelen.![]()
Vanzelfsprekend.quote:
Ja, stel ons nou niet teleur.quote:
't Gaat niet om het winnen.quote:
Ohja. Maar misschien heeft Haushofer voor de verliezer nog wel een troostprijs.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef Alicey het volgende:
Voor jullie niet, maar wij vechten om Haushofer, dus danst wel belangrijk.
als jullie dat modderbad of vlabad regelen gebruik ik m'n fantasie verder welquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alicey en ik zien er helaas niet zo uit.
Ik ga volgende week reserveren voor de film, enige kans dat je dan wat meer duidelijkheid hebt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef whosvegas het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je voor morgen aangeeft of je mee gaat?
Als ik het nu zou moeten zeggen, dan ga ik niet mee. Ik zit nog steeds met m'n knie, het gaat de goede kant op (dat roep ik al een paar maanden), maar ik kan nu niet met zekerheid zeggen of ik 11 juni mee kan. Dus bij deze wou ik me afmelden.
Ah, jammer...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef whosvegas het volgende:
Het is toch de bedoeling dat je voor morgen aangeeft of je mee gaat?
Als ik het nu zou moeten zeggen, dan ga ik niet mee. Ik zit nog steeds met m'n knie, het gaat de goede kant op (dat roep ik al een paar maanden), maar ik kan nu niet met zekerheid zeggen of ik 11 juni mee kan. Dus bij deze wou ik me afmelden.
Ze willen niet, Reya.quote:
Catfight verlies ik geheid.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, misschien barst er toch nog een strijd om Haus uit![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Catfight verlies ik geheid.
Ik kan natuurlijk altijd nog Haus manipuleren.
Haus manipuleren...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Catfight verliezen of Haus manipuleren?
Van natuurkundenerd naar seksobject, en dat in een paar maanden tijd. Doe ik toch wel netjesquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:42 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ohja. Maar misschien heeft Haushofer voor de verliezer nog wel een troostprijs.
Op dit moment kan ik niet zeggen hoe het er over 3 weken voor staat. Daarbij komt dat ik (een kleine kans) misschien een meniscus operatie krijg, volgende week heb ik een MRI scan (een week later de uitslag).quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga volgende week reserveren voor de film, enige kans dat je dan wat meer duidelijkheid hebt?
misschien valt er op de meet nog wat van je te leren !quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Van natuurkundenerd naar seksobject, en dat in een paar maanden tijd. Doe ik toch wel netjes
Ja ej, dan ga ik de saaie natuurkundeautist uithangen. Na die avond kun je de einstein-vergelijkingen dromen natuurlijk. Zo ben ik dan wel weer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:26 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien valt er op de meet nog wat van je te leren !
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Veiligheidshalve doe ik daar geen uitspraken over i.v.m. slingers.
Het blijft een natuurkundige, dus zeker weten doe je het niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:41 schreef Reya het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij gaat toch niet werkelijk zó'n ding meeslepen?![]()
Kee, dan schrappen we je van de lijst. Blijkt vlak voor de meet dat je toch mee zou willen, dan proberen we dat te regelen. Deal?quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:13 schreef whosvegas het volgende:
Op dit moment kan ik niet zeggen hoe het er over 3 weken voor staat. Daarbij komt dat ik (een kleine kans) misschien een meniscus operatie krijg, volgende week heb ik een MRI scan (een week later de uitslag).
Ja, ik heb grote bewondering voor je.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Van natuurkundenerd naar seksobject, en dat in een paar maanden tijd. Doe ik toch wel netjes
Goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 08:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kee, dan schrappen we je van de lijst. Blijkt vlak voor de meet dat je toch mee zou willen, dan proberen we dat te regelen. Deal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |