Meets naar Putten zijn al een probleem dus laat staan naar Schotlandquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:51 schreef het_fokschaap het volgende:
dan moet ze maar mee naar de whisky/nessie/WFL/TRU meet in Schotland.
Mkay.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Er zijn vegetarische kaassoorten, die koop ik altijd nl. Stremsel is een product afkomstig van een dier, waarvoor een dier eerst doodgemaakt moet worden. Voor de meeste vegetariėrs ligt daar de grens, vlees of niet.
Ook een pluspuntje natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:41 schreef Doffy het volgende:
Bij restaurant De Hoogwerf hebben ze veel whiskies
Ben jij trouwens nog een keer van plan om er heen te gaan? Anders zouden we misschien zonder de rest van TRU eens iets kunnen afspreken. Gaat vast een stuk vlotter dan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Meets naar Putten zijn al een probleem dus laat staan naar Schotland
Edit: Een regelprobleem niet een probleem dat er niemand mee wil ofzo
Lijkt me een heel leuk plan. Misschien wil RC dan ook wel meequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef Alicey het volgende:
Ben jij trouwens nog een keer van plan om er heen te gaan? Anders zouden we misschien zonder de rest van TRU eens iets kunnen afspreken. Gaat vast een stuk vlotter dan.
Mij ook.. Ik hoor het wel als er concrete plannen zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Lijkt me een heel leuk plan. Misschien wil RC dan ook wel mee
Nee, ik ook niet. Ik inventariseer wat. Het ziet er wel heel erg leuk uit trouwens! En niet duur. Volgens mij voldoet het aan al onze eisen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef Alicey het volgende:
Ik vind het goed hoor Lupa, maar zo heel erg moeilijk ben ik niet.
Alsof we een heel eisenpakket hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ik inventariseer wat. Het ziet er wel heel erg leuk uit trouwens! En niet duur. Volgens mij voldoet het aan al onze eisen.
Uiteraard. Ons bent zuuneg.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedkoop zou van mij niet hoeven, maar dat wil men geloof ik.
Gezellig is een vereiste. Vegetarisch en vlees lust ik beiden. Sportgoedkoop hoeft het niet te zijn, en lopen ga ik niet dood van.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
- vegetarisch
- vlees
- goedkoop
- op loopafstand
- gezellig
Toch best wel hoor.
Nou... wel als je ook goed (of beter) kunt eten voor veel minder.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als het eten goed is, is het nooit zonde van het geld.
Da's een ander verhaal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:39 schreef Maethor het volgende:
Nou... wel als je ook goed (of beter) kunt eten voor veel minder.
Zeg, je begint op je moeder te lijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
Luupje bedoelt denk meer als het eten het waard is.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, je begint op je moeder te lijken.![]()
Je moeder denkt dat ook?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, je denkt dat je voor mij kunt denken.
Ja, maar da's een subjectieve kwestie.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
Luupje bedoelt denk meer als het eten het waard is.
Ikzelf denk daar anders over, maar dat is denk ik vooral omdat ik niet echt kapot ben van standaard aardappelen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, maar da's een subjectieve kwestie.In veel gevallen zou ik liever gewoon aardappelen eten dan vreemd exotisch spul wat tien keer zo duur is.
Boerenlul!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Maethor het volgende:
Ja, maar da's een subjectieve kwestie.In veel gevallen zou ik liever gewoon aardappelen eten dan vreemd exotisch spul wat tien keer zo duur is.
LOL Je kent mijn moeder?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je op je moeder begint te lijken.
Neem jij dan gewoon je eigen bakje stamppot met een kuiltje jus meequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Maethor het volgende:
And proud of it.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Neem jij dan gewoon je eigen bakje stamppot met een kuiltje jus mee, dan gaan wij gewoon ergens écht voedsel tot ons nemen.
Ja, we zijn wel offtopic bezig. Maar Alicey doet het ook en die is de baas.quote:
Wat vind jij heel duur?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Maethor het volgende:
[..]Zo erg is het niet. Ik ben ook altijd wel in voor wat anders, maar heel duur eten (daar ging de discussie in eerste instantie om) terwijl je voor minder geld even 'goed' en lekker (naar mijn mening) kunt eten, vind ik vrij zinloos.
Wist je niet dat ik eigenlijk een hele slechte mod ben?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Maethor het volgende:
[..]
Ja, we zijn wel offtopic bezig. Maar Alicey doet het ook en die is de baas.
Het ging helemaal niet over 'heel duur', dat maak jij ervan! Het ging over 'niet spotgoedkoop'.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Maethor het volgende:Zo erg is het niet. Ik ben ook altijd wel in voor wat anders, maar heel duur eten (daar ging de discussie in eerste instantie om) terwijl je voor minder geld even 'goed' en lekker (naar mijn mening) kunt eten, vind ik vrij zinloos.
Whatever. Ik zei ergens al dat heel goedkoop ook weer niet nodig was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het ging helemaal niet over 'heel duur', dat maak jij ervan! Het ging over 'niet spotgoedkoop'.
100 sowieso. Mijn voorkeur gaat toch uit naar minder dan 50...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat vind jij heel duur?
30 euro pp? 50 euro pp? 100 euro pp?
Dan denk ik dat we in dezelfde richting zitten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:11 schreef Reya het volgende:
[..]
100 sowieso. Mijn voorkeur gaat toch uit naar minder dan 50...
Dat valt best mee hoor.. Je bent toch niet ook bang voor mij?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Reya het volgende:
Ik ben trouwens wel bang voor de seksobsessie van Lupa![]()
Moet jij zeggen, ze hoeft niet bij jou te slapen!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:22 schreef Reya het volgende:
Ik ben trouwens wel bang voor de seksobsessie van Lupa![]()
Ja, de politie zal wel raar staan te kijken als je aangifte komt doen van verkrachting door een vrouwquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef Doffy het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, ze hoeft niet bij jou te slapen!![]()
Waarschijnlijk sturen ze je dan weg..quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, de politie zal wel raar staan te kijken als je aangifte komt doen van verkrachting door een vrouw
'Ja maar, ik heb er echt niet van genoten'quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sturen ze je dan weg..
Het is heel krom, maar er wordt gewoon gedacht dat het niet kan, waarschijnlijk ook omdat mannen over het algemeen fysiek veel sterker zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:30 schreef Reya het volgende:
[..]
'Ja maar, ik heb er echt niet van genoten'![]()
We krijgen toch wel flyers uitgedeeld?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:32 schreef livEliveD het volgende:
50 euro of minder lijkt me een goed plan. Ik ben op de meet puur voor PR redenen vanwege mijn toekomstige modschap
Hoezo, wat heb ik 'makkelijker'?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
Jij kan gewoon zeggen "ik ben homo", dus jij hebt het hier al een stuk makkelijker..
En smeergeld?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
We krijgen toch wel flyers uitgedeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |