al een aantal jaar dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ging altijd met m'n vriendin, maar sinds ik geen vaste vriendin meer heb doe ik dat niet meer.
Pffffff *leest De stagiagrs # 1*quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
nepstagiairje moet er wat voor over hebben hoor
wat niet is, kan nog komenquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:40 schreef Megter het volgende:
[..]
Ik ging altijd met m'n vriendin, maar sinds ik geen vaste vriendin meer heb doe ik dat niet meer.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:42 schreef Megter het volgende:
[..]
Je bent een snelle leerling, oftewel: nepstagiair![]()
ik eigenlijk ook nietquote:
neequote:
Megter aan de telefoon:quote:
van de ene kant mooi de andere kant vervelend zeg...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
neeik raad het iedereen af. heb nog nooit zo'n pijn gehad! en heb daar een uur op de behandeltafel gelegen omdat ik steeds weer flauwviel.
nu gaat het wel weer. wel heel licht in mn hoofd, zoemende oren en tintelende handen. maar ik ben nu 5 jaar van gezeik af
Pfff, niet zo mooiquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
neeik raad het iedereen af. heb nog nooit zo'n pijn gehad! en heb daar een uur op de behandeltafel gelegen omdat ik steeds weer flauwviel.
nu gaat het wel weer. wel heel licht in mn hoofd, zoemende oren en tintelende handen. maar ik ben nu 5 jaar van gezeik af
quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Megter aan de telefoon:
"Ik wil graag een tafel voor mijzelf en al mijn vrienden reserveren."
Het restaurant:
"Een tafel voor hoeveel personen zou u willen reserveren?"
Megter:
"Een tafel voor één, alstublieft"
[..]
Megter aan de telefoon:
Het restaurant:
Megter:
Tafel voor geen wordt het danquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Megter aan de telefoon:
Het restaurant:
Megter:
niet zo goed opgeletquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik ga meequote:Op donderdag 19 mei 2005 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Megter aan de telefoon:
Het restaurant:
Megter:
"Een tafel voor één twee, alstublieft"
[..]
Megter aan de telefoon:
Het restaurant:
Megter:
Ik al vanaf reeks ONZquote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook nietzit hier pas vanaf #3
ikke pas vanaf deel 14....quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vanaf deel 2, kwam ik gisteren achter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |