ben er ook maar halfquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Megter het volgende:
Tijgerwillie is ook niet op haar scherpst vandaag
Aangezien ik het dichtst in de buurt zit neem ik die taak wel weer op me...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben er weer. heb alles eruit getypt
komt iemand me nu verzorgen? ik voel me net een vaatdoek
Wat voor jou makkelijk is hoeft niet voor iedereen (in dit geval alleen ik) zo te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
je weet de makkelijkste vragen niet![]()
Ik ben niet boos op draco, maar ik kan er niet tegen als iemand zich voordoet als iemand die alles weet. En vervolgens zo kopeloos door de mand valt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:10 schreef IJlien het volgende:
[..]
Hahahahha ja sorry!!
Maar jitzzzze ja graag, daarom vroeg ik t
en waarom ben je boos op draco?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef IJlien het volgende:
Deze mis ik dan weer op Fok! die wel bij msn is :|
Wij proberen die gast eruit te werken en dan ga jij 'm eenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
ben er ook maar halfsorry voor de valse beschuldiging
![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef IJlien het volgende:
Deze mis ik dan weer op Fok! die wel bij msn is :|
Kopeloosquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op draco, maar ik kan er niet tegen als iemand zich voordoet als iemand die alles weet. En vervolgens zo kopeloos door de mand valt.
En over je verslag, ik zou het zo zakelijk mogelijk houden. Dat vindt je school altijd goed. En als je stagebedrijf een huisstijl heeft, gebruiken. Daar scoor je punten mee bij zowel het bedrijf en je school.
gewoon een nieuwe variant speciaal voor hem bedachtquote:
Staat hierbovenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef IJlien het volgende:
Maar jitzzze wat was je suggestie nou?
jep, maar ik wist toch niet dat dat niet mochtquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef Megter het volgende:
[..]
Wij proberen die gast eruit te werken en dan ga jij 'm eengeven?
Depressief door de pil?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aangezien ik het dichtst in de buurt zit neem ik die taak wel weer op me...![]()
Wat heeft die eikel met je gedaan
editen dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, maar ik wist toch niet dat dat niet mocht![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wat voor jou makkelijk is hoeft niet voor iedereen (in dit geval alleen ik) zo te zijn
snel veranderenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
jep, maar ik wist toch niet dat dat niet mocht![]()
nee, maar we verwachten het wel van jequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ jitzzzze
Hoe doe ik mezelf als iemand die alles weet....
Je gaat me toch niet vertellen dat je daadwerkelijk geloofde dat ik al die topics ging doorlezen...
Op z'n minst!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je daadwerkelijk geloofde dat ik al die topics ging doorlezen...
rood en oranje, vloekt t niet dan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef IJlien het volgende:
Ja huisstijl is rood en wit .. en van school roze en oranje!
Ik doe nu rood en oranje
T waren bijna allemaal vragen uit de laatste 2 topicsquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Wat voor jou makkelijk is hoeft niet voor iedereen (in dit geval alleen ik) zo te zijn
En quoten is ook al lastig..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ jitzzzze
Ah ik had neit gezien dat ie een betwetertje was? Sorry ik mis echt een hoop vandaag..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op draco, maar ik kan er niet tegen als iemand zich voordoet als iemand die alles weet. En vervolgens zo kopeloos door de mand valt.
En over je verslag, ik zou het zo zakelijk mogelijk houden. Dat vindt je school altijd goed. En als je stagebedrijf een huisstijl heeft, gebruiken. Daar scoor je punten mee bij zowel het bedrijf en je school.
+ dat het overduidelijk is dat Geitje en ik zondag uit eten gaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
T waren bijna allemaal vragen uit de laatste 2 topics![]()
Je moet wat doen om erbij te horenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
@ jitzzzze
Ik zou die van je stagebedrijf gebruiken. Heb ik vorige stages ook gedaan, en was altijd een succes.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef IJlien het volgende:
Ja huisstijl is rood en wit .. en van school roze en oranje!
Ik doe nu rood en oranje
dat kan, maar er is al in gestemd met me cum laude gezakt zijn....quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, maar we verwachten het wel van je
idd en dat er geen knoflooksaus bij komt kijkenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
[..]
+ dat het overduidelijk is dat Geitje en ik zondag uit eten gaan![]()
Mjuh ik twijfel..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
rood en oranje, vloekt t niet dan?
of een sigaretquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:17 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
idd en dat er geen knoflooksaus bij komt kijken![]()
![]()
![]()
dus loop je geen stage meer dus is dit topic irrelevant voor jequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
dat kan, maar er is al in gestemd met me cum laude gezakt zijn....
tis een pauperquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef tijgerwillie het volgende:
nou ja, hij zei ook niet eens bedankt (maar ik laat hem wel staan, hou er niet van om iemand vals te beschuldigen en zo is te zien dat ik het terug draai)
Is 'ie zeker wel, hoe hard hij het nu ook ontkend.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ah ik had neit gezien dat ie een betwetertje was? Sorry ik mis echt een hoop vandaag..![]()
Er zijn ook al fok!kinderen geboren dus wie weet hequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef Megter het volgende:
[..]
+ dat het overduidelijk is dat Geitje en ik zondag uit eten gaan![]()
hehe, ja we zitten vroeg in onze dip vandaagquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:17 schreef Mr-Z het volgende:
ehmm mensen het is nog geen middag en er wordt al minder prettig tegen elkaar gedaan![]()
oftewel, donder opquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:18 schreef Fisher het volgende:
[..]
dus loop je geen stage meer dus is dit topic irrelevant voor je
Wat een verhaalquote:
soms welquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:18 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
rood en oranje vloekt niet!
ja.. saaiheid..quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou die van je stagebedrijf gebruiken. Heb ik vorige stages ook gedaan, en was altijd een succes.
Ehm... ben nieuw... Ik dacht kan wel gezellig mee babbelen in dit topic enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En quoten is ook al lastig..![]()
Ik weet dat hier redelijk wat onzin gepraat wordt, maar ik mag toch aannemen dat je het laatste deel wel een beetje bekeken hebt.
ik probeer dingen subtiel duidelijk te maken kom jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |