lekker uit je bek stinkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Patat gyros, met extra knoflooksaus![]()
Hou op ik krijg er nu al honger van en het is nog lang geen lunchtijdquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Patat gyros, met extra knoflooksaus![]()
hongerquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou op ik krijg er nu al honger van en het is nog lang geen lunchtijd![]()
zeg dat wel jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hou op ik krijg er nu al honger van en het is nog lang geen lunchtijd![]()
ga maar lezenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
is een irc channel niks voor stagiars of is dat al een keer besproken (had geen zin om 79 topics te lezen)
Ik stel voor dat je ff 79 delen gaat doorlezen dan ben je wel weer op de hoogtequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:36 schreef DracoAkaIk het volgende:
is een irc channel niks voor stagiars of is dat al een keer besproken (had geen zin om 79 topics te lezen)
en als ik klaar ben zitten jullie op deel 90 .... blijf aan de gang dan...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je ff 79 delen gaat doorlezen dan ben je wel weer op de hoogte![]()
Rhodos is leuckquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Idd![]()
Rhodos of Saloniki?
Of in Middelburg?
uhmz, of niet want 't is steeds hetzelfde geblaatquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je ff 79 delen gaat doorlezen dan ben je wel weer op de hoogte![]()
Salonikiquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Idd![]()
Rhodos of Saloniki?
Of in Middelburg?
Ik ben dinsdag weggeweest maar ik heb blijkbaar wel wat gemist hoor, toen gingen jullie vragenspelletje doen over het stagiaire topic, daar had ik wel bij willen zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
uhmz, of niet want 't is steeds hetzelfde geblaatje mist echt niets als je een dag wegbent
ikke nog steeds, daar gaat mijn stagevergoeding aan opquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Ok![]()
Vroegah ging ik elke maand uit eten
Ik mag dalijk lekker in Helmond een server aansluitenquote:
owjah, toen hadden we echt niets te doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag weggeweest maar ik heb blijkbaar wel wat gemist hoor, toen gingen jullie vragenspelletje doen over het stagiaire topic, daar had ik wel bij willen zijn
nepstagiairquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en als ik klaar ben zitten jullie op deel 90 .... blijf aan de gang dan...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik mag dalijk lekker in Helmond een server aansluiten![]()
sarcasme in zijn ultieme vorm
Ik ging altijd met m'n vriendin, maar sinds ik geen vaste vriendin meer heb doe ik dat niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ikke nog steeds, daar gaat mijn stagevergoeding aan op
You go girlquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nepstagiairje moet er wat voor over hebben hoor
Helmondquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik mag dalijk lekker in Helmond een server aansluiten![]()
sarcasme in zijn ultieme vorm
Dat was echt leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah, toen hadden we echt niets te doen
hehe gister ook al en dinsdag ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wij gister, heerlijke slagroomtaart
ook niet in je eentjequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ging altijd met m'n vriendin, maar sinds ik geen vaste vriendin meer heb doe ik dat niet meer.
al een aantal jaar dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ging altijd met m'n vriendin, maar sinds ik geen vaste vriendin meer heb doe ik dat niet meer.
Pffffff *leest De stagiagrs # 1*quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nepstagiairje moet er wat voor over hebben hoor
wat niet is, kan nog komenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Megter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Je bent een snelle leerling, oftewel: nepstagiair![]()
ik eigenlijk ook nietquote:
neequote:
Megter aan de telefoon:quote:
van de ene kant mooi de andere kant vervelend zeg...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
neeik raad het iedereen af. heb nog nooit zo'n pijn gehad! en heb daar een uur op de behandeltafel gelegen omdat ik steeds weer flauwviel.
nu gaat het wel weer. wel heel licht in mn hoofd, zoemende oren en tintelende handen. maar ik ben nu 5 jaar van gezeik af
Pfff, niet zo mooiquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
neeik raad het iedereen af. heb nog nooit zo'n pijn gehad! en heb daar een uur op de behandeltafel gelegen omdat ik steeds weer flauwviel.
nu gaat het wel weer. wel heel licht in mn hoofd, zoemende oren en tintelende handen. maar ik ben nu 5 jaar van gezeik af
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Megter aan de telefoon:
"Ik wil graag een tafel voor mijzelf en al mijn vrienden reserveren."
Het restaurant:
"Een tafel voor hoeveel personen zou u willen reserveren?"
Megter:
"Een tafel voor één, alstublieft"
[..]
Megter aan de telefoon:
Het restaurant:
Megter:
Tafel voor geen wordt het danquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Megter aan de telefoon:
Het restaurant:
Megter:
niet zo goed opgeletquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik ga meequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Megter aan de telefoon:
Het restaurant:
Megter:
"Een tafel voor één twee, alstublieft"
[..]
Megter aan de telefoon:
Het restaurant:
Megter:
Ik al vanaf reeks ONZquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook nietzit hier pas vanaf #3
ikke pas vanaf deel 14....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vanaf deel 2, kwam ik gisteren achter![]()
planquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Alles al doorgelezen?
Dan krijg je overhoring![]()
Precies, laat m maar terugkomen als hij denkt dat hij zulke belachelijke opmerkingen niet meer maaktquote:
Jupquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Alles al doorgelezen?
Zeker de verkrachtingsdelen zijn een aanraderquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:53 schreef Megter het volgende:
[..]
Alles al doorgelezen?
iddquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zeker de verkrachtingsdelen zijn een aanrader![]()
kreeg hij gratis bij een cursus bij de loiquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
kreeg hij gratis bij een cursus bij de loi
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:54 schreef Fisher het volgende:
[..]
kreeg hij gratis bij een cursus bij de loi
Ok, we beginnen met een makkelijke:quote:
Idd *speelt altijd is kortjakje ziek*quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg je een gitaar of keyboard gratis twv. 99,-
das tegenwoordig, maar vroegah....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg je een gitaar of keyboard gratis twv. 99,-
tot vanmiddag!quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ik moest net even op de printer wachten, iemand was een bestand was 30 mb (8 pag) aan het printen. Vond de printer niet zo leuk![]()
Maar nu ik mijn printje heb, ga ik weer lekker verder met het schrijven van mijn verslag.
Tot vanmiddag allemaal..
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Idd *speelt altijd is kortjakje ziek*
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Ok, we beginnen met een makkelijke:
Wie slijmt er in de begintopics bij goddess?
Niemand voorzeggen!
hij is idd erg makkelijk, aangezien 't maar doorgaatquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Niemand voorzeggen!
knox_quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Niemand voorzeggen!
Bel nu 0900-0886 als JIJ het antwoord weetquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Niemand voorzeggen!
moest werken ofsow..... *llegt smoeslijst weer in de la*quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
kan je nu al het tempo niet meer bijhouden
nepstagiairquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef Megter het volgende:
[..]
fout.
Lees alle delen nog maar een keer
en wat is jitz er gelukkig meequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef IJlien het volgende:
Hello welkom Draco
Ik zit hier vanaf #30 geloof ik? Toen kwam ik voor t eerst jullie leven binnenwandelenen dat is ongeveer anderhalve week geleden haha!
Ik heb nog wel een handdoekquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben er weer. heb alles eruit getypt
komt iemand me nu verzorgen? ik voel me net een vaatdoek
waar is tear als je 'm nodig hebtquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Dank u .....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef IJlien het volgende:
Hello welkom Draco
Ik zit hier vanaf #30 geloof ik? Toen kwam ik voor t eerst jullie leven binnenwandelenen dat is ongeveer anderhalve week geleden haha!
Ik niet, maar ik vertrouw het wel. Wil je pc of laptop bestellen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
Heeft iemand van jullie weleens iets bij Dell besteld?
snelle jelle danquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef snellejelle het volgende:
dit was nog wel de makkelijkste vraag Draco......
'even'quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dank u .....
Mja gaat idd erg snel hier
Maar moet even alle topics weer doorlezen
Nee heb er gisteren wel 3 kwartier mee aan de servicelijn gehangenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef DaYwALKuR het volgende:
Heeft iemand van jullie weleens iets bij Dell besteld?
nah hij kon net nog ff lachenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi![]()
![]()
Ik zie dat ie net weg is gegaan?
Ik blijf wel in de buurt, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hihi![]()
![]()
Ik zie dat ie net weg is gegaan?
quote:snellejelle is eigenlijk zo traag als dikke stront
blijven gokken dan kom je er op den duur welquote:
Heb me een PocketPc besteld en dan kan je je order tracken. Komt morgen waarschijnlijk aan. Maar als ik dan precies wil kijken waar het pakketje zich bevindt werkt de UPS link nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:00 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik vertrouw het wel. Wil je pc of laptop bestellen?
Wat is het favoriete eten van Geitje82?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
Nou vanaf 79 weet ik het iig wel
maar daar is nog weinig boeiends gebeurtquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
Nou vanaf 79 weet ik het iig wel
Ik neem genoegen met cum laude gezaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
blijven gokken dan kom je er op den duur wel
waarom hou je 't zo makkelijk voor 'm?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Wat is het favoriete eten van Geitje82?
patat gyros met veel knoflook sausquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:02 schreef Megter het volgende:
[..]
Wat is het favoriete eten van Geitje82?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
patat gyros met veel knoflook saus
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
patat gyros met veel knoflook saus
Owwww hahahahah dat was geweldig, men ik moest zo hard lachen!!quote:
bij deze dan...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met cum laude gezakt![]()
GEEN knoflooksausquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Je smaak veranderd erg snel hooooor![]()
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef IJlien het volgende:
[..]
Owwww hahahahah dat was geweldig, men ik moest zo hard lachen!!
megter![]()
jitz altijd fijn om te weten dat je in de buurt blijft![]()
Proud to be onequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
bij deze dan...
maar ik heb de boer wel door z'n stage geholpen, sommige mensen zijn hopeloze gevallen
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Anders stink je zo uit je straatje....
tja, je moet toch ergens trots op zijn hèquote:
Ja, en we moeten nog de hele avond / nachtquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:04 schreef Megter het volgende:
[..]
Anders stink je zo uit je straatje....
Alleenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:05 schreef Geitje82 het volgende:
nou DracoAkaIk.... Met wie ga ik zondag Grieks eten?
incl balliquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
Mag ik één ban voor dit topic voor de volgende users:
- DracoAkaik (of zoiets)
- Trents
Permbanquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
- DracoAkaik (of zoiets)
- Trents
Ik wil het niet wetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:06 schreef Megter het volgende:
Draco, wie z'n moeder heeft geen ondergoed aan?
kverheug me er opquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:05 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ja, en we moeten nog de hele avond / nacht
Mag ik een suggestie doen?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef IJlien het volgende:
Welke kleiuren zal ik mn stageverslag doen?
:S omdat :Squote:Op donderdag 19 mei 2005 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
- DracoAkaik (of zoiets)
- Trents
Niet bij een datequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:06 schreef tijgerwillie het volgende:
knoflook bah, moet ik ook niet hoor; maar megter wel bah
kleiuren? allemaal vermelden!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef IJlien het volgende:
Welke kleiuren zal ik mn stageverslag doen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
- Je msn smilies probeert te gebruiken
- Je belachelijke opmerkingen maakt
-Je niet grappig bentquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
en latente homoquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef Megter het volgende:
[..]
-Je niet grappig bent
-Je geheugen nog minder dan Fisher's is...
Kortom: incompetente nepstagiair
Ik wil ze regelmatig typen, maar bedenk me dan dat ze toch niet werkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef snellejelle het volgende:
gebruiken jullie ook wel 'ns fok smilies bij msn?
Pas me alleen maar aanquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ho, dat was alleen gisterenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef Megter het volgende:
[..]
-Je niet grappig bent
-Je geheugen nog minder dan Fisher's is...
Kortom: incompetente nepstagiair
Hahahahha ja sorry!!quote:
ja, jij was toch ook die achterlijke begeleiderquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb 2 Fok! smilies in msn staan jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef snellejelle het volgende:
gebruiken jullie ook wel 'ns fok smilies bij msn?
ik misquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik wil ze regelmatig typen, maar bedenk me dan dat ze toch niet werken
ehm, neequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja, jij was toch ook die achterlijke begeleider![]()
dat was volgens mij een anderquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ja, jij was toch ook die achterlijke begeleider![]()
je weet de makkelijkste vragen nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:09 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Pas me alleen maar aan
maar die msn smilies vind ik dan wel een (laat, maar) goed argument
Do you smoke?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
je weet de makkelijkste vragen niet![]()
idd, beetje jammerquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
Tijgerwillie is ook niet op haar scherpst vandaag
ben er ook maar halfquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
Tijgerwillie is ook niet op haar scherpst vandaag
Aangezien ik het dichtst in de buurt zit neem ik die taak wel weer op me...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Wat voor jou makkelijk is hoeft niet voor iedereen (in dit geval alleen ik) zo te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
je weet de makkelijkste vragen niet![]()
Ik ben niet boos op draco, maar ik kan er niet tegen als iemand zich voordoet als iemand die alles weet. En vervolgens zo kopeloos door de mand valt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahha ja sorry!!
Maar jitzzzze ja graag, daarom vroeg ik t
en waarom ben je boos op draco?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef IJlien het volgende:
Deze mis ik dan weer op Fok! die wel bij msn is :|
Wij proberen die gast eruit te werken en dan ga jij 'm eenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ben er ook maar halfsorry voor de valse beschuldiging
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef IJlien het volgende:
Deze mis ik dan weer op Fok! die wel bij msn is :|
Kopeloosquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op draco, maar ik kan er niet tegen als iemand zich voordoet als iemand die alles weet. En vervolgens zo kopeloos door de mand valt.
En over je verslag, ik zou het zo zakelijk mogelijk houden. Dat vindt je school altijd goed. En als je stagebedrijf een huisstijl heeft, gebruiken. Daar scoor je punten mee bij zowel het bedrijf en je school.
gewoon een nieuwe variant speciaal voor hem bedachtquote:
Staat hierbovenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef IJlien het volgende:
Maar jitzzze wat was je suggestie nou?
jep, maar ik wist toch niet dat dat niet mochtquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef Megter het volgende:
[..]
Wij proberen die gast eruit te werken en dan ga jij 'm eengeven?
Depressief door de pil?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aangezien ik het dichtst in de buurt zit neem ik die taak wel weer op me...![]()
Wat heeft die eikel met je gedaan
editen dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, maar ik wist toch niet dat dat niet mocht![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wat voor jou makkelijk is hoeft niet voor iedereen (in dit geval alleen ik) zo te zijn
snel veranderenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, maar ik wist toch niet dat dat niet mocht![]()
nee, maar we verwachten het wel van jequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ jitzzzze
Hoe doe ik mezelf als iemand die alles weet....
Je gaat me toch niet vertellen dat je daadwerkelijk geloofde dat ik al die topics ging doorlezen...
Op z'n minst!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je daadwerkelijk geloofde dat ik al die topics ging doorlezen...
rood en oranje, vloekt t niet dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef IJlien het volgende:
Ja huisstijl is rood en wit .. en van school roze en oranje!
Ik doe nu rood en oranje
T waren bijna allemaal vragen uit de laatste 2 topicsquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wat voor jou makkelijk is hoeft niet voor iedereen (in dit geval alleen ik) zo te zijn
En quoten is ook al lastig..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ jitzzzze
Ah ik had neit gezien dat ie een betwetertje was? Sorry ik mis echt een hoop vandaag..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op draco, maar ik kan er niet tegen als iemand zich voordoet als iemand die alles weet. En vervolgens zo kopeloos door de mand valt.
En over je verslag, ik zou het zo zakelijk mogelijk houden. Dat vindt je school altijd goed. En als je stagebedrijf een huisstijl heeft, gebruiken. Daar scoor je punten mee bij zowel het bedrijf en je school.
+ dat het overduidelijk is dat Geitje en ik zondag uit eten gaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
T waren bijna allemaal vragen uit de laatste 2 topics![]()
Je moet wat doen om erbij te horenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ jitzzzze
Ik zou die van je stagebedrijf gebruiken. Heb ik vorige stages ook gedaan, en was altijd een succes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef IJlien het volgende:
Ja huisstijl is rood en wit .. en van school roze en oranje!
Ik doe nu rood en oranje
dat kan, maar er is al in gestemd met me cum laude gezakt zijn....quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, maar we verwachten het wel van je
idd en dat er geen knoflooksaus bij komt kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
[..]
+ dat het overduidelijk is dat Geitje en ik zondag uit eten gaan![]()
Mjuh ik twijfel..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
rood en oranje, vloekt t niet dan?
of een sigaretquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
idd en dat er geen knoflooksaus bij komt kijken![]()
![]()
![]()
dus loop je geen stage meer dus is dit topic irrelevant voor jequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dat kan, maar er is al in gestemd met me cum laude gezakt zijn....
tis een pauperquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef tijgerwillie het volgende:
nou ja, hij zei ook niet eens bedankt (maar ik laat hem wel staan, hou er niet van om iemand vals te beschuldigen en zo is te zien dat ik het terug draai)
Is 'ie zeker wel, hoe hard hij het nu ook ontkend.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ah ik had neit gezien dat ie een betwetertje was? Sorry ik mis echt een hoop vandaag..![]()
Er zijn ook al fok!kinderen geboren dus wie weet hequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
[..]
+ dat het overduidelijk is dat Geitje en ik zondag uit eten gaan![]()
hehe, ja we zitten vroeg in onze dip vandaagquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:17 schreef Mr-Z het volgende:
ehmm mensen het is nog geen middag en er wordt al minder prettig tegen elkaar gedaan![]()
oftewel, donder opquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
dus loop je geen stage meer dus is dit topic irrelevant voor je
Wat een verhaalquote:
soms welquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
rood en oranje vloekt niet!
ja.. saaiheid..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou die van je stagebedrijf gebruiken. Heb ik vorige stages ook gedaan, en was altijd een succes.
Ehm... ben nieuw... Ik dacht kan wel gezellig mee babbelen in dit topic enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En quoten is ook al lastig..![]()
Ik weet dat hier redelijk wat onzin gepraat wordt, maar ik mag toch aannemen dat je het laatste deel wel een beetje bekeken hebt.
ik probeer dingen subtiel duidelijk te maken kom jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |