ben er ook maar halfquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
Tijgerwillie is ook niet op haar scherpst vandaag
Aangezien ik het dichtst in de buurt zit neem ik die taak wel weer op me...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben er weer. heb alles eruit getypt
komt iemand me nu verzorgen? ik voel me net een vaatdoek
Wat voor jou makkelijk is hoeft niet voor iedereen (in dit geval alleen ik) zo te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
je weet de makkelijkste vragen niet![]()
Ik ben niet boos op draco, maar ik kan er niet tegen als iemand zich voordoet als iemand die alles weet. En vervolgens zo kopeloos door de mand valt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahha ja sorry!!
Maar jitzzzze ja graag, daarom vroeg ik t
en waarom ben je boos op draco?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef IJlien het volgende:
Deze mis ik dan weer op Fok! die wel bij msn is :|
Wij proberen die gast eruit te werken en dan ga jij 'm eenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ben er ook maar halfsorry voor de valse beschuldiging
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef IJlien het volgende:
Deze mis ik dan weer op Fok! die wel bij msn is :|
Kopeloosquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op draco, maar ik kan er niet tegen als iemand zich voordoet als iemand die alles weet. En vervolgens zo kopeloos door de mand valt.
En over je verslag, ik zou het zo zakelijk mogelijk houden. Dat vindt je school altijd goed. En als je stagebedrijf een huisstijl heeft, gebruiken. Daar scoor je punten mee bij zowel het bedrijf en je school.
gewoon een nieuwe variant speciaal voor hem bedachtquote:
Staat hierbovenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef IJlien het volgende:
Maar jitzzze wat was je suggestie nou?
jep, maar ik wist toch niet dat dat niet mochtquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef Megter het volgende:
[..]
Wij proberen die gast eruit te werken en dan ga jij 'm eengeven?
Depressief door de pil?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aangezien ik het dichtst in de buurt zit neem ik die taak wel weer op me...![]()
Wat heeft die eikel met je gedaan
editen dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, maar ik wist toch niet dat dat niet mocht![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wat voor jou makkelijk is hoeft niet voor iedereen (in dit geval alleen ik) zo te zijn
snel veranderenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, maar ik wist toch niet dat dat niet mocht![]()
nee, maar we verwachten het wel van jequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ jitzzzze
Hoe doe ik mezelf als iemand die alles weet....
Je gaat me toch niet vertellen dat je daadwerkelijk geloofde dat ik al die topics ging doorlezen...
Op z'n minst!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je daadwerkelijk geloofde dat ik al die topics ging doorlezen...
rood en oranje, vloekt t niet dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef IJlien het volgende:
Ja huisstijl is rood en wit .. en van school roze en oranje!
Ik doe nu rood en oranje
T waren bijna allemaal vragen uit de laatste 2 topicsquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wat voor jou makkelijk is hoeft niet voor iedereen (in dit geval alleen ik) zo te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |