Rhodos is leuckquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Idd![]()
Rhodos of Saloniki?
Of in Middelburg?
uhmz, of niet want 't is steeds hetzelfde geblaatquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je ff 79 delen gaat doorlezen dan ben je wel weer op de hoogte![]()
Salonikiquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:37 schreef Megter het volgende:
[..]
Idd![]()
Rhodos of Saloniki?
Of in Middelburg?
Ik ben dinsdag weggeweest maar ik heb blijkbaar wel wat gemist hoor, toen gingen jullie vragenspelletje doen over het stagiaire topic, daar had ik wel bij willen zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
uhmz, of niet want 't is steeds hetzelfde geblaatje mist echt niets als je een dag wegbent
ikke nog steeds, daar gaat mijn stagevergoeding aan opquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef Megter het volgende:
[..]
Ok![]()
Vroegah ging ik elke maand uit eten
Ik mag dalijk lekker in Helmond een server aansluitenquote:
owjah, toen hadden we echt niets te doenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag weggeweest maar ik heb blijkbaar wel wat gemist hoor, toen gingen jullie vragenspelletje doen over het stagiaire topic, daar had ik wel bij willen zijn
nepstagiairquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:38 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
en als ik klaar ben zitten jullie op deel 90 .... blijf aan de gang dan...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik mag dalijk lekker in Helmond een server aansluiten![]()
sarcasme in zijn ultieme vorm
Ik ging altijd met m'n vriendin, maar sinds ik geen vaste vriendin meer heb doe ik dat niet meer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ikke nog steeds, daar gaat mijn stagevergoeding aan op
You go girlquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nepstagiairje moet er wat voor over hebben hoor
Helmondquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik mag dalijk lekker in Helmond een server aansluiten![]()
sarcasme in zijn ultieme vorm
Dat was echt leukquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:39 schreef Fisher het volgende:
[..]
owjah, toen hadden we echt niets te doen
hehe gister ook al en dinsdag ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wij gister, heerlijke slagroomtaart
ook niet in je eentjequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ging altijd met m'n vriendin, maar sinds ik geen vaste vriendin meer heb doe ik dat niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |